معرفی و دانلود کتاب هیپنوتیزم برای کاهش وزن سریع

عکس جلد کتاب هیپنوتیزم برای کاهش وزن سریع
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هیپنوتیزم برای کاهش وزن سریع و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هیپنوتیزم برای کاهش وزن سریع و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هیپنوتیزم برای کاهش وزن سریع

با نیروی تمرکز و انجام مراقبه به تناسب اندام برسید! کتاب هیپنوتیزم برای کاهش وزن سریع به شما کمک می‌کند تا با علل روانی پرخوری آشنا شوید و سپس با استفاده از جملات تأکیدی تغذیه‌ی خود را کنترل کنید. ساموئل کوپر در این کتاب به شما نشان می‌دهد که چطور عوامل روان‌شناختی و گاهی اجتماعی موجب تغذیه‌ی نامناسب و درنتیجه بدن ناسالم خواهند شد.

درباره‌ی کتاب هیپنوتیزم برای کاهش وزن سریع

با شنیدن کلمات «چاقی» یا «اضافه‌وزن» اولین علتی که به ذهنمان می‌آید پرخوری است. آیا تابه‌حال از خودتان پرسیده‌اید که پرخوری چه علتی دارد؟ چه چیزی باعث می‌شود که یک نفر هنگام استرس یا ناراحتی به غذا خوردن روی بیاورد؟ آیا ژنتیک هم تأثیری بر میل به غذا دارد؟ ساموئل کوپر (Samuel Cooper) در کتاب هیپنوتیزم برای کاهش وزن سریع (Rapid Weight Loss Hypnosis) به‌جای اینکه بر خود چاقی تمرکز کند، سعی دارد تا به دنبال ریشه‌های آن بگردد.

برای اینکه بتوانیم بر چاقی غلبه کنیم و به وزن مناسب برسیم، ناچاریم دیدگاه خود را نسبت به این پدیده‌ تغییر بدهیم. از آنجایی که گسترده‌ی این مفهوم به رسانه‌ها و مباحث اجتماعی هم کشیده شده، صرفاً نباید به جنبه‌ی فیزیولوژیکی آن توجه کنیم. اندام شما بر اعتماد به نفستان و روابط اجتماعی شما با دیگران مؤثر است. همچنین نمی‌توان تأثیر بدن سالم را بر روحیه‌ی انسان انکار کرد. خب، چاره این است که برای درک چاقی، لاغری، تناسب اندام و مفاهیمی از این قبیل دیدی همه‌جانبه نسبت به آن‌ها داشته باشیم. کتاب هیپنوتیزم برای کاهش وزن سریع به ما کمک می‌کند تا با هیپنوتیزم درمانی به لایه‌های عمیق ذهن و خاطراتمان رجوع کنیم تا شاید بتوانیم ریشه‌های روانی تمایل به غذا را آن‌جا پیدا کنیم.

شاید هیپنوتیزم برای بسیاری از ما تداعی‌کننده‌ی خواب مصنوعی باشد. به این معنا که فرد هشیاری‌اش را از دست می‌دهد و درعوض به ناخودآگاه خود دسترسی پیدا می‌کند. با این‌وجود هدف ساموئل کوپر از هیپنوتیزم، بیشتر مراقبه و تمرکز است. روشی که برای به‌کارگیری آن نیازی به مطب روان‌پزشک‌ها ندارید. فقط کافی است از سکوت خانه استفاده کنید و به مرحله‌ی «ذهن‌آگاهی» برسید.

نویسنده هم مانند خیلی از کسانی که تجربه‌ی رژیم‌های لاغری و تمرینات سخت ورزشی را داشته‌اند، معتقد است لاغر شدن دشوار و گاهی دلهره‌آور است. بله، برای لاغر بودن ابتدا باید ذهنیت خود را درمورد رفتارها و نیازهایتان تغییر دهید که در ابتدای امر آسان به نظر نمی‌رسد. البته ساموئل کوپر راه‌هایی را پیش رویتان می‌گذارد که شما را در کمترین زمان به وزن ایده‌آل می‌رسانند. اگر تاکنون از انواع رژیم‌های لاغری و کتاب‌های تناسب اندام به نتیجه‌ای نرسیده‌اید، می‌توانید به راه‌حل‌های کتاب هیپنوتیزم برای کاهش وزن سریع اعتماد کرده و این‌بار روشی کاملاً متفاوت و علمی را امتحان کنید.

کتاب حاضر را یاسین قاسمی بجد و طلعت اصغری درمیان به فارسی برگردانده‌اند و انتشارات جزیره‌ی کتاب نیز آن را به چاپ رسانده است.

کتاب هیپنوتیزم برای کاهش وزن سریع برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید با قدرت جادویی کلمات و مراقبه به وزن و اندام ایده‌آل خود برسید، کتاب هیپنوتیزم برای کاهش وزن سریع بهترین راهنما خواهد بود. اثر حاضر به شما کمک می‌کند تا با استفاده از راه‌کارهای روانشناسی به تناسب اندام و سلامتی جسمانی برسید.

در بخشی از کتاب هیپنوتیزم برای کاهش وزن سریع می‌خوانیم

مطالعات متعددی در مورد این موضوع وجود دارد که نشان می‌دهد دو نوع مختلف تبعیض وزنی وجود دارد که افراد با آن مواجه می‌شوند، و آن‌ها شامل تبعیض درونی شده و تجربه شده هستند. وقتی صحبت از تبعیض وزنی درونی شده به میان می‌آید، بیشتر در افرادی مشاهده می‌شود که تبعیض‌ها و کلیشه‌های رایج مبتنی بر وزن را می‌پذیرند، بنابراین احساس می‌کنند نماینده آن‌ها هستند.

وقتی این اتفاق می‌افتد، تبعیض وزنی بیشترین تأثیر را بر سلامت روحی و جسمی افراد می‌گذارد. علاوه بر این، برخی از افراد می‌ترسند که اگر دیگران آن‌ها را شاد بدانند، اگر از آنچه در آینه می‌بینند خوشحال باشند، انگیزه خود را برای فعالیت‌های بدنی و عادات سالم از دست می‌دهند.

بااین‌حال، شواهدی که ما تاکنون داریم، خلاف این را نشان می‌دهد. بر این اساس وقتی افراد آن تبعیض وزنی را درونی می‌کنند و وقتی نسبت به آنچه در آینه می‌بینند احساس بدی دارند، اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس کمتری خواهند داشت، بنابراین توانایی آن‌ها برای درگیر شدن در عادات سالم کاهش می‌یابد.

در این موارد، این افراد بیشتر به پرخوری می‌پردازند، از هر نوع فعالیت بدنی اجتناب می‌کنند و عموماً رفتارهای مضر دیگری انجام می‌دهند که منجر به شدت گرفتن مشکلات وزنی آن‌ها می‌شود. ارزیابی بیش‌ازحد معمول وزن، و همچنین تلاش‌های ناموفق برای کاهش وزن، ممکن است این نوع تبعیض وزنی را تقویت کند و افراد در همه گروه‌های شاخص توده بدنی را تحت تأثیر قرار دهد.

علاوه بر این، در میان آن دسته از افرادی که با اختلالات غذایی روبرو هستند مانند پرخوری عصبی، مشکلاتی مانند پریشانی، افسردگی و سایر تبعیض‌های وزنی نیز رفتار آن‌ها نسبت به دیگران و خودشان تأثیر می‌گذارد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش اول
فصل 1- هیپنوتیزم برای کاهش وزن چیست؟
چرا کاهش وزن سخت است؟
اهمیت ژنتیک
تعصب وزنی
تأثیر تعصب وزنی
تعصب وزنی در رسانه‌ها
تعصب وزنی باعث همه‌گیری چاقی می‌شود
نگرش‌های ضد چاقی و مسائل بهداشتی
تبعیض وزنی چقدر شایع است؟
تبعیض وزنی درونی شده و تجربه شده
کمپین‌های بهداشت عمومی
فصل 2- رابطه‌ات با غذا را درمان کن
مراقبه خوردن آگاهانه
تغییر طرز فکر
بر سد کاهش وزن خود غلبه کنید
واقعیت فعلی را بپذیرید
انگیزه خود را پیدا کنید
فصل 3- آرامش برای بهبود درمان جسمانی
مراقبه آرامش‌بخش پاکسازی
فصل 4- آرامش تصویر بدن
نحوه انجام مراقبه تصویر بدن
بخش دوم
فصل 1- مراقبه روزانه برای کاهش وزن
افسانه‌ها در مورد ذهن آگاهی
فواید مراقبه ذهن آگاهی
چگونه مراقبه ذهن آگاهی را تمرین کنیم
راه‌های دیگر برای تمرین ذهن آگاهی
فصل 2- هیپنوتیزم توقف پرخوری عصبی
علل پرخوری عصبی
فصل 3- با هیپنوتیزم ناهشیارانه غذای سالم بخورید
فصل 4- هیپنوتیزم کنترل مقدار غذا (عمیق‌تر و بسیار دقیق‌تر شوید)
فصل 5- قدرت کلمات و افکار تکراری
فصل 6- عبارات تأکیدی مثبت
فرآیند ایجاد آگاهی فکری
نحوه استفاده از قدرت فکر، تجسم و عبارات تأکیدی
عبارات تأکیدی سلامتی
جملات تأکیدی برای شفای بدن در هنگام بیماری
عبارات تأکیدی تفکر مثبت
جملات تأکیدی برای بهبود خودانگاره
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هیپنوتیزم برای کاهش وزن سریع
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
ناشر چاپیانتشارات جزیره کتاب
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات134
زبانفارسی
شابک978-964-233-479-7
موضوع کتابکتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام، کتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هیپنوتیزم برای کاهش وزن سریع

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب هیپنوتیزم برای کاهش وزن سریع

برای دریافت کتاب هیپنوتیزم برای کاهش وزن سریع و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.