معرفی و دانلود کتاب صوتی جری جوان

عکس جلد کتاب صوتی جری جوان
قیمت:
۳۵۰۰۰ ۱۷,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جری جوان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جری جوان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی جری جوان

کتاب صوتی جری جوان نوشته‌ی جین وبستر، در مورد پسری آمریکایی است که در هتلی در یکی از روستاهای ایتالیا اقامت دارد و منتظر است دوستش به او ملحق شود. جری تنها و بی‌حوصله روزهایش را سپری می‌کند تا اینکه به شکل اتفاقی می‌فهمد یک دختر آمریکایی به ویلای مجاور آن‌ها آمده. حالا جری می‌خواهد هر طور شده دل این دختر را به دست آورد. این داستان کمدی رمانتیک یکی از بهترین آثار وبستر است.

درباره‌ی کتاب صوتی جری جوان

جریمن هیلیارد جونیور، پسر جوان آمریکایی است که برای گردش به یکی از روستاهای ایتالیا آمده. جری زودتر از دوستش به هتل رسیده و منتظر اوست تا بیاید. اما برخلاف آنچه تصور می‌کرد هیچ‌چیز هیجان‌انگیزی آنجا اتفاق نمی‌افتد. در این هتل فقط او، گوستاووی سرپیشخدمت و یک طوطی حضور دارند و تا دور دست فقط منظره و طبیعت است. جری در حالیکه با بی‌حوصلگی روزهایش را سر می‌کند، به شکلی اتفاقی از گوستاوو می‌شنود که در یکی از ویلاهای روستا یک خانواده‌ی آمریکا سکونت دارند و حالا دختر آن‌ها، کنستانتین به این ویلا آمده. جری وقتی می‌فهمد دختری در روستاست هیجان‌زده می‌شود و تصمیم می‌گیرد خیلی سرزده و بدون اطلاع به خانه‌ی او برود. جری که به جذابیت خود ایمان دارد مطمئن است که این دختر را تحت تأثیر قرار می‌دهد، اما برخلاف تصورش، کنستانتین از رفتار او خوشش نمی‌آید و تحویلش نمی‌گیرد. اما برای جری چیزی تمام نشده. او می‌خواهد هر طور شده دل کنستانتین را به دست آورد، بنابراین با گوستاوو نقشه‌ای طرح می‌کند تا به این دختر نزدیک شود...

جری جوان

کتاب صوتی جری جوان (Jerry Junior) یکی از اولین آثار جین وبستر (Jean Webster) است و فضایی شبیه بیشتر آثار او دارد. داستان‌هایی با قهرمانانی جوان که درگیر ماجراهایی کمدی و رمانتیک می‌شوند. اما وبستر هرگز نویسنده‌ای سطحی نبود و نمی‌خواست داستان‌هایش صرفاً سرگرم‌کننده باشند. به خاطر همین در اکثر کتاب‌های او دغدغه‌های اجتماعی و جنسیتی هم دیده می‌شود. سوسیالیسم، برابری جنسیتی و حقوق زنان از موضوعاتی هستند که وبستر دائماً به آن‌ها ارجاع می‌دهد و از زبان شخصیت‌هایش مخصوصاً زنان در مورد این موضوعات صحبت می‌کند. قهرمانان زن او نه‌فقط از نظر سنی که از لحاظ اخلاقی و اجتماعی هم به بلوغ می‌رسند و خود و دنیا را درک می‌کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های آثار جین وبستر، طنز منحصربه‌فرد آن‌ است. او دیالوگ‌نویس متبحری‌ست و بخش مهمی از طنز آثارش از طریق شوخی‌های کلامی و گفت‌وگوهایی کنایی ایجاد می‌شود. شخصیت‌های او پرحرف و پرانرژی هستند و هرکدام لحن خاص خودشان را دارند. در کتاب صوتی جری جوان، وبستر این نوع کمدی را به‌خوبی نشان می‌دهد، برای مثال او شوخی‌های بامزه‌ای با شیوه‌ی انگلیسی صحبت کردن گوستاوو و لهجه‌ی او می‌کند. وبستر از طریق ترکیب کردن این طنز با قصه‌هایی عاشقانه و وارد کردن دغدغه‌های جدی و اجتماعی‌اش به آن، سبک خاص خود را می‌سازد. سبکی که هنوز هم خواندنی است و مخاطبان امروزی هم می‌توانند به‌خوبی درکش کنند و با آن ارتباط برقرار نمایند. بی‌دلیل نبود که اکثر داستان‌های وبستر مورد اقتباس قرار گرفتند و بارها از روی آن فیلم و انیمیشن ساخته شد.

کتاب جری جوان را سوسن اردکانی ترجمه و انتشارات نظاره منتشر نموده. نسخه‌ی صوتی این داستان را انتشارات رمانو با روایت هادی بهارلو و فاطمه نجار تهیه کرده است.

کتاب صوتی جری جوان برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به داستان‌های کمدی رمانتیک علاقه دارید و یااز قلم زیبا و خلاقانه‌ی جین وبستر لذت می‌برید، لذت شنیدن این کتاب گویا را از دست ندهید.

با جین وبستر بیشتر آشنا شویم

آلیس جِین چندلر وبستر (1916-1776) معروف به جین وبستر، داستان‌نویس آمریکایی است که عموماً با کتاب مشهورش «بابا لنگ‌دراز» شناخته می‌شود. او از اقوام مارک تواین بود و خانواده‌اش با تواین مراوده داشت. او پس از فارغ‌التحصیلی، برای دو سال به مدرسه‌ای دخترانه رفت. این مدرسه تأثیر زیادی بر وبستر گذاشت و ایده‌ی برخی از داستان‌هایش را از اینجا گرفت. پس‌ازآن برای ادامه‌ی تحصیل کالج واسر را انتخاب کرد و در رشته‌ی اصلاحات جزایی و رفاه عمومی تحصیل نمود، رشته‌ای که باعث شد به سوسیالیسم گرایش پیدا کند. حضور در کنار اقشار فرودست و بچه‌های بزه‌کار به‌شدت جین وبستر را متأثر کرد، طوری که در اکثر داستان‌ها همدلی‌اش با طبقات پایین و ایده‌های برابری‌خواهانه‌اش را نشان داده. «وقتی پتی به دانشکده می‌رفت» و «دشمن عزیز» از دیگر رمان‌های وبستر هستند.

در بخشی از کتاب صوتی جری جوان می‌شنویم

در هنگام بازگشت، باز تونی پشت سر بقیه راه می‌رفت. درحالی‌که دو افسر پست‌های خود را در دو طرف کنستانس حفظ کرده بودند، اما تونی از صحبت‌های روی سکو خوشحال شده بود و با وجود آنکه صدای گفت‌وگوی پر شور ایتالیایی پروازکنان به او می‌رسید، تصمیم داشت به جنبه‌های مثبت قضیه نگاه کند. آقای ویلدر ناخودآگاه زمینه را برای دومین گفت‌وشنود او و کنستانس فراهم کرد. او و مهمان انگلیسی‌اش که سخت مشغول مباحثه درباره ارقام بودجه ارتش ایتالیا بودند، افسران را صدا زدند تا داورشان باشند و چون نمی‌خواستند دوباره کنستانس را با جفتک‌پرانی‌های فیدلینی تنها بگذارند، به تونی دستور دادند که زین الاغ او را مستقر کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
23 دقیقه
فصل اول
23 دقیقه
فصل دوم
28 دقیقه
فصل سوم
18 دقیقه
فصل چهارم
11 دقیقه
فصل پنجم
16 دقیقه
فصل ششم
14 دقیقه
فصل هفتم
16 دقیقه
فصل هشتم
13 دقیقه
فصل نهم
22 دقیقه
فصل دهم
16 دقیقه
فصل یازدهم
35 دقیقه
فصل دوازدهم
17 دقیقه
فصل سیزدهم
11 دقیقه
فصل چهاردهم
18 دقیقه
فصل پانزدهم
15 دقیقه
فصل شانزدهم
13 دقیقه
فصل هفدهم
23 دقیقه
فصل هجدهم
18 دقیقه
فصل پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی جری جوان
نویسنده
مترجمسوسن اردکانی
راویهادی بهارلو، فاطمه نجار
ناشر چاپیانتشارات نظاره
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۵۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه صوتی
۳۵۰۰۰ ۱۷,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جری جوان

ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۶/۱۱
همیشه فکر میکردم جین وبستر یک کتاب نوشته و اونم بابالنگ دراز است! اما شنیدن کتاب صوتی جری جوان، برام جالب بود و شگفت انگیز! جری جوان با دیالوگی روان و دلنشین روایتی عاشقانه آمریکایی روایت می‌کند که کمی هم رمزآلود است. من با شنیدن داستان توانستم حدس بزنم که یک خانم نویسنده است که خیلی آب و لعاب به و داستان نمی‌دهد قصد ندارد شنونده را خیلی گنگ و مبهم برای رسیدن به انتهای داستان، بکند. روال روایت پردازی جین وبستر لطیف و نرم است که برای من دلنشین بود و اینکه دقایقی را به گوش دادن کتاب اختصاص می‌دهید برایتان شاد می‌سازد و برای یک بار شنیدن هم، به شما حس همذات پنداری خوبی می‌دهد. گویندگان خوب این اثر، کاملا شما را درگیر روایت می‌کند و تجسم سازی را برای مخاطب راحت می‌کنند و فضای روایتی مانند سینما و تصویر را به چشم شنونده می‌کشانند. از شنیدن کتاب لذت بردم و قدرت گویندگان نقش داستان را در ذهن باقی به خوبی می‌گذارد.
مهدیه قائمی
۱۴۰۲/۵/۲۴
سلام خدمت کتابراه عزیز و همراهانش جری جوان داستان طنز از روابط یک دختر و پسر جوان طبقه بالای جامعه هست... اگر چه رمان‌های جین و بستر خیلی جذاب و اجتماعی و آموزنده هست در مورد این رمان شاید به اون حد از جذابیت نباشه... گذشته از داستان که بیشتر برای نوجوان مناسب هست و به همان اندازه پیشو پا افتاده به ولی جین وبستر حدی قالب داستان را تر و تمیز و با تمام ریزه کاری‌ها و جزئیات نوشته که اصلا نتونستم از خوندن و شنیدنش منصرف بشم... طنز دلنشین که اگه سر موقع تمام نمیشد خیلی بی مزه و بی محتوا بود ولی روی هم رفته یک سبک از طنز نویسی وبستر در این کتاب خودنمایی می‌کند... یه جاهایی هم خیلی تخیلی نوشته شده بود و با عقل جور در نمیومد ولی همانطور که گفتم اینقد شیرین و جذاب اجرا شد که به عنوان یک تایم تفرج مغز قابل پذیرش می‌باشد.. از حق نگذریم تیم خوش صدا و خوش ذوق صدا گذاری این رمان آنچنان اجرایی داشتند که من یک نمایش صوتی برام متصور شد... بعد از این همه، خوندنش را توصیه نه میکنم، نه توصیه نمیکنم... واقعا جای تفکر داره... با تشکر از کتابراه به خاطر در اختیار گذاشتن این همه کتاب با ژانر‌ها و موضوع‌های مختلف... واقعا ممنونم
Zeinab Hoseini
۱۴۰۲/۵/۲۰
نقد کتاب:
همزمان کتاب صوتی و متنی رو باهم میخوندم چون گاها متن ناقص بود یا صوت ایراد داشت. اما کتاب صوتیش بهتر و صحیح تر بود.
رمانی کوتاه و مختصر در قالب طنز و عاشقانه و کمی بی محتوا. یکی از مزیت هاش اینه که یکم ایتالیایی یاد میگیرید. دیگری اینکه با فرهنگ قرون گذشته و سبک پوشش آن‌ها آشنا رمان و
میشوید.
ابتدای تا اواسط آن داستان کسل کننده‌ای داشت در انتها کمی جذاب میشد. بیشتر مناسب رده سنی ۱۵ الی ۲۰ سال هست و برای بقیه سنین خیلی جالب نیست چون موضوعش تکراری ودر نهایت قابل پیشبینی است.
شخصیت‌های رمان به خصوص کنستانتین که خیلی هوسباز و سبک سر و بی وقار بود و بدتر از آن، پدرش که به این ویژگی ش اهمیتی نمی‌دادو بد تر از آن‌ها جری جوان که با وجود هوس بازی‌های دختر باز هم اورا دوست می‌داشت نپسندیدم و اصلا برایم قابل قبول نبود زیرا که این ویژگی‌ها در خور شأن و شخصیت و منزلت یک دختر خانم نیست.
الا‌ای حال داستان خوب و سرگرم کننده‌ای داره و برای استراحت مغز و زنک تفریح کوتاهی میشه در عرض یک الی دو روز خوندش.
با تشکر از نویسنده و کتابراه عزیز
آرین نیاسری
۱۴۰۲/۶/۱۷
جین وبستر سبکی ساده و روان داشت و دیدگاه‌های اجتماعی و سیاسی خود را در نوشته‌هایش مطرح می‌کرد. از خصوصیات سبک وی این است که مخاطبانش در محدوده سنی خاصی قرار نمی‌گیرند. از این دیدگاه، شیوه نگارش جین وبستر بسیار شبیه مارک تواین است. یکی از دلایل این تأثیرپذیری، خویشاوندی مادر جین با مارک تواین و و وی علاقه‌مندی مطالعه زیاد آثار در نوجوانی است. صدای خواننده متن کتاب بدون هیچ تیپ خاصی،،، بسیار دلنشین و گیراست،،، اما تیپهای کمدی و یا آدم‌های عادی، بهشون نمیاد،،،، به نظر من صدای ایشون فقط کارکترهای جدی مثل. پادشاهان،، قضات،، اساتید، و کلا آدم‌های بزرگ رو میطلبه، من چند تا خوانش ازشون به این سبک شنیدم اصلا خوشم نیومد و دیگران هم با من هم نظر بودن ممنون
atefeh habibi
۱۴۰۲/۸/۱۵
با نخوندنش چیزی از دست نمیدید.
فکر نمیکردم جین وبستر هم اینطور باشد. گویا ژنتیک آمریکاییاست. خودبرتربینی و نگاه از بالا به پائین به باقی ملیت ها.
کتاب درباره یه عشق خیلی کلیشه‌ای بین دو فرد از همه نظر تمامه که تنها حسنش روانی قلم نویسنده ست.
توی این کتاب حتی یک بار هم از ایتالیایی‌ها تعریفی و
نکرده اونا رو خنگ، پول دوست، آب زیرکاه، کثیف، فرصت طلب و بی فرهنگ ترسیم کرده (بدون کلمه‌ای تعریف حتی از زیبایی هاشون) و در مقابل آمریکایی‌ها پولدار، تحسین برانگیز، زیبا، دلنشین و باهوش، جنتلمن و...
ستاره‌هایی که دادم فقط به خاطر صدای بسیار روح نواز کتابخوان‌ها، و تیم کتابراه هست و بس.
M R
۱۴۰۲/۵/۲۴
داستان رمانتیک و البته کوتاه از جین وبستر، تقریبا به سبک بابالنگ دراز. البته باید اذعان کرد کتاب بابالنگ دراز در لابلای داستان جوان پسندانه پر از درس زندگی هست و این دو اثر اصلا باهم قابل مقایسه نیستند فقط سبک و سیاق داستان و شخصیت‌ها و اتفاقات اون اثر رو در ذهن تداعی میکنه. جری جوان، داستان دختر و وپسری آمریکاییه که در ایتالیا باهم برخورد میکنن با بازی و طنز جذب همدیگه میشن و برای هم ماجرا میسازن. کتاب بیشتر به سبک و سن نوجوانان میخوره تا بزرگسالان. شاید اگر کسی سبک طنز و رمانتیک رو بپسنده برای سرگرمی و پر کردن وقت بد نباشه اما غیر از این کتاب حرف وسخن دیگه‌ای نداره.
نسرین سعادتی
۱۴۰۲/۶/۳
سفر به خیالات شیرین نوجوانی وهم چنین سفر به قرن بیستم. و اینکه توی داستانها عاشق شدن چه ساده وآسان و شیرینه. آنچه بیشتر کتاب رو دلنشین می‌کنه اجرای صوتی جالب و طنازانه تیم گویندگانه. احساس می‌کنی توی تئاتر شهر نشستی و تئاتر میبینی. صوتی بودنش کمک میکنه حین کار فرسایشی خسته نشی. انتظار بابا لنگ دراز رو ازش نداشته باشید اون خیلی قویتره.. از کتاب راه متشکرم. با این کتاب، نسبت فامیلی بین وبستر و مارک تواین رو متوجه شدم. جالبه که اون زمان هم توی ایتالیا رشوه کار راه انداز بوده.
سارینا نتاج
۱۴۰۲/۵/۲۶
این کتاب به سبک کتاب کنت مونت کریستو نوشته شده است اما به آن هیجان انگیزی نیست ماجرای پسر جوان آمریکایی را نقل میکند که عاشق دختری از دیار خود میشود که آشنایی دیرینه است اما وی خبر ندارد او برای وقت گذرانی با دخترک دست به کاری جالب میزند صدا و لحن خواننده بسیار جذاب، رسا، زیبا و گیرا بود که این را داستان بسیار دل انگیز کرد این کتاب میتواتست یک کتاب هیجان انگیز و گیرا باشد اما آنطور که فکر میکردم نبود داستان کاملا قابل پیش بینی بوده و پایان جالبی نیز نداشت
A.asgari
۱۴۰۲/۵/۲۲
داستان طنز عاشقانه از پسر و دختر جوانی
جری جوان داستان پسری اس که از امریکا به یکی از شهر‌های دور افتاده‌ی ایتالیا سفر کرده و اونجا به دنبال سرگرمی میگرده کارکن هتل بهش میگه دختری اینجا زندگی میکنه که زیباست و امریکاییه جری جوان به دیدنش میره و تصمیم میگیره خودشو روستایی کنه و.....
اخرشم عاشق و
دختر میشه میفهمه دختر قبلا اونو خیلی دوست داشته
داستان زیاد اوج هیجانی نداشت روال اروم و معمولی داشت
نسخه‌ی صوتی‌اش بهتر از نسخه‌ی نوشتاریش بود
ممنون از کتابراه
سپیده کهنمویی
۱۴۰۲/۵/۲۰
کتاب ماجرای آشنایی دختر و پسری آمریکایی در ایتالیاست. هر دو از جوانی و بیکاری در پی تفریح برای همدیگر ماجراهایی رقم میزنند. به نظرم کتاب خسته کننده ایی بود. با اینکه راوی تمام تلاشش را برای هیجان دادن به متن کرده بود متاسفانه ثمره چندانی نداشت. اگر رمان خوان قهاری نیستید این کتاب لطفی ندارد. در هم مجموع به دانسته شما چیزی اضافه نمیکند. گاهی جزئیات و مکالمه‌های خسته کننده ایی دارد. روی هم رفته میتوانید کتاب بهتری بخوانید.
فاطمه اکبری
۱۴۰۲/۴/۵
من از روی نظرات کتاب را خریداری کردم تا وسطای کتاب داستان خیلی کسل کننده بود
شخصیت کنستانتین رو دوست نداشتم
یه دختر هوسباز و سبکسر، با وجود اینکه جری را دوست داره اما دنبال فریب مردای دیگست تا اوقات خوشی را برای خودش بگذرونه و جری هم در ادامه داستان متوجه این خصوصیت دختر جوان میشه که برایش خوشایند نیست...
از صدای گوینده مرد زیاد خوشم نیومد ولی گوینده خانم عالی بود
شهسواری
۱۴۰۳/۱/۱۲
این رمان به شکل عمیقی به موضوعاتی مانند اخلاق، جرم و جزا، عقاید دینی و فلسفی پرداخته و.. این کتاب به خواننده‌ها فرصت می‌دهد تا در عمق شخصیت‌ها و داستان‌های آن‌ها غرق شوند و درک عمیق تری از مفاهیم اخلاقی و فلسفی کسب کنند. از نظر من خود کتاب بسیار قدرتمند و الهام بخش است که به خواننده‌ها انگیزه می‌دهد تا به تأمل در معنای واقعی زندگی بپردازند اما مشکل یا ترجمه هست یا اینکه ادبیات خوبی نداره
javidan
۱۴۰۲/۱۲/۱
من این کتاب و مکتوب داشتم ولی صوتی عالی وخیلی کامل واقعا اثار جین وبستر ذهن وفرومیبره تو داستان. صوتی کتاب جری جوان خیلی دقیق و کاملتر از کتاب چاپی. شاید من از صوتی خیلی لذت بردم نمیدونم اما خرید صوتی و به دوستان توصیه میکنم ضمنا تند یا کند بودن صدای خوانش هم با اپلیکیشن میتونید تغییر بدید. ربطی به سرعت ضبط صدا نداره میزان سرعت به خود شما بستگی داره وقابل تغییره
بهاره محمدی اسفه
۱۴۰۲/۸/۵
جین وبستر را با رمان بابا لنگ دراز می‌شناسیم و حالا با شنیدن این رمان علتش مشخص شد. چرا که سایر آثار او فاقد جذابیت بابالنگ دراز هستند. البته داستان ساده و مفرحی بود ولی کاملا قابل پیش بینی. به نظرم باید در ضمره رمان‌های نوجوانان قرار داده شود. صدای راوی آقا بسیار بد بود و بخصوص وقتی به جای پیشخدمت هتل صحبت می‌کرد بسیار آزارنده می‌شد. صدا و بیان راوی خانم خیلی بهتر بود. با سپاس از کتابراه.
شیده بصیری ازاد
۱۴۰۲/۸/۲
ضمن تشکر از مسئولان محترم کتابراه عزیز کتاب جری جوان برای علاقه مندان به داستانهای تداعی کننده لباسها و شرایط قرن هجده و نوزده اروپا جالب و شنیدنی است و طنز جالب داستان، با زحمات و روایت زیبا و شیرین، سرکار خانم نجار و جناب اقای بهارلو، شیرین ترو شنیدنی ترشده، و از خستگی و طولانی بودن داستان در بعضی قسمتها می‌کاهد، با تشکر از این عزیزان، و مترجم کتاب سرکار خانم اردکانی گرامی
مشاهده همه نظرات 106

راهنمای مطالعه کتاب صوتی جری جوان

برای دریافت کتاب صوتی جری جوان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.