معرفی و دانلود کتاب صوتی به روش خود ثروتمند شوید

عکس جلد کتاب صوتی به روش خود ثروتمند شوید
قیمت:
۳۸۰۰۰ 26600 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی به روش خود ثروتمند شوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی به روش خود ثروتمند شوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی به روش خود ثروتمند شوید

کتاب صوتی به روش خود ثروتمند شوید نوشته‌ی برایان تریسی، مهارت‌های کسب ثروت و موفقیت را به شما آموزش می‌دهد و با آوردن مثال‌هایی واقعی از زندگی افراد میلیونر، به شما اثبات می‌کند که هر کسی می‌تواند زندگی و شغل خود را متحول کند و به سعادت و رفاه برسد.

درباره کتاب صوتی به روش خود ثروتمند شوید:

بیشتر مردم نمی‌دانند که کسب درآمد مهارتی‌ست که می‌‌توان آن را یاد گرفت و به مرور به ثروتی استثنایی رسید. برایان تریسی مشاور تجاری و سخنران انگیزشی در کتاب صوتی به روش خود ثروتمند شوید (Getting rich your own way) نقشه راه اثبات شده و مطمئنی را به شما معرفی می‌کند تا با عمل به آن به موفقیت مالی برسید.

کتاب به روش خود ثروتمند شوید از اصول و استراتژی‌هایی تشکیل شده که تریسی سالانه برای هزاران آمریکایی آن‌ها را بیان می‌کند و شما را به استقلال مالی که آرزو دارید، می‌رساند. فراموش نکنید دیگر اهمیت ندارد که برای امرار معاش خود چه کاری را انجام می‌دهید یا در بانک چقدر پس انداز دارید. شما با شنیدن این کتاب صوتی یاد می‌گیرید که برای کسب ثروت، نیاز به صبر کردن و تلاش فراوان است با این حال برایان تریسی به شما یادآوری می‌کند که هیچ چیز فراتر از توانایی‌های شما نیست و هرکسی می‌تواند به پول فراوان برسد. درواقع در هر موقعیتی که هستید شروع کنید، حتى اگر شدیدا زیر بار قرض هم باشید، باز هم تفاوتى ایجاد نمى‌شود و مى‌توانید در هر حال به استقلال مالى برسید.

در کتاب به روش خود ثروتمند شوید با داستان‌های واقعی افراد موفق آشنا خواهید شد؛ کسانی که کارشان را از هیچ چیز شروع کردند و در نهایت به رویاهای خود دست یافته‌اند. همچنین با بسیاری از ایده‌های خلاقانه برای کسب درآمد آشنا می‌شوید که به شما کمک می‌کند تا کسب‌وکارتان را راه اندازی کنید یا آن را رونق ببخشید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی به روش خود ثروتمند شوید:

- یک کتاب عالی دیگر از برایان تریسی. ایده‌های ملموس و کاربردی که باعث ثروتمند شدن شما می‌شود. (بیل باخراخ، مشاور مالی و سخنران)

- کتاب قدرتمند برایان را بخوانید و اجازه دهید او میانبر موفقیت را به شما نشان دهد و سریعترین راه برای ثروتمند شدن را معرفی می‌کند. (رابرت آلن، نویسنده پرفروش)

- این کتاب برایان تریسی به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید به تمام اهداف مالی خود برسید؛ فرقی هم نمی‌کند که در چه موقعیتی قرار دارید. (جک کنفیلد نویسنده کتاب سوپ جوجه برای روح)

- این تنها کتابی است که باید برای ثروتمند شدن بخوانید! این کتاب شامل ایده‌ها و استراتژی‌های عملی برای سوق دادن شما به سمت موفقیت است. (نیدو کوبین، رئیس دانشگاه High Point)

- برایان تریسی به شما نشان می‌دهد که در ابتدا چگونه ثروت نامحدود در ذهن شروع می‌شود و چگونه هر کسی می‌تواند وقت و انرژی خود را برای کسب میلیون‌ها دلار متمرکز کند. (پیتر مونتویا، نویسنده و کارآفرین)

کتاب صوتی به روش خود ثروتمند شوید برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید شیوه پول درآوردن را یاد بگیرید و زندگی‌تان را به موفقیت و رفاه هر چه بیشتر نزدیک کنید، شنیدن این کتاب به شما پیشنهاد می‌شود.

با برایان تریسی بیشتر آشنا شویم:

یکی از بهترین سخنرانان و نویسندگان انگیزشی در سطح جهان برایان تریسی (Brian Tracy) نام دارد. او تاکنون در 70 کشور دنیا، سمینارهای موفقیت و فروش را برگزار کرده است و تعداد سمینارهای او حدود 5000 هزار با بیش از 2000 شرکت کننده تخمین زده می‌شود.

او رئیس و بنیانگذار شرکت بین‌المللی برایان تریسی است که در زمینه آموزش و توسعه افراد و سازمان‌ها فعالیت می‌کند و در کنار آن به بیش از 1000 شرکت مشاوره‌های گوناگون داده است.

تریسی در زمینه نویسندگی بسیار فعال بوده و تاکنون 45 کتاب پرفروش نوشته و به زبان‌های مختلف دنیا ترجمه شده است. خود نیز به زبان‌های فرانسوی، اسپانیایی و آلمانی نیز تسلط دارد.

از کتاب‌های پرطرفدار او می‌توان به سرتاسر جهان، روانشناسی موفقیت، فروش بهتر، قورباغه‌ات را قورت بده و... اشاره کرد که آثارش در ایران به عنوان یکی از پایه‌های بازاریابی شبکه‌ای شناخته می‌شود.

این سخنران و مدیر موفق، همواره درباره موضوع توسعه شخصی و حرفه‌ای صحبت می‌کند که با پرورش آن می‌توان به فروش بهتر، خلاقیت، عزت نفس و موفقیت رسید. خود او می‌گوید که ابتدای مسیر، میلیونرهای خودساخته را الگوی کارش قرار داده تا به یک فرد ثروتمند و قوی تبدیل شود.

در بخشی از کتاب صوتی به روش خود ثروتمند شوید می‌شنویم:

وقتى در دنیاى کار وارد مى‌شوید، زمان زیاد و پول اندک دارید. در مراحل بعدى زندگى، اگر بخت با شما موافق باشد، پول زیاد و وقت کم دارید. در این فاصله، مى‌توانید وقت اضافى خود را صرف کنید تا بیاموزید که بعدا چگونه مى‌خواهید کسب درآمد کنید. با کار کردن براى یک شرکت در زمینه‌اى که مورد علاقه شماست، از آموزش ضمن خدمت فراوانى بهره‌مند مى‌شوید. با طرز کار آشنا مى‌شوید. به تجربه‌اى دست پیدا مى‌کنید و مى‌فهمید آیا این همان رشته مناسبى است که مى‌خواهید آینده خود را به آن اختصاص بدهید.

حتى اگر به طور تمام وقت در حرفه دیگرى کار کنید، مى‌توانید شب‌ها به طور پاره وقت در زمینه‌هاى مورد علاقه‌تان فعال شوید. مى‌توانید در تعطیلاتى که در کار اولتان به شما تعلق مى‌گیرد، روى این پروژه کار کنید.

توجه داشته باشید، یکى از علل شکست سازمانهاى اقتصادى نداشتن صلاحیت‌هاى مدیریتى است. معنایش این است کسانى که درگیر کارهاى مدیریتى هستند تصمیمات اشتباه مى‌گیرند. سرمایه‌گذاری‌هاى اشتباه مى‌کنند. مرتکب اشتباهاتى مى‌شوند که هزینه‌هایى تولید مى‌کند که نمى‌توان از پس آن‌ها برآمد. اجازه ندهید این اتفاق براى شما هم بیفتد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
مقدمه
22 دقیقه
راه رسیدن به ثروت را بیاموزید - بخش یک
27 دقیقه
راه رسیدن به ثروت را بیاموزید - بخش دو
28 دقیقه
مغناطیس پول شوید - بخش یک
35 دقیقه
مغناطیس پول شوید - بخش دو
27 دقیقه
برای موفقیت سرمایه گذاری کنید
40 دقیقه
با هیچ شروع کنید - بخش یک
40 دقیقه
با هیچ شروع کنید - بخش دو
28 دقیقه
تجارت خود را بنا کنید - بخش یک
35 دقیقه
تجارت خود را بنا کنید - بخش دو
43 دقیقه
هر چه را می‌خواهید در بازار بفروشید
22 دقیقه
پول مور نیازتان را به دست آورید
53 دقیقه
بیندیشید و ثروتمند شوید
51 دقیقه
از بهترین‌ها بیاموزید
28 دقیقه
پیشاپیش قرار بگیرید - بخش یک
34 دقیقه
پیشاپیش قرار بگیرید - بخش دو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی به روش خود ثروتمند شوید
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
راویحافظ کاظم زاده
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۴۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۳۸۰۰۰ 26600 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی به روش خود ثروتمند شوید

شهره آقاسیان
۱۴۰۱/۴/۹
من بارها این کتاب صوتی رو گوش دادم متن روان و گویندگی مسلط و با تحربه، دهها برابر به ارزش این کتاب می‌افزاید. مواردی که در این کتاب به آن‌ها اشاره شده همه کاملا عملی و کاربردی و گاها اتفاقات روزمره زندگی است که اگر به انها توجه کنیم مسیر زندگی خودمون رو میتونیم عوض کنیم پیشرفت داشته باشیم …..
Radman
۱۴۰۲/۸/۱۹
کتاب انگیزشی خوبی هست که در شروع انگیزه را برای شخص یا فرد به وجود میاره و آخر‌های کتاب سعی میکنه کمک کنه شما مجموعه یا بیزینستان را رشد بدید
امید
۱۴۰۲/۷/۸
به نسبت قیمت واقعا عالی هست و بهترین کتابی بود تاحال خونده بودم کاربردی صحبت کرده بود و واقعا بیشتر تجربیه و من بیشتر تجربه کردم
ایران شهروز
۱۴۰۰/۱۱/۹
برای چندمین بار در حال گوش دادن به این کتاب صوتی هستم. بسیارتاثیر گذاره
Armin Rahimian
۱۴۰۰/۳/۱۳
خوبه ولی خیلی وقت‌ها به حاشیه میره. در مجموع اطلاعات مفیدی دارد.
محمود زاهدی مقدم
۱۴۰۰/۱/۲۲
این کتاب عالی بود درضمن تمام افراد شامل میشه از فرد پولدار و یا بده کار
محمدرضا جرگه
۱۴۰۱/۱۲/۲۴
کتاب خوبی بود ارزش دوباره گوش دادن هم داره
رزیتا مشفق
۱۴۰۱/۹/۲۴
کلا برایان تریسی واقعا نویسنده توانا و با دانشیه
پوریا ر
۱۴۰۰/۲/۱۱
کتابی که خوندنش برای کسانی که دنبال کارآفرینی هستن واجبه
پروین محمدپور
۱۴۰۰/۲/۵
از جوانی این کتاب را بخونید بهتر است
محمدمهدی یزدانی فر
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
ازفرمولهایسادهکاربردی فرمولهای موفقیت راتوصیح مبدهد
حبیب ارغده
۱۴۰۲/۸/۱۵
واقعا کتاب عالیه برای موفقیت اقتصادی
ساجد کاتبی
۱۴۰۰/۷/۱۶
راهکارهای مناسبی میده
هومن کلاته
۱۴۰۰/۴/۲۴
عالی بود با آدم انگیزه میده
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب صوتی به روش خود ثروتمند شوید

برای دریافت کتاب صوتی به روش خود ثروتمند شوید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.