معرفی و دانلود کتاب صوتی باور کن تا به دست بیاوری

عکس جلد کتاب صوتی باور کن تا به دست بیاوری
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی باور کن تا به دست بیاوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی باور کن تا به دست بیاوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی باور کن تا به دست بیاوری

بعضی از انسان‌های اطرافمان به ما القا می‌کنند که مستحق یک معجزه نیستیم یا معجزه‌ها فقط برای افراد خاصی رخ می‌دهند. برنادت رودبا در کتاب صوتی باور کن تا به دست بیاوری باور دارد که معجزه، متعلق به همه‌ی انسان‌ها است و تمام افراد لیاقت آن را دارند. او که حدود دو دهه از عمرش را صرف یادگیری این قضیه کرده که چگونه معجزات را فرا بخواند تا تمام عرصه‌های مختلف زندگی‌اش را دربر بگیرند، در کتاب حاضر این آموزه‌ها را با ما به اشتراک گذاشته است.

درباره‌ی کتاب صوتی باور کن تا به دست بیاوری

هر شخصی در زندگی خود با مشکلات و بحران‌های روحی، روانی و فیزیکی مختلفی دست‌وپنجه نرم می‌کند. برنادت رودبا (Bernadette Rodebaugh) نیز از این قضیه مستثنی نبوده است؛ با این تفاوت که اجازه نداده این مشکلات بر او غلبه کنند و معجزاتی را فراخوانده که در نهایت ناجی او شدند. او در کتاب صوتی باور کن تا به دست بیاوری (Believe It to Receive It)، داستان بحران‌هایی را به تصویر درآورده که الهام‌بخش او برای نوشتن این کتاب شدند و به دیگران هم کمک کرده تا معجزات مخصوص به خودشان را پیدا کنند.

در کتاب صوتی باور کن تا به دست بیاوری، شما توانایی منحصربه‌فرد خودتان، برای تبدیل شدن به آهن‌ربای جاذب معجزات را کشف خواهید کرد. برنادت رودبا در این کتاب با پیشنهاد دادن ابزارهایی که به‌صورت مساوی در اختیار همه‌ی افراد هستند، به شما کمک خواهد کرد که از هر دو جنبه‌ی بیرونی و درونی تغییر کنید و با روندی سریع به نسخه‌ی ایده‌آلی از زندگی برسید که همیشه آرزوی آن را داشته‌اید.

با استفاده از کتاب صوتی باور کن تا به دست بیاوری شما خواهید آموخت که چطور بهترین قدم‌های لازم برای رسیدن به راه‌حل مشکلات و پاسخ دعاهایتان را بردارید. برنادت رودبا در این کتاب مانند راهنمایی عمل خواهد کرد که کارش کمک به برقراری اتصال مجدد انسان به راهنمای درونی‌اش است؛ یعنی جایی که تمام راه‌حل‌های لازم در آن نهفته است.

نکته‌ی مهم این است که برنادت رودبا در کتاب صوتی باور کن تا به دست بیاوری تظاهر نمی‌کند که همه‌ی پاسخ‌هایی که به دنبالشان هستید را در اختیار دارد، چراکه به باور او پاسخ‌ها نزد خودتان است. فقط گاهی به راهنمایی مختصری برای رسیدن به این پاسخ‌ها احتیاج پیدا می‌کنید که او با این کتاب، راهنمایی لازم را در اختیار شما می‌گذارد.

کتاب صوتی باور کن تا به دست بیاوری با عنوان فرعی معجزاتی را که در انتظار شماست فعال کنید، را نشر صوتی شادن پژواک با صدای فرزانه فائزی و براساس ترجمه‌ای از مهدی داعی حق منتشر کرده است.

کتاب صوتی باور کن تا به دست بیاوری برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی باور کن تا به دست بیاوری برای تمام افرادی که به دنبال راه‌حلی برای تقویت معنوی و آرامش خود می‌گردند مناسب است؛ بدون تمایز در هر مذهب و آیینی که به آن باور دارند.

با برنادت رودبا بیشتر آشنا شویم

برنادت رودبا ازجمله افراد معجزه‌شناس و روشن‌ضمیری است که قدرت معنوی بالایی دارند و این مهارت‌ها را به دیگران هم می‌آموزند. او در کارگاه‌ها و گروه‌های خود به افراد یاد می‌دهد که چگونه جاذب معجزه باشند. روش او در این آموزش این است که ابتدا هر کدام از شاگردان باید باور کنند که معجزه می‌تواند برای آن‌ها هم رخ بدهد. سپس قدم‌به‌قدم به آن‌ها می‌آموزد که چطور معجزه‌ها را فرا بخوانند. ازجمله درس‌های دیگر او، آموزش توانایی یکی شدن و تسلط بر احساسات درونی است. برنادت رودبا با وجود اینکه مطابق با دین و مذهب خاصی صحبت نمی‌کند، به مخاطبان خود کمک می‌کند تا با داشتن اعتقاد یا فقدان آن، به معنویت دست یابند.

شغل سابق برنادت رودبا آرایشگری بود. برای او خیلی جالب بود که مشتریانش چقدر با او درد‌دل می‌کنند و جزئیات زندگی خود را برایش تعریف می‌کنند. او می‌دید که چطور همه‌ی آن‌ها درگیر تغییر ظاهر خود هستند و به درون خود توجه چندانی ندارند. همین مسئله، دغدغه‌ی او برای فعالیت‌های بعدی‌اش به‌عنوان یک مربی و متخصص معنویت و معجزه شد.

در بخشی از کتاب صوتی باور کن تا به دست بیاوری می‌شنویم

اولین‌بار زمانی که داشتم به خواب می‌رفتم این پیام به سراغم اومد. مثل نواری گیرکرده، جمله‌ای در سرم بارها و بارها تکرار می‌شد:

در اعماق روحت رازی داری.

در اعماق روحت رازی داری.

در اعماق روحت رازی داری.

با اینکه این جمله رو با صدای خودم می‌شنیدم، هنوز به منشأ اون فکر می‌کردم. با اینکه عجیب بود، هرگز به ذهنم خطور نکرد که ممکنه دیوونه شده باشم. درعوض به‌طور غریزی می‌دونستم که بدون شک این اطلاعات مهمن و باید بلافاصله یادداشتشون کنم. چون بالاخره روزی اون‌ها رو با دیگران در میون می‌گذارم.

اون زمان این موضوع با عقلم جور درنمی‌اومد. نمی‌دونستم چرا این جمله این‌قدر مهمه. یا چه زمانی، یا چرا باید با دیگران درباره‌ش حرف بزنم. فقط می‌دونستم که اگه اون رو روی کاغذ بیارم، فعلاً در ذهنم تکرار نمی‌شه. اما اون رو ننوشتم. هربار که این اتفاق می‌افتاد به خودم می‌گفتم وقتی بیدار شدم این جمله رو می‌نویسم؛ بااینکه می‌دونستم این کار رو نمی‌کنم و به‌جاش سعی می‌کردم این زمزمه‌ی مکرر رو که مثل لالایی معکوس عمل می‌کرد، توی ذهنم متوقف کنم. چون برخلاف دیگر لالایی‌ها، این یکی بیدار نگهم می‌داشت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
22 دقیقه
شناسنامه - پیشگفتار
21 دقیقه
فصل اول: پیام سرزده
20 دقیقه
فصل دوم: هرچه زودتر باور را تقویت کنید تا دریافت کنید
22 دقیقه
فصل سوم: قدرت خارق‌العاده‌ی شما
41 دقیقه
فصل چهارم: خاطرتان جمع
20 دقیقه
فصل پنجم: دریافت جادویی در زندگی‌تان
26 دقیقه
فصل ششم: نظرشان را جلب کن
26 دقیقه
فصل هفتم: عاشقش باش یا رهایش کن
8 دقیقه
فصل هشتم: غذاخوری زندگی
5 دقیقه
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی باور کن تا به دست بیاوری
نویسنده
مترجممهدی داعی حق
راویفرزانه فائزی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۳۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی باور کن تا به دست بیاوری

javidan
۱۴۰۲/۴/۲۳
سلام خدمت دوستان عزیز کتاب باورکن تا بدست بیاوری... کتابی بسیار جذاب و کاربردی برای افرادی که هزاران راه برای رسیدن به هدف انتخاب کردند و هزاران راه نرفته پیش رو دارند ولی انرژی لازم و انگیزه کافی برای شروع مجدد ندارند. کتاب ماجرای داستان گونه‌ای از زندگی فردی خسته ومایوس که مدام در مواجه با فرازو نشیبهای زندگی در حال تلاش بوده و اغلب نتیجه کارها را با تاخیر گرفته ولی نتیجه چنان قوی بوده که خاطرات بد گذشته به تجربیات سخت ولی عالی برایش رقم خورده. من به شکل اتفاقی کتاب و انتخاب کردم اما با کتابی عالی روبرو شدم حتما کتاب وتهیه کنید بخصوص برای خانمها فوق العاده کتاب کاربردی و پر از انگیزه وانرژی مثبت.
سحر احمدی
۱۴۰۲/۵/۱
زیاد نتونستم ارتباط برقرار کنم. راه‌های رسیدن به خدا برای هر شخصی یجوره و ایشونم فقط راهی که خودش باور داشته رو گفته و یه مدل مدیتیشن خاصی که خودش باور کرده و ازش نتیجه کرده بیان میکنه. بنظرم هرکسی هرجوری که دلش بخواد میتونه با خدا کانکت شه و نیاز نیس انقدر سختش کنیم. تنها چیزی که نیاز داریم باور و قلبیه نه کارای عجیب غریب که سه بار اینو بگو سه بار اونو بگو. بنظرم انقد ارتباط گرفتن با خدارو سختش نکنیم. مثل داستان موسی شبان. هرجوری میخواین با خداتون در ارتباط باشین و سختش نکنید و قطعا مدل کانکت شدن ینفر دیگه ممکنه اصلا بدرد شما نخوره و اون حس و حال خوبو بهتون نده
ژاسمن شاهنظری
۱۴۰۳/۱/۵
از گوش کردن به این کتاب لذت بردم و ان را برای همگان چه کسانی که دچار افسردگی و اظراب هستند و چه کسانی که نیستند توصیه میکنم در این کتاب نویسنده دیدگاه و تجربیات خود را در مورد به انجام رساندن کارها و داشتن دیدگاه مثبت در رسیدن و دستیابی به هدف با زبان سادهو شیوا بیان میکند. خانم رود با بسیار ساده و قابل فهم انچه را که خود در زندگی برای بر طرف کردن مشکلات خود انجام داده مطرح مینماید و خواننده را تشویق به انجام کارها و به کارگیری روش هایی بسیار ساده و کاربردی میکند. ترجمه کتاب هم بسیار روان و خوب بود صدای گوینده کتاب بسیار دلنشین. ممنون از کتابراه.
Mahla M
۱۴۰۲/۵/۲۵
بسیار عالی بود، با ترجمه‌ای قابل تطبیق با واقعیت و زبان ساده و روان، برنادت رودبا نویسنده‌ای است که روی تغییرات احساسات و نکات منفی زندگی به سلامت روان و ذهن، گذشت و بخشش و تغییرات باور پرداخته و عشق مطلق را در زمان ناراحتی شیوه زندگیش قرار داده و اینکه هر باور ارزشمندی را معجزه‌ای در زندگی فرد و و میداند امید باور را بارها تکرار و آموزش میدهد، از گوش دادن به این کتاب خیلی لذت بردم، ممنون از تیم کتابراه
Saberkaramy
۱۴۰۲/۵/۵
کتاب بدی نیست به هر حال هرکتابی ارزش یکبار خواندن داره برای کسانی که تازه میخواهند ذهن ناخوداگاه خود را بشناسند و با بکارگیری آن به آرزوهیشان برسندخوبه. اما برای کسایی که خیلی وقت دارن از با ضمیر ناخوداگاه خود برای رسیدن به اهدافشان استفاده میکنند یکم مبتدیانست و قبول کنید نویسندگان و کتابهای بسیار قویتر در این زمینه وجود دارد. بهرحال گوش دادن به این کتاب هم لذت بخشه.
نیلوفر کیانی
۱۴۰۲/۶/۳۰
شما با گوش کردن به این کتاب متوجه میشید که هر کس توانایی منحصر به فرد خودش و داره تا بتونه معجزه رو به زندگیش بیاره و همه ادما این لیاقت و دارن از این موضوع بهره مند بشن این کتاب میگه هر کسی که دنبال راه حل برای تقویت مسائل معنوی و آرامش ذهن و روحش هست این کتاب میتونه کمکش کنه بدون این که در نظر بگیره چه دین و مذهبی داره
محبوبه ریحانی
۱۴۰۲/۵/۴
کتاب جالبی بود و چند دفعه باید گوش بدی تا بتونی کم‌کم درکش کنی و باور رو در خودت شکل بدی البته هر کس برای رسیدن به خدا و معجزات الهی خاص خودش، راه‌های جورواجوری داره اما میشه از این کتاب نکته‌های مفیدی رو برداشت کرد و رو به باور خودت پیش بری....
Atta_Paarsa
۱۴۰۲/۵/۱
بسیار عالی و مفید و کاربردی... از منظر "برنادت رودبا" و نقطه نظرات ایشان نیز میتوانید به جادوی باور و ثأثیرگذاری باورهای صحیح و درست در دستیابی به موفقیت پی ببرید و لذا ارزش یک بار خواندن یا شنیدن را حتماً دارد.
ارکیا اهنی
۱۴۰۲/۵/۲۹
ممنون از عزیزان کتابراه، بنده چندین بار گوش دادم و بهترین نتیجه آن اعتماد به نفس و آرامش در مواقع طوفانی زندگی‌ام بوده به تمام دوستان کتابخوان مطالعه این کتاب پر بار رو توصیه می‌کنم.
سمیه
۱۴۰۲/۶/۱۱
کتاب خوبیه برای باور سازی که آدم‌های عادی از همین اصول به همین سادگی نتیجه می‌گیرند و توهم دوران نابرده رنج گنج میسر نمی‌شود و رد شدن از هفت خان رستم به پایان رسیده
Tahere Saeedi
۱۴۰۲/۶/۱۳
این یک حقیقته که اگه تو زندگی به خودت باور نداشته باشی به چیزی نمیرسی و این کتاب واقعا میتونه به خواننده‌ها کنه تادیدشون نسبت به خودشون عوض بشه
مهیار(محسن) جهان رخشان
۱۴۰۲/۵/۶
سلام. عجیب بود که اسم این نویسنده به گوشم نخورده بود. کتاب عالی. کپی نیست و حرف خود نویسنده است. حتما توصیه میکنم. گوش کنید و به کار ببندید
هادی محمدی
۱۴۰۲/۴/۳۱
درود
من نتونستم با صدای گوینده کنار بیام چون به صورت کتاب داستان می‌خواند کتاب را و فصل‌های طولانی را نمیتوان درک کرد و ازش استفاده کرد
هادی خزاعی امین
۱۴۰۲/۵/۱
کتاب خوبیه اونجا که میگه من در تمام زمینه‌های زندگی‌ام جاذب معجزه هستم واقعا به دلم نشست
نجیبه مرزبانی
۱۴۰۲/۶/۱۴
خیلی دوسش داشتم چون با انجام مراحل تونستم حس مثبتی دردرونم ایجادکننده...
مشاهده همه نظرات 21

راهنمای مطالعه کتاب صوتی باور کن تا به دست بیاوری

برای دریافت کتاب صوتی باور کن تا به دست بیاوری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.