معرفی و دانلود کتاب صوتی برادر ثروتمند، خواهر ثروتمند

عکس جلد کتاب صوتی برادر ثروتمند، خواهر ثروتمند
قیمت:
۸۸۹۲۰ ۶۲,۲۴۴ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی برادر ثروتمند، خواهر ثروتمند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی برادر ثروتمند، خواهر ثروتمند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی برادر ثروتمند، خواهر ثروتمند

با هم بودن، انفصال، و دوباره به هم پیوستن. این خلاصه‌ای از سرگذشت دو نویسنده‌ای است که در کتاب صوتی برادر ثروتمند، خواهر ثروتمند داستان الهام‌بخش زندگی خود را روایت می‌کنند. رابرت کیوساکی و خواهرش امی کیوساکی در این کتاب به اهمیت هدفمندی، عملگرایی و توانایی غلبه بر موانع می‌پردازند.

درباره‌ی کتاب صوتی برادر ثروتمند، خواهر ثروتمند

رابرت و امی داستان زندگی خود را در کتاب صوتی برادر ثروتمند، خواهر ثروتمند (Rich Brother Rich Sister) از سال 1962 آغاز می‌کنند. درست زمانی که ایالات متحده‌ی آمریکا یک بمب اتمی را در ده مایلی ساحل جزیره‌ی کریسمس در اقیانوس آرام جنوبی منفجر کرد. این خواهر و برادر که از یک پدر و مادر در خانواده‌ای با تجربیات کودکی یکسان به دنیا آمدند، هر یک مسیرهای متفاوتی را به سوی خدا، پول و خوشبختی در پیش گرفتند. رابرت به یک کارآفرین، نویسنده و مربی امور مالی پرآوازه تبدیل شد، و ایمی به یک راهبه‌ی بودایی مؤمن، نویسنده و مربی امور معنوی.

آن‌ها در این کتاب صوتی گویی روایتگر سفرنامه‌ای درباره‌ی سفر پرفرازونشیب خود در زندگی هستند. به همین ترتیب شما را هم دعوت می‌کنند تا به زندگی به عنوان یک سفر نگاه کنید و به این کتاب به‌مثابه راهنمای سفر و بلد راه. این کتاب به شما در طول این سفر غیرقابل پیش‌بینی الهام می‌بخشد تا مسیر جست‌وجوی حقایق، اهداف، و ثروت را برای خود هموار کنید و به تمامی آنچه در نظر دارید برسید.

ثروتی که رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) و ایمی کیوساکی (Emi Kiyosaki) از آن حرف می‌زنند و در عنوان کتاب نیز به آن اشاره شده است، تنها به مادیات محدود نمی‌شود. بلکه این کلمه ثروت و سرمایه‌ی معنوی را هم دربرمی‌گیرد. نویسندگان این کتاب صوتی به شما می‌آموزند که از چه طریق به هر دو گونه‌ی این ثروت دست پیدا کنید و یک زندگی معنوی و مادی غنی برای خود بسازید.

نشر صوتی آوانامه ترجمه‌ی ثریا شریفی را از این اثر در قالب کتاب صوتی روانه‌ی بازار کرده است.

کتاب صوتی برادر ثروتمند، خواهر ثروتمند برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های حوزه‌ی خودیاری علاقه دارید، شنیدن این کتاب صوتی را از دست ندهید.

با رابرت کیوساکی و ایمی کیوساکی بیشتر آشنا شویم

رابرت کیوساکی که به عنوان مربی، سرمایه گذار و کارآفرین فعالیت می‌کند، موفق شده است با افکار و آثار خود به ده‌ها میلیون انسان در سراسر دنیا یاری برساند. او باور دارد که بسیاری از توصیه‌های قدیمی دیگر منسوخ شده‌اند و نمی‌توان با پند و اندرزهایی درباره‌ی پس‌انداز کردن پول، جست‌وجوی شغل خوب و سرمایه‌گذاری طولانی مدت به ثروت رسید. در عوض می‌بایست ابزارها و تکنیک‌های مالی خود را در دنیای پرسرعت و پر رقابت امروز تغییر دهیم.

کتاب «پدر پولدار و پدر بی‌پول» رابرت کیوساکی یکی از آثار مهم و پرطرفداری‌ست که موفق شد برای دو سال متوالی، شماره یک کتاب‌های مالی USA Today شود و به عنوان سومین کتاب پرفروش تاریخ در حوزه تخصصی خودش قرار بگیرد. به همین خاطر کیوساکی در سال 2005 به عنوان یکی 25 نویسنده برتر سایت آمازون انتخاب شد.

باربارا امی کیوساکی در حالی که برادرش رابرت مسیر جنگ را در دوران ویتنام در پیش گرفت، مسیر صلح را انتخاب کرد و خود را به سفرهای معنوی بسیاری سپرد. امی تحصیلات خود را در دانشگاه هاوایی آغاز کرد و سپس به کلرادو، آلاسکا و هند سفر کرد تا مطالعات و فعالیت‌های خود را درمورد بودیسم تعمیق ببخشد. او دارای مدرک کارشناسی ارشد هنر در بودیسم هندو-تبتی و زبان تبتی از دانشگاه ناروپا است و سال‌هاست به عنوان کشیش و آموزگار بودایی مشغول به کار است.

در بخشی از کتاب صوتی برادر ثروتمند، خواهر ثروتمند می‌شنویم

ما به دنیا می‌آییم، زندگی می‌کنیم و می‌میریم؛ مرگ پایان اجتناب‌ناپذیر زندگی است. در مسیر زندگی، بیماری و سالخوردگی به سراغمان می‌آید. تشکیل خانواده، بزرگ کردن فرزندان و زندگی خودمان این واقعیت دردناک را آشکار می‌کنند. انسان، خواهان خوشبختی است و به امیدِ تحققِ رویاهایش به زندگی ادامه می‌دهد. واقعیت‌های زندگی گاهی دستی به شانه‌ی ما می‌زنند تا ماهیت خود را به ما یادآوری کنند.

همچنان که والدین ما با مشکلات کلنجار می‌رفتند، من و رابرت مانند هر جوان دیگری به‌دنبال اهداف خود بودیم و به سرزمین‌هایی سفر کردیم که در رویاهای کودکی‌مان می‌دیدیم.

راهی که در زندگی انتخاب کردم، چشم‌پوشی از خوشی‌ها و لذت‌های مادی برای دست یافتن به اهداف معنوی بود، اما باید به تجربه یاد می‌گرفتم که از سلامت و رفاه مالی نیز غافل نمانم. برای چنین کاری کمی دیر شده بود؛ چون آموخته بودم زندگی ناپایدار است؛ ما به دنیا می‌آییم و با پیری، بیماری و مرگ روبرو می‌شویم. فکر می‌کردم اگر این آموزه‌ را صادقانه به کار بگیرم، هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد. به‌همین دلیل وقتی به سرطان و بیماری قلبی مبتلا شدم، در خلوت می‌نالیدم که: «این انصاف نیست».

چنین طرز فکری، آن‌طور که رابرت طی این مدت به من گوشزد کرده است، ساده‌لوحانه بود. کنار آمدن با بیماری‌های ناشی از سالخوردگی و دلهره‌ی مسائل مالی که به‌خاطر بیمه‌نامه‌ی اشتباه به‌وجود آمد، چشمانم را به روی حقایقی باز کرد که امروز عده‌ی زیادی با آن مواجه هستند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
21 دقیقه
پیش‌گفتار: تقابل میان دو دیدگاه
34 دقیقه
مقدمه: رابرت / در جستجوی عشق و ثروت
16 دقیقه
مقدمه: اِمی / جسم سالم، روان سالم
33 دقیقه
یک: زاده‌ی تاریخ
36 دقیقه
دو: جنگ و صلح
56 دقیقه
سه: پاسخ‌های جدید به پرسش‌های گذشته
46 دقیقه
چهار: بهشت روی زمین
21 دقیقه
پنج: تغییر مسیر
25 دقیقه
شش: وعده‌های عمل نشده
40 دقیقه
هفت: رویاهایی برای آینده
46 دقیقه
هشت: توشه‌ای برای سفر
31 دقیقه
نه: دل به دریا زدن
50 دقیقه
ده: رستگاری و زندگی سرشار از معنا
27 دقیقه
یازده: بهشت، جهنم و خوشبختی
63 دقیقه
دوازده: مرگ و زندگی
66 دقیقه
سیزده: یافتن خانواده معنوی
49 دقیقه
گفتار پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی برادر ثروتمند، خواهر ثروتمند
نویسنده،
مترجمثریا شریفی
راویسپیده سلیمیان، امیر فرحان نیا
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۵۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی
۸۸۹۲۰ ۶۲,۲۴۴ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی برادر ثروتمند، خواهر ثروتمند

صادق شهسواری پور
۱۴۰۲/۱/۹
سلام هنوز کتاب تا آخر گوش نکردم تو این چند فصل اول بر خلاف سایر کتاب‌های کیوساکی در مورد آموزش‌های مالی صحبت نکرده و بیشتر در مورد حوادث اجتماعی دوران جنگ سرد و ترس‌های مردم در این دوران که دوره جوانی خودش هست صحبت کرده.
Paris Baei
۱۴۰۳/۱/۲۴
بسیار عالی و کاربردی
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی برادر ثروتمند، خواهر ثروتمند

برای دریافت کتاب صوتی برادر ثروتمند، خواهر ثروتمند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.