معرفی و دانلود کتاب صوتی تنها

عکس جلد کتاب صوتی تنها
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تنها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تنها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تنها

آدرین مدتی است که از همسر خود، سم، جدا شده و حالا درحال کنار آمدن با تبعات این ماجراست. جک جمس در کتاب صوتی تنها، ماجرای تصمیم بزرگ آدرین برای تنها سفر کردن و تنها کمپ زدن در دل طبیعت را روایت می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی تنها

درست از وقتی که آدرین از سم جدا شده، احساس می‌کند رفتارهای دیگران با او تغییر کرده. او حالا احتیاج دارد که برای کنار آمدن با جدایی‌اش به سفر برود، اما انگار نمی‌تواند برای همراهی روی اطرافیان و دوستانش حساب کند. به همین علت تصمیم می‌گیرد که تنها و مستقل به کمپ برود. جک جمس (Jac Jemc) در کتاب صوتی تنها، داستان آشنای زنی را روایت می‌کند که تلاش دارد در جامعه به‌عنوان فردی قوی و مستقل شناخته شود. تنها، یکی از داستان‌های کتاب کابوس‌های کوچک (Tiny Nightmares) است که به‌عنوان مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه ترسناک منتشر شده‌اند.

آدرین که با حجم زیادی از هشدارها و ترس‌ها و نگرانی‌های خودش، به‌عنوان یک زن تنها راهی این سفر شده، بعد از گذراندن شب اول نسبتاً احساس آرامش می‌کند. او که ابتدا از روی نگرانی، کفش‌های همسر سابقش را با خود آورده و برای احتیاط جلوی چادر گذاشته بوده تا دیگران فکر کنند که مردی همراه اوست، حالا احساس می‌کند همه‌چیز به خیر گذشته؛ اما با اتفاقاتی روبه‌رو می‌شود که او را مشکوک کرده و نگرانش می‌کنند. جک جمس در انتهای کتاب صوتی تنها، ما را با یک غافلگیری ترسناک و مرموز روبه‌رو می‌کند.

آدرین که همیشه اعتقاد داشت در طبیعت، خطر اصلی ممکن است از جانب انسان‌ها باشد، نه حیوانات وحشی، حالا احساس می‌کند با همین واقعیت روبه‌رو شده است. جک جمس در کتاب صوتی تنها، در کنار طرح‌ریزی برای داستانی ترسناک و غافلگیرکننده، صدای زنانی است که هر روز با فشارهای زیادی از سوی جامعه روبه‌رو هستند و مجبورند برای داشتن یک زندگی عادی تلاش زیادی به خرج دهند.

کتاب صوتی تنها را نشر صوتی نوین کتاب گویا با صدای مرجان عابدینی و براساس ترجمه‌ی حسین مسعودی آشتیانی در مجموعه روایت آواهای سوپرانو منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه روایت آواهای سوپرانو

نشر صوتی نوین کتاب گویا تعدادی از آثار برگزیده‌ی ادبیات جهان را که صدای زنان هستند، گلچین کرده و آن‌ها را در قالب کتاب صوتی و با عنوان مجموعه‌ی روایت آواهای سوپرانو به انتشار رسانده است. این مجموعه شامل داستان‌های کوتاه صوتی از برترین داستان‌نویسان ایران و جهان مانند صادق هدایت، ابراهیم گلستان، دینو بوتزاتی، آنتون چخوف، جووانی ورگا و ارنست همینگوی است.

کتاب صوتی تنها برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی تنها برای علاقه‌مندان به داستان کوتاه، داستان‌های ترسناک و معمایی و روایت‌های داستانی با محوریت زنان مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی تنها می‌شنویم

صبح برای خودش قهوه درست کرد. عاشق شبنم صبح‌گاهی بود. آب بینی‌اش راه افتاده بود. کلاهش را روی گوش‌هایش کشید و درحالی‌که لیوان قهوه را بین دستانش گرفته بود، به کسانی چشم دوخت که به سمت دستشویی در رفت‌وآمد بودند. مردی برایش دست تکان داد. در وجود مرد چیزی بود که آدرین آن را درک نمی‌کرد. لبخندی به لب داشت که انگار رازی بزرگ در پس آن نهفته بود. منتظر عبور دوباره‌ی مرد از جلوی محل اقامتش شد؛ اتفاقی که دیگر رخ نداد. احتمالاً یا برای پیاده‌روی رفته بود یا اینکه از مسیری دیگر برگشته بود. سعی کرد خودش را با فکر کردن به اینکه بقیه‌ی روز را چطور باید بگذراند سرگرم کند، اما نتوانست آن خنده‌ها را از سرش بیرون کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
تنها

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تنها
نویسنده
مترجمحسین مسعودی آشتیانی
راویمرجان عابدینی
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تنها

بهاره محمدی اسفه
۱۴۰۲/۵/۳۰
یک داستان کوتاه با ایده‌ای کاملا تکراری. از آن دست داستان‌های کوتاهی که گویی زمینه ساخت آثار مثلا سینمای وحشت و یا رازآلود این روزها هستند و هرچه بیشتر باعث تکراری بودن این گونه سینمایی می‌شوند. روایت خوب بود. با سپاس از کتابراه
Fereshte Akbari
۱۴۰۲/۵/۲۹
داستان کوتاه جالبی بود. کاش من دوستش بودم و باهاش میرفتم کمپ. خیلی ظلمه که خانما هیچ جای دنیا امنیت ندارن که تنهایی بتونن برن کمپ. صدای روای خیلی جذاب بود. آخر داستان یکم خوفناک شد با توجه به چیزی که پیش اومد. ممنون از کتابراه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تنها

برای دریافت کتاب صوتی تنها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.