معرفی و دانلود کتاب آغوش خوشبختی

عکس جلد کتاب آغوش خوشبختی
قیمت:
39500 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آغوش خوشبختی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آغوش خوشبختی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آغوش خوشبختی

کتاب آغوش خوشبختی، نوشته‌ی جودی اشبرگ، مجموعه‌ای از راهکارهایی عملی است که می‌توانند به رابطه‌ی زناشویی شما طراوتی تازه ببخشند. برای همه‌ی افرادی که خواهان یک رابطه‌ی عاطفی موفق هستند یا برای بهبود رابطه‌ی فعلی خود تلاش می‌کنند، این کتاب دستورالعمل‌هایی موجز و ارزشمند را ارائه خواهد داد. کتاب حاضر 150 ایده‌ی درجه‌یک را عرضه نموده که از روش‌های ایجاد جذابیت در رابطه تا نحوه‌ی شناخت فرد مناسب برای ارتباط عاطفی را شامل می‌شوند.

درباره‌ی کتاب آغوش خوشبختی

ساختن یک رابطه‌ی جذاب و داشتن زندگی زناشویی موفق یکی از موضوعات مهمی است که امروزه برای بسیاری از افراد و زوج‌ها تبدیل به یک معضل شده. تفاوت‌های بنیادین مرد و زن در طرز تفکر، شیوه‌ی بازخورد و جهان‌بینی‌شان باعث شده تا برقراری رابطه بین این دو جنس، مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد. نکته‌ی مهمی که در بسیاری از روابط نادیده گرفته می‌شود، توجه به درون خویشتن است. در برخی از رابطه‌ها دیده می‌شود که طرفین به دنبال خواسته‌ها و قابلیت‌های متفاوتی در فرد مقابل می‌گردند، اما در بسیاری از موارد کلید اصلاح امور دست خود ماست و باید تغییر را از خودمان آغاز کنیم.

کتاب آغوش خوشبختی (Lover's wisdom) مجموعه‌ای از 150 توصیه‌ی عملی برای داشتن رابطه‌ی زناشویی بهتر است. به کمک این راه‌حل‌ها می‌توانیم با شریک عاطفی خود ارتباط بهتری برقرار کنیم و حتی در یافتن فرد مناسب برای شروع رابطه، عملکرد بهتری داشته باشیم. اثر حاضر به قلم جودی اشبرگ (Judy Ashberg) نوشته شده که تاکنون چندین اثر را به همین شیوه منتشر کرده است.

توصیه‌های موجود در کتاب بیشتر به مانند یافته‌هایی شخصی هستند که به مرور زمان و از روی تجربه و تفکر به دست آمده‌اند. این توصیه‌ها به شکل جملاتی پر از معنی و مفهوم ارائه می‌شوند که هر کدام می‌توانند مخاطب را به تفکر وادارند. این نکات شاید در ابتدا مهم به نظر نرسند، اما با نگاهی دقیق‌تر درمی‌یابیم این توصیه‌های تفکربرانگیز شاید آن حقیقت پنهانی‌ای باشند که شما به دنبال کشف آن برای کامیابی در زندگی عاطفی بوده‌اید.

همچنین ساختار نوشتاری کتاب، خواندن آن را برای مخاطب بسیار ساده کرده است؛ به شکلی که از جملات طولانی و دشوار در آن خبری نیست و در هر بار مطالعه می‌توان چند نکته از آن را بررسی نمود. کتاب آغوش خوشبختی توسط شیده جهرانی به فارسی برگردانده شده. این کتاب که برای نخستین بار در سال 2004 منتشر شده بود، از سوی انتشارات صبح صادق در ایران به چاپ رسیده است.

کتاب آغوش خوشبختی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب آغوش خوشبختی به تمامی زوج‌ها و افرادی که در پی ترمیم رابطه‌ی عاطفی خود هستند، پیشنهاد می‌شود. این اثر با دربرداشتن نکاتی کلیدی درباره‌ی روابط زناشویی و یافتن فرد مناسب در زندگی می‌تواند راهکارهایی سودمند برای موفقیت در روابط را در اختیارتان قرار دهد.

با جودی اشبرگ بیشتر آشنا شویم

جودی اشبرگ نویسنده، فعال تجاری، مشاور، همسر و مادر سه فرزند است که تجربیات خود در زندگی را از طریق کتاب‌هایش با ما به اشتراک می‌گذارد. او هم‌اکنون در شهر لندن سکونت دارد. «کتاب کوچک بزرگ آگاهی زنان» (Little Book of Women's Wisdom) عنوان دیگر اثر اوست.

در بخشی از کتاب آغوش خوشبختی

از اشخاص حسود و سلطه‌گر دوری کنید. زندگی در کنار چنین افرادی بسیار سخت خواهد بود. ‌اگر به‌ نظر می‌رسد کسی که به ‌تازگی به او تمایل پیدا کرده‌اید، می‌خواهد شما را از خانواده ‌و دوستان‌تان یعنی کسانی که دوست‌تان دارند و از صمیم قلب به شما علاقه‌مندند، جدا کند، تعمق بیشتری کنید.

خیلی‌ها از آن ‌جا که رابطه‌های ناخوشایند بسیاری دیده‌اند، از رفتن به زیر بار تعهد در دراز‌مدت، بیم دارند. آنها باید بدانند رابطه‌های بسیاری هم وجود دارد که به‌ طرز اعجاب‌ برانگیزی،‌ مسرت ‌بخشند. اگر همسرتان را با دقت و از روی خرد انتخاب کنید، دلیلی وجود ندارد که‌ زندگی‌تان بعد از آن شاد نباشد.

رابطه صمیمانه‌ رابطه‌ای است که ضعف‌هامان در آن نمایان ‌شود. پیش از آن ‌که زندگی‌تان را با‌ کسی ‌آغاز کنید مطمئن شوید از نظر احساسی شخص مطمئنی است.

با کسی که دوستش دارید سعی کنید بهترین باشید و بهترین‌ها را نثارش کنید. با فردی که شایستگی‌اش را دارد لازم نیست بسته باشید. هر یک از شما سزاوار دریافت بهترین‌ها از یکدیگرید.

پیمان زناشویی بستن به ‌عبارتی فرود آمدن از بالای صخره‌ای‌ به دل دریایی هولناک اما دلگشاست.‌ هر دو شجاعت به‌ خرج می‌دهند، اما انجام دادن این کار، با توجه به چیزهایی که قرار است نصیب‌شان شود ارزش دارد.

وقتی که عاشق می‌شویم، محبتی بی‌قید و شرط را به‌ یکدیگر هدیه می‌دهیم. این همان چیزی است ‌که این دوره از زندگی‌مان را به دوره‌ای استثنایی مبدل می‌کند.

وقتی که عاشق کسی می‌شوید به‌ نظر‌تان می‌رسد او عیب و نقصی ندارد. اما زمانی که از ‌یکدیگر ‌شناخت پیدا می‌کنید، درمی‌یابید هیچ ‌کس کامل نیست، حتی خود شما.

فهرست مطالب کتاب

احکام عشق
پایه‌های عشق
خانواده و دوستان
در کنار هم بودن
در ایام خوشی و ناخوشی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آغوش خوشبختی
نویسنده
مترجمشیده جهرانی
ناشر چاپیانتشارات صبح صادق
سال انتشار۱۳۹۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات155
زبانفارسی
شابک978-964-8403-91-6
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک
39500 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آغوش خوشبختی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آغوش خوشبختی

برای دریافت کتاب آغوش خوشبختی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.