معرفی و دانلود کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست: چگونه دیگران را با خودمان همراه کنیم

عکس جلد کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست: چگونه دیگران را با خودمان همراه کنیم
قیمت:
۷۲,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست: چگونه دیگران را با خودمان همراه کنیم

مهارت در برقرار کردن ارتباط مثبت، اقناع دیگران و باقی گذاشتن تأثیر مثبت در ذهن آن‌ها، ازجمله مواردی است که باب برگ در کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست، به شما خواهد آموخت. روابط میان‌فردی از مهم‌ترین پایه‌های موفقیت برای هر انسانی هستند. اصولاً هر انسانی که روابط اجتماعی او بهتر است، امکانات بسیار بیشتری برای رسیدن به اهداف خود و گذر از موانع پیش رویش دارد. بنابراین آنچه در این کتاب خواهیم آموخت، نقش پررنگی در ارتقای حرفه‌ای و شخصی ما خواهد داشت.

درباره‌ی کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست

حتما شما هم در اطراف خودتان افراد بااستعداد و صاحب صلاحیتی را می‌شناسید که با خود می‌گویید اگر کمی روابط اجتماعی بهتری داشتند، بدون شک اکنون در جایگاهی بسیار بالاتر قرار می‌گرفتند و به چیزی که استحقاقش را داشتند، رسیده بودند. باب برگ (Bob Burg) در کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست (Adversaries into Allies)، درباره‌ی این مهارت سرنوشت‌ساز صحبت می‌کند. مهارتی که اکثر افراد موفق از آن برخوردار بوده‌اند.

باب برگ در کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست، اصول نفوذ در ذهن و قلب دیگران را آموزش می‌دهد. او به مخاطبانش توصیه می‌کند بر احساسات خود مسلط شوند و صرفاً براساس بی‌میلی، خشم یا هر احساس منفی دیگری، افراد دیگر را از خود نرنجانند و موقعیت‌های مناسب را دفع نکنند. باب برگ، شرایط لازم برای تبدیل دشمن به دوست را به‌صورت اصولی آموزش می‌دهد و توصیه‌هایش با ظاهرسازی و رفتارهای دروغین متفاوت است. او در بخشی از کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست، تلاش می‌کند تا اهمیت درک تفاوت‌ها و تعارض‌های فکری میان افراد را نشان دهد. این مهارت سبب می‌شود که اختلافات و درگیری‌هایی که بسیاری اوقات بر سر سوءتفاهم پیش می‎آیند، به حداقل برسند.

باب برگ در کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست، از مهارت شناسایی نیازها و خواسته‌های دیگران صحبت می‌کند. از این طریق قادر خواهیم شد، نگاه مثبت و اعتماد آن‌ها را به‌دست بیاوریم. در انتهای کتاب نیز به تحلیل و بررسی ویژگی‌ها و رفتارهای افراد بانفوذ می‌پردازد. کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست با عنوان فرعی چگونه دیگران را با خودمان همراه کنیم را نشر صوتی جیحون با صدای اشکان فتولی و براساس ترجمه‌ی نگار عربلو منتشر کرده است. نسخه‌ی متنی این کتاب را نیز انتشارات اژدهای طلایی به چاپ رسانده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست

  • کتاب تبدیل دشمن به دوست، حاوی آموزه‌ها و پندهایی کاربردی برای تأثیرگذارتر ظاهر شدن بین دیگران، درعین پایبندی به چهارچوب‌های اخلاقی است. باب برگ، استاد دوست‌یابی و نفوذ داشتن در برخورد با مردم، کتابی به‌شدت مفید و لذت‌بخش نوشته است. (آدام گرانت، نویسنده و استاد دانشکده‌ی وارتون)

  • چطور می‌توانیم در این چالش که دشمنانمان را به دوستانمان تبدیل کنیم موفق ظاهر شویم؟ راستش می‌توانیم با ورق زدن کتاب تبدیل دشمن به دوست، کار خود را آغاز کنیم. (رابرت بی. چالدینی، نویسنده‌ی کتاب تأثیر)

  • ای‌کاش جدیدترین کتاب باب برگ را زودتر پیدا کرده بودم و در کارم از آن کمک گرفته بودم. آن موقع اوضاع خیلی فرق می‌کرد. خواندن این کتاب برای تمام کسانی که قصد دارند شرایط کاری خود را بهبود بخشند ضروری است. کتاب تبدیل دشمن به دوست، کتابی است که بارها آن را خواهید خواند. (سوزان سولوویچ، نویسنده)

کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست، برای تمام کسانی که در پی ارتقای مهارت‌های فردی، ویژگی‌های شخصیتی خود و پشرفت در کارشان هستند مناسب است. این کتاب حاوی توصیه‌های کاربردی و مفید برای موفقیت تمام افراد در زندگی حرفه‌ای و شخصی‌شان است.

با باب برگ بیشتر آشنا شویم

باب برگ یک سخنران انگیزشی، نویسنده و مشاور در حوزه‌ی کسب‌وکار و تجارت است. او در سطح بین‌المللی، برای کمپانی‌های مختلف، سخنرانی‌های انگیزشی و آموزشی در زمینه‌ی بازاریابی و کسب‌وکار دیجیتالی برگزار می‌کند.

کتاب‌های «بلندپرواز»، «هنر اقناع» و «فرمول موفقیت» ازجمله آثار منتشرشده از باب برگ هستند.

در بخشی از کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست: چگونه دیگران را با خودمان همراه کنیم می‌شنویم

تحسین، طبق تعریف فرهنگ لغت به معنای ساختن است. وقتی دیگران را تحسین می‌کنید، آن‌ها را در ذهن دیگران و شاید مهم‌تر از همه، در ذهن خودشان بزرگ می‌کنید. از مردم برای دیگران و برای خودشان تعریف کنید؛ حتی برای کارهایی که آرزو دارید آن‌ها انجام دهند. به‌زودی این بازخوردها را باور و شروع می‌کنند به اتخاذ صفات و رفتارهایی که برای آن‌ها مورد تمجید قرار می‌گیرند. هنگام تحسین افراد نزد یکدیگر، بین آن‌ها حسن‌نیت ایجاد می‌کنید و این احساسات خوب به شما به‌عنوان خالق این جامعه‌ی خیرخواهانه بازمی‌گردد.

تحسین افراد نزد یکدیگر، روشی که اغلب اوقات انجام می‌دهم، به‌عنوان غیبت معکوس اشاره می‌شود. چند نمونه:

«جیم مطمئناً در نحوه‌ی پر کردن گزارش‌هاش دقیقه». «ماری من عاشق طرز برخوردت با دیگران با چنین درایت بالایی هستم». «آقا و خانم جونز، استیو، نماینده‌ی خدمات مشتری‌مون فوق‌العاده‌س. اون به کارتون رسیدگی می‌کنه و تمام تلاشش رو می‌کنه که تو تمام این مدت آسوده‌خاطر باشین». «آقای استیو، تام و مری جونز به‌تازگی آخرین محصول ما رو خریداری کردن و ازت به‌خاطر رسیدگی به کارشون خیلی ممنونن». «همسرم حامی‌ترین شریک زندگی دنیاست». «قابلیت کتی تو سازمان‌دهی تیم، همیشه من رو متحیر می‌کنه».

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
4 دقیقه
سخن ناشر
10 دقیقه
مقدمه
14 دقیقه
بخش اول: اصول پنج‌گانه‌ی اوج نفوذ - قسمت اول
26 دقیقه
اصول پنج‌گانه‌ی اوج نفوذ - قسمت دوم
20 دقیقه
اصول پنج‌گانه‌ی اوج نفوذ - قسمت سوم
19 دقیقه
بخش دوم: احساسات خود را کنترل کنید - قسمت اول
17 دقیقه
احساسات خود را کنترل کنید - قسمت دوم
15 دقیقه
احساسات خود را کنترل کنید - قسمت سوم
14 دقیقه
احساسات خود را کنترل کنید - قسمت چهارم
20 دقیقه
بخش سوم: تعارض نظام‌های اعتقادی را درک کنید - قسمت اول
17 دقیقه
تعارض نظام‌های اعتقادی را درک کنید - قسمت دوم
17 دقیقه
تعارض نظام‌های اعتقادی را درک کنید - قسمت سوم
20 دقیقه
بخش چهارم: نفس آن‌ها را تصدیق کنید - قسمت اول
21 دقیقه
نفس آن‌ها را تصدیق کنید - قسمت دوم
16 دقیقه
نفس آن‌ها را تصدیق کنید - قسمت سوم
21 دقیقه
بخش پنجم: قاب‌بندی مناسب انجام دهید - قسمت اول
17 دقیقه
قاب‌بندی مناسب انجام دهید - قسمت دوم
24 دقیقه
قاب‌بندی مناسب انجام دهید - قسمت سوم
21 دقیقه
بخش ششم: با درایت و همدلی ارتباط برقرار کنید - قسمت اول
17 دقیقه
با درایت و همدلی ارتباط برقرار کنید - قسمت دوم
21 دقیقه
با درایت و همدلی ارتباط برقرار کنید - قسمت سوم
21 دقیقه
با درایت و همدلی ارتباط برقرار کنید - قسمت چهارم
21 دقیقه
با درایت و همدلی ارتباط برقرار کنید - قسمت پنجم
16 دقیقه
با درایت و همدلی ارتباط برقرار کتید - قسمت ششم
15 دقیقه
با درایت و همدلی ارتباط برقرار کنید - قسمت هفتم
19 دقیقه
بخش هفتم: شخصیت افراد بی‌نهایت بانفوذ - قسمت اول
14 دقیقه
شخصیت افراد بی‌نهایت بانفوذ - قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست: چگونه دیگران را با خودمان همراه کنیم
نویسنده
مترجمنگار عربلو
راویاشکان فتولی
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۵۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست

داوود رضوی
۱۴۰۳/۱/۸
به عقیده بنده این کتاب بسیار روان و ساده است بخصوص در نقد و بررسی آگاهانه از ضمیر ناخودآگاه انسان که تمام مشکلات ناشی و از عمق درون آدمی است بیان میکند. در بخشی از کتاب جمله وجود دارد با بیان قاضی باش نه وکیل که به نظر من جزو تاثیرگذارترین جملاتی بود که من در کتاب شنیدم و چه بسا ما انسان‌ها بیشتر و در هر مواردی سعی در حالت جانبداری از اطرافیان بخصوص خود نسبت به دیگران و عقاید خود هستیم این جمله تاثیر شگفت انگیزی در برخورد با هر گونه رفتار یک طرفه و جانبدارانه با دیگران خواهد شد البته که تمامیت کتاب یک یک جمله خاص خلاصه نمیشود
فاطمه داداشقلی پور
۱۴۰۲/۹/۳۰
کتابی بسیار کاربردی در مسائل روز مره‌ی زندگی، در بهبود هر چه بهتر تعامل با اطرافیان، به خصوص همکاران
مطالعه این کتاب را به همه توصیه می‌کنم.
ثمین رئوف
۱۴۰۳/۱/۱۲
راوی بسیار شمرده و دانشین سخن می‌گوید
از نظر من مطالعه‌ی این کتاب توی داشتن روابط موثر بسیار لازم هست.
Ho3ein Na3iri
۱۴۰۲/۱۲/۸
کتاب مفیدی برای اشخاصی هست که میخواهند روابط اجمتماعیشون رو بیشتر کنند
جواد زارع
۱۴۰۳/۱/۲۶
در ارتباط‌ها بسیار مفید بود
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست

برای دریافت کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.