معرفی و دانلود کتاب صوتی داستان‌های شگفت‌انگیز

عکس جلد کتاب صوتی داستان‌های شگفت‌انگیز
قیمت:
24000 تومان - 2.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی داستان‌های شگفت‌انگیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی داستان‌های شگفت‌انگیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی داستان‌های شگفت‌انگیز

کتاب صوتی داستان‌های شگفت‌انگیز، مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه ادگار آلن پو، نویسنده‌ی بزرگ آمریکایی است. این داستان‌ها، شاعرانگی، معما و طنز تلخ را در هم می‌آمیزند و نبوغ آلن پو در نویسندگی را به رخ همگان می‌کشند.

این مجموعه از آثار پو، دربردارنده‌ی برخی از هیجان‌انگیزترین و به یاد ماندنی‌ترین داستان‌هایی است که تا به حال نوشته شده است. شخصیت‌های این داستان‌ها، افرادی دچار اختلالات عصبی و طرد شدگان از اجتماع هستند و ترس‌هایی ناشناخته و معماهایی به ظاهر حل نشدنی بر ذهنشان حکومت می‌کند.

کتاب داستان‌های‌شگفت‌انگیز (Tales of mystery and imagination) در مجموع، برترین آثار آدگار آلن پو را قبل از مرگ نابهنگامش در سال 1849 گرد هم آورده و به مخاطبین بی‌شمار این نابغه‌ی دنیای ادبیات تقدیم می‌کند. داستان‌ها سراسر شگفتی و رمزآلودگی را به همراه دارند. تا جایی که نمی‌توان از آن‌ها، توقع عبرت یا یافته‌ای اخلاقی را داشت.

داستان‌های ادگار آلن پو (Edgar Allan Poe) به خاطر رازآلود و ترسناک بودن مشهورند و از او به عنوان مبدع داستان‌های کارآگاهی نام می‌برند. در برخی از داستان‌های کتاب «داستان‌های شگفت‌انگیز»، که تقریباً همه از آثار دوران جوانی او هستند، آلن‌پو تمایل بسیار زیادی به نوعی از فلسفه علمی دارد که او را وادار می‌کند تا همه رویدادهایی را که مایه این داستان‌هاست با اصول این یا آن علم منطبق بداند، حتی آن‌هایی را که کمترین مناسبتی با این انطباق ندارند.

در داستان‌های پو، استحکام منطقی و ظرافت اندیشه به تخیلی بسیار بارور پیوند می‌خورد. پو توانسته است در این داستان‌ها از رمز و رازی شبح‌گونه به تحلیل جزئیات پردازد و با قدرتی نادر قلمرو تاریک را توصیف نماید و از آن‌جا به گوشه و کنار مرموز خرافات و جهان غیرواقعی آن‌ها راه پیدا کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
19 دقیقه
قلب بازگو
10 دقیقه
سکوت
45 دقیقه
مباحثه کوچکی با یک مومیایی
7 دقیقه
سایه
19 دقیقه
مجلس ترنم مرگ سرخ
17 دقیقه
چلیک
31 دقیقه
برنیس
48 دقیقه
سقوط در مالستروم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی داستان‌های شگفت‌انگیز
نویسنده
مترجمحسن صدر حاج سید جوادی
راویشاهین علایی نژاد
ناشر چاپیانتشارات امیرکبیر
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
24000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی داستان‌های شگفت‌انگیز

اردشیر همدانی
۱۳۹۸/۳/۱
موسیقی بین اپیزودها بسیار بسیار سبک است. نه تنها ادم رو به فکر فرو نمیبرد بلکه حس ادمو بشدت میگیرد. خلاصه خیلی بد سلیقه انتخاب شده و هیچ ربطی به کتاب ندارد
SADRA
۱۴۰۲/۶/۲۶
یک مجموعه داستان از ادگار آلن پو داستان‌ها خوب هستند ولی گوینده و آهنگ ضعیف است.
زینب زمانی
۱۴۰۰/۳/۳
داستانها عجیب و تفکر برانگیز بود... حس درونی انسانهای مالیخولیایی رو خوب بیان میکرد.
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی داستان‌های شگفت‌انگیز

برای دریافت کتاب صوتی داستان‌های شگفت‌انگیز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.