معرفی و دانلود کتاب صوتی همه چیز، همه چیز

عکس جلد کتاب صوتی همه چیز، همه چیز
قیمت:
۵۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی همه چیز، همه چیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی همه چیز، همه چیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی همه چیز، همه چیز

کتاب صوتی همه چیز، همه چیز اولین اثر نویسنده‌ی خوش ذوق آمریکایی نیکولا یون، رمانی دل‌نشین، الهام‌بخش و به طرز تکان دهنده‌ای عاشقانه است که همه چیز شما مانند احساسات، گریه، خنده و افکارتان را در هم می‌آمیزد.

کتاب صوتی همه چیز همه چیز (Everything, Everything) رمانی پیش‌بینی‌ناپذیر و جذاب است که در سال 2015 منتشر شد و به مدت 40 هفته در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز در گروه سنی رمان‌های نوجوان قرار گرفت.

این رمان درباره‌ی دختری به نام مدی است که نسبت به دنیای بیرون ترس دارد و سعی می‌کند از آن دور شود و تنها در اتاق خود بماند. او شیفتگی و عاشقی را در کتاب‌ها جستجو می‌کند، اما مگر این‌طور نیست که برای دستیابی به عشق باید همه‌ی خطرات را به جان خرید و قدم در مسیری پرفراز و نشیب و سخت در دنیای واقعی گذاشت؟

مدی نمی‌تواند از خانه بیرون بیاید یا با هر وسیله‌ی غیر بهداشتی تعامل برقرار کند. زیرا او به بیماری نقص ایمنی مرکب مبتلا شده و تحت درمان است. تمام دنیای مدی را مادر مهربانش، پرستار دلسوزش و کتاب‌های جذابش تشکیل داده‌اند. پدر و برادر او سال‌های زیادی است که از دنیا رفته‌اند.

در یکی از روزها خانواده‌ی جدیدی به محله‌ی آن‌ها می‌آیند و همسایه‌ی مدی و مادرش می‌شوند، مدی از پنجره، اسباب‌کشی این خانواده را نگاه می‌کند. نام پسر این خانواده اُلی است. با گذشت زمان رابطه‌ای صمیمی و دوستانه بین آن‌ها به وجود می‌آید که مدی را مجبور به انجام بزرگ‌ترین ریسک در زندگی‌اش می‌کند.

افتخارات کتاب همه چیز، همه چیز:

- پرفروش‌ترین کتاب نیویورک‌تایمز 2015
- نامزد جایزه‌ی کتاب برگزیده‌ی خوانندگان جوان پنسیلوانیا (2017)
- نامزد جایزه کتاب نوجوانان همیشه سبز Evergreen (2018)
- نامزد جایزه کتاب نوجوانان شهر میلواکی
- نامزد بهترین داستان‌ نوجوان در سایت گودریدز
- نامزد جایزه خوانندگان Missouri Gateway

نیکولا یون کیست؟

نیکولا یون (Nicola Yoon) قبل از روی آوردن به نویسندگی به مدت 20 سال برنامه‌نویس بود و در شرکت‌های مدیریت سرمایه‌گذاری مشغول به کار بود، اولین کتاب او همه چیز، همه چیز بود که موضوع آن را از زندگی دختر دو رگه‌ی خود برگرفت. او همیشه به دنبال این بود که کتابی بنویسد تا رفتار و شخصیت و موقعیت فرزند خود را در آن نشان دهد. او هم‌اکنون به همراه همسر و دخترش در لُس‌آنجلس کالیفرنیا زندگی می‌کند. از رمان همه‌چیز، همه‌چیز فیلمی توسط مترو گلدن مایر در سال 2017 ساخته شد که بازیگران درخشانی مانند آماندلا استنبرگ، وین بردی، نیک رابینسون، و آنیکا نونی رز در آن ایفای نقش کردند.

در قسمتی از کتاب صوتی همه چیز، همه چیز می‌شنویم:

از پنجره رو برمی‌گردانم. از چه چیزی پشیمانم؟ از اینکه در اولین فرصتی که پیش آمد بیرون رفتم. از اینکه دنیا را دیدم و عاشقش شدم. از اینکه عاشق آلی شدم. حالا که می‌دانم همه‌ی آن چیزها را از دست داده‌ام، چطور می‌توانم بقیه‌ی عمرم را با این عذاب سر کنم؟ چشم‌هایم را می‌بندم و سعی می‌کنم بخوابم. اما تصویر چهره‌ی قبلی مامان، آن همه عشق فداکارانه‌ای که در چشم‌هایش موج می‌زند، دست از سرم برنمی‌دارد. پس به این نتیجه می‌رسم که عشق چیز فوق‌العاده وحشتناکی است. دوست داشتن کسی به همان شدت که مامان من را دوست دارد باید شبیه جان کندن قلب آدم بیرون از سینه‌اش، بدون پوست، بدون استخوان و بدون هیچ محافظه‌ای باشد. عشق چیز وحشتناکی است و از دست دادنش از آن هم بدتر است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
بخش اول
14 دقیقه
بخش دوم
12 دقیقه
بخش سوم
18 دقیقه
بخش چهارم
11 دقیقه
بخش پنجم
24 دقیقه
بخش ششم
6 دقیقه
بخش هفتم
15 دقیقه
بخش هشتم
18 دقیقه
بخش نهم
15 دقیقه
بخش دهم
12 دقیقه
بخش یازدهم
17 دقیقه
بخش دوازدهم
18 دقیقه
بخش سیزدهم
23 دقیقه
بخش چهاردهم
25 دقیقه
بخش پانزدهم
23 دقیقه
بخش شانزدهم
19 دقیقه
بخش هفدهم
34 دقیقه
بخش هجدهم
15 دقیقه
بخش نوزدهم
22 دقیقه
بخش بیستم
24 دقیقه
بخش بیست و یکم
16 دقیقه
بخش بیست و دوم
14 دقیقه
بخش بیست و سوم
16 دقیقه
بخش بیست و چهارم
22 دقیقه
بخش بیست و پنجم
32 دقیقه
بخش بیست و ششم
25 دقیقه
بخش بیست و هفتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی همه چیز، همه چیز
نویسنده
مترجمنازیلا محبی
راویمریم محبوب
ناشر صوتینشر نون
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی همه چیز، همه چیز

فاطمه مینایی
۱۳۹۸/۱۰/۲۱
بسسیار کتاب جذابی بود بخصوص با فضای صوتی‌ای که ایجاد کرده بودن داستان رو خیلی دلنشین میکرد به نظر من داستان بیشتر حضور امید و عشق رو در زندگی بررسی میکنه و اینکه عشق چقدر میتونه لحظه‌های نا امید یک بیمار رو پر از لذت کنه اونقدر که درهای معجزه باز شه و مشخص بشه که اصلا بیماری‌ای وجو نداشته.... میکنم پیشنهاد حتما گوش کنید 🥰😊 وقتی واقعا عاشقی دوست داشته میشی و دوست میداری معجزها پشت سر هم میاد چون تو انرژیت مثبته و این رو به دیگران و کائنات و دنیای اطرافت منتقل میکنی😊🥰
ریحانه وحیدنیا
۱۴۰۱/۱/۱۵
داستان این رمان به دختری هجده ساله به نام مدی می‌پردازد که به خاطر ابتلا به بیماری نقص ایمنی تحت درمان است و نمی‌تواند خانه را ترک کند یا با هر چیز غیربهداشتی تعامل داشته باشد. دنیای مدی را مادر، پرستار و کتاب‌های مورد علاقه‌اش شکل داده‌اند. تا روزی که خانواده‌ای به همسایگی خانه‌ی مدی می‌آیند. الی، پسر این خانواده است که با گذشت زمان، رابطه‌ی دوستانه‌ای با مدی تشکیل می‌دهد و به بزرگترین ریسکی تبدیل می‌شود که مدی تا به حال با آن مواجه شده است
روژینا تیموری
۱۳۹۹/۴/۱۹
کتاب فوق العاده‌ای بود تنها نقصی که داشت، مشکل تو دوبله‌ی بعضی از قسمت‌های کتاب بود که میتونست خیلی بهتر باشه شاید ۵ بخش اول کتاب خسته کننده باشه و تصمیم بگیرید به بقیه کتاب گوش نکنید اما حتما بهتون پیشنهاد میکنم تا آخر گوش کنید یا اگر احساس کردید نمیتونید باهاش ارتباط برقرار کنید فیلمشو ببینید، من فیلمش هزار برابر کتابش جذابترو موثرتره به شخصه خودم با فیلمش بهتر ارتباط برقرار کردم فیلمش ارزش هزاران بار دیدن رو داره از نظر من
مژگان درفشی
۱۴۰۲/۵/۱۴
روایت کتاب منسجم و با جزییات و با ایجاد قدرت تخیل صحنه‌ها بود. در این روزهایی که قرنطینه هستیم فوق العاده بود؛ در این داستان شاهد روایت زندگی کسی هستیم که از کودکی تا ۱۷ سالگی به اجبار قرنطینه شده، حتی نمیتواند هوای آزاد را تنفس کند و آزادی برایش مساوی است با مرگ! چه انتخاب درستی است این کتاب برای این حال و روز ما. با گویندگی بسیار ماهر. آری میتوان فهمید گاهی ما قدر داشته هایمان را نمیدانیم
هستی یکتا
۱۳۹۸/۱۰/۲۹
کتاب قشنگی بود. برداشت من زندگی مادلین زندگی تک تک ماست که در ترسهای غیرواقعی و تفکرات نادرست خودمون فرورفتیم و زندگی رو احساس نمی‌کنیم. مادلین زندگی نمی‌کرد ولی ناراحت هم نبود. تا اینکه عشق شجاعت زندگی حقیقی رو به او داد و فهمید به دنیای بزرگتری تعلق داره
Taraneh Rasoli
۱۳۹۹/۱/۱۶
فیلم این کتاب خیلی جالب بود. داستان به طور کلی خوب روایت شده بود ولی اینکه یه مادر برای نگه داشتن فرزند در کنار خودش همچین کاری کنه واقعاا خودخواهی محض و فکر خیلی مسخره‌ای بود بالاخره که چی?! اون دختر در اینده نمیفهمید به هر حال کتاب خوبی بود ممنون😊
Zahra Chitsaz
۱۴۰۱/۶/۲۹
متشکرم از کتابراه که اکثر کتاب‌ها رو صوتی تهیه کردن، رمان همه چیز همه چیز واقعا تک تک جملاتش رو میشه تا مغز استخون درک کرد، رمان فوق العاده احساسی هستش و تاکید وجود امید در زندگی رو به وضوح میشه دید و در اخر نتیجه امید که همیشه روشنایی هست.
Sevda Ghanbari
۱۴۰۱/۱۱/۱۵
سلام و خسته نباشید
کتاب بسیار ملایم و به قولی رمانتیک بود برای اون دسته از افراد که طرفدار رمان عاشقانه هستند بسیار پیشنهاد میشه
مشابه کتاب ۵ قدم فاصله و من پیش از تو هست و فیلمش هم که مثل خودش جذاب و دیدنی است
Azar Mbd
۱۴۰۰/۱/۲۴
عجب کتابی! چقدر توصیف‌ها و برداشتها و تصویرگری‌ها از حالات فردی عالی و ساده وروان بیان شده اصلا نمیشه که شنیدنش رو متوقف کرد باید چند بار گوش کرد و
گوینده عاااالی و لحن تاثیرگذار
بشدت توصیه میشود👏👏👏
راضیه جمشیدی
۱۳۹۹/۸/۲۰
من نسخه چاپی این کتاب رو خوندم. در کمتر از 10 ساعت خوندمش. چقدر جذاب و شیرین بود. توصیفات کتاب انقدر عالی بود ک میتونستی همه جزئیات رو خودت تصور کنی و همراه شخصیت‌های داستان پیش بری.
شبنم محمدی
۱۳۹۸/۱۰/۲
من فیلمش رو دیدم. خیلی قشنگ بود. اینکه یه نفر بلاخره تصمیم میگیره با ترس هاش روبرو بشه و یه مسیر جدید رو تو زندگیش پیش بگیره رو به زیبایی این کتاب به تصویر کشیده.
فرزانه نجاری
۱۴۰۲/۲/۲۲
داستان قشنگی بود مخصوصا صدای گوینده و فضاسازی صوتی کتاب. ترجمه عالی بود داستانی درباره امید به زندگی در دختری که نمیتونه از فضای خونه بیرون بره چون بیماری نقص ایمنی داره.
Fatemeh74
۱۳۹۹/۵/۱۳
صدای راوی رو خیلی دوست داشتم😍 کاشکی سانسور نمیشد و عاشق شدن رو به خوبی نشون میداد. آهنگ‌هایی که وسط داستان میومد زیاد مناسب نبود. در کل کتاب خوبی بود ممنون بابت صوتی گذاشتن این کتاب🌹
gilda namdarshahi
۱۴۰۰/۴/۹
با دوستانی که علاقه به رمان‌های سرگرم کننده و درعین حال معنایی دارند پیشنهاد میکنم اهمیت عشق و لذت بردن از زندگی رو با کلامی ساده بیان میکنه
سولماز بویری
۱۳۹۸/۱۱/۳۰
عاشقش شدم داستان رون و ساده و زیبایی بود منو یاد یه اپیزود از چنل بی‌انداخت که مادره دخترشو مریض نشون میداد
مشاهده همه نظرات 54

راهنمای مطالعه کتاب صوتی همه چیز، همه چیز

برای دریافت کتاب صوتی همه چیز، همه چیز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.