معرفی و دانلود کتاب صوتی عادت‌های اتمی

عکس جلد کتاب صوتی عادت‌های اتمی
قیمت:
۳۵۰۰۰ ۱۷,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عادت‌های اتمی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عادت‌های اتمی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی عادت‌های اتمی

امروز ما چیزی نیست جز محصول عادت‌های گذشته‌ی ما! هرگز قدرت عادت‌های ریزودرشت خود را دست‌کم نگیرید. جیمز کلیر در کتاب صوتی عادت‌های اتمی از تأثیر شگفت‌انگیز عادت‌های روزمره در موفقیت‌ها و شکست‌ها برایمان می‌گوید. با شنیدن این کتاب می‌آموزید که چگونه عادت‌های مثبت را جایگزین عادت‌های مضر کنید. کتاب حاضر از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز به شمار می‌رود.

درباره‌ی کتاب صوتی عادت‌های اتمی

عادت‌های شما یعنی سبک زندگی شما. هر روز صبح، از همان لحظه‌ای که از خواب بیدار می‌شوید تا آخرین دقایق روز، در حال تکرار رفتارهایی هستید که طی سالیان متمادی به عادت‌های شما تبدیل شده‌اند. بنابراین، اوضاع جسمانی شما، روابط عاطفی، میزان موفقیتتان یا هر جنبه‌ی دیگری از زندگی شما نتیجه‌ی عادت‌هایی است که همین حالا در حال تکرار آن‌ها هستید. اگر شرایط امروزتان راضی‌کننده است، در حقیقت باید از عادت‌های خوبتان ممنون باشید اما اگر خود را یک شکست‌خورده می‌دانید و اوضاع امروز شما را راضی نمی‌کند، یعنی زمان تغییر عادت‌ها فرارسیده است.

جیمز کلیر (James Clear) از طریق تمریناتی که در کتاب صوتی عادت‌های اتمی (Atomic habits) ارائه کرده، قرار است یک خانه‌تکانی اساسی در برنامه‌های روزمره‌ی شما انجام دهد. نویسنده معتقد است که عادت‌های کوچک ما اگرچه به ظاهر کم‌اهمیت هستند، اما وقتی در کنار هم جمع می‌شوند درواقع شخصیت و آینده‌ی ما را شکل می‌دهند. پس باید عادت‌های مثبت را شناسایی کرده و آن‌ها را تقویت کنیم و برعکس، عادت‌های منفی را از زندگی خود حذف کنیم. اما مگر نه اینکه شکل‌گیری و تثبیت عادت‌ها به زمان زیادی نیاز دارد؟ پس چطور عادت‌های جدید را در فرصتی کم بیاموزیم؟ چطور رفتارهای مضری را که سال‌هاست به آن‌‌ها عادت کرده‌ایم، ترک کنیم؟ پاسخ اینجاست: الگوی پاداش و تنبیه.

جیمز کلیر با بررسی پژوهش‌های روانشناسی به این نتیجه رسیده که ما در هر سن‌و‌سالی تحت‌‌تأثیر این الگو قرار داریم. رفتاری را که به خاطر آن پاداش دریافت کنیم، بارها‌و‌بارها انجام می‌دهیم اما اگر با تنبیه مواجه شویم، آن رفتار را به‌تدریج کنار می‌گذاریم. کتاب صوتی عادت‌های اتمی به شما می‌آموزد که از این طریق عادت‌های خود را مدیریت کنیم.

کتاب حاضر طی چهار قانون کلی به شما می‌آموزد که چطور رفتارهای مثبت را به بخشی از زندگی روزمره‌ی خود تبدیل کنید. آسان‌سازی عادت‌ها و لذت‌بخش جلوه دادن آن‌ها باعث می‌شود تمایل بیشتری برای تکرار مداوم آن‌ها داشته باشید. راه‌کارهای کتاب صوتی عادت‌های اتمی هم ساده هستند و هم به زبان ساده بیان شده‌اند، اما کاربرد درست آن‌ها زندگی شما را دگرگون می‌کند. یادتان باشد بزرگترین موفقیت‌‌ها با کوچکترین قدم‌ها آغاز می‌شوند پس بیایید با یادگیری عادت‌های کوچک اما مفید، آینده‌ای درخشان را به خود هدیه دهیم.

سید مصطفی سیدآقامیری ترجمه‌ی این کتاب را به عهده داشته و نشر فانوس دانش آن را به چاپ رسانده است. کتاب صوتی عادت‌های اتمی با خوانش امیر‌رضا علی‌زاده از سوی نشر صوتی رمانو به شما ارائه می‌شود.

افتخارات کتاب صوتی عادت‌های اتمی

  • پرفروش‌ترین کتاب USA Today
  • مورد تحسین مجلات وال‌استریت ژورنال و تایمز
  • یکی از 7 کتاب تجاری برتر Fast Company در سال 2018
  • نامزد جایزه گودریدز برای کتاب‌های غیرداستانی در سال 2018
  • یکی از بهترین کتاب‌های خودیاری Business Insider در سال 2018
  • پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز و آمازون با بیش از دو میلیون نسخه فروش

نکوداشت‌های کتاب صوتی عادت‌های اتمی

  • کتابی کاملاً کاربردی و مفید. جیمز کلیر اساسی‌ترین اطلاعات در مورد شکل‌گیری عادت رابیان می‌کند، بنابراین می‌توانید با تمرکز روی موارد کمتری به موفقیت برسید. (مارک مَنسن - نویسنده آمریکایی)
  • جیمز کلیر سال‌ها صرف احترام به هنر و مطالعه علم عادت‌ها کرده است. این کتاب جذاب و عملی راهنمای شما برای شکستن روال بد و ایجاد کارهای خوب است. (آدام گرنت - نویسنده و استاد مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا)
  • کتاب خاصی که نحوه برخورد شما با روز و زندگی شما را تغییر خواهد داد. (رایان هالیدی - نویسنده، بازاریاب و کارآفرین آمریکایی)
  • کتاب عادت‌های اتمی بسیار خواندنی بود. من چیزهای زیادی یاد گرفتم و فکر می کنم برای خیلی از افراد مفید باشد. (گیل کینگ - مجری رادیو و روزنامه‌نگار آمریکایی)
  • عالی! ارزش خواندن را دارد. (بِنجامین هاردی)

با جیمز کلیر بیشتر آشنا شویم

این نویسنده مشهور و کارآفرین محبوب در نوشته‌ها و سخنرانی‌های خود بر روی عادت‌ها و تصمیم‌گیری‌های پیوسته تمرکز می‌کند. جیمز کلیر (James Clear) همچنین در وب‌سایت پرطرفدار خود (jamesclear.com) محتواهایی را به اشتراک می‌گذارد که در تجزیه‌ و تحلیل عادت‌ها مفید و مؤثر است.

در بخشی از کتاب صوتی عادت‌های اتمی می‌شنویم

چرا تکرار عادت‌های بد بسیار ساده و تکرار عادت‌های خوب دشوار است؟ کمتر چیزی پیدا می‌شود که تأثیرش بر زندگی شما قدرتمندتر از بهبود عادت‌های روزانه باشد. بااین‌حال بعید نیست سال بعد همین موقع، به جای بهبود شرایط همان رفتارهای کنونی را انجام دهید. معمولاْ ادامه دادن عادت‌های خوب بیش از چند روز، حتی با تلاش‌های صادقانه و انگیزه‌های قوی، دشوار به نظر می‌رسد. انجام عادت‌هایی مانند ورزش کردن، مدیتیشن، نوشتن خاطرات روزانه و آشپزی، برای یکی دو روز منطقی به نظر می‌رسد و پس از آن عذاب‌آور خواهد شد.

اما به محض اینکه این عادت‌ها ملکه شوند، به نظر می‌رسد که آن‌ها برای همیشه با شما بوده‌اند. خصوصاً وقتی این عادت‌ها ناخواسته باشند. با صرف نظر از نیت‌های خوبی که داریم، ممکن است ترک عادت‌های بدی همچون خوردن هله‌هوله، تماشای زیاد تلویزیون] عقب انداختن کارها و سیگار کشیدن غیرممکن به نظر برسد. تغییر عادت‌ها به دو دلیل چالش‌بر‌انگیز است:

1- اشتباه در انتخاب آنچه که می‌خواهید تغییر دهید و 2 - اشتباه در روشی که برای تعییر عادت‌ها انتخاب می‌کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
25 دقیقه
مقدمه
36 دقیقه
فصل اول: قدرت شگفت‌انگیز عادت‌های اتمی
27 دقیقه
فصل دوم: چگونه عادت‌ها هویت شما را شکل می‌دهند و بالعکس؟
29 دقیقه
فصل سوم: چگونه در چهار گام ساده عادت‌های بهتری در خود ایجاد کنیم؟
20 دقیقه
فصل چهارم: مردی که ناخوش‌احوال به نظر می‌رسید
23 دقیقه
فصل پنجم: بهترین راه برای شروع عادتی جدید
22 دقیقه
فصل ششم: درباره‌ی انگیزه اغراق می‌شود
13 دقیقه
فصل هفتم: راز خودکنترلی
25 دقیقه
فصل هشتم: چگونه یک عادت را آن قدر جذاب کنیم تا مقاومت در برابرش غیرممکن شود؟
24 دقیقه
فصل نهم: نقش خانواده و دوستان در شکل‌گیری عادت‌ها
23 دقیقه
فصل دهم: چگونه علل عادت‌های بد را بیابیم و آن‌ها را اصلاح کنیم؟
13 دقیقه
فصل یازدهم: آهسته قدم بردارید ولی هرگز عقب‌گرد نکنید
24 دقیقه
فصل دوازدهم: قانون تلاش حداقلی
19 دقیقه
فصل سیزدهم: چگونه با استفاده از قانون دو دقیقه‌ای اهمال‌کاری را متوقف کنیم؟
19 دقیقه
فصل چهاردهم: چگونه انجام عادت‌های خوب را اجتناب‌ناپذیر و انجام عادت‌های بد را غیرممکن سازیم؟
26 دقیقه
فصل پانزدهم: قانون مهم تغییر رفتار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی عادت‌های اتمی
نویسنده
مترجمسید مصطفی سیدآقامیری
راویامیررضا علی زاده
ناشر چاپیانتشارات فانوس دانش
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۳۵۰۰۰ ۱۷,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی عادت‌های اتمی

کوروش
۱۴۰۲/۶/۱۵
من بعد از دوبار گوش دادن به این کتاب نظرم این هست که این کتاب واقعا بی نظیره من قبلاً این سبک کتاب‌ها رو چند تای رو خوندم و به نظرم این کتاب با اختلاف جز بهترین‌ها بودن، من وقتی که به این کتاب گوش میدادم قشنگ انگار که اشتباهات زندگیم از جلوی چشمام رد میشد و کاملا متوجه شکل گیری عادت‌های خودم شدم رو توصیه میکنم این کتاب حتما جز برنامه‌های خودتون قرار بدید و حتما چند بار این کتاب رو مطالعه کنید و از راهکارهای که میده استفاده کنید
احسان حسن زاده امین
۱۴۰۲/۹/۲۰
با سلام
من این اثر رو چندبار گوش کردم و بهتون پیشنهاد میکنم. حقیقتا از فاز مثبت اندیشی سمی و این داستانا تو این کتاب خبری نیست پس اگه علاقه دارین به پیشرفت شخصیتتون است کتاب و پیشنهاد میکنم بشنوین اما یکبار کمه. حتما چندبار گوش کنین
شهره آقاسیان
۱۴۰۲/۱۱/۶
بسیار ساده و روان به نکاتی اشاره کرده است که از نگاه ما پنهان است و به واسطه این رفتارها انگار مانند یک ربات کنترل شده هستیم، با اینکه کتاب خلاصه است ولی مطالب اصلی رو بیان میکند.
Sheydasaedi
۱۴۰۲/۵/۱
بهترین کتابی بود که تا حالا خوندم و زندگیمو تغییر داد، برای رسیدن به اهداف انجام این کارها ضرورته، ولی متاسفانه کتاب‌های ماورایی و جذب و این داستان‌ها ترند این روزهاست
شکوفه آقاجری
۱۴۰۲/۳/۳۰
چقدر خوبه که این کتاب‌ها نسخه صوتیشون هستش
و برای منی که همه چیز سخت بود توی هر حالتی
چقدر راه و بهتر بهم نشون داد و باعث شد تغییر کنم
Sanam Farajzadeh
۱۴۰۲/۲/۴
یکی از بهترین کتاب‌های بود که خوندم کاملا مشکل روتین زندگیم که شامل عادت‌هایی بود که وقتم رو تلف میکردن حل کرد
Mahsa
۱۴۰۳/۱/۸
عالی بود. واقعا برای منی که خیلی تو عاداتم مشکل داشتم موثر بود. پیشنهاد میدم امتحان کنید. کتاب زرد نیست.
علی اشرفی زاده
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
اولش کسل کننده هست بعد قشنگ نشون میده چه جوری از همه چیز علیه ما استفاده میشه یا اجازه میدیم استفاده بشه
ابراهیم روحی
۱۴۰۲/۸/۱۴
محتوا مفیدی داره و این نمونه، گوینده‌ای با صدای دلنشین تری داره همه نمونه هارو گوش دادم
میلاد نوروزی
۱۴۰۲/۴/۱۰
عالی بود
تغییر رفتار تغییر هویت با تغییر عادت‌های کوچک
reza abrahimi
۱۴۰۳/۱/۸
خواندن این کتاب لذت بخش است
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب صوتی عادت‌های اتمی

برای دریافت کتاب صوتی عادت‌های اتمی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.