معرفی و دانلود کتاب صوتی خداحافظی با افسردگی برای همیشه

عکس جلد کتاب صوتی خداحافظی با افسردگی برای همیشه
قیمت:
23000 تومان - 2.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خداحافظی با افسردگی برای همیشه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خداحافظی با افسردگی برای همیشه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خداحافظی با افسردگی برای همیشه

کتاب صوتی خداحافظی با افسردگی برای همیشه اثر معصومه تیموری، راه‌کارهای کاربردی و مفیدی جهت رهایی از افسردگی به شما نشان می‌دهد.

سرطان خاموش یا به نوعی افسردگی یا سرماخوردگی روانی یکی از شایع‌ترین بیماری‌های روان پزشکی است. خانواده و دوستان به افسردگی خود بیمار واکنش‌های متفاوتی نشان می‌دهند، مسلم است که همه دلسوزانه می‌خواهند به بهبودی فرد افسرده کمک کنند ولی متاسفانه در بسیاری از موارد به علت عدم آگاهی کافی، کمک‌های دلسوزانه آن‌ها به تشدید بیماری دامن می‌زند.

برخی از اطرافیان با سرزنش یا نصیحت‌های مختلف از قبیل: به خودت بیا، تو باید قوی باشی، مشکل نداری، به خودت تلقین نکن، دارو لازم نداری، از این حالات و کسلی‌هات خسته شدیم سعی در ایجاد انگیزه و حرکت در فرد بیمار دارند.

افسردگی قدمتی برابر با نژاد انسان دارد و به‌ندرت کسی پیدا می‌شود که آن را حس نکرده باشد. گاه به‌طور ناگهانی و بدون هیچ‌گونه دلیل منطقی، غمی غیرقابل تحمل را حس می‌کنیم، دنیا برایمان تیره و تار می‌شود و طعم تلخی را در دهانمان احساس می‌کنیم. صدای انعکاس زنگی را می‌شنویم که گذشته‌مان را طنین‌انداز می‌کند و ما دستمان را به‌سوی دستی آرامش‌بخش دراز می‌کنیم؛ اما خود را تنها می‌یابیم. برای برخی از ما، چنین تجربه‌ای بیش از چند لحظه طول نمی‌کشد و برای بعضی دیگر، ممکن است این تجربه به شکل زندانی درآید که دیوارهایی نامرئی و غیرقابل نفوذ دارد. برخی از مردم که به افسردگی دچار می‌شوند، از عهدهٔ آن بر می‌آیند و برخی نمی‌توانند از عهدهٔ آن برآیند؛ زیرا نگرش آن‌ها نسبت به مسائل مربوط به زندگی و مرگ، بسیار متفاوت است.

در این کتاب صوتی شما با انواع افسردگی علل ایجاد آن و راه‌های درمان آن آشنا خواهید شد و پس از شنیدن این کتاب بر احساسات منفی و افسردگی‌های خود به راحتی غلبه خواهید کرد و خواهید توانست با انگیزه و امید برای ادامه زندگی خود برنامه ریزی کنید.

در قسمتی از کتاب صوتی خداحافظی با افسردگی برای همیشه می‌شنویم:

در کودکان افسردگی به تظاهر کردن و تعارض است مثل فرد را به دروغ بیمار نشان دادن. تحریک پذیری و بی‌قراری، به سختی به مدرسه رفتن و چسبیدن به والدین و نگران مرگ و از دست دادن پدر و مادر است و در نوجوانان اخمو، خجالتی و یا ناراحتی و پرخاشگری است. در مدرسه ناسازگارند و بچه‌ای کج خلق و شر هستند و دچار افت تحصیلی هستند، اگرچه اکثر تغییرات خلق و خوی کودک و نوجوان افسرده به صورت منفی و ناخوشایند است. مثل افت تحصیلی و فرار از مدرسه، خشونت، سیگار کشیدن، اعتیاد اما در مواردی هم به درس خواندن افراطی برای رضایت و توجه دیگران به چشم می‌خورد. میزان افکار و اقدام به خودکشی در میان نوجوانان و جوانان چهار برابر بالغین افسرده به چشم می‌خورد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
38 دقیقه
بخش اول
48 دقیقه
بخش دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خداحافظی با افسردگی برای همیشه
نویسنده
راوینازنین آذرسا
ناشر صوتی آذرسا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
23000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خداحافظی با افسردگی برای همیشه

Mahsa Parsae
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
این صدا منو افسرده تر کرد عین میان برنامه‌های تلوزیونی که دانستنی میخونن با تمام احترام اما به نظرم هر کتابی که این خانم خوندن غیر قابل گوش دادن چون احساسی به من میدن که انگار راحت نمیخونن اذیت میشن برای صدا سازی که باعث سر درد میشه
🌻 آفتابگردون ۵۳
۱۴۰۰/۱/۱۸
خیلی جالب بود
وقتی گوش دادم حس کردم خودم و اطرافیانم افسردگی را تجربه کردیم
و اصلا نمیدونستم افسردگی در مردان چنین نشانه‌هایی دارد.
مفید بود، متشکرم
صدای گوینده و لحنش را دوست داشتم.
فرشاد صباغچی
۱۴۰۰/۲/۲۹
چیزای خیلی ساده و معمولی رو میگه یعنی میشه با یه سرچ تو نت همون مطالبو پیدا کرد.. من فکر کردم تخصصی به موضوع پرداخته ولی نه.. بدرد من نخورد اصلا
آتنـا مهدوی
۱۳۹۸/۳/۶
پارت اول و بخشی از پارت دوم به تعریف افسردگی و انواعش پرداخته،
در ادامه هم راهکارهایی مطرح میشه که با سرچ ساده تو نت میشه پیدا کرد.

رضایت بخش نبود.
راحیل معظمی
۱۳۹۷/۱۰/۱
تاثیر گذاری کتاب صوتی بستگی به صدای راوی داره که اگه خوب نباشه بهترین مطلب هم به دل نمیشینه. صدا و نوع بیان رو دوست نداشتم
صادق مرادی
۱۳۹۸/۶/۴
بیشتر افسردگی را تعریف می‌کند و از درمان افسردگی کمتر صحبت می‌کند
ساناز دریانیان
۱۴۰۲/۹/۳
بهتر بود از صدای این خانم استفاده نمیشد
چندین کتاب از کتابراه گرفتم ولی به دلیل صدای بد ایشان نتونستم گوش کنم.
علیرضا نوروزی
۱۴۰۱/۹/۲۰
کتاب مفیدی هست طوری نوشته شده که راحت میشه درکش کرد و لازم نیست حتما روانشناس باشید
behzad noori
۱۳۹۹/۱/۱۷
خیلی خوب نبود فقط علایم افسردگی رو تعریف میکنه خبری از راحل درمانش نیست.
Kian Tehranchi
۱۳۹۸/۶/۴
میتونه خیلی مفید، کمک کننده و اثر بخش باشه
میلاد شاهنظری
۱۴۰۰/۷/۴
خوب نیست و بسیار پیش پا افتاده راه کار هم نمیگه
soheil ostaddoost
۱۴۰۰/۶/۵
کمک میکنه تا از احساس بد دور شید، جالب بود
Manya Asady
۱۳۹۹/۷/۴
خیلی گوینده بد صحبت میکنه اههه😑
ریحانه محمدی
۱۴۰۱/۱۱/۲۱
کتاب ساده و مطالب مختصر
بد نیست
حسن محمدی
۱۴۰۱/۸/۲۵
فقط وقتمون تلف شد
مشاهده همه نظرات 16

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خداحافظی با افسردگی برای همیشه

برای دریافت کتاب صوتی خداحافظی با افسردگی برای همیشه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.