معرفی و دانلود کتاب صوتی تغییرات ماندگار: دستیابی به خوشبختی همیشگی

عکس جلد کتاب صوتی تغییرات ماندگار: دستیابی به خوشبختی همیشگی
قیمت:
۲۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تغییرات ماندگار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تغییرات ماندگار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تغییرات ماندگار: دستیابی به خوشبختی همیشگی

اگر دوست دارید در زندگی‌تان تحولی ایجاد کنید و به نتایجی دست یابید که عمیقا می‌خواهید، کتاب صوتی تغییرات ماندگار را گوش کنید. آنتونی رابینز در این کتاب به شما یاد می‌دهد سیستمی اساسی برای ایجاد تغییر در زندگی خود به وجود آورید و از تمامی لحظات‌تان لذت ببرید.

درباره کتاب صوتی تغییرات ماندگار:

اگر بدانید هر تصمیم کوچک و بزرگی که در زندگی اتخاذ می‌کنید، چقدر در موفقیت‌ها و شکست‌هایتان تأثیر دارند، با دقت خیلی بیشتری تصمیم‌گیری‌هایتان را انجام می‌دادید. آنتونی رابینز عقیده دارد شما در یک روز به طور ناگهان به موفقیت دست نخواهید یافت یا یک شبه با شکست مواجه نخواهید شد؛ مگر اینکه قبل از آن تصمیماتی گرفته باشید.

این نویسنده در کتاب تغییرات ماندگار (Giant Steps) به شما این پیام مهم را می‌رساند که تنها روش برای ارتقای زندگی این است که یک سیستم درست برای تصمیم‌گیری خود ایجاد کنید و کارهای خود را بر اساس آن سیستم پیش ببرید. این سیستم باید طوری طراحی شود که تغییرات پایداری را به همراه داشته باشد. روند آن هم به این شکل است که رشد مدام را به همراه دارد و باعث لذت هرچه بیشتر شما از زندگی‌تان می‌شود.

با شنیدن این کتاب صوتی یاد می‌گیرید که پیشرفت به معنای خوشبختی است و شما زمانی عمیقاً احساس خوشبختی می‌کنید که پیشرفتی در زندگی خود حاصل کنید. حتی زمان‌هایی که با شکست مواجه می‌شوید و بازهم روبه‌جلو حرکت می‌کنید هم یعنی در حال رشد هستید. آن زمان است که احساس زنده‌بودن می‌کنید و لذت حقیقی به سراغتان می‌آید.

کتاب صوتی تغییرات ماندگار به شما می‌گوید هرچقدر هم موفق باشید، اگر رشد خود را متوقف کنید، شادی را در درون خود می‌کشید. تنها در صورتی می‌توانید کیفیت زندگی‌تان را بالا ببرید و تغییرات اساسی ایجاد کنید که خود را آماده برنده‌شدن کنید. حتی اگر معمولی‌ترین تمرین‌ها را در زندگی انجام دهید، بازدهی‌تان تا 20 درصد افزایش پیدا می‌کند. اما با کمک مربی شخصی این بازدهی را می‌توانید تا 88 درصد نیز افزایش دهید.

در ستایش کتاب صوتی تغییرات ماندگار آمده است که:

- «تغییرات ماندگار» یک برنامه‌ریزی عالی برای زندگی دارد. این کتاب تعاملی احساسی میان موفقیت شخصی و حرفه‌ای به وجود می‌آورد. (پیتر گوبر - رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت سونی پیکچرز)

کتاب صوتی تغییرات ماندگار مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید در زندگی‌تان تغییرات اساسی ایجاد کنید و به موفقیت برسید، شنیدن این کتاب به شما کمک زیادی می‌کند. همچنین علاقه‌مندان به کتاب‌های روان‌شناسی و موفقیت نیز از شنیدن این کتاب لذت خواهند برد.

آنتونی رابینز را بیشتر بشناسیم:

او نویسنده، کارآفرین و سخنران انگیزشی است که میلیون‌ها نفر از همایش‌های توسعه فردی‌اش بهره‌مند می‌شوند. وی همچنین از برترین استراتژیست‌های زندگی و تجارت به شمار می‌آید که تابه‌حال کتاب‌های گوناگونی به نگارش درآورده که اکثر آن‌ها جزو پرمخاطب‌ترین کتاب‌های حوزهٔ روان‌شناسی و موفقیت به شمار می‌آیند.

کتاب‌های پرفروش آنتونی رابینز (Anthony Robbins) به ده‌ها زبان ترجمه شده و میلیون‌ها خواننده در سراسر دنیا دارند. بیشتر تلاش این نویسنده و سخنران انگیزشی صرف این می‌شود که مخاطب را به جستجوی پتانسیل‌های درونی‌اش تشویق کند. او از شنوندگان سخنرانی‌ها و خوانندگان کتاب‌هایش می‌خواهد که در جستجوی پیروزی‌های بزرگ باشند و به زندگی معمولی قناعت نکنند.

ازجمله آثار مشهور رابینز می‌توان به «توصیه‌های غذایی آنتونی رابینز»، «پرسش‌های کوانتومی»، «اهرم‌های خوشبختی»، «درس‌هایی برای موفقیت»، «ماشین پول‌سازی»، «هیولای درونتو بیدار کن» و «قدرت تفکر منفی» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی تغییرات ماندگار می‌شنویم:

من شانس بودن با چهار میلیون نفرو داشتم از صد کشور دنیا در سمینارهای زنده و هرچی که تصورش کنید رو داشتم. یعنی از موفق‌ترین آدمای دنیا تا پرمشکل‌ترین افرادی که توی عمرتون دیدید. من با افرادی که دارای مشکلات چندگانهٔ شخصیتی بودن برخورد داشتم و تونستم درمانشون کنم. و با افرادی که هیچ شخصیتی نداشتن که مشکل بدتری هم بود، سروکار داشتم.

مهم نیست با چه تنوعی از آدما سروکار داشتم. و سوال نهایی که من همیشه می‌پرسم اینه که: چطور به افراد کمک کنم موفق بشن؟ و سوال اینه: توی چی می‌خواید موفق بشید؟ توی ذاتمون همهٔ ما نیاز داریم که احساس کنیم در حال رشد کردنیم. وقتی افراد می‌پرسن برای خوشبختی چی لازمه؟ من یه کلمه میگم: پیشرفت.

پیشرفت یعنی خوشبختی. حتی اگه به اون جای دلخواهتون نرسیدید. ولی وقتی توی مسیرید و در حال رفتن و پیشرفت کردن هستید، احساس زنده بودن می‌کنید. از طرف دیگه مهم نیست چقدر موفقید. اگه رشدتونو متوقف کنید، از درون می‌میرید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
28 دقیقه
بخش یک
31 دقیقه
بخش دو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تغییرات ماندگار: دستیابی به خوشبختی همیشگی
نویسنده
مترجمفریبا سبز چمنی
راویغلامرضا صادقی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۵۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تغییرات ماندگار

علی کرمی
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
خواندن این کتاب مثل این است که بری بغالی ماست بخری ولی چون فروشنده ماست نداره شروع کنه به تعریف از بستنی هاش و تورو متقاعد کنه که بستنی بخری.
گول اسم کتاب رو نخورید...
الهه شعبانی
۱۴۰۲/۴/۱۵
کتاب خوبی بود ارزش گوش دادن داشت. بیشتر میگفت که ناراحتی هامون واسه اینه ک زندگیمون با اونیکه توی تصورمون یکی نیست. و پیرامونش توضیح می‌داد. خالی از لطف نبود
Amir hosein Tajik
۱۴۰۲/۲/۲۲
مختصر، مفید، پر بار و روشن کننده مسیر زندگی
انتونی رابینز واقعا وگفوق العاده است. گوینده فوق العاده ایم داره همین دو تا پادکست
زهرا میرشفیعیان
۱۴۰۰/۱۰/۳
کتاب بسیار عالی، شفافیت در اهداف و خواسته‌ها رو میشه توی این کتاب پیدا کرد.
شیوا مروجی
۱۴۰۱/۱۲/۷
خیلی عالی، جزو کتابهایی هست که دوس دارم زود زود مرور کنم
زهرا صادقی
۱۴۰۱/۶/۲۷
کتاب خوبی بود ولی من کتاب عادتهای اتمی رو ترجیح میدم
زهرا فرجی
۱۴۰۱/۲/۴
خوب بود بخوانید توصیه‌های عالی برای تغییر ماندگار دارد
علی لطفی
۱۴۰۱/۱/۱۶
خوبه ولی گوینده‌اش خیلی سریع حرف میزنه اعصاب آدم خراب میشه
نرجس توکلی
۱۴۰۱/۸/۲۱
در کل کتاب خوبیه
amir zula
۱۴۰۱/۱/۱۷
عالی و قابل تفکر
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تغییرات ماندگار

برای دریافت کتاب صوتی تغییرات ماندگار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.