معرفی و دانلود کتاب صوتی جلو زدن از صف کار درستی نیست

عکس جلد کتاب صوتی جلو زدن از صف کار درستی نیست
قیمت:
6500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جلو زدن از صف کار درستی نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جلو زدن از صف کار درستی نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی جلو زدن از صف کار درستی نیست

آناستازیا سوئن در کتاب صوتی جلو زدن از صف کار درستی نیست، با روایت داستانی کودکانه، لزوم احترام گذاشتن به حقوق دیگران را به مخاطبین خردسال خود گوشزد می‌کند. این اثر ذیل مجموعه کتاب مدرسه خیابان اصلی به انتشار می‌رسد.

درباره کتاب صوتی جلو زدن از صف کار درستی نیست:

اینجا مدرسه‌ی خیابان اصلی است؛ جایی برای درس خواندن، آموختن و البته شیطنت کردن! امروز صبح شنبه است و بچه‌های مدرسه مثل همیشه توی صف منتظر ایستادن تا اتوبوس از راه برسه و اونا رو به مدرسه ببره. تو این بین، بچه‌ها لاتاشا رو می‌بینن که بی‌اعتنا به بقیه، قدم‌زنان می‌ره و بدون رعایت نوبت، جلوی صف رو اشغال می‌کنه!

جسی با دیدن این کارِ لاتاشا حسابی عصبانی می‌شه و می‌پرسه: «یعنی می‌خواد تو صف از ما جلو بزنه؟» ریچل که کنارش ایستاده جواب می‌ده: «لاتاشائه دیگه. می‌شناسیش خودت.» ولی این جواب جسی رو قانع نمی‌کنه. «نه! کسی حق نداره تو صف از آدم جلو بزنه!»...

کتاب صوتی جلو زدن از صف کار درستی نیست مناسب چه کسانی است؟

داستان جلو زدن از صف کار درستی نیست (Cutting in Line Isn't Fair) برای کودکان 6 تا 8 ساله نوشته شده است. آنها با گوش دادن به این اثر یاد می‌گیرند که باید به حقوق یکدیگر احترام بگذارند.

با آناستازیا سوئن بیشتر آشنا شویم:

آناستازیا سوئن (Anastasia Suen) نویسنده‌ای پرکار در حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان است. از او بالغ بر 350 عنوان کتاب به انتشار رسیده که اغلبشان آثاری ارزشمند و خواندنی به شمار می‌روند.

در بخشی از کتاب صوتی جلو زدن از صف کار درستی نیست می‌شنویم:

ولی همه‌­ی صندلی­‌های کنار پنجره پُر شده بود. ریچل پشت سر جسی که به سمت ته اتوبوس می­‌رفت، به ­راه افتاد. اتوبوس جوری پر شده بود که دو تا صندلی خالی کنار هم گیرشون نمی­‌اومد و اون­ها مجبور شدن تو دو تا ردیفِ جدا از هم بنشینن.

اتوبوس به راه افتاد. جسی کنار دختری نشسته بود که اصلاً نمی­‌شناختش. اون با خودش فکر کرد: "کاش می­‌تونستم پیش ریچل بنشینم."

اون به جلوی اتوبوس نگاه کرد و لاتاشا رو دید که توی همون ردیف اول صندلی‌­ها، کنار پنجره نشسته بود.

جسی: "اون از صف جلو زد، واسه همین تونست صندلی کنار پنجره رو انتخاب کنه. اصلاً منصفانه نیست."

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
جلو زدن از صف کار درستی نیست

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی جلو زدن از صف کار درستی نیست
نویسنده
مترجمارشام طهماسبی زاده
راویمبینا آقاجانی، نرگس داغمه چی، پرستو دهقان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
6500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی جلو زدن از صف کار درستی نیست

برای دریافت کتاب صوتی جلو زدن از صف کار درستی نیست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.