معرفی و دانلود کتاب صوتی بذرت را کجا می‌کاری؟

عکس جلد کتاب صوتی بذرت را کجا می‌کاری؟
قیمت:
46800 تومان - 4.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بذرت را کجا می‌کاری؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بذرت را کجا می‌کاری؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بذرت را کجا می‌کاری؟

چطور می‌توان هدفمند زندگی‌کرد و در همه جنبه‌های زندگی به موفقیت رسید؟ جان گوردون، نویسنده پرفروش بین‌المللی، در کتاب صوتی بذرت را کجا می‌کاری؟ با روایت داستانی الهام‌بخش به شما کمک می‌کند تا در مقابل چالش‌های کار و زندگی با موفقیت پیش بروید و زندگی شاد و هدفمندی داشته باشید.

درباره کتاب صوتی بذرت را کجا می‌کاری:

به نظر شما چطور می‌توان در زندگی شغلی و کسب‌وکار خود هدفمند، موفق و شاد زندگی کرد؟

جان گوردون در کتاب بذرت را کجا می‌کاری؟ (The Seed: Finding Purpose and Happiness in Life and Work) با روایت داستانی انگیزشی و الهام‌بخش پاسخ این سؤال را به شما می‌دهد. او با بیان مثال‌هایی از زندگی افراد واقعی، راهکارهایی را در اختیار شما می‌گذارد که برای موفقیت در تمام عرصه‌های زندگی آن‌ها را به کار بگیرید.

داستان در مورد مردی به اسم «جاش» است که به‌تازگی در شرکتی مشغول به کار شده است. او تحت‌فشار زیادی است و چالش‌هایی را با مدیر، معاون و همکاران خود پشت سر می‌گذارد. جاش که قصد استعفا دادن دارد، می‌داند که ترک کردن شغلش نتایج خوبی برای او به همراه نخواهد داشت. اما با وجود تمام این پیامدها ریسکش را می‌پذیرد و به دنبال هدف واقعی‌اش در زندگی می‌رود.

او از مدیرش دوهفته وقت می‌گیرد تا درباره تصمیمی که گرفته است فکر کند. در این دوهفته تصمیم می‌گیرد به سفری برود. در این سفر با کشاورز دانایی ملاقات می‌کند که با دادن دانه‌ای به او وعده می‌دهد با یافتن محل مناسبی برای کاشتن آن دانه، هدف زندگی‌اش مشخص می‌‌شود. او در طی این سفر چیزهای زیادی یاد می‌گیرد و زندگی‌اش متحول می‌شود.

کتاب صوتی بذرت را کجا می‌کاری؟ در مورد معنای عمیق یافتن هدف در کسب‌وکار و کسب مهارت در این موضوع است. این کتاب را می‌توان منبعی جامع و مهم در این حوزه به شمار آورد. با شنیدن آن می‌توانید با نگاهی عمیق به هدفی که در زندگی دارید، نسبت به شغلی که مشغول آن هستید تجدیدنظر کنید و بذرتان را در جای درستی بکارید.

کتاب صوتی بذرت را کجا می‌کاری مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید در شغل و کسب‌وکار خود به موفقیت دست یابید و از داشتن حرفه‌تان احساس رضایت و خشنودی داشته باشید، این کتاب صوتی را گوش کنید.

با جان گوردون بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده و سخنران آمریکایی فارغ‌التحصیل دانشگاه کرنل و دارای مدرک کارشناسی ارشد تدریس از دانشگاه اِموری است. او در مورد موضوعاتی مانند مدیریت، فرهنگ، فروش و کار تیمی فعالیت می‌کند. جان گوردون (Jon Gordon) مؤسسهٔ مشاوره‌ای دارد که در آن به پرورش مدیران، سازمان‌ها و تیم‌های مثبت‌اندیش می‌پردازد.

کتاب‌های پرفروش و سخنرانی‌های وی، الهام‌بخش خوانندگان و مخاطبان بسیاری در سراسر جهان بوده است. ازجمله آثار پرفروش گوردون می‌توان به «اتوبوس انرژی»، «اردوگاه آموزشی»، «نجار»، «شما ابتدا در رخت‌کن برنده می‌شوید»، «قدرت مدیریت مثبت»، «قدرت تیم مثبت»، «دانه قهوه» و «مثبت بمانید» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی بذرت را کجا می‌کاری می‌شنویم:

جاش و دارما از پله‌ها بالا رفتند تا به طبقهٔ دوم ساختمان رسیدند. آقای گلدمن، استاد دوست‌داشتنی جاش، در همان دفتر کار کوچک و به هم ریختهٔ پنج سال قبل نشسته بود. بعضی امور زندگی در کل تغییر نمی‌کنند. دفتر کار استادان بااستعداد عاشق‌پیشه را می‌توان به طور ویژه در این زمینه نام برد. آقای گلدمن برای دارما نیز بسیار مهربان و دوست‌داشتنی به نظر می‌رسید.

به نظر جاش آقای گلدمن در مقایسه با پنج سال قبل چندان تغییر نکرده بود. فقط مویی کمتر روی سر کم‌مویش دیده می‌شد و صورتش گردتر به نظر می‌رسید. چهرهٔ آقای گلدمن با دیدن جاش از خوشحالی درخشید. او شادمانه پرسید: «حال دانشجوی دوست‌داشتنی من چطوره؟!» جاش گفت: «عالی! حال استاد دوست‌داشتنی من چطوره؟!»

آقای گلدمن پاسخ داد: «کارمو خوب انجام میدم. همونطور که همیشه میگم، پیرتر شدم، اما فکر می‌کنم کارآزموده‌تر هر شدم. همین دیروز دربارهٔ این فکر می‌کردم که تو الان داری چیکار می‌کنی و به چه مرحله‌ای رسیدی.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
فصل اول: مهلتی دو هفته‌ای
23 دقیقه
فصل دوم: گم شدن
15 دقیقه
فصل سوم: چشم‌اندازی عالی
28 دقیقه
فصل چهارم: رویاها / فصل پنجم: در مسیر یافتن هدف / فصل ششم: خانه
18 دقیقه
فصل هفتم: شادمانی / فصل هشتم: دارما / فصل نهم: دانشگاه
33 دقیقه
فصل دهم: موسیقی کیهانی / فصل یازدهم: نگرش مثبت / فصل دوازدهم: کانگوروها هم هدف دارند
24 دقیقه
فصل سیزدهم: رستوران / فصل چهاردهم: خدمت کردن / فصل پانزدهم: هدیه‌هایی از گذشته
44 دقیقه
فصل شانزدهم: فرصتی جدید / فصل هفدهم: جرج
21 دقیقه
فصل هجدهم: تصمیم‌گیری / فصل نوزدهم: برنامهٔ زمانی کامل خداوند / فصل بیستم: دورهٔ دستیابی به هدف
23 دقیقه
فصل بیست و یکم: چهار مرحله در راستای شکوفایی هدف نهایی
31 دقیقه
فصل بیست و دوم: فرایند چرا / فصل بیست و سوم: درخشیدن / فصل بیست و چهارم: رشد کردن / فصل بیست و پنجم: آزمایش‌های زندگی
14 دقیقه
فصل بیست و ششم: یادآوری رویایی دیرینه / فصل بیست و هفتم: موفق شدن / فصل بیست و هشتم: آفرینش تفاوتی سازنده / فصل بیست و نهم: هر نامی معنایی دارد
33 دقیقه
فصل سی‌ام: برکت / فصل سی‌ویکم: هر رویدادی در فصلی ویژه اتفاق می‌افتد / فصل سی‌ودوم: برداشت‌کردن

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بذرت را کجا می‌کاری؟
نویسنده
مترجمسیما فرجی
راوینسرین رضایی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۲۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
46800 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بذرت را کجا می‌کاری؟

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بذرت را کجا می‌کاری؟

برای دریافت کتاب صوتی بذرت را کجا می‌کاری؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.