معرفی و دانلود کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی

عکس جلد کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی

کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی اثر مارک فیشر، یکی از درخشان‌ترین و بهترین کتاب‌های قرن اخیر، حاوی داستان‌هایی با مضمون روان‌شناسی‌ست که می‌تواند زندگی شما را دگرگون کند و به سمت موفقیت سوق دهد.

کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی (The instant millionaire: a tele of windom and wealth) درباره‌ی جوانی باهوش و زیرک است که 32 سال سن دارد و در یک شرکت تبلیغاتی مشغول به کار است، او از حرفه خود بیزار است و در پی راهی برای ارتقا شغلی و افزایش درآمد خود است. اما راهی پیدا نمی‌کند و هر روز ناامیدتر می‌شود.

در یکی از روزها عموی ثروتمند و مرفه‌اش به او می‌گوید که به دیدار شخصی میلیونر برود که یک میلیونر و ثروتمند خودساخته است. پیرمردی که در جوانی بسیار تلاش کرده و اکنون ثمره‌ی تلاش خود را گرفته است. او تجربه‌های شخصی خود را در قالب داستان برای این جوان روایت می‌کند و نکات مهمی را به او گوشزد می‌کند. نکاتی که تمامی افراد ثروتمند آن‌ها را انجام داده‌اند.

هدف اصلی شخصیت اصلی کتاب حکایت دولت و فرزانگی ثروتمند شدن و معروف شدن است، اگر شما هم این هدف را دارید، این کتاب برای شما مناسب است. باید بدانید که افرادی که زمان را از دست می‌دهند، به این امید روزی که شرایط بهتری پیش بیاید و خود به خود به سمت موفقیت پیش روند، هیچ‌گاه به اهداف خود نخواهند رسید. اکنون بهترین زمان برای انجام کارهاست. این کتاب را بارها بشنوید و راهکارهای آن را عملی کنید.

در گذشته مردم بر این باور بودند که هر فردی که بیشتر کار کند، موفق‌تر خواهد بود و درآمد بیشتری خواهد داشت. اما امروز چنین باوری وجود ندارد. امروزه هر فردی که باهوش‌تر باشد، می‌تواند زودتر به ثروت و دارایی برسد و به آرزوهای خود جامه عمل بپوشاند.

مارک فیشر (Mark Fisher) در این کتاب در قالب داستان‌هایی جذاب و گیرا، اصول موفقیت و ثروتمند شدن را شرح می‌دهد. او راهکارها و شیوه‌های موفق شدن در کار و زندگی را به صورت اصولی شرح داده و به جزییات نمی‌پردازد، زیرا شما پس از وارد شدن در این راه‌ با جزییات آشنا خواهید شد و با رعایت راهکارها به اهداف خود خواهید رسید.

در قسمتی از کتاب صوتی دولت و فرزانگی می‌شنویم:

دولتمند به جوان گفت: امروز چیزهای مهم بسیار آموخته‌ای و امیداورم آن‌ها را نه فقط با مغزت که با دلت نیز آموخته باشی. اکنون می‌دانی که چه بخواهیم و چه نخواهیم کلام بر زندگیمان عمیقا تاثیر می‌گذارد. اندیشه حتی دروغ اگر معتقد باشیم که راست است می‌تواند بر ما اثر نهد. وقتی می‌آموزی ارزش فکر را تشخیص بدهی، یعنی ارزشی را که تو به آن می‌دهی، ذهنت می‌تواند آرامشش را بازیابد یا حفظ کند. ذهنت بود که به تهدید معنی داد. اگر به زبانی بیگانه نوشته می‌شد، کمترین توجهی به آن نمی‌کردی. دولتمند لحظه‌ای خاموش بود، آن‌گاه ادامه داد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
40 دقیقه
بخش اول
46 دقیقه
بخش دوم
52 دقیقه
بخش سوم
38 دقیقه
بخش چهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی
نویسنده
راوینازنین آذرسا
ناشر صوتی آذرسا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۵۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی

رستا فرهادی
۱۳۹۸/۸/۲۵
کتاب خیلی خوبیه ترجمه گیتی خوشدل رو خوندم ترجمه‌اش عالیه
خود گیتی خوشدل تو مقدمه‌ی کتاب نوشته که این کتاب ویک کتاب دیگه بهترین کتابای بودند که ترجمه کرده
موضوع این کتاب ناخوداگاه است همونطور که ناخوداگاه مثل یک کودک زود فریبه این داستان به زبان ساده و کودک واری بیان شده
کاربر E
۱۴۰۳/۱/۲۴
این کتاب با حالتی داستانی، کاری می کند تا ما، خود را به جای شخصیت اصلی بگذاریم و همراه با او، یاد بگیریم و پیشرفت کنیم، نکات مهمی در این کتاب گفته می شود، مانند قدرت کلمات، قدرت افکار، درک قدرت درونی و.... انگار این کتاب، همیشه بوده و هست، فقط باید بخواهیم تا ببینیمش
Ali Mohammadi
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
کتابی که می‌تونه از صفر یک ذهنیت خوب و مفید در مسیر جاده موفقیت برای شما عزیزان بسازه بنظرم یکی از لازمه‌های هر فردی که علاقه‌مند به سطح بهتر زندگی هست این کتابه.
محمد گندم کار
۱۴۰۰/۸/۱۱
نمیدونم بخاطر لحن گویش گوینده بود و یا محتوای ابتدایی کتاب... واقعا به نظرم مضخرف اومد... به نظرم یه ورژن گوینده دیگه برای گوش دادن انتخاب کنید
محمد زمانی
۱۳۹۸/۱۲/۲۶
اونقدر صدا مکانیکی بود و اونقدر دائما شاهد حضور خودِ صدای گوینده بجای موضوع کتاب بودم که کمتر از ۵ دقیقه نتونستم بیشتر تحملش کنم و گذاشتم کنار. متاسفم
فاطمه زهرا زهرا
۱۴۰۰/۱/۱۲
انگیزه خوبی برای کسایی که میخواهند در هر سنی پیشرفت کنند
و بدونند شروع کردن و پیگیری و نترسیدن حتما موفقیت را بهمراه دارد.
Ashkan Rahbari
۱۳۹۸/۱۱/۲۱
چرا اینقدر صدا راوی بد لحن بد و تنظیم نیست صدا و بسیار تند روایت شده کتاب به آیت خوبی نصفه ول کردم!
سوی نادری
۱۴۰۱/۶/۸
تعهدنامه‌اش باعث میشه خیلی خیلی احساس توانگری‌ کنید و در کل عالیه برای بالا بردن ارتعاش
Mahdi Shayeste
۱۴۰۰/۱۲/۵
نسخه متنی بهتره دوستان با یادداشت برداری و خوندن اون مطلب مارک شده میتونیدبهتر به خاطد بسپرید
هدی نفری
۱۳۹۹/۷/۲۰
کتابی بسیار عالی برای شروع کسب و کار جدید و تغییر در زندگی
Sina Mm
۱۳۹۹/۶/۳۱
خود کتاب خوبه اما متاسفانه لحن بیان افتضاحه
Ali bey
۱۳۹۹/۶/۱
عالییییی
واقعا حس خوب کتاب خوندن رو میده و کاملا مدرن
حسن معمر
۱۳۹۹/۴/۶
من این کتابو بارها و بارها خوندم هر بار یه درس جدید داره و زندگیتو دگرگون میکنه
Mehdi Bahmani
۱۳۹۸/۸/۲۹
عالی و تاثیر گذار
رسول علی عباسی
۱۴۰۲/۳/۲۲
عالی با خوندن این کتاب ادم هدف مند تر میشه
مشاهده همه نظرات 25

راهنمای مطالعه کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی

برای دریافت کتاب صوتی حکایت دولت و فرزانگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.