معرفی و دانلود کتاب صوتی جاسوس

عکس جلد کتاب صوتی جاسوس
قیمت:
۶۰۰۰۰ 42000 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جاسوس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جاسوس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی جاسوس

پائولو کوئیلو نویسنده پرفروش کتاب کیمیاگر در کتاب صوتی جاسوس، داستان زندگی مبهم و عجیب زنی را به تصویر می‌کشد که یکی از مشهورترین رقاصان و جاسوسان دنیا بود که در طول جنگ جهانی اول توانست به بسیاری از سران فرانسوی نزدیک شود و اطلاعات محرمانه‌ای را به آلمانی‌ها برساند.

درباره کتاب صوتی جاسوس:

ماتا هاری (Mata Hari) یکی از عجیب‌ترین و مرموزترین زنان تاریخ به شمار می‌رود که در زمان جنگ جهانی اول یک رقاص حرفه‌ای بود و می‌توانست با زیبایی‌های ظاهری خود بسیاری از مردان را جذب خود کند. همین امر سبب شد که سرنوشت او به طرز عجیبی تغییر کند و وارد یک بازی سیاسی و خطرناک شود. پائولو کوئلیو در کتاب صوتی جاسوس (The Spy) وقایع زندگی این زن را روایت کرده و تنها در پاره‌ای از دیالوگ‌ها و حوادث جزئی از تخیل خود استفاده کرده است.

گرترود مارگارت زله پیش از آنکه به عنوان یک رقاص، فاحشه و در نهایت یک جاسوس شناخته شود، زندگی پرماجرایی را از سر گذرانده است. او در دوران کودکی در رفاه کامل به سر می‌برد اما ورشکستگی پدرش و مرگ والدینش در سن 16 سالگی، زندگی او را نیز با تحولات زیادی همراه کرد. او اوایل جوانی چندین بار مورد تجاوز قرار گرفت و سرانجام برای فرار از وضعیت دشوار خود با یک افسر ارتشی ازدواج کرد و از هلند به کشور اندونزی رفت. مردی که خشن و بداخلاق بود و با وجود داشتن دو فرزند، زندگی ملامت بار و بی‌روحی را با او می‌گذراند.

سرانجام پس از مرگ فرزندانش همسرش را ترک کرد و به پاریس رفت. او با یاد گرفتن رقص و اجراهای بی‌نظیرش در طی چند ماه به یکی از مشهورترین زنان شهر تبدیل شد و توانست مردان سرشناس و ثروتمند پاریس را به خود جذب کند. اما به خاطر وقوع جنگ جهانی اول سرویس جاسوسی آلمان از ماتا هاری خواست که با استفاده از جذابیت زنانگی‌اش به عنوان یک جاسوس به محافل سیاسی فرانسه راه پیدا کند و با سیاست‌مداران فرانسوی ارتباط بگیرد تا بتواند اطلاعات محرمانه جنگ را به آن‌ها برساند.

در نهایت همه چیز آنطور که باید پیش نمی‌رود و در سال 1917 ماتا هاری به جرم جاسوسی در اتاق هتل خود در شانزه لیزه دستگیر و پس از مدتی نیز به طرز خشونت باری اعدام می‌شود. رمان جاسوس توانسته ابعاد مختلف زندگی این زن افسونگر را روایت کند؛ زنی که به گفته بسیاری از فرانسویان، کار او باعث شد که پنجاه هزار نیروی فرانسوی در جبهه جنگ کشته شوند. با این حال همچنان این موضوع در هاله‌ای از ابهام باقی مانده و نمی‌توان به طور قطع ماتا هاری را یک جاسوس حرفه‌ای دانست.

در سال 1931 فیلمی براساس زندگی ماتا هاری ساخته شد که گرتا گربو نقش اصلی داستان را ایفا کرد و در سال 2016 نیز سریالی 12 قسمتی نیز بر همین اساس تولید شد.

کتاب صوتی جاسوس به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر دوست دارید با سرنوشت یکی از معروف‌ترین و مرموزترین جاسوسان قرن آشنا شوید، این کتاب جذاب به شما توصیه می‌شود.

پائولو کوئیلو (Paulo Coelho) را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده مشهور برزیلی در طول زندگی خود با مرگ روبه‌رو شده، از جنون گریخته، با مواد مخدر مقابله کرده، در برابر شکنجه مقاومت نشان داده، جادو و کیمیاگری را تجربه کرده و فلسفه و دین را خوانده است. کوئیلو بارها گفته که ایمان خود را از دست داده و دوباره به آن رسیده و همچنین درد و لذت عشق را تجربه کرده است. این نویسنده در جست‌وجوی جایگاه خود در جهان، راه‌حل‌هایی را کشف کرده تا بتواند با آن‌ها به چالش‌های زندگی‌اش پاسخ دهد.

کتاب‌های کوئیلو به 82 زبان دنیا ترجمه شده و بیش از 230 میلیون نسخه از آن‌ها در بیش از 170 کشور به فروش رسیده است. رمان کیمیاگر که در سال 1988 نوشته شد، بیش از 85 میلیون نسخه فروخت که الهام بخش بسیاری از مردم جهان بوده است.

او عضو آکادمی ادبیات برزیل است و بیش از 115 جایزه و افتخار ملی و بین المللی از جمله جایزه هانس کریستین اندرسن و نشان ملی کشورش را دریافت کرده و همچنین در سال 2007 نیز به عنوان پیام آور صلح سازمان ملل متحد انتخاب شد.

پائولو کوئیلو را به نویسنده گوگلیست نیز می‌شناسند. این لقب از آنجا به او تعلق گرفت که تمامی کتاب‌ها و نوشته‌هایش در وبسایت خود و دیگر شبکه‌های به اشتراک گذاری کتاب وجود دارد و یکی از پرطرفدارترین نویسندگان در شبکه‌های اجتماعی است که مردم سراسر دنیا مطالبش را دنبال می‌کنند.

برخی از آثار مهم و پرطرفدار پائولو کوئیلو عبارتند از:

- خاطرات یک مغ (1987)
- کیمیاگر (1988)
- والکیری‌ها (1992)
- کنار رود پیدرا نشستم و گریستم (1994)
- نامه‌ها عاشقانه یک پیامبر (1997)
- ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد (1998)
- شیطان و دوشیزه پریم (2000)
- یازده دقیقه (2003)
- سفرها (2004)
- زهیر (2005)
- چون رود جاری باش (2006)
- عشق (2009)
- الف (2010)
- نسخه خطی موجود در آکرا (2012)
-جاسوس (2016)

در بخشی از کتاب صوتی جاسوس می‌شنویم:

اندام باریک و بلند ماتا هاری با چابکی و گیرایی و گیسوان سیاه و مواجش همچون یک جانور وحشی به طور غریبی ما را به یک دنیای جادویی می‌برد. این زنانه‌ترین زن با حرکات بدن خود، تراژدی ناآشنایی را می‌نگارد. این زن بدن خود را با هزاران پیچ و خم و حرکات موزون هماهنگ با ریتم موسیقی به هم می‌آمیزد.

سطرهای این بریده‌های روزنامه که شبیه تکه‌های شکسته شده فنجان چای است، بیان کننده داستان زندگی من است. زندگی که دیگر آن را به یاد ندارم. به محض اینکه از اینجا خارج شوم، سفارش می‌دهم که این بریده‌های روزنامه‌ها را روی چرم صحافی کنند و هر صفحه آن را با طلا قاب بگیرند.

حالا که همه اموالم ضبط شده، این میراث من برای دخترم خواهم بود. هنگامی که دوباره همدیگر را ببینیم، برای او از تماشاخانه فولیبرژر خواهم گفت؛ جایی که رویای هر زن رقاصی‌ست که بتواند در مقابل تماشاگران هنرنمایی کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
3 دقیقه
درباره نویسنده
10 دقیقه
مقدمه
9 دقیقه
فصل اول: بخش یک
7 دقیقه
فصل اول: بخش دو
25 دقیقه
فصل اول: بخش سه
6 دقیقه
فصل اول: بخش چهار
5 دقیقه
فصل اول: بخش پنج
10 دقیقه
فصل اول: بخش شش
9 دقیقه
فصل دوم: بخش یک
12 دقیقه
فصل دوم: بخش دو
6 دقیقه
فصل دوم: بخش سه
39 دقیقه
فصل دوم: بخش چهار
7 دقیقه
فصل دوم: بخش پنج
6 دقیقه
فصل دوم: بخش شش
17 دقیقه
فصل دوم: بخش هفت
9 دقیقه
فصل دوم: بخش هشت
4 دقیقه
فصل دوم: بخش نه
11 دقیقه
فصل دوم: بخش ده
14 دقیقه
فصل دوم: بخش یازده
13 دقیقه
فصل سوم: بخش یک
9 دقیقه
فصل سوم: بخش دو
6 دقیقه
فصل سوم: بخش سه
4 دقیقه
فصل سوم: بخش چهار
6 دقیقه
فصل سوم: بخش پنج
5 دقیقه
فصل سوم: بخش شش
9 دقیقه
فصل سوم: بخش هفت
5 دقیقه
یادداشت نویسنده
1 دقیقه
عوامل تولید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی جاسوس
نویسنده
مترجمبهناز سلطانیه
راویندا پوریان، شهاب ایلکا
ناشر چاپیانتشارات مجید
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۲۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۶۰۰۰۰ 42000 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جاسوس

Morteza Nasiri
۱۴۰۱/۴/۱۱
یکی از نویسنده‌های مورد علاقه من پائولو کوئیلو هستش، یکی از بهترین کتابهایی که توی عمرم خوندم کتاب کیمیاگر هستش که اگر اشتباه نکنم تا الان ۴ یا ۵ بار خوندمش، و اگر فرصتی پیش بیاد باز هم میخونمش.
کتاب الف، کیمیاگر، برنده تنهاست، در کنار رودخانه پییدرا نشستم و گریستم، جاسوس و... و خیلی کتابهای دیگه
که هم اکنون به ذهنم نمیاد، اثرهای از پائولو کوئیلو هستند که تا الان خوندم، میشه گفت تمامی کتابهای این نویسنده که من بهش جادوگر میگم رو خوندم. کتاب جاسوس که ممکنه بنا به دلایلی در کشورهای دیگه اسم دیگه‌ای داره یک رمان بسیار فوق العاده و اثرات بسیار جدید پائولو کوئیلو هستش.
از نظر شخص بنده بعد از کیمیاگر این دومین اثر جالب این نویسنده جادوگر هستش.
جمله آخر: اگه دوست داری یه رمان معروف بخونی که محو داستان بشی پس شک نکن.
Naqme Kabiri
۱۴۰۰/۲/۲۶
کتاب روان و خوبی بود. هرچند بسیار متفاوت تر از نوشته‌های گذشته و شناخته تر شده‌ی این نویسنده بود و کاملا داستانی شیوا و پیش رونده داشت، به دور از هجویات و شاخ و برگ اضافه.
راوی هم بسیار زیبا کتاب را خواندند و حس داستان و شخصیت اصلی را به خوبی منتقل کردند
ممنون از کتابراه
Monir Naghikhani
۱۴۰۰/۱/۵
در تاریخ همیشه زنان مورد اجحاف وسواستفاده مردان بوده اند، در زمان جنگ که دیگر چیزی نمیتوان گفت که تر وخشک باهم میسوزند، بخصوص زنانی که ماجراجو ویا مشهور هم بوده اند، حال یا حسادت یا چیزهای دیگر باعث شده سرشان را به باد دهند، متأسفانه کم نبوده اند
Elham Ghavami
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
کتابی جذاب وگیرا...... واقعا من از این کتاب لذت بردم..... سرگذشت زنی رقاص که اخر زندگی غم انگیزی دارد..... من واقعا به مخاطبان پیشنهاد میکنم گوش کنند.... صدای راوی زیبا وگوشنواز...... ممنون از کتابراه به خاطر زحمات زیادی که میکشند.........
علی رستمی ابیوردی
۱۴۰۱/۲/۶
به دلیل غریبی در این سی سال گذشته که کتاب عمومی میخوانم و بدان اعتیاد دارم هیچ کتاب از کوئیلو نخواندم و نظر خوبی به وی نداشتم اما این کتاب را بدلیل ماهیت آن خواندم و قلم وی را پسندیدم و به راستی او حکیم است
Mina Heidari
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
مینا حیدری
کتاب خوبی بود اما برخی سوالات همچنان در ذهن من باقی است. خیلی به حاشیه پرداخته شده و کمتر از شخص ماتاهاری صحبت شده است. میخواستم‌ بیشتر از خودش بدونم. جستجو کردم چیزی پیدا نکردم
غزاله هاشمی علیا
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
بسیار کتاب جذابی بود. در کل قلم این نویسنده بسیار جادویی و مسحور کننده است. پائولو کوئیلو از با استعداد‌ترین نویسنده هایی است که نظیرش کم است. خواندن این کتاب را حتما توصیه میکنم
مرتضی جابری
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
مثل همیشه پائولو کوئیلو کتابی به ما داده که میتونیم خیلی از گره‌های ذهنیمون رو با اون باز کنیم و واقعی بودن داستان این کتاب اون رو خاص تر کرده
کورش محمدی
۱۴۰۱/۸/۱۸
زیاد به مذاق من خوش نیامد و در کل بنظرم متوسط بود. البته این نظر شخصی بنده است چون هم نویسنده بسیار مشهور است و هم گوینده گان زحمت کشیدند
کیمیا محمودی
۱۴۰۱/۱/۳
چیزی پلیدتر و کثیف تر از سیاست نیست مثل سایر داستان‌های این نویسنده نبود
داستان در مورد رقاصه‌ای هست که اسیر مقاصد سیاسی میشه
علیرضا مرتضوی
۱۴۰۰/۱/۲
بعد از خواندن کتاب دچار افسردگی شدم... نمونه بارز یک قربانی محیط جنگی... و اینکه چقدر رابطه‌ها و علایق تعییر کند در جهت منافع شخصی..
احمد راستگار
۱۴۰۰/۱۲/۲۴
داستان خوبی داشت ولی کمی سطحی نگر و اتفاقات ساده و زودگذر. کمی ترجمه یا نحوه چیدن ماجراها کنار هم مشکل داشت. در کل بد نیست
مجید رستمی کیا
۱۴۰۰/۱۲/۸
در حد و حدود یک کتاب متوسط ارایه شده و تا اواخرکتاب راجع به موضوع و عنوان کتاب بحثی نمیشه
Mahshid Forouzan
۱۴۰۱/۴/۲۳
خیلی خوب بود اما دوست داشتم بیشتر توضیحات داشت درمورد این اتفاقات
سارا حمزه لو
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
جالب بود اما ا سرانجام و سرنوشت این بانو غمگین شدم.
مشاهده همه نظرات 24

راهنمای مطالعه کتاب صوتی جاسوس

برای دریافت کتاب صوتی جاسوس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.