معرفی و دانلود کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل

عکس جلد کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل
قیمت:
35000 تومان - 4.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل

مسیر رسیدن به ثروت شبیه به هزارتوی پیچیده‌ای است که فقط کافی‌ست قواعد بازی در آن را بلد باشید! در کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل نوشته‌ی جورج سمیوئل کلاسون بهترین رهنمون‌ها را درباره‌ی کسب ثروت و افزایش آن خواهید شنید و مهارت‌های مورد نیاز را برای دستیابی به آن می‌آموزید. این کتاب پرفروش مانند یک چراغ پرنور، مسیر زندگی شغلی و کسب درآمد شما را روشن می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل

تقریباً همه‌ی افراد برای کسب ثروت و دستیابی به منابع مالی در زندگی خود تلاش می‌کنند و پس از رسیدن به ثروت، به تکاپوی آشکاری برای حفظ آن می‌پردازند. پول مفهوم گسترده، به‌ظاهر ساده و در اصل پیچیده‌ای است که از ابتدای شکل‌گیری جوامع بشری به صورت‌های گوناگون ایفای نقش کرده است و امروزه نیز با اهمیت حداکثری خود در زندگی افراد حضور دارد. بنابراین بسیاری از اشخاص در رده‌های مختلف اجتماعی، شغلی و ... به‌دنبال کسب بیشتر پول و یادگیری راه‌های حفظ و نگهداری آن هستند.

تقریباً همه‌ی آدم‌ها مسیری را پیش‌روی خودشان متصور هستند که ناگزیر برای رسیدن به آنچه می‌خواهند، باید از آن عبور کنند. اما شرط رسیدن به این خواسته‌ها و موفقیت در آن، این است که بهترین شیوه‌ی استفاده از پول، صورت بگیرد. کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل (The Richest Man in Babylon) از جمله بهترین منابع در زمینه‌ی موفقیت مالی است که به شما کمک می‌کند در مسیر تحقق رویاهایتان گام بردارید. جورج سمیوئل کلاسون (George Samuel Clason) هدف خود را از تألیف و انتشار این کتاب، ایجاد یک بینش مناسب و کارآمد برای دستیابی به منابع ثروت بیان می‌کند.

داستان کتاب با حضور فردی به نام آرکاد آغاز می‌شود که شخصیت اصلی داستان است و هر روز دارایی‌های شخصی او افزایش می‌یابد. در این میان دو مرد به نام‌های بنسیر و کوبی که در بابل زندگی می‌کنند، همیشه به درایت و ثروت آرکاد رشک می‌برند و علی‌رغم تلاش خود برای رسیدن به ثروت بیشتر، باز هم در فقر و بدبختی دست‌وپا می‌زنند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند که برای رهایی از این شرایط به نزذ آرکاد بروند و راز موفقیت او را بپرسند. آرکاد با روی گشاده از آن‌ها استقبال می‌کند و داستان زندگی خود را برای آن‌ها تعریف می‌کند. با شنیدن روایت جذاب این کتاب می‌توانید به رمزورازهای کسب ثروت و محافظت از آن دست یابید و موفقیت مالی خود را تضمین کنید.

افتخارات کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل

  • از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در آمریکا
  • حضور در فهرست کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون خواهند کرد

نکوداشت‌های کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل

  • اثر کلاسیک جاودان کلاسون. (Barnes & Noble)
  • این کتاب را به همه پیشنهاد می‌کنم. (آنتونی رابینز)
  • کتابی حیرت‌انگیز حتی برای باتجربه‌ترین سرمایه‌گذار. (لس‌آنجلس تایمز)
  • سرشار از توصیه‌هایی آزموده شده درباره‌ی پس‌انداز کردن و سرمایه‌گذاری. (واشنگتن‌پست)

کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به همه‌ی کسانی که دوست دارند در زمینه کسب ثروت عملکرد بهتری داشته باشند و استراتژی‌های کارآمد اقتصادی و مالی را به‌خوبی بشناسند، پیشنهاد می‌کنیم.

با جورج سمیوئل کلاسون بیشتر آشنا شویم

یکی از برجسته‌ترین نویسندگان آمریکایی که محبوبیت زیادی در میان مردم دارد، جورج سمیوئل کلاسون است. او که در سال 1874 در لوزینا متولد شد، توانست دو شرکت بزرگ را با نام‌های «نقشه کلاسون» و «انتشارات کلاسون» تاسیس کند. شرکت نقشه‌ی به‌عنوان نخستین شرکتی مطرح می‌شود که به نشر کتاب نقشه راه‌ها در ایالات متحده اقدام کرده است.

کلاسون مقالات متعددی را درباره‌ی شیوه‌ی دستیابی به ثروت، کسب درآمد و افزایش آن نوشته و منتشر کرد که مورد استقبال بانک‌ها و بیمه‌ها قرار گرفت. جزوه‌ها و مقالات کلاسون در میان افراد، سازمان‌ها و فعالان حوزه مالی، آنقدر پرطرفدار شد که پس از مدتی، آن‌ها را تکمیل و با یکدیگر ادغام کرد. نتیجه‌ی این کار به انتشار یکی از درخشان‌ترین کتاب‌های موفقیت دنیا منجر شد که اکنون پیش روی شما قرار دارد.

در بخشی از کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل می‌شنویم

شکوه بابل جاودانه است. شهرت گنجینه‌های شگفت‌انگیز بابل، ثروتمندترین شهر جهان در تمام اعصار پیچیده و به گوش ما نیز رسیده است. اما این شهر همیشه چنین نبود! ثروت بابل نتیجه‌ی عقل و درایت مردمان آن بود. آن‌ها باید اول راه رسیدن به ثروت را می‌آموختند. وقتی سارگون، پادشاه مقتدر بابل، پس از شکست ایلامی‌ها به شهر بازگشت، صدراعظم نزد وی رفت و وضعیت دشواری که به وجود آمده بود را برای وی بیان کرد: «به دلیل حسن عملکرد جنابعالی در ساخت کانل‌های آب و معابد باشکوه، مردم بابل سال‌ها در موفقیت و ثروت زندگی کردند. اما حال با اتمام این طرح‌ها، به نظر می‌رسد که مردم در تامین هزینه‌های زندگی خود ناتوان شده‌اند. کارگران بی‌کارند. بازرگانان برای کالاهای خود مشتری ندارند. کشاورزان قادر به فروش محصولات خود نیستند. مردم طلای کافی برای خرید خوراک روزانه‌ی خود ندارند.»

پادشاه پرسید: «پس آن همه طلا که برای توسعه و آبادانی کشور خرج کردیم، چه سودآوری‌ای داشته است؟»

صدراعظم پاسخ داد: «مثل شیر بز که بلافاصله از صافی رد می‌شود و بر زمین می‌ریزد، از میان انگشتان مردم بیرون ریخته و در اختیار عده‌ای از ثروتمندان شهر قرار گرفته است.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
شناسنامه
4 دقیقه
پیشگفتار
18 دقیقه
بخش اول - تاریخچه‌ی شهر بابل
17 دقیقه
بخش دوم - مردی که در آرزوی طلا بود
30 دقیقه
بخش سوم - ثروتمندترین مرد بابل
44 دقیقه
بخش چهارم - هفت راه‌حل برای پر کردن کیف‌های خالی از پول
34 دقیقه
بخش پنجم - دیدار با الهه‌ی خوش‌شانسی
32 دقیقه
بخش ششم - پنج قانون طلا
33 دقیقه
بخش هفتم - قرض‌دهنده‌ی طلا
9 دقیقه
بخش هشتم - دیوارهای شهر بابل
27 دقیقه
بخش نهم - تاجر شتر در بابل
23 دقیقه
بخش دهم - لوح‌های گلی بابل
47 دقیقه
بخش یازدهم - خوش‌شانس‌ترین مرد بابل

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل
نویسنده
مترجمحمیدرضا برهانی، روشن دانشور
راویامیررضا علی زاده
ناشر چاپیانتشارات فانوس دانش
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۲۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
35000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل

پارسا
۱۴۰۱/۸/۸
شاید این کتاب چند سال پیش کتاب مناسبی بود
از این جهت که اکثر آموزه‌های آن قدیمی و مناسب به زمان حال نیستند
مثلاً با توجه به میزان تورمی که اکنون در کشور وجود دارد و البته سال هاست این گونه است
نگه داشتن پول نقد و یک دهم پول را کنار گذاشتن اصلاً کار عاقلانه‌ای نیست. زیرا با افزایش قیمت‌ها این هیچ
پولی ارزشی ندارد. و بهتر از پول هر چه سریعتر به کالا تبدیل شود. این روش افزایش ثروت خیلی قدیمی است و اصلن تو این زمانه جواب نمیدهد
بعلاوه اینکه این کتاب خیلی به ریسک کردن و ایده‌هایی که ثروت سازند اهمیتی نمیدهد چون این کار هم میتواند واقعن ثروت ساز باشد مثل زاکر برگ و سایت آمازون ک همه این روش به ثروت رسیدند
برای همین این کتاب و مرد ثروتمند بابل صرفا ایده‌های قدیمی ثروت افرین رو اموزش دادن که البته گاهی مناسب هستند و نه اینکه همیشه و در همه شرایطی به ویژه در ایران جواب باشند
برام عجیبه که این کتاب رو یکی از مربیان حوزه موفقیت و ثروت افرین به شاگرداش توصیه کرده بود!
زهرا طهماسبی
۱۴۰۱/۸/۱۶
من از طریق راهنمایی‌های این کتاب سعی کردم هر چند ماه پولم را صرف خریدن سکه طلا کنم و خیلی شوق و اشتیاقم را برای پس انداز کرون بالا برد. عالی بود.
البته تورم در ایران ممکنه باعث اختلال بشه اما قطره قطره‌ها دریا می‌شود.
رضیه جنتی
۱۴۰۱/۷/۲۱
کتاب بسیار عالیست خواندن این کتاب برای همه کسانی که میخواهند در زمینه ثروت و موفقیت رشد کند حتما توصیه میشود. ممنون از کتابراه
علی اسحاقی
۱۴۰۱/۷/۱۳
سلام یه کتاب فوق العاده برای همه اونهایی که دوست دارن توی زندگی شون به موفقیت وثروت برسن
Hamid50
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
در حالی داستانی را میشنوید که نکات بسیار ریزی در مورد تجارت و روابط با دیگران را به ما می‌آموزد
Ali Kiaii
۱۴۰۲/۹/۲۳
کتاب قشنگی بود مخصوصا روایت داستان گونش باعث میشه راحت متوجه مطلب بشین
مریم پیرانی
۱۴۰۱/۱۰/۱۳
بسیار عالی چندین بار گوش دادم
صدای گوینده هم بسیار عالی هست
فاطمه آسایش
۱۴۰۱/۸/۳۰
حتما خونده بشه. شاید داستان قدیمی باشه ولی هنوزم به درد میخوره
محمد صالح
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
صوت عالیه حوصلم سر نرفته
سید موسی موسوی نسب
۱۴۰۱/۱۲/۹
برای بهبود کیفیت زندگی کتاب خوبیه
Hosein Tasviri
۱۴۰۱/۹/۲۲
عالی بود. ممنون از برنامه خوبتون.
Mahdi Papi
۱۴۰۲/۳/۱۱
مناسب برای نوجوانان
مشاهده همه نظرات 12

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل

برای دریافت کتاب صوتی ثروتمندترین مرد بابل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.