معرفی و دانلود کتاب صوتی داستان تتو

عکس جلد کتاب صوتی داستان تتو
قیمت:
29000 تومان - 3.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی داستان تتو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی داستان تتو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی داستان تتو

کتاب صوتی داستان تتو نوشتهٔ رضا فیاضی، در ژانر اجتماعی نگاشته شده و درمورد دختری به نام «ریحانه» است که در سن نوجوانی با بحرانی روبه‌رو می‌شود و مدام تلاش می‌کند تا بتواند خود را در جامعه به اثبات برساند.

درباره کتاب صوتی داستان تتو:

این داستان درواقع درباره قشر نوجوان است که می‌خواهد خود را به اثبات برساند، اما به‌اشتباه و ناخواسته درگیر مسائل حاشیه‌ای می‌شود و سرانجامی جز گمراهی و تباهی برایشان باقی نمی‌ماند. نویسنده کتاب داستان تتو سعی کرده تا بخشی از آسیب‌های اجتماعی در جامعه را در قالب داستان بیان کند؛ داستانی که هر روز در کشورمان اتفاق میفتد.

تفاوت‌های رفتاری خانواده‌های سنتی در ارتباط با پسران و دختران، تبعیض‌های قانونی و جنسیتی، آداب و سنت‌ها، عقاید مذهبی متعصبانه، فرهنگ اشتباه، بی‌بندوباری و تقلید کورکورانه از فرهنگ سایر کشورها ازجمله مواردی هستند که باعث انحطاط، نابودی و گمراهی انسان‌ها به‌ویژه قشر نوجوان در کشورهای درحال‌توسعه مثل ایران می‌شوند.

رضا فیاضی داستانی نوشته که حاکی از درد مشترک دختران ایرانی است که برای رسیدن به آرزویی نه‌چندان بزرگ، به علت عدم آگاهی و رفتار اشتباه خانواده‌هایشان در گرداب مشکلات افتاده، در ورطه نابودی دست‌وپا زده و زندگی خود را از دست می‌دهند. رمان جذاب «داستان تتو» تلنگری است بر جامعه‌ای که هنوز جایگاه واقعی نوجوانان به‌ویژه دخترانش را نمی‌شناسد.

نویسنده در مورد شنیدن این کتاب به مخاطبان خود چنین می‌گوید:

«من خواندن و شنیدن این کتاب را به همه به‌ویژه نوجوانان کشورم سفارش می‌کنم تا اسیر وسوسه‌های کاذب و ظاهر دروغین افراد ناصالح نگردند. اما خانواده نیز موظف است حین مراقبت، به شخصیت آنان احترام بگذارد و آنان را مستقل بار آورند تا سرنوشت قهرمان داستان ریحانه را پیدا نکنند.»

کتاب صوتی داستان تتو مناسب چه کسانی است؟

همه نوجوانان و بزرگسالانی که به رمان‌های اجتماعی ایرانی علاقه دارند، از شنیدن این کتاب لذت خواهند برد.

با رضا فیاضی بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده، بازیگر، صداپیشه، کارگردان و مجری ایرانی در سال 1332 و در اهواز به دنیا آمد. او مدرک دیپلم خود را از همین شهر دریافت کرد و بعد از آن برای ادامه تحصیل وارد دانشکده هنرهای زیبا شد و از همان زمان فعالیت هنری خود را آغاز کرد. رضا فیاضی در سال 1355 برای اولین‌بار در سریال «گلباران» به کارگردانی «رضا بابک» به ایفای نقش پرداخت.

این هنرمند توانا بعد از آن در زمینه‌های مختلف هنری مثل نویسندگی، نمایش عروسکی و کارهای رادیویی شروع به فعالیت کرد. وی همچنین به‌عنوان یک ایرانی عرب تبار به‌عنوان داور جشنواره شعر عربی در شادگان حضور پیدا کرد. او تابه‌حال چند مجموعه شعر به چاپ رسانده و داستان‌هایی نیز نوشته است. اولین رمان فیاضی «الو اینجا پدری به قتل رسیده» نام داشت و ازجمله دیگر آثار او می‌توان به «ت مثل تئاتر»، «بانوی نیلوفر»، «بازیگر» و «روایت‌های زنانه» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی داستان تتو می‌شنویم:

حدود چهار صبح چراغ خانه خاموش می‌شود و همه از خستگی و هیجان شبی که سپری شد به رختخواب‌های خود می‌روند تا بخوابند. سپیده و فرخنده سرشان به بالش نرسیده خروپوف‌شان به هوا می‌رود. اما ریحانه مانند شب‌های دیگر لباس‌خوابش را نپوشید تا دخترها متوجه پروانه‌ای که بر شانهٔ او نشسته است نشوند. دختران از خستگی متوجه موضوع نشدند. ریحانه چشمانش را بست و مدتی به شکل طاق‌باز دراز کشید تا پلک‌هایش سنگینی کند. اما خواب به سراغش نیامد. از این پهلو به آن پهلو غلتید. بی‌فایده بود. صورتش را در بالشت پرش فرو برد و لحظاتی به همین شکل ماند و عاقبت خوابید. خوابی عمیق و دلنشین که برای به دست آوردنش با بالشت و پتوی ارغوانی رنگش جنگیده بود. صبح با درخشش بی‌همتای خورشید و تابش گرمای دلچسبی که بر اندامش تابیده بود، از خواب برخاست. پلک‌هایش به‌سختی از هم باز شدند. اما همین هم برایش خوشایند بود. تبسمی کرد و به خورشید سلام گفت: «خب زندگی جان من آماده‌ام. تو چی میگی؟ حرف حسابت چیه؟ با من که سر جنگ نداری که؟ نه نه معلومه که نداری. تو خوبی. مهربونی. داشتنت یه غنیمته.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
14 دقیقه
بخش یک: شکار و شکارچی
20 دقیقه
بخش دو: قهر و قهربازی
21 دقیقه
بخش سه: بهانه‌ای برای آشتی
26 دقیقه
بخش چهار: فرصتی دوباره
20 دقیقه
بخش چهار / قسمت دو
27 دقیقه
بخش پنج: نیلوفر
13 دقیقه
بخش شش: بوی گل یاس
21 دقیقه
بخش هفت: مرتضی
13 دقیقه
بخش هفت / قسمت دو
26 دقیقه
بخش هشت: زندگی و در ستایش آن
13 دقیقه
بخش نه: آتش زیر خاکستر
20 دقیقه
بخش ده: بهزاد
15 دقیقه
بخش یازده: زنگ تفریح
28 دقیقه
بخش یازده / قسمت دو
13 دقیقه
فصل یازده / قسمت سه
16 دقیقه
فصل دوازده: شیطان
6 دقیقه
فصل سیزده: آری به شیطان
11 دقیقه
فصل چهارده: کافی شاپ کندو
17 دقیقه
فصل پانزده: با شیطان راه می‌روم
7 دقیقه
فصل شانزده: شیون کلاغ‌ها
13 دقیقه
فصل هفده: دختری به نام پلنگ
24 دقیقه
فصل هجده: فرصتی دوباره
27 دقیقه
فصل نوزده: فاجعه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی داستان تتو
نویسنده
راویرضا فیاضی
ناشر چاپینشر نودا
ناشر صوتیانتشارات موج کتاب
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۵۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
29000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی داستان تتو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی داستان تتو

برای دریافت کتاب صوتی داستان تتو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.