معرفی و دانلود کتاب صوتی کار گروهی توی کلاس

عکس جلد کتاب صوتی کار گروهی توی کلاس
قیمت:
۶,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کار گروهی توی کلاس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کار گروهی توی کلاس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کار گروهی توی کلاس

آناستازیا سوئن در کتاب صوتی کار گروهی توی کلاس با نقل ماجراهای بامزه‌ای که در یک کلاس درس بانشاط و پرانرژی رخ می‌دهد، به مخاطبین خردسال خود نحوه‌ی تعامل با دیگران را آموزش می‌دهد. اثر حاضر ذیل مجموعه کتاب‌های مدرسه خیابان اصلی به انتشار می‌رسد.

درباره کتاب صوتی کار گروهی توی کلاس:

اینجا مدرسه‌ی خیابان اصلیه و امروز شنبه‌ست. عمر و الکس را می‌بینیم که از خواب بیدار شده‌ن و طبق معمول دارن با عجله خودشون رو برای حضور در کلاس هنرِ خانم کلهون آماده می‌کنن؛ بی‌خبر از اینکه امروز قراره به جای خانم کلهون، خانم الیس سر کلاس بیاد و به بچه‌ها درس بده. چون خانم الیس چند روزی می‌شه که به مسافرت رفته.

عمر و الکس با دیدن این شرایط کمی سرخورده می‌شن. البته اونها قبول دارن که خانم الیس معلم جانشین فوق‌العاده‌ایه. ولی حس می‌کنن که هیچ‌کسِ هیچ‌کس خانم کلهون نمی‌شه! تا اینکه خانم الیس یه حرف عجیبب می‌زنه و نشون‌ می‌ده که اون هم می‌تونه معلم هیجان‌انگیزی باشه: «خیلی خب بچه­‌ها. امروز ما می­‌خوایم توی کلاس با کمک هم­دیگه لحاف درست کنیم!...»

کتاب صوتی کار گروهی توی کلاس مناسب چه کسانی است؟

کتاب کار گروهی توی کلاس (Scissors, Paper and Sharing) مخصوص کودکان 6 تا 8 ساله است. آنها با گوش سپردن به این داستان صوتی مبانی کار تیمی را یاد خواهند گرفت.

با آناستازیا سوئن بیشتر آشنا شویم:

آناستازیا سوئن (Anastasia Suen) نویسنده‌ای پرکار در حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان است. از او بالغ بر 350 عنوان کتاب به انتشار رسیده که اغلبشان آثاری ارزشمند و خواندنی به شمار می‌روند.

در بخشی از کتاب صوتی کار گروهی توی کلاس می‌شنویم:

الکس که اصلاً از این کار خوشش نمی­‌اومد، با نارضایتی گفت: «یعنی باید دوخت و دوز انجام بدیم؟ من که خیلی از این کار بدم­ میاد.»
«این کاغذ رنگی­‌هایی که رو میز قرار دارن برای شما هستن. بیاین و هر رنگی رو که دوست دارین بردارین و کارتون رو شروع کنین.»
«خانوم ببخشید. اما لحاف رو که با کاغذ درست نمی‌­کنن. اون­ رو با پارچه درست می­‌کنن.»
«می­‌دونم عمر. اما ما وقت نداریم دوخت و دوز کنیم. خانومِ کلهون فردا قراره بیاد.»
با این حرفِ خانومِ الیس، توی کلاس همهمه ایجاد شد. همه در گوشی با کناری­شون صحبت می­‌کردن و از این موضوع خوشحال شده بودن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
کار گروهی توی کلاس

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کار گروهی توی کلاس
نویسنده
مترجمیاسین محمدنیا
راویپرستو دهقان، مبینا آقاجانی، مهدی صفری
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کار گروهی توی کلاس

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کار گروهی توی کلاس

برای دریافت کتاب صوتی کار گروهی توی کلاس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.