معرفی و دانلود کتاب صوتی خواص غذاها

عکس جلد کتاب صوتی خواص غذاها
قیمت:
۴۰,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خواص غذاها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خواص غذاها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خواص غذاها

خشایار فخریان در کتاب صوتی خواص غذاها با ارائه‌ی اطلاعاتی سودمند در باب انواع رژیم غذاییِ ممکن، به شما در بهبود کیفیت تغذیه‌تان یاری رسانده است. گفتنی‌ست که خوانش اثر حاضر بر عهده‌ی نسترن حسنی، گوینده‌ی پرکار و خوشنام کتاب‌های صوتی بوده است.

درباره کتاب صوتی خواص غذاها:

اغلب حکمای طب ایرانی - اسلامی بر این باور بودند که سلامت روحی و روانی آدمی، وابستگی‌ای تام و تمام به سلامت جسمانی‌اش دارد. این مطلب، مورد تأیید پزشکی مدرن نیز هست. به همین سبب است که تلاش برای تبلیغ، ترویج و تأمین رژیم غذایی صحیحی که تندرستی افراد جامعه را تضمین گرداند، مورد توجه مسئولان بهداشت و اقتصاد در سراسر دنیاست.

واقع امر این است: غذایی که ما می‌خوریم رابطه‌ای غیرقابل انکار با کیفیت زندگی‌مان دارد. شاید به همین سبب است که قُدما گفته‌اند: به من بگو چه می‌خوری، تا به تو بگویم کیستی!

باری، هدف از مقدمه‌ی فوق معرفی کتابی به نام خواص غذاها از خشایار فخریان بود. او که متخصص سلامت و نویسنده‌ای پرکار در حوزه‌ی بهداشت است، در کتاب صوتی خواص غذاها خاصیت‌ برخی از مهم‌ترین مواد غذایی، از جمله گوشت، سبزیجات و عسل را که در سفره‌ی اغلب ایرانی‌ها به چشم می‌خورد بیان نموده، و نکات ضروری در باب چگونگی تغذیه از آن‌ها را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشته است.

کتاب خواص غذاها علی‌رغم حجم اندکی که دارد، سرشار از اطلاعات سودمند است. به همین جهت توصیه می‌کنیم صرف نظر از رژیمی که تاکنون به آن پایبند بوده‌اید، اثر حاضر را تهیه کرده و از توصیه‌های غذایی موجود در آن بهره بگیرید.

کتاب صوتی خواص غذاها مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای آن دسته از افرادی نوشته شده است که به سلامت جسم خود اهمیت می‌دهند و خواهان پیروی از یک دستور غذایی صحیح و اصولی‌اند.

با خشایار فخریان بیشتر آشنا شویم:

وی متخصص سلامت و نویسنده‌ی آثاری گوناگون در زمینه‌ی بهداشت جسم و روان است. از میان کتاب‌های پرشمار او می‌توان به عناوین پیش رو اشاره کرد: «بیماری‌های زنان، پوست من زیبا بمان، آشنایی با ویتامین‌ها، دیابت.»

در بخشی از کتاب صوتی خواص غذاها می‌شنویم:

عسل یک اکسیر پرانرژی است و زنبورهای عسل دارای تمدنی قدیمی‌تر از تمدن انسان‌ها هستند؛ و همانطور که از قوانین جامعی برای نظم اجتماع برخوردارند، اطلاعات کافی در غذا خوردن نیز دارند و گل‌های مفید را از غیرمفید تشخیص می‌دهند. در گل تمام عوامل زندگانی موجود است و زنبورهای عسل عصاره‌ی این گل‌ها را می‌کشند و در اختیار ما قرار می‌دهند. گل قسمتی از گیاه است که بیش از سایر قسمت‌های گیاه به خورشید بستگی و علاقه دارد، و خود را به سوی آن می‌کشد و اشعه‌ی پرانرژی آن را جذب می‌کند. کمتر غذایی در دنیا به اندازه‌ی عسل سرشار از عوامل غذایی است. عسل خالص هیچ‌وقت فاسد نمی‌شود و همیشه می‌توان به سلامت آن اطمینان داشت. عسل‌هایی که در مقبره‌ی فراعنه‌ی مصر پیدا کرده‌اند، پس از چندین هزار سال خراب نشده بودند...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
17 دقیقه
جسم، این شگفتی خلقت
12 دقیقه
تغذیه در رستوران
11 دقیقه
گوشت و غذاهای حیوانی
14 دقیقه
تخم مرغ
15 دقیقه
میوه و سبزیجات
13 دقیقه
عسل

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خواص غذاها
نویسنده
راوینسترن حسنی
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خواص غذاها

فاطمه فراحی
۱۴۰۲/۶/۱۸
کتاب خوبی بود مخصوصا دو فصل آخر راهکارهای درمانی هم داده بود خیلی خوب بود و هم چنین در فصل‌های اول آدم رو آگاه می‌کرد که چه مواد غذایی چه مضراتی داره
Hosseinj Karimi
۱۴۰۱/۲/۳۰
بسیار مفید است
برای اطلاعات عمومی همه میتواند بسیار مفید باشد
محمد رضا
۱۴۰۲/۴/۱۷
مطالب مفید و کاربردی زیادی داره
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خواص غذاها

برای دریافت کتاب صوتی خواص غذاها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.