معرفی و دانلود کتاب صوتی خرگوش کوچولو

عکس جلد کتاب صوتی خرگوش کوچولو
قیمت:
23000 تومان - 2.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خرگوش کوچولو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خرگوش کوچولو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خرگوش کوچولو

کتاب صوتی خرگوش کوچولو نوشته‌ی اوا مونتنگون از مجموعه‌ی مبارک، درباره‌ی خرگوشی است که باید جشنی را برای سایر حیوانات تدارک ببیند اما وقتی مشغول تهیه‌ی خوراکی‌ها است، گرگ بدجنس برای او نقشه‌ای می‌کشد. خرگوش هم از مرغابی کمک می‌گیرد تا کارهای بد گرگ را تلافی کند.

موضوع کتاب صوتی خرگوش کوچولو (The story of a little Rabbit) چیست؟

خرگوش کوچولو خوشحال و خندان به همراه یک سبد پر از میوه‌های خوشمزه از بازار بازمی‌گردد. او می‌خواهد این خوراکی‌ها را در جشن به گربه هدیه بدهد چون تمامی حیوانات و دوستانش این مسئولیت مهم را برعهده‌ی او گذاشته‌اند. او که به سلیقه‌ی خود در انتخاب میوه افتخار می‌کند به دوستانش آن‌ها را نشان می‌دهد. در این میان گرگ بدجنس هم آن خوراکی‌های خوشمزه را می‌بیند و نقشه می‌کشد تا همه را به دست بیاورد و این کار را هم انجام می‌دهد. خرگوش کوچولو خیلی ناراحت می‌شود و تصمیم می‌گیرد انتقام خود را از گرگ بگیرد و برای این کار از دوستش مرغابی کمک می‌گیرد تا... .

کتاب صوتی خرگوش کوچولو مناسب چه کسانی است؟

اوا مونتنگون (Eva Montengon) داستانی دوست‌داشتنی برای کودکان دبستانی نوشته است و آن‌ها را با مفاهیم مهمی مانند احترام به حقوق دیگران، دزدی نکردن و... آشنا می‌سازد.

مجموعه کتاب‌های مبارک:

داستان‌های این مجموعه ساده و آموزنده‌ هستند و به موضوعات اخلاقی، علمی، تخیلی و... می‌پردازند. این قصه‌‌ها خلاقیت کودکان را تقویت می‌کنند و بر افزایش قدرت تخیل و تصویرسازی آن‌ها تأثیر مثبتی دارند.

در بخشی از کتاب صوتی خرگوش کوچولو می‌شنویم:

کرم از سیبش بیرون می‌آد و با خوشحالی تموم می‌گه: «میوه‌ها همشون خیلی خوبن! من میوه دوست می‌دارم.» همون نزدیکی‌ها گرگ داشت برنامه‌ای ترتیب می‌داد. برنامه‌ی یه گرگ هم یعنی نقشه‌ای که با بدجنسی هر چه تمام‌تر کشیده شده.

- من همه‌ی این چیزهای خوب رو بدون دردسر می‌خورم. فقط کافیه در اجرای نقشه موفق بشم و سبد خرگوش کوچولو رو بدزدم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
خرگوش کوچولو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خرگوش کوچولو
نویسنده
مترجممنصوره محمودی
راویمهشید اژده فر
ناشر چاپیانتشارات اسحاق
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
23000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خرگوش کوچولو

Mansor savari
۱۴۰۱/۱/۱۲
کتاب خوبی بود، سرگرم کننده بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خرگوش کوچولو

برای دریافت کتاب صوتی خرگوش کوچولو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.