معرفی و دانلود کتاب صوتی تولد دوباره: میراث باربارامارکس هابرد و آینده تو

عکس جلد کتاب صوتی تولد دوباره: میراث باربارامارکس هابرد و آینده تو
قیمت:
۸۳۰۰۰ ۵۸,۱۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تولد دوباره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تولد دوباره و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تولد دوباره: میراث باربارامارکس هابرد و آینده تو

زندگی‌نامه‌ای که شبیه هیچ اثر دیگری نیست! کتاب صوتی تولد دوباره نوشته‌ی نیل دونالد والش نویسنده‌ی پرفروش است. او در این اثر زندگی باربارا مارکس هوبارد، فردی که مادر اختراع نامیده می‌شد را روایت می‌کند تا با یکی از اثرگذارترین آینده‌پژوهان دنیا آشنا شوید.

درباره‌ی کتاب صوتی تولد دوباره

اگر روزی فرازمینی‌ها با شما تماس بگیرند چه می‌کنید؟ کتاب صوتی تولدی دوباره (The Mother of Invention) نوشته‌ی نیل دونالد والش درباره‌ی باربارا مارکس هوبارد، آینده پژوه آمریکایی و فردی دغدغه‌مند است که عمر خود را وقف بهبود دنیا کرد. در این اثر شنیدنی و حیرت‌آور با تمام ماجراهای زندگی وی آشنا می‌شوید، البته از روزی در سال 2002 که باربارا تقریباً 73 سال داشت!

بیوگرافی مقابل شما که توسط نشر صوتی جیحون منتشر شده، سبک جدیدی در دنیای زندگی‌نامه‌هاست. زیرا به‌دنبال روایتی خطی از سرنوشت قهرمانش نیست. زنی که در اینجا ملاقات می‌کنید برای معاونت رئیس‌جمهوری ایالت‌متحده نامزد شده، سفیر فرهنگی در روسیه بوده و داستان پرسش دشوارش از رئیس‌جمهور هنوز هم نقل محفل‌هاست. با این وجود او انسانی عادی است که از معمولی‌ترین لحظات زندگی بیشترین استفاده را می‌برد. چیزی که باربارا را از دیگران متمایز می‌کند گشودگی او به روی تجربیات جدید است؛ او کنجکاوی و انعطاف فکری خود را تا آخرین لحظات زندگی حفظ کرد و همین ویژگی خاص کار این پژوهشگر را از هم‌سلکانش متفاوت می‌سازد.

ذهن قهرمان کتاب صوتی تولدی دوباره از انتشارات پندار تابان سرشار از ایده‌های انقلابی و نو است. او به تماس‌هایی از موجودات فرازمینی باور دارد و زمانی که 83‌ساله بود، درست در همان روزهای پردردسری که پیش‌بینی نابودی جهان در 21 دسامبر 2012 افکار عمومی را آشفته ساخته بود، برنامه‌ای زنده را روی آنتن برد تا میلیون‌ها انسان دیگر را در عبور از این لحظات خطیر یاری کند. باربارا مارکس هوبارد در سال 2019 درگذشت، اما صحبت از او با افعال گذشته کار سختی است. تفکرات او چنان پیشتاز و نوآورانه‌اند که گویی از آینده‌ای دور به استقبال ما آمده‌اند. نوشته‌هایش از ذکاوت و شوخ‌طبعی پخته‌ای برخوردارند، انگار که نویسنده اسرار هستی را در اختیار دارد و فقط به اندازه‌ی ظرفیت فکریمان بخشی از این رازها را با ما در میان می‌گذارد.

توصیف این زن آینده‌پژوه آسان نیست. از او به‌عنوان مادر اختراع و قابله‌ی بشریت یاد می‌شود. باربارا مارکس هوبارد را همچنین می‌توان منجی، واسطه، جستجوگر یا کاتالیزور دنیای ماورائی خواند، اما بدون شک محدود کردنش به یک صفت بیهوده است. هر یک از شنوندگان کتاب تولدی دوباره او را به شیوه‌ای منحصربه‌فرد خواهند شناخت و پیامی اختصاصی را دریافت خواهند کرد. اگر شما هم برای شناخت این چهره‌ی اثرگذار جهانی اما نه‌چندان معروف کنجکاو شده‌اید، می‌خواهید بدانید سوال معروفش که رئیس‌جمهور آمریکا را مبهوت باقی گذاشت چه بود و دوست دارید دلیل انتخاب او به‌عنوان سفیر صلح در شوروری را کشف کنید شما را به شنیدن کتاب صوتی تولدی دوباره با ترجمه فرخ بافنده دعوت می‌کنیم. این اثر قطعاً درس‌های بسیاری برای آموختن به ذهن‌های جستجوگر و بی‌قرار دارد...

بااین‌همه لازم است اشاره کنیم این کتاب اگرچه در وهله‌ی اول زندگی‌نامه‌ی فرد دیگری است، اما در واقع زندگی‌نامه‌ی هر خواننده‌ای می‌تواند باشد. مخاطب علاوه بر این که در داستان غرق می‌شود، با خواندن کتاب مسیر زندگی خود را نیز پیدا کند. ابداع زندگی، کتابی است که پایان داستان آن به خود خواننده بستگی دارد. این اثر با روایت یک زندگی‌نامه‌ی واقعی به مخاطب کمک می‌کند تا مثل شخصیت اصلی داستان، دنیای زندگی خود را آگاهانه انتخاب کند.

در نکوداشت کتاب تولد دوباره

  • من می‌دانم که اطلاعات این کتاب قطعی است؛ زیرا من اساساً همان اطلاعات غیر از بخش فرازمینی را دریافت کرده‌ام. از شما، یعنی باربارا مارکس هابارد و نیل دونالد والش برای ارائه این اطلاعات باید متشکر باشیم. (دکتر جوی سونگ)

کتاب صوتی تولد دوباره مناسب چه کسانی است؟

این کتاب هم برای علاقه‌مندان به دنیای ادبیات علی‌الخصوص ژانر زندگی‌نامه مفید خواهد بود و هم برای کسانی که به دنبال برون‌رفت از بن‌بست دنیای خود هستند. در واقع این کتاب با انگیزه‌بخشی ما را وارد مسیر بهترین شدن می‌کند.

با نیل دونالد والش بیشتر آشنا شویم

نیل دونالد والش (نویسنده آمریکایی) در سال 1943 به‌ دنیا آمد. او متناسب با فضای خانوادگی‌اش، از دوران کودکی با پرسش‌های فلسفی و معنوی روبه‌رو بود. نیل زمانی که 19 سال داشت، تحصیل در دانشگاه ویسکانسین را نیمه‌کاره رها کرد و به کار در رادیو مشغول شد. او همچنین به روزنامه‌نگاری و ویراستاری مشغول بود. در سال 1990 طی یک تصادف زندگی نیل برای همیشه تغییر کرد و ناامیدی وجودش را فرا گرفت. سرانجام، او در حدود سال 1992 تصمیم گرفت نامه‌ای به خدا بنویسد و از او بخواهد به سؤالاتش پاسخ دهد. این تصمیم، شروع نگارش مجموعه‌کتاب‌های «گفتگو با خدا» شد.

این نویسنده‌ی سرشناس آمریکایی، با نوشتن هفت کتاب که برخی از آن‌ها پرحاشیه بودند، به یکی از موفق‌ترین نویسنده‌های جهان تبدیل شد. از معروف‌ترین کتاب‌های نیل دونالد والش (Neale Donald Walsch) می‌توان به «گفت‌و‌گو با خدا» و «وصل با خدا» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی تولد دوباره می‌شنویم

باربارا یادش افتاده است که چند سال قبل دکترها تشخیص دادند که ادگار تمام علائم سرطان کبد را دارد و او یک متخصص انرژی‌درمانی را پیدا کرده بود که برای مشورت نزد او می‌رفت. ادگار به خیلی‌ها گفته بود کار آن درمانگران از راه دور در یک دوره‌ی زمانی چندین ماهه، عملا علائم اولیه را تغییر داده بود و هر نوع نشانه‌ای از سرطان را در بدنش از بین برده بود.

«سلام، اد. باربارا مارکس هابرد هستم».

«سلام، ‌چه عجب باربارا! کلی وقته خبری ازت نیست. چطوری؟»

«عالی‌ام... در حقیقت توی‌عمرم هیچ‌وقت از این بهتر نبودم و برای همین هم به تو زندگی زدم...»

او برای ادگار از وضعیت پزشکی اخیرش -تجربه‌ی شگفت‌انگیزش در هاوایی، و آگاهی ناگهانی از نوباروری‌اش حرف می‌زند. بعد... «من از تجربه‌ی درمان از راه دور تو خبر دارم، و به این فکرکردم شاید تو کسی رو بشناسی که بتونی به من معرفی کنی تا بتونم مراحل شفایم را با او ادامه دهم. من یه ذره هم احساس نمی‌کنم وضعیتم مرگبار باشه، بلکه احساس می‌کنم واقعا در حالت نوباروری هستم. ولی می‌خواهم مطمئن شوم تمرکز را حفظ می‌کنم و فرآیند را ادامه می‌دهم. گفتم ممکنه کسی رو بشناسی که بتونم باهاش کار کنم...»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
13 دقیقه
کلام آغازین
2 دقیقه
درباره‌ی نویسنده
21 دقیقه
بخش اول: حاصل کار
21 دقیقه
بخش اول: همه را روی کاغذ آوردن
21 دقیقه
بخش اول: داستان او، داستان ما
18 دقیقه
بخش اول: نکاتی برای اندیشیدن
19 دقیقه
بخش اول: یادداشت بی‌ربط نویسنده
19 دقیقه
بخش اول: مأموریت‌دهندگان
18 دقیقه
بخش اول: واقعه‌ی بیست‌وسه
23 دقیقه
بخش اول: گروه بازیگران بزرگتر می‌شود
20 دقیقه
بخش اول: واقعه‌ی بیست
17 دقیقه
بخش اول: واقعه‌ی هفده
18 دقیقه
بخش اول: بازگشت از هاوائی
16 دقیقه
بخش اول: چیدن قطعات در کنار هم
13 دقیقه
بخش اول: نگاهی دوباره به واقعه‌ی پانزده
19 دقیقه
بخش دوم: آماده‌سازی
20 دقیقه
بخش دوم: هرگز توقفی در کار نیست
21 دقیقه
بخش دوم: واقعه‌ی دوازده
21 دقیقه
بخش دوم: تغییری بزرگ‌تر
21 دقیقه
بخش دوم: به این آسانی‌ها هم نیست
19 دقیقه
بخش دوم: در باز می‌شود
21 دقیقه
بخش دوم: دفاع از ایده‌ها
19 دقیقه
بخش دوم: فهمیدن و باور نکردن
22 دقیقه
بخش دوم:‌ مکاشفه‌ها ادامه می‌یابد
22 دقیقه
بخش دوم: واقعه‌ی هشت
20 دقیقه
بخش دوم: این احساس چیست
22 دقیقه
بخش دوم: بانوی دیوانه یا زن شگفت‌انگیز
19 دقیقه
بخش دوم: نکاتی برای اندیشیدن
18 دقیقه
بخش دوم:‌ درباره‌ی آن سیم‌کن‌ها
20 دقیقه
بخش دوم: در جستجوی یک استعاره
23 دقیقه
بخش دوم:‌حرکت از ذهن به روح
20 دقیقه
بخش دوم: قلبِ هدف
19 دقیقه
بخش دوم: دومینوها شروع به افتادن می‌کنند
20 دقیقه
بخش دوم: یخچال‌ها و خشک‌کن‌ها
17 دقیقه
بخش دوم: دومین لحظه‌ی مهم
13 دقیقه
بخش دوم: تأثیرهای دیگری از دوران کودکی
10 دقیقه
بخش دوم: پی‌گفتار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تولد دوباره: میراث باربارامارکس هابرد و آینده تو
نویسنده
مترجمفرخ بافنده
راوینسترن حسنی
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۲۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی
۸۳۰۰۰ ۵۸,۱۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تولد دوباره

مهدی محمدی
۱۴۰۱/۱۲/۸
کتاب جالبی است ولی حقیقتا خیلی سعی کردم تا انتها گوش کنم ولی کسل کننده و تکراری و کمی غیر قابل فهم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تولد دوباره

برای دریافت کتاب صوتی تولد دوباره و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.