معرفی و دانلود کتاب صوتی کمک به سوفیا

عکس جلد کتاب صوتی کمک به سوفیا
قیمت:
۶,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کمک به سوفیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کمک به سوفیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کمک به سوفیا

کتاب صوتی کمک به سوفیا داستانی کودکانه در ستایش دوستی و همدلی‌ست. این اثر که ذیل مجموعه‌ی مدرسه‌ی خیابان اصلی به انتشار می‌رسد، به قلم آناستازیا سوئن، نویسنده‌ی توانای ادبیات کودک و نوجوان نگاشته شده است.

درباره کتاب صوتی کمک به سوفیا:

یک روز دیگه فرا رسیده بود و بچه­‌های کلاس سوم مدرسه‌­ی الفابت، همه سرِ وقت، توی کلاس خانوم کای حاضر شده بودن. خانومِ کای اونقدر مهربون ­و دلنشین بود که هیچکدوم از دانش‌­آموزهاش دوست نداشت حتی یکی از کلاس‌هاش رو از دست بده. با به صدا در اومدن زنگ کلاس اول، معلم وارد کلاس شد و با روی باز به بچه‌ها صبح بخیر گفت و اعلام کرد که با چند تا خبر جدید اومده. اون بعد از این حرف، به سوفیا نگاه کرد و لبخند زد. بچه­‌های کلاس هم روشون رو برگردوندن و به دخترک مهربون و زیبای داستان ما نگاه کردن. سوفیا نمی­‌دونست چه اتفاقی افتاده. برای همین پرسید: «خانوم ببخشید؟ چیزی شده؟»

خانوم کای جواب داد: «مادرت الان زنگ زد. پرستارت برای مدتی جایی رفته.»

این جواب یه لحظه سوفیا رو نگران کرد. آخه اون روی ویلچر می‌نشینه و بدون پرستارش، نمی‌تونه به تنهایی جایی بره. منتها نگرانی سوفیا خیلی زود برطرف شد. چون بالافاصله چهره‌ی همکلاسی‌هاشو دید که با لبخندای خوشگلی که رو لب داشتن، آمادگی خودشون رو برای کمک کردن به سوفیا اعلام می‌کردن. ولی اینجا یه مسئله وجود داشت، و اون این بود که اونها بلد نبودن چطوری یه ویلچر رو هل بدن...

این بود خلاصه‌ی کتاب کمک به سوفیا (Helping Sophia)؛ داستانی آموزنده که با گوش سپردن به آن زیباییِ همدلی با دیگران را درخواهید یافت.

کتاب صوتی کمک به سوفیا مناسب چه کسانی است؟

اثر حاضر برای کودکان 6 تا 8 ساله نوشته و خوانده شده است.

با آناستازیا سوئن بیشتر آشنا شویم:

آناستازیا سوئن (Anastasia Suen) نویسنده‌ای پرکار در حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان است. از او بالغ بر 350 عنوان کتاب به انتشار رسیده که اغلبشان آثاری ارزشمند و خواندنی به شمار می‌روند.

در بخشی از کتاب صوتی کمک به سوفیا می‌شنویم:

آنا خیلی خوشحال از روی صندلیش بلند شد و جلو اومد. اون خیلی آهسته دسته‌­های ویلچر رو گرفت و شروع به هل دادن کرد. اما ویلچر اصلاً تکون نخورد. اون با تعجب به سوفیا نگاه کرد و ازش پرسید که چرا ویلچر حرکت نمی­‌کنه.

«ترمزهاش هنوز پایین هستن. برای اینکه چرخ‌­ها حرکت کنن باید ترمزهای هرکدومشون رو بالا بیاری تا به راه بیفتن. روی هر چرخ یک ترمز قرار داره که با بالا آوردنش چرخ‌­ها به حرکت درمی‌آن.» آنا همون ­کاری رو که سوفیا بهش گفته بود انجام داد، بعد دستش رو روی دسته‌­ها گذاشت و شروع به هل دادنِ ویلچر کرد. اما فقط یکی دو متر حرکت کرده بودن که چرخ سمتِ چپ و پای چپِ سوفیا به قفسه­‌ی کتاب­‌ها خورد. آنا ویلچر رو به عقب کشید، از دخترک معذرت‌خواهی کرد و بهش گفت که راه بردن ویلچر خیلی سخت­‌تر از اون چیزیه که فکر می­‌کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
کمک به سوفیا

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کمک به سوفیا
نویسنده
مترجمیاسین محمدنیا
راویپرستو دهقان، مبینا آقاجانی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کمک به سوفیا

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کمک به سوفیا

برای دریافت کتاب صوتی کمک به سوفیا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.