معرفی و دانلود کتاب صوتی تاثیرگذاری: مجموعه مهارت‌های زندگی دانشگاه هاروارد

عکس جلد کتاب صوتی تاثیرگذاری: مجموعه مهارت‌های زندگی دانشگاه هاروارد
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تاثیرگذاری: مجموعه مهارت‌های زندگی دانشگاه هاروارد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تاثیرگذاری: مجموعه مهارت‌های زندگی دانشگاه هاروارد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تاثیرگذاری: مجموعه مهارت‌های زندگی دانشگاه هاروارد

کتاب صوتی تاثیرگذاری: مجموعه مهارت‌های زندگی دانشگاه هاروارد اثری از گروه نویسندگان است. این کتاب شامل هشت مقاله از نشریه‌ی «هاروارد بیزینس ریویو» است که به زبانی ساده و قابل فهم، مقوله‌ی اثرگذاری بر دیگران را از جوانب مختلف بررسی می‌کند و نکات مفیدی را به مخاطب آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی تاثیرگذاری: مجموعه مهارت‌های زندگی دانشگاه هاروارد

به لطف استفاده‌ی همه‌گیر از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، «تأثیرگذاری» و «تأثیرگذار بودن» امروزه به کلماتی پرتکرار بدل شده‌اند. همه با شنیدن این کلمات، به یاد افرادی با شهرت و گاهاً محبوبیت بالا می‌افتند که در پس کاری ظاهراً کم‌دردسر مانند فعالیت‌های ساده‌ی روزمره، به درآمدی کلان رسیده‌اند. چیزی که باید بدانیم این است که اساساً اثرگذاری، یکی از مقوله‌های قدرت و کنترل مردم است و کسی که نحوه‌ی استفاده‌ی درست از آن را بداند، بیش از باهوش بودن به فردی هنرمند بدل می‌شود.

کتاب صوتی تأثیرگذاری: مجموعه مهارت‌های زندگی دانشگاه هاروارد (Influence and persuasion) که شامل هشت مقاله از نشریه‌ی هاروارد بیزینس ریویو است و به قلم نویسندگان مختلفی نوشته شده، از راز و رمز این قدرت شگفت‌انگیز می‌گوید. ثأثیرگذاری عاملی است که به تنهایی بر قدرت و ثروت غلبه می‌کند و کسی که رموز بهره‌گیری از این موهبت را بداند، خود را به بلندترین درجات موفقیت می‌رساند. بسیاری چنین استعدادی را به صورت ذاتی دارند و هر جا که می‌روند، کل محیط را تحت تسلط خود درمی‌آورند. اما خبر خوب این است که بهره‌مندی از این خاصیت تنها به کسانی که آن را به شکل ذاتی دارند محدود نمی‌شود و دیگرانی که علاقه‌مند به به کار بردن آن در زندگی روزمره باشند نیز می‌توانند قواعدش را یاد بگیرند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی تاثیرگذاری: مجموعه مهارت‌های زندگی دانشگاه هاروارد

در اولین فصل کتاب به سراغ وجوه مختلف تأثیرگذاری می‌رویم. نویسندگان در این بخش، چهار مولفه برای تأثیرگذاری تعریف کرده‌اند که عبارتند از: قدرت جایگاهی، عواطف، شور و اشتیاق و تسلط بر تعاملات انسانی. درک قدرت جایگاهی کار چندان سختی نیست، کسانی که به واسطه‌ی جایگاه برتر بر دیگران تسلط دارند، بی آنکه نیاز به تلاش داشته باشند دیگران را تحت تأثیر قرار می‌دهند. دومین عامل، عاطفه‌ی انسانی است، این همان عاملی است که داوران یک مسابقه‌ی استعدادیابی را نسبت به جوانان تازه‌کار اما پرتلاش آن مسابقه نرم می‌کند تا کار آن‌ها را مورد تأیید قرار دهند. عامل سوم، شور و اشتیاق است. اغلب در جمع کسی بیشتر و در ابتدا سخن می‌گوید که شور و علاقه‌ی بیشتری نسبت به موضوع بحث داشته باشد و از این جهت دیگران را تحت تأثیر قرار می‌دهد. مولفه‌ی آخر اثرگذاری تسلط بر تعاملات انسانی است. زمانی که دو نفر به گفتگو مشغول‌اند، این ارتباط به شکلی موزون میان آن‌ها در رفت و برگشت است. کسی که بر هدایت این حرکت تسلط داشته باشد، می‌تواند بر بقیه اثر بگذارد.

کتاب صوتی تاثیرگذاری: مجموعه مهارت‌های زندگی دانشگاه هاروارد به همت فریده فتوحی ترجمه و گردآوری شده. گویندگی این اثر به عهده‌ی فرزانه فائزی بوده و نشر صوتی جیحون و انتشارات پندار تابان، ناشران آن هستند.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های مهارت‌های زندگی دانشگاه هاروارد

مجموعه کتاب‌های مهارت‌های زندگی دانشگاه هاروارد به جنبه‌های انسانی افراد در زندگی کاری می‌پردازند و حاصل پژوهش‌های اثبات‌شده‌ای هستند که نشان می‌دهند چطور احساس‌های شما بر زندگی کاری‌تان تأثیر می‌گذارند. افزون بر این، توصیه‌های عملی در مورد چگونگی رویارویی با آدم‌های بدقلق و موقعیت‌های دشوار می‌دهند و در مقاله‌های الهام‌بخشی به شما می‌گویند که توجه کردن به سلامت احساسی‌تان در محیط کار به چه معناست.

کتاب صوتی تاثیرگذاری: مجموعه مهارت‌های زندگی دانشگاه هاروارد برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که علاقه دارند با یادگیری مولفه‌های اثرگذاری، به شخصیتی قدرتمند و کاریزماتیک بدل شوند، مخاطب اصلی این کتاب هستند.

در بخشی از کتاب صوتی تاثیرگذاری: مجموعه مهارت‌های زندگی دانشگاه هاروارد می‌شنویم

چندین پژوهش بزرگ نشان داده‌اند که کاریزما فرقی نمی‌کند در چه محیط کاری باشد، کوچک یا بزرگ، عمومی یا خصوصی، غربی یا شرقی، می‌تواند دارایی بی‌ارزشی محسوب شود. اما سیاست‌مداران می‌دانند که امری ضروری است. بااین‌حال، بسیاری از مدیران از کاریزما استفاده نمی‌کنند؛ شاید نحوه‌ی استفاده از آن را نمی‌دانند یا شاید هم معتقدند به اندازه‌ی رهبری معامله‌ای (چماق و هویج) یا رهبری ابزاری (کارمحور) آموختنش آسان نیست. واضح‌تر بگویم، رهبران برای جلب اعتماد پیروان، مدیریت عملیات‌ها و تنظیم راهبردها به دانش فنی آن نیازمندند. آن‌ها همچنین از توانایی خود در تنبیه و تشویق سود می‌برند. اما اکثر رهبران تأثیرگذار به منظور دستیابی به اهداف خود، رهبری کاریزماتیک را بالاتر از رهبری معامله‌ای و رهبری ابزاری قرار می‌دهند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
2 دقیقه
متن پشت جلد
5 دقیقه
یک: درک چهار مؤلفه‌ی تأثیرگذاری
4 دقیقه
یک - قسمت دوم
17 دقیقه
دو: استفاده از علم اقناع
14 دقیقه
دو ـ قسمت دو
16 دقیقه
دو ـ قسمت سه
7 دقیقه
دو ـ قسمت چهار
6 دقیقه
سه: سه کاری که مدیران هر روز باید انجام دهند
7 دقیقه
سه ـ قسمت دو
11 دقیقه
چهار: آموختن کاریزما
18 دقیقه
چهار ـ قسمت دو
7 دقیقه
چهار ـ قسمت سه
4 دقیقه
پنج: متقاعد ‌کردن دیگران
7 دقیقه
پنج - قسمت دوم
17 دقیقه
شش: داستان‌سرایی و قانع‌کردن دیگران
17 دقیقه
شش ـ قسمت دو
6 دقیقه
هفت: قدرت اقناع شگفت‌انگیز
7 دقیقه
هفت ـ قسمت دو
6 دقیقه
هشت: آمار و ارقام و احساسات
4 دقیقه
هشت - قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تاثیرگذاری: مجموعه مهارت‌های زندگی دانشگاه هاروارد
نویسنده
مترجمفریده فتوحی
راویفرزانه فائزی
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تاثیرگذاری: مجموعه مهارت‌های زندگی دانشگاه هاروارد

برای دریافت کتاب صوتی تاثیرگذاری: مجموعه مهارت‌های زندگی دانشگاه هاروارد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.