معرفی و دانلود کتاب صوتی تقلب ممنوع

عکس جلد کتاب صوتی تقلب ممنوع
قیمت:
6500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تقلب ممنوع و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تقلب ممنوع و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تقلب ممنوع

کتاب صوتی تقلب ممنوع از آناستازیا سوئن، قصه‌ی آموزنده‌ی دیگری از مجموعه‌ی مدرسه خیابان اصلی است که هر یک از عناوین آن به آموزش یک مفهوم مهم به بچه‌ها می‌پردازد. در اثر حاضر، نویسنده به سراغ موضوع تقلب کردن رفته و داستانی درباره‌ی دلایل ناپسندی آن برایمان بازگو کرده است.

درباره کتاب صوتی تقلب ممنوع:

صبحِ زود بود. بچه‌ها مثل همیشه برای رفتن به مدرسه دم در خونه‌هاشون ایستاده بودن تا اتوبوس مدرسه بیاد و سوارشون کنه. اون روز آخرین کسی که سوارِ اتوبوس شد، الکس بود. اون توی اتوبوس درست پشت سر کوین نشست و بالافاصله هم شروع به صحبت درباره‌ی امتحان پیش رو کرد: «هی کوین. من دیشب کلی ریاضی­ خوندم. الان هم تمام مضرب‌­های عددِ 3 رو بلدم.» کوین که تعجب کرده بود، از دوستش خواست تا بهش ثابت کنه: «اگه راست می‌گی همین الان 12 تا از مضرب­‌های 3 رو به­ ترتیب بگو.» الکس هم تندی اینطور جواب داد: «این که کاری نداره. 3، 6، 9، 12، 15، 18، 21، 24، 27، 30، 33 و 36». بعد کوین مضرب‌های عدد 4 رو پرسید و الکس دوباره به همین سرعت بهش جواب داد.

این صحبت‌ها بچه‌های دیگه رو کم‌کم نگران کرد. اون‌ها که فکر نمی‌کردن برای جلسه باید تا این حد آماده باشن، دچار استرس شدن، و بعد از اینکه به کلاس رسیدن و درس شروع شد، استرسشون به مراتب بیشتر هم شد. آخه... آخه خانم کای جدی جدی قصد داشت یه امتحان خیلی سخت بگیره...

آنچه خواندید خلاصه‌ای بود از کتاب صوتی تقلب ممنوع (Times Tables Cheat)؛ داستانی آموزنده درباره‌ی ناپسندی‌های تقلب کردن در جلسات امتحانی.

کتاب صوتی تقلب ممنوع مناسب چه کسانی است؟

کودکان 6 تا 8 ساله مخاطبین اصلی این داستان‌اند.

با آناستازیا سوئن بیشتر آشنا شویم:

آناستازیا سوئن (Anastasia Suen) نویسنده‌ای پرکار در حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان است. از او بالغ بر 350 عنوان کتاب به انتشار رسیده که اغلبشان آثاری ارزشمند و خواندنی به شمار می‌روند.

در بخشی از کتاب صوتی تقلب ممنوع می‌شنویم:

اون همینطور که غر می‌زد و راه می‌­رفت، پشت سر الکس و کوین وارد کلاس شد. بعد از چند دقیقه، خانوم کای توی کلاس اومد و بعد از سلام و احوال‌­پرسی با بچه‌­ها، با گچِ سفید رو تخته سیاه نوشت: «امتحان جدول ضرب.» بعد هم گفت: «خب بچه‌­ها. یادتونه که جلسه­‌ی قبل گفتم توی خونه جدول ضرب رو اونقدر تمرین کنین که ملکه‌­ی ذهنتون بشه؟ خب الان می­‌خوام ببینم کیا به حرفم گوش دادن. اگه تمرین کرده باشین اصلا براتون امتحان سختی نیست.»

الکس که بین کوین و دالتون نشسته بود، نگاهِ مضطربی به کوین کرد و گفت: «امیدوارم مضرب‌­های 3 و 4 رو بپرسه ازمون. فقط اون­ها رو خیلی خوب یاد گرفتم. فکر کنم بقیه از یادم رفتن...»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
14 دقیقه
تقلب ممنوع

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تقلب ممنوع
نویسنده
مترجمیاسین محمدنیا
راویپرستو دهقان، مبینا آقاجانی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
6500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تقلب ممنوع

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تقلب ممنوع

برای دریافت کتاب صوتی تقلب ممنوع و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.