معرفی و دانلود کتاب صوتی بده و بستان؛ رویکردی انقلابی به موفقیت

عکس جلد کتاب صوتی بده و بستان؛ رویکردی انقلابی به موفقیت
قیمت:
۷۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بده و بستان؛ رویکردی انقلابی به موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بده و بستان؛ رویکردی انقلابی به موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بده و بستان؛ رویکردی انقلابی به موفقیت

کتاب صوتی بده و بستان؛ رویکردی انقلابی به موفقیت نوشته‌ی آدام گرانت به شما می‌آموزد که کمک کردن به دیگران، رمز موفقیت‌تان در همه امور است و برای آنکه بتوانید از دیگران پیشی بگیرید باید برای همکاران، مشتریان و رقبایتان فردی دلسوز و یاری‌دهنده باشید. این کتاب یکی از پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال به شمار می‌آید.

درباره کتاب صوتی بده و بستان؛ رویکردی انقلابی به موفقیت:

همه می‌دانند که سخت‌کوشی، شانس و استعداد هر یک در زندگی کاری ما نقش مهمی دارند اما آدام گرانت در اثر برجسته خود با عنوان بده و بستان (Give and Take) به شما نشان می‌دهد که عاملی دیگر نیز وجود دارد که اهمیت آن از همه موارد گفته شده بیشتر است و آن چیزی نیست جز، نحوه تعامل و ارتباط موثر با دیگران!

این کتاب نگاه و درک نوینی نسبت به مسئله موفقیت به شما نشان می‌دهد و از مدل جدیدی برای روابط‌تان با همکاران، مشتریان و رقبا پرده برمی‌دارد که درنهایت به رشد و پیشرفت مسیر شغلی‌تان منجر می‌شود. گرانت به عنوان استاد مدرسه بازرگانی وارتون، تحقیقات فراوانی را انجام داده و داستان‌های موفقیت‌آمیز بسیاری از افراد را در طول تاریخ برایتان تعریف کرده است تا بتوانید با شناخت این مثال‌های عینی به درک مطمئن‌تری نسبت به این مسئله برسید.

کتاب بده و بستان به شما کمک می‌کند تا روابط میان فردی، گروهی و سازمانی‌تان را ساماندهی کنید و با شیوه‌ای جدید از تعامل با دیگران آشنا شوید. اگر دقت کنید در محل کار اکثر افراد می‌خواهند که از دیگران و داشته‌هایشان استفاده کنند و کمتر در نقش یک فرد بخشنده قرار می‌گیرند. درواقع تنها عده کمی وجود دارند که بدون هیچ‌گونه انتظاری به دیگران کمک می‌کنند. گرانت همین نکته را اساس کتاب خود قرار داده و به اهمیت این شکل از رفتار پرداخته است.

او معتقد است که اگر منفعت و قدرت را وارد روابط کاری‌مان نکنیم و در جایگاه یک فرد بخشنده باشیم، این امر تاثیر شگفت‌انگیزی در موفقیت ما می‌گذارد. البته ممکن است از برخی از افراد سواستفاده شود اما طیف وسیعی از کسانی که چنین رویکردی را پیش گرفتند، به نتایج خارق‌العاده‌ای رسیده‌اند.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی بده و بستان؛ رویکردی انقلابی به موفقیت:

- پرفروش‌ترین کتاب روزنامه نیویورک تایمز
- پرفروش‌ترین کتاب وال استریت ژورنال
- نامزد جایزه Goodreads Choice برای آثار غیرداستانی (2013)
- نامزد جایزه Financial Times برای کتاب تجاری سال (2013)
- نامزد جایزه McKinsey for Longlist برای کتاب تجاری سال (2013)

نکوداشت‌های کتاب صوتی بده و بستان؛ رویکردی انقلابی به موفقیت:

- بده و بستان یک کتاب درخشان، مستند و انگیزه‌بخش است و دیدگاه و باوری را که می‌گوید انسان‌های خوب دیرتر از همه به خط پایان می‌رسند، از بین می‌برد و آن را رد می‌کند. (دیوید آلن، نویسنده کتاب انجام‌دادن کارها)

- این کتاب نشان می‌دهد که چگونه تعاملات ما با دیگران منجر به موفقیت و خوشبختی‌مان می‌شود. این کتاب مهم و خواندنی لیاقت داشتن موفقیتی بزرگ را دارد. (گرچن روبین، نویسنده کتاب‌های پروژه شادی و شادتر در خانه)

- کتابی بسیار هیجان انگیز! کار جدیدی که فرضیات شما را در مورد چگونگی سازوکار جهان متحول می‌کند و مغز شما را برای هفته‌ها بعد از اینکه صفحه آخر را مطالعه کردید، همچنان به خود مشغول می‌دارد. (دنیل اچ. پینک، نویسنده)

- بده و بستان می‌تواند مهم‌ترین کتاب این قرن باشد. این کتاب حاوی مفاهیم عمیقی است درباره‌ی اینکه چطور می‌توانیم مشاغل‌مان را اداره کنیم، چگونه می‌توانیم با دوستان و اقوام‌مان تعامل داشته باشیم، فرزندان‌مان را بزرگ کنیم و شرکت‌هایمان را مدیریت کنیم. (رابرت ساتن، نویسنده کتاب رئیس خوب، رئیس بد)

- بده و بستان مملو از ایده‌های تغییردهنده‌ی زندگی است. این فقط یک کتاب نیست، بلکه یک جهان‌بینی جدید و درخشان است. آدام گرانت یکی از بزرگ‌ترین جامعه‌شناس‌های دوران ما است و این کتاب خارق‌العاده‌اش بی‌شک یکی از پرفروش‌ها خواهد بود. (سوزان کین، نویسنده کتاب قدرت سکوت)

کتاب صوتی بده و بستان؛ رویکردی انقلابی به موفقیت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید به موفقیت شغلی برسید و روابط کاری‌تان را به بهترین نحو ممکن مدیریت و تنظیم کنید، شنیدن این کتاب صوتی را از دست ندهید.

آدام گرانت را بیشتر بشناسیم:

او متخصص حوزه روانشناسی سازمانی است که به مدت هفت سال متوالی در مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا که جزء قدیمی‌ترین و معتبرین مدارس بازرگانی، مدیریت و اقتصاد جهان است، فعالیت می‌کند. آدام گرانت (Adam Grant) یکی از محبوب‌ترین سخنرانان TED محسوب می‌شود که صحبت‌هایش 25 میلیون بار مشاهده شده و کتاب‌هایش نیز در سراسر جهان فروشی میلیونی داشته‌اند.

همچنین گرانت به عنوان یکی از 10 متفکر تاثیرگذار دنیا در حوزه مدیریت است و جوایز برجسته‌ای را از انجمن روانشناسی آمریکا و بنیاد ملی علوم دریافت کرده است.

برخی از کتاب‌های این نویسنده مشهور عبارتند از: «بده و بستان، دوباره فکر کن، نوآوران و...»

در بخشی از کتاب صوتی بده و بستان؛ رویکردی انقلابی به موفقیت می‌شنویم:

چون بخشنده‌ها اطرافشان ظرفیت‌ها را می‌بینند معمولا وقت زیادی را صرف تشویق و ارتقای افراد برای رسیدن به این ظرفیت‌ها می‌کنند. این سرمایه گذاری‌ها همیشه جواب نمی دهند؛ بخشی از نامزدها آن استعداد خام یا اولیه را ندارند و برخی هم نمی توانند علاقه خود را نگه دارند یا آن سطح از سرسختی مورد نیاز را حفظ کنند. اسکندر یک بار بیش از صد توصیه نامه برای یکی از دانشجوهایی که می‌خواست در رشته‌ای غیر از حسابداری ادامه تحصیل بدهد، نوشت. او در سال اول در تمام رشته‌ها رد شد و تصمیم گرفت دوباره درخواست بدهد، برای همین اسکندر از سر وظیفه برایش دوباره توصیه نامه نوشت. وقتی که دانشکده‌ها بار دیگر دست رد به سینه او زدند، اسکندر برای سومین سال متوالی توصیه نامه‌هایی برای او نوشت. در نهایت بعد از سه بار تلاش، اسکندر آن زن را تشویق کرد که مسیر دیگری را دنبال کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
86 دقیقه
فصل اول: بازدهی‌های خوب
59 دقیقه
فصل دوم: طاووس و پاندا - بخش یک
47 دقیقه
فصل دوم: طاووس و پاندا - بخش دو
57 دقیقه
فصل سوم: اثر موج دار - بخش یک
51 دقیقه
فصل سوم: اثر موج دار - بخش دو
59 دقیقه
فصل چهارم: یافتن الماس نتراشیده - بخش یک
43 دقیقه
فصل چهارم: یافتن الماس نتراشیده - بخش دو
53 دقیقه
فصل پنجم: قدرت ارتباط بدون قدرت - بخش یک
39 دقیقه
فصل پنجم: قدرت ارتباط بدون قدرت - بخش دو
47 دقیقه
فصل ششم: هنر حفظ انگیزه - بخش یک
52 دقیقه
فصل ششم: هنر حفظ انگیزه - بخش دو
88 دقیقه
فصل هفتم: تغییر گنده
57 دقیقه
فصل هشتم:‌ تغییر جهت اسکروج - بخش یک
47 دقیقه
فصل هشتم:‌ تغییر جهت اسکروج - بخش دو
29 دقیقه
فصل نهم: بیرون از سایه‌ها

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بده و بستان؛ رویکردی انقلابی به موفقیت
نویسنده
مترجممریم حیدری
راویفراز قربانی
ناشر صوتی نشر نوین
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ ساعت و ۳۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بده و بستان؛ رویکردی انقلابی به موفقیت

karow rezvani
۱۴۰۱/۵/۲۵
بخشندگی هرچند ذاتی به نظر می‌رسد، اما می‌شود آن را آموزاند. تلاش‌های دکتر آدام گرانت در ارتقای سطح رضایتمندی از زندگی در خوانندگان کتاب‌هایش، ستودنی ست.
این کتاب با ارائه‌ی نمونه‌هایی از انسان‌های بخشنده و تأثیرشان بر جوامع و اطرافیانشان، به انسان دلگرمی می‌دهد، چون نشان می‌دهد همچنان می‌توان به
ارزش‌های والایی مانند بخشندگی پایبند بود و این پایبندی حتی می‌تواند کمکی باشد برای ارتقای سطح کیفی فرد بخشنده.
امتیاز ۵ به مطالب کتاب؛ امتیاز ۲ برای فن بیان و تسلط ناکافی گوینده. اشتباهات زیادی در خوانش کتاب وجود داشت.
مروا هستم ✌️
۱۴۰۱/۶/۱۴
صادقانه بخوام بگم، خیلی نسبت به کتاب دوباره فکر کن از همین‌نویسنده، ضعیف بود. کل حرفش این بود، تو نیکی کن ودر دجله انداز، که ایزد در بیابانت دهد باز. اگر بخوام در مورد کیفیت خوانش بگم، نویسنده خیلی آهسته و بی‌روح میخواند و یک‌ عشق به‌ شنیدن میخواست که‌ بتونی تحمل کنی. برای همین کل کتاب رو روی دور ۱/۲ شنیدم
فریدون ام
۱۴۰۱/۱/۴
کتاب خوب است ولی گویند مثل اینکه خسته است و انرژی نداره نمی‌تونه با مخاتبش ارتباط برقرار کند
Mohadese Atefi
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
من نتونستم حتی فصل اول کتابو گوش کنم به نظرم گویندش حال نداشت و به بدترین شکل ممکن میخونه
میثم شهیدی
۱۴۰۱/۳/۱۴
به نظرم این کتاب جزء کتابهایی بود که حرفی برای گفتن داشت و توصیه‌های مفیدی توش بود
امید پاینده
۱۴۰۲/۵/۹
فوق العاده بود و واقعا خوب هست که این طرز فکر و زاویه نگاه همگانی بشه
Ali Ahmadian
۱۴۰۲/۱/۲۶
اوایلش به نظر خسته کننده میاد، ولی مفهوم زیبا و خوبی رو منتقل میکنه
ali dabestani
۱۴۰۰/۸/۱۸
راوی انرژی کافی نداشت
ضمن اینکه در زمان رکورد‌های مجدد جنس صدا عوض می‌شد
مهراد عزیزیه
۱۴۰۰/۷/۱۳
راوی خیلی بی انرژی و کیفیت صدا کم و زیاد میشه
Hesam Hesami
۱۴۰۱/۹/۱۹
ساده و پیش پا افتاده بنظر میاد اما هیچوقت جدیش نمیگیریم
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بده و بستان؛ رویکردی انقلابی به موفقیت

برای دریافت کتاب صوتی بده و بستان؛ رویکردی انقلابی به موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.