معرفی و دانلود کتاب صوتی قانون توانگری

عکس جلد کتاب صوتی قانون توانگری
قیمت:
۵۰۰۰۰ ۲۵,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قانون توانگری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قانون توانگری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قانون توانگری

پیش از اینکه دیگران کلمات مثبت‌اندیشی، پذیرش و قانون جذب را مطرح کنند؛ کاترین پاندر در کتاب صوتی قانون توانگری این مفاهیم را با کلمات متفاوتی بیان کرده بود. برای کسب توانگری، خوشبختی و رفاه بیشتر در زندگی خود باید جایی برای ظهور این‌ها باز کنید؛ یعنی از آنچه نمی‌خواهید رها شوید تا جایی برای آنچه واقعا نیاز دارید مهیا شود.

درباره‌ی کتاب صوتی قانون توانگری

کلمه‌ی توانگری در تفکر کاترین پاندر (Catherine Ponder) به معنای شکوفایی، موفقیت و تجربه‌ی نتیجه‌ی مطلوب است. کتاب صوتی قانون توانگری (The Dynamic Laws of Prosperity) ما را با قوانین شکوفایی، موفقیت و گرفتن نتیجه‌ی مطلوب آشنا می‌کند. رازهایی که در این کتاب صوتی فاش می‌شوند حقایقی جهانی برای سلامتی، عشق، موفقیت و آرامش هستند. کاترین پاندر در طول کتاب، قوانین پویای توانگری را بررسی می‌کند و داستان‌هایی از موفقیت‌های افرادی را به اشتراک می‌گذارد که قوانین توانگری را رعایت کرده‌اند. او با این کار سعی می‌کند تردید شنوندگان نسبت به کارآمدی قانون توانگری را از بین ببرد.

در کتاب صوتی قانون توانگری توصیه‌های عملی فراوانی از چگونگی کاربرد نیروی هستی برای غلبه بر مشکلات و رسیدن به خوشبختی وجود دارد. کاترین پاندر به وضوح نشان می‌دهد که چگونه تفکر توانگرانه به جنبه‌های مختلف زندگی افراد کمک کرده است. برای کسب تفکر توانگر ابتدا نیاز است که از فضیلت بخشیدن به فقر دست برداریم. از نظر پاندر هیچ ارزش مادی یا معنوی در بیچارگی و فقر وجود ندارد. پس از رها شدن از این فرهنگ اشتباه باید تصور خود از موفقیت را با خود بازگو کنیم. کتاب صوتی قانون توانگری به ما یاد می‌دهد که تفکر شاد به اتفاقات شاد و تفکر بد و تردید به بدبختی منتهی خواهد شد. نوشتن این تفکرات مثبت، مرحله‌ی بعدی نگاه توانگرانه به زندگی است. پاندر معتقد است باید اهداف خود را کامل و با جزئیات بنویسیم. از نظر او نباید تنها به گفتن اینکه قصد داریم ثروتمند شویم اکتفا کنیم بلکه باید دقیقا به میزان و زمان ثروتمند بودنمان اشاره کنیم. در کتاب صوتی قانون توانگری کاترین پاندر یک نویسنده و سخنران موفق را مثال می‌زند که به‌جای رضایت دادن به وضعیت موجود صدها بار توصیف ساده‌ی زندگی ایده‌آل خود را می‌نویسد.

از نظر کاترین پاندر قوانین نانوشته‌ای در جهان وجود دارد. یکی از این قوانین مربوط به نیروهای تشعشع و جاذبه است. طبق قوانین تشعشع و جاذبه برای جذب رویدادهای مثبت باید انرژی مثبتی از خود بتابانید. شما نمی‌توانید بهترین چیزها را بدون هزینه دریافت کنید بلکه باید به همان اندازه تابش مثبت داشته باشید. کتاب صوتی قانون توانگری به ما پیشنهاد می‌کند به‌جای سرکوب امیال و خواسته‌های خود مانند رویاهایی دست‌نیافتنی باید آن‌ها را به‌شکل سازنده‌ای بیان کنیم. جنبه‌های مختلف این امیال از این طریق برای خودمان نیز روشن می‌شود. این بیان سازنده به‌شکل نوشتن باعث می‌شود امیال و آرزوهای ما نظم گرفته و کم‌کم برنامه‌هایی برای برآورده کردن آن‌ها ایجاد کنیم. قانون توانگری از قوانین پایه‌ی جهان هستی است. طبق این قانون ما به اندازه‌ای از جهان دریافت می‌کنیم که به آن ارائه کرده‌ایم.

کتاب صوتی قانون توانگری توسط فرشته ابوالحسنی و مریم شیخی ترجمه شده و با صدای آیلار محمدی به فارسی منتشر شده است. نسخه‌ی چاپی این کتاب توسط انتشارات فانوس دانش و نسخه‌ی صوتی آن را نشر صوتی رمانو منتشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب قانون توانگری

  • کتاب قانون توانگری عنصری الهام‌بخش در رژیم کتاب‌خوانی من است (دکتر کریستین نورتروپ)
  • کامل‌ترین و محبوب‌ترین کتاب توانگری در طول این سال‌ها (وب‌سایت دِوُرس)

کتاب صوتی قانون توانگری برای چه کسی مناسب است؟

کتاب صوتی قانون توانگری کتابی در ژانر موفقیت و خودسازی است. این برای کسانی که تصمیم دارند تغییر عمیقی در زندگی خود ایجاد کنند و با خودیاری از بن‌بست‌های عاطفی و اقتصادی خارج شوند مناسب است.

با کاترین پاندر بیشتر آشنا شویم

کاترین پاندر خادم کلیسای وحدت آمریکا و نویسنده‌ی چند کتاب پرفروش در زمینه‌ی توانگری است. او در سال 1927 به دنیا آمد و پیش از فعالیت به عنوان خادم در سال 1958 در زمینه‌های اقتصاد و تعلیم و تربیت تحصیل کرد. پاندر موعظه‌های خود را در آلاباما شروع و سپس به تگزاس رفت. در سال 1973 به پالم نقل مکان کرد و در همان جا کلیسای جهانی وحدت را تاسیس کرد. اولین کتاب پاندر قانون توانگری در سال 1962 منتشر شد و او را به شهرت جهانی رساند. تقریبا همه‌ی کتاب‌های پاندر به توانگری می‌پردازند. کتاب صوتی از دولت عشق، کتاب صوتی قدرت پذیرش و کتاب صوتی شهامت موفق شدن بخشی از آثار ترجمه شده‌ی پاندر به فارسی است.

در بخشی از کتاب صوتی قانون توانگری می‌شنویم

در این عصر مدرن درباره‌ی قدرت دعا چیزهای زیادی می‌شنوید. دعا اغلب به‌عنوان قوی‌ترین نیرو در جهان توصیف می‌شود. پی‌درپی عباراتی مانند «مناجات چیزها را تغییر می‌دهند» یا «خانواده‌ای که دعا می‌کنند، کنار هم می‌مانند» می‌شنوید. نامه‌ای که به شما می‌رسد ممکن است با این جملات مهر شود: «برای صلح دعا کنید» یا «عمل معنوی سازنده است، به دعای شما نیاز است» هرجایی درباره‌ی قدرت دعا نوشته می‌شود درباره‌ی آن صحبت می‌شود و مانند گذشته از آن استفاده می‌شود. به‌طور خلاصه قدرت دعا را به‌این‌ترتیب توصیف کرده‌اند: «دعا بسیار عمیق و ساده است».

به‌تازگی نایب‌رئیس یک شرکت بزرگ املاک و مستغلات به‌طور مفصل با من درباره‌ی قدرت دعا صحبت کرد. وی بیان کرد: «این دنیا معنوی‌تر از آن است که بسیاری از مردم تصور می‌کنند. مردم اغلب نقاب دارند و در صبحت درباره‌ی اعتقاد به دعا یا دعاهای مستجاب خود تردید دارند». سپس گفت که چگونه در یک دوره‌ی اخیر بیماری، ظاهرا دوستان صمیمی وی در بیمارستان و پس از آن در خانه وی را بی‌سروصدا ملاقات کردند تا با او درباره‌ی قدرت دعا برای بازگرداندن سلامتی او صحبت کنند. حتی پس از بازگشت او به محل کار، چندین دوست تجاری‌اش تمام دوره‌های ناهار خود را با او گذراندن و دعاهای مستجاب زیادی را در تجربیات زندگی خود بیان کردند. دعا برای انسان طبیعی است. دعا به‌عنوان تلاش مداوم انسان برای شناخت خدا توصیف شده است. کاملا برخلاف آنچه بیشتر مردم فکر می‌کنند؛‌ دعا برای انسان طبیعی است نه عملی عجیب و مرموز. انسان‌ها همیشه دعا کرده‌اند و خواهند کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
16 دقیقه
مقدمه
39 دقیقه
فصل ۱ - حقیقت تکان‌دهنده درباره‌ی توانگری
33 دقیقه
فصل ۲ - قانون اصلی توانگری
36 دقیقه
فصل ۳ - قانون خلا توانگری
44 دقیقه
فصل ۴ - قانون خلاقیت توانگری
48 دقیقه
فصل ۵ - قانون تخیل توانگری
45 دقیقه
فصل ۶ - قانون فرمان
35 دقیقه
فصل ۷ - قانون توانگری افزایش
46 دقیقه
فصل ۸ - گرایش‌های توانگرانه
46 دقیقه
فصل ۹ - کار یک گذرگاه قدرتمند برای توانگری
53 دقیقه
فصل ۱۰ - استقلال مالی
44 دقیقه
فصل ۱۱ - قانون توانگری درباره‌ی عشق و حسن‌نیت
39 دقیقه
فصل ۱۲ - قانون توانگری دعا
37 دقیقه
فصل ۱۳ - قانون توانگری اعتماد به نفس
48 دقیقه
فصل ۱۴ - قدرت‌های نبوغ شما برای توانگری
48 دقیقه
فصل ۱۵ - قدرت‌های خاص شما برای توانگری
31 دقیقه
فصل ۱۶ - قانون پشتکار و مداومت
49 دقیقه
فصل ۱۷ - با قرض و بدهی چه کنیم؟
56 دقیقه
فصل ۱۸ - سلامتی و تفکر توانگر
4 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قانون توانگری
نویسنده
مترجمفرشته ابوالحسنی، مریم شیخی
راویآیلار محمدی
ناشر چاپیانتشارات فانوس دانش
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ ساعت و ۲۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰۰ ۲۵,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قانون توانگری

Maral Z
۱۴۰۲/۱/۱۷
با تشکر از کتاب راه و ممنون از صدای رسا و زیبای خانم محمدی این کتاب را سالها پیش خواندم و به عزیزانم هدیه دادم و چون کتابی است که باید بارها و بارها خوانده شود ترجیح میدهم که صوتی آن را هم داشته باشم اگر کتابی میخاید که حالت و مدارتون رو عوض کنه هم مادی هم معنوی این کتاب را پیشنهاد می‌دهم و خودم هر بار انرژیم تحلیل میره و نعمتها و معجزه‌های خداوند رو یادم میره دوباره این کتاب رو میخونم و انرژی تحلیل رفته رو بازیابی میکنم مطمعنم خواندن این کتاب برای شماهم مثمر ثمر خواهد بود
غزاله هاشمی علیا
۱۴۰۲/۷/۱۲
راجع به این کتاب فقط میتونم بگم انگار خدا با آدم شروع به صحبت قوانین خلقت میکنه. بار دوم هست که این کتاب رو میخونم. حتما به همگان خواندن این کتاب رو رو پیشنهاد میکنم. بدانید گنج در دست دارید.
saba
۱۴۰۲/۸/۲۴
با خواندن این کتاب زندگیتون عوض میشه قول میدم خیلی خوب باشه براتون اصلا از خریدن و گوش دادنش پشیمون نمیشید حتما امتحانش کنید خیلی عالی بود با تشکر از برنامه کتابراه..
M Ta
۱۴۰۲/۱/۱۸
این کتاب عالی است که می‌تواند با یاد آوری نعمت‌ها و موهبت‌های الهی، هر روز را با انرژی عالی بگذرانیم
Hoori
۱۴۰۲/۶/۱۷
عجب کتاب فوق‌العاده‌ایه، قوانینی رو توضیح میده که هرکسی باید بدونه و اگر طبق این قوانین زندگی کنه، زندگی سرشار از عشق و آرامشی خواهد داشت.
Negin Nouri
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
کتاب رو خیلی زیاد پسندیدم صدا هم برای فصل‌های اول خوب بود بعد از اون حس یکنواختی میداد
Sadeghi
۱۴۰۳/۱/۲۱
قبلا کتابش رو خونده بودم ولی صوتیش رو هم برای تکرار گرفتم، راوی هم عالی بود
نوشین شکل ابادى
۱۴۰۲/۲/۲۴
بى نظیییییر بنظیر معجزه میکنه به شرط عمل به دستوراتش
پرویز شاملو
۱۴۰۳/۲/۱
کتاب بسیار عالی و جذابی بود
مونا مونایی
۱۴۰۲/۶/۱۶
این کتاب نگرش هر فرد را عوض میکند
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قانون توانگری

برای دریافت کتاب صوتی قانون توانگری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.