معرفی و دانلود کتاب صوتی حال خوب با هم: چه کنیم که روابطمان بهتر شود

عکس جلد کتاب صوتی حال خوب با هم: چه کنیم که روابطمان بهتر شود
قیمت:
۱۱۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی حال خوب با هم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی حال خوب با هم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی حال خوب با هم: چه کنیم که روابطمان بهتر شود

کتاب صوتی حال خوب با هم اثری از دیوید برنز، نویسنده‌ی پرفروش حوزه‌‌های روان‌شناسی و روابط میان‌فردی است. برنز در این کتاب به این موضوع پرداخته است که چرا برخی انسان‌ها نمی‌توانند به خوبی با یکدیگر کنار بیایند و راه‌حلی برای مشکلات خود بیابند. برنز پس از بررسی ماهیتِ این مشکلات، راهکارهای مفید، ساده و تأثیرگذاری را نیز برای مواجهه با آن‌ها ارائه می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی حال خوب با هم

دیوید برنز (David D. Burns)، خالق کتاب صوتی حال خوب با هم: چه کنیم که روابطمان بهتر شود (Feeling Good Together: The Secret to Making Troubled Relationship Work) است. او این کتاب را بر اساس تجربه‌های خود از حدود بیست‌وپنج سال کار بالینی و پژوهش‌های نوآورانه روی بیش از 1000 نفر به نگارش درآورده است‌. برنز در این کتاب درصدد است به این پرسش پاسخ دهد که چرا نمی‌توانیم مشکلات خود را با دیگران حل کنیم. او همچنین راه‌حل‌هایی ساده اما قدرتمند و مؤثر را نیز برای برطرف کردن این معضلات پیشنهاد داده است.

همه‌ی ما در زندگی خود افرادی را می‌شناسیم که نمی‌توانیم به راحتی با آن‌ها کنار بیاییم: دوستی که مدام غر می‌زند، رئیسی که همیشه در حال انتقاد کردن است، همسایه‌های پرسروصدا، همسر بی‌توجه، فرزند بی‌نظم و... با اینکه دوست داریم روابط خوبی با آن‌ها داشته باشیم اما هرچه تلاش می‌کنیم کمتر نتیجه می‌گیریم و رنجش و دشمنی میان‌مان بیشتر می‌شود. راه‌حل این مشکل چیست؟ دیوید برنز درمان رفتاری‌شناختی را پیشنهاد می‌کند که روشی درمانی، مورد تأیید به لحاظ بالینی و فاقد نیاز به تجویز دارو است. به باور او، وقتی افراد فکرشان را عوض می‌کنند، احساس و رفتارشان نیز تغییر می‌کند. به این معنا که اگر فرد بتواند نگاه مثبت‌تر و واقع‌بینانه‌تری به دیگر اشخاص و مسائل داشته باشد، با راحتی بیشتری مشکلات خود را با آن‌ها حل کرده و به تعادل و تفاهم دست می‌یابد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی حال خوب با هم

این نظریه در ظاهر بسیار عالی و کاربردی است اما تغییر دادن بنیان‌های فکری که به خشم و تنازع میان افراد منتهی می‌شود، کار ساده‌ای نیست. دکتر دیوید برنز در کتاب صوتی حال خوب با هم، راهکارهایی را برای این موضوع ارائه داده است:

  • از اتهام زدن به دیگران دست بردارید و گاهی در گفتار و رفتار خودتان دقیق شوید.
  • مشکلاتی که با هر فرد دارید را دقیقاً موشکافی کنید تا ماهیت و ریشه‌ی آن‌ها را بشناسید.
  • به‌محض آنکه احساس کردید تعارضی در حال شکل‌گیری است، آن را به‌سرعت برطرف کنید و نگذارید مشکل شما کهنه شود.

احساس ارزشمندی، رابطه‌ای مستقیم با احساس رضایت‌ فرد از رابطه با دیگران دارد. کتاب صوتی حال خوب با هم مملو از مثال‌های مفید و ابزارهای ساده و کاربردی مانند آزمون سنجش رضایت در رابطه است. دیوید برنز در این کتاب پنج راز رابطه‌ی مؤثر، تمرین‌هایی برای ایجاد روابط صمیمانه‌تر و... را گنجانده است. کتاب صوتی حال خوب با هم به شما کمک خواهد کرد تا با افرادی که برایتان مهم هستند، رابطه‌ای سرشار از محبت و رضایت داشته باشید.

دیوید برنز، استاد بازنشسته‌ی دانشکده‌ی روان‌پزشکی و علوم رفتاری در دانشگاه علوم پزشکی استنفورد است. کتاب حال خوب با همِ او بیش از چهار میلیون نسخه فروش داشته و به زبان‌های گوناگونی ترجمه شده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی حال خوب با هم

  • این کتاب بهترین اثر در نوع خود است و برای نسل‌های بعدی به‌عنوان کتابی خوب در موضوع روابط باقی خواهد ماند. (متیو می، پزشک و استاد گروه روان‌پزشکی و علوم رفتاری در دانشکده‌ی پزشکی دانشگاه استنفورد)
  • مطالعه‌ی کتاب حال خوب با هم برای تمام زوج‌هایی که می‌خواهند روابطی شاد و سالم داشته باشند، ضروری است. (توری کلی، مالک مرکز سلامتِ روانِ فلوریدا)
  • اجرای ایده‌های کتاب حال خوب با هم واقعاً زندگی را تغییر می‌دهد. این ایده‌ها واقعاً کار می‌کنند! (میشا روتن، MFT)
  • راهکارهای کتاب حال خوب با هم ساده اما عمیق‌اند و این، مهم‌ترین دستاورد دکتر برنز است. (جان استنفیلد، MFT/LCSW)

کتاب صوتی حال خوب با هم برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی حال خوب با هم به تمام افرادی که می‌خواهد بر کیفیت و پایداری رابطه‌های خود افزوده و تعارضات میان‌فردی را به حداقل برسانند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی حال خوب با هم: چه کنیم که روابطمان بهتر شود می‌شنویم

اگر می‌خواهید از پنج راز برقراری ارتباط مؤثر در زندگیِ روزانه‌ی خود استفاده کنید، چهار اقدام ضروری است.

یک: باید این روش‌ها را گوش کنید و یا مطالعه کنید و بپذیرید که معقول و معنی‌دار هستند.

دو: به تواضع و فروتنی احتیاج دارید. پی بردن به این که شما مسأله‌ای را که از آن شکایت دارید، دامن می‌زنید آسان نیست. این هم جالب نیست که به این نتیجه برسید که در انتقاد دیگران از شما، واقعیاتی نهفته است.

سه: شما باید میل رابطه‌ی بهتر و خوشایندتری را با طرف مقابل داشته باشید. اگر نخواهید با کسی که با او اختلاف دارید به رابطه‌ی بهتری برسید، هیچ‌کدام از این روش‌ها و راهکارها مؤثر واقع نخواهند شد.

چهار: شما به صبر و شکیبایی، مداومت و تمرین نیاز دارید...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
52 دقیقه
قسمت اول
72 دقیقه
قسمت دوم
33 دقیقه
قسمت سوم
62 دقیقه
قسمت چهارم
67 دقیقه
قسمت پنجم
93 دقیقه
قسمت ششم
55 دقیقه
قسمت هفتم
75 دقیقه
قسمت هشتم
66 دقیقه
قسمت نهم
75 دقیقه
قسمت دهم
53 دقیقه
قسمت یازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی حال خوب با هم: چه کنیم که روابطمان بهتر شود
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
راویحمید یزدانی
ناشر چاپینشر آسیم
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۴۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی حال خوب با هم

سعیده کاس پور
۱۴۰۲/۸/۳۰
یکی از بهترین کتابهایی که مطالعه کردم
با صدای دلنشین راوی
کاربردی در جهت افزایش مهارتهای ارتباطی
ارزش بارها مطالعه و تمرین کردن را دارد
و انسان تازه متوجه می‌شود که چقدر در زمینه ارتباطات ضعف دارد در حالی که خود را قربانی می‌پنداشت.
A Sooltani
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
بنظرم یکی از کتاب‌های قوی در زمینه‌ی میان فردی هست که میتونید از احساسات و حال و هوای طرف مقابلتون که هرکسی میتونه باشه چه همسر چه همکار هر شخص دیگری مطلع بشید و بهترین رفتار و داشته باشید
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی حال خوب با هم

برای دریافت کتاب صوتی حال خوب با هم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.