معرفی و دانلود کتاب ما هرگز نمی‌میریم: اسرار زندگی پس از مرگ

عکس جلد کتاب ما هرگز نمی‌میریم: اسرار زندگی پس از مرگ
قیمت:
۵۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ما هرگز نمی‌میریم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ما هرگز نمی‌میریم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ما هرگز نمی‌میریم: اسرار زندگی پس از مرگ

مت فریزر در کتاب ما هرگز نمی‌میریم، که عنوان پرفروش‌ترین اثر نیویورک تایمز را از آن خود کرده، در پی پاسخ دادن به سؤال مهمی است که بسیاری از مردم از او می‌پرسند: «بعد از مرگ چه اتفاقی می‌افتد؟»؛ اگرچه ممکن است انتظار پاسخ پیچیده‌ای را داشته باشید، اما توضیح مت فریزر بسیار ساده، مختصر و مفید است: ما هرگز نمی‌میریم!

درباره‌ی کتاب ما هرگز نمی‌میریم

کنجکاوی بشر در ارتباط با زندگی پس از مرگ و آنچه بعد از متوقف شدن حیات فیزیکی انسان برای او رخ می‌دهد، از دیرباز یکی از موضوعات بسیار جالب بوده که علوم مختلفی چون روانشناسی، عرفان و حتی ماوراءالطبیعه به آن پرداخته‌اند. انسان امروزی با پیشرفت علم و تکنولوژی پرده از حقایق جهان هستی برداشته و بسیاری از مسائل و موضوعاتی که برای پدران و پدربزرگان ما حکم اسرار و علوم غریبه داشته‌اند، با ادلّه‌ی علمی بر ما ثابت شده‌اند و به‌سادگی از آن‌ها سخن می‌گوییم. در این میان اما مرگ و جهان پس از مرگ، از جمله موضوعاتی‌ هستند که هنوز هم سؤالات فراوانی درباره‌ی آن مطرح است. مت فریزر (Matt Fraser)، مدیوم روانشناس و نویسنده‌ی مشهور، اینبار سراغ پاسخ دادن به این سؤال بنیادی رفته که بعد از مرگ چه بر سر انسان می‌آید و سرنوشت نهایی بشر چیست؟

معرفی و دانلود کتاب ما هرگز نمی‌میریم

فریزر در کتاب ما هرگز نمی‌میریم (We Never Die: Secrets of the Afterlife) درباره‌ی مسائلی سخن می‌گوید که از هزاران مکالمه و ارتباطات عمیق روحی حاصل شده‌اند. او رموز پنهانی از زندگی را برملا می‌کند و برای خوانندگان توضیح می‌دهد که:

  • وقتی از مرز این دنیا و دنیای دیگر عبور می‌کنیم، دقیقاً چه اتفاقی رخ می‌دهد
  • واقعیت‌های زیبای بهشت و زندگی ابدی چگونه است.
  • فرشته‌های نگهبان ما روی زمین چطور نقش محافظت را برایمان ایفا می‌کنند.
  • نقش رؤیاها و چگونگی ظاهر شدن ارواح بر زندگان چیست.
  • ارواح تسخیرشده، روح‌های منفی و خون‌آشام‌های انرژی چه هستند و محافظت روانی از خود در برابر این تهدیدات چگونه است.
  • پیدا کردن هدایای ذاتی که خداوند در اختیارمان قرار داده و هدفی هم‌سو با آن‌ها چگونه انجام می‌پذیرد.
  • کارما، مهربانی و زندگی در جریان الهی چگونه هستند.
  • چگونه می‌توانیم علائم و پیام‌هایی را که عزیزانمان از بهشت برای ما ارسال می‌کنند تشخیص دهیم.

به گفته‌ی مت فریزر همه‌ی ما زندگی جاودان داریم و روحمان فناناپذیر است. همه‌ی ما با توجه به اینکه آفریده‌ی خداوند هستیم، قابلیت عروج و رسیدن به بالاترین مراتب روحی را داریم. تنها کاری که باید انجام دهیم این است که بفهمیم چگونه از آن استفاده کنیم. شاید تلاش برای پیدا کردن استعدادها و توانایی‌های ذاتی که خداوند در وجودمان گذاشته، مهم‌ترین مأموریت هر یک از ما در زندگی‌ست و از این راه می‌توانیم پل مخصوص به خودمان را به‌سوی بهشت بسازیم. همانطور که عارف بزرگ، مولانا، نیز می‌گوید: هر کسی از ظن خود شد یار من؛ هر یک از ما می‌توانیم به‌شیوه‌ی خود و به‌شکلی کاملاً منحصربه‌فرد به بهشت جاودان برسیم؛ خداوند این هدیه را تنها مختص به عده‌ی خاصی قرار نداده و بین آفریدگان خود هیچ تفاوتی قائل نشده است.

مت فریزر کتاب ما هرگز نمی‌میریم را در ده فصل به رشته‌ی تحریر درآورده که محتوای اصلی آن داستان‌هایی از افرادی‌ست که زندگی و سرنوشت آنان را به دقت مطالعه کرده. او همچنین به‌عنوان یک «واسطه»، (اصطلاحی که خود به کار می‌برد)، با ارواح ارتباط برقرار کرده و جزئیاتی را از آن‌ها پرسیده که برای خوانندگان شرح می‌دهد. هدیه‌ی ذاتی فریزر همانطور که خودش توضیح می‌دهد برقراری ارتباط با ارواح و رساندن پیام به بسیاری از کسانی است که به دنبال نگاهی از درون به بهشت یا پیامی تسلی‌بخش از سوی یکی از عزیزان ازدست‌رفته‌شان هستند. لزومی ندارد فردی غمگین باشیم تا بخواهیم رازهای جهان دیگر را بیاموزیم؛ حقیقت این است که چه زندگی پس از مرگ را باور کنیم و چه اعتقادی به آن نداشته باشیم، همه‌ی ما روزی خواهیم مرد، یا حداقل یک عزیز ازدست‌رفته داریم، و مت فریزر در پی گشودن دریچه‌ای به روی ماست، دریچه‌ای به دنیای پس از مرگ.

کتاب ما هرگز نمی‌میریم را یاسین قاسمی بجد و طلعت اصغری درمیان به زبان فارسی برگرانده‌اند و انتشارات جزیره کتاب آن را به چاپ رسانده است.

نکوداشت‌های کتاب ما هرگز نمی‌میریم

  • حکمتی که در کتاب ما هرگز نمی‌میریم از طریق داستان‌های ناگفته‌ آشکار می‌شود، یک ارتباط عاطفی و معنوی قوی برای افراد ایجاد خواهد کرد که پایه و اساس یک زندگی سالم است و جهان را شفا خواهد داد. (کارامو براون،‌نویسنده)
  • از برترین مدیوم روانشناس آمریکا و نویسنده‌ی «وقتی بهشت صدا می‌زند»، کتاب جدیدی منتشر شده که اسرار زندگی پس از مرگ و حقایق بهشت را آشکار می‌کند. این کتاب الهام‌بخش، اطمینانی آرامش‌بخش برایمان به وجود خواهد آورد که ما هرگز نمی‌میریم. (گلوریا استفان)

کتاب ما هرگز نمی‌میریم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به رموز جهان پس از مرگ و علوم ماوراءالطبیعه علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم مطالعه‌ی کتاب پیش رو را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب ما هرگز نمی‌میریم: اسرار زندگی پس از مرگ می‌خوانیم

تفاوت بین یک فراروانی (غیب‌بین) و یک فرد واسطه چیست؟

چیزی که باید بدانید این است که همه‌ی واسطه‌ها غیب‌بین هستند، اما همه‌ی غیب‌بین‌ها واسطه نیستند. یک غیب‌بین می‌تواند آینده را پیش‌بینی کند، آن‌ها انرژی یک فرد را می‌خوانند و همچنین انرژی را از کائنات دریافت می‌کنند.

غیب‌بین‌ها از انواع ابزارها و تکنیک‌ها برای به دست آوردن اطلاعات خود استفاده می‌کنند، اما در نهایت، این‌ها فقط کانال‌هایی برای رساندن پیام هستند. کارت‌های تاروت یک مثال عالی از این نوع است. انواع کارت‌های تاروت واقعاً زیبایی برای خرید وجود دارد، اما برای یک غیب‌بین واقعی، با یک دسته کارت می‌تواند به همان خوبی کار کند. مادربزرگ من دسته کارت مخصوص خودش را از کارت‌های معمولی درست می‌کرد که با کلمات و نمادهای کوچک مشخص بود. او سال‌ها از آن‌ها استفاده کرد و با آن‌ها خواندن شگفت‌انگیزی انجام می‌داد.

علاوه بر کارت‌ها، غیب‌بین‌ها از برگ‌های چای و طرح‌های قهوه برای ایجاد تصاویر و رؤیاها استفاده می‌کنند. برخی از غیب‌بین‌ها با در دست گرفتن وسایل شخصی یا نگاه کردن به عکس، خوانش را انجام می‌دهند.

اما موضوع اینجاست با کارت‌ها یا هر چیز دیگری که یک غیب‌بین از آن استفاده می‌کند، چیزی که بیش از همه مهم است انرژی است که غیب‌بین به داخل می‌کشد. پنج غیب‌بین متفاوت می‌توانند همان سه کارت را استفاده کنند و بینش‌های کاملاً متفاوتی به دست آورند. به این دلیل است که معنا فراتر از کارت است. کارت، برگ‌های چای، عکس، هر وسیله‌ای که باشد، تنها دری است که پیام از آن منتقل می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
فصل 1: توانایی روحی 101
فصل 2: حقیقت درباره‌ی آن دنیا
فصل 3: فرشتگان، نشانه‌ها و دیدارهای معنوی
فصل 4: عبور
فصل 5: خاطرات و نقاط عطف
فصل 6: از واسطه بپرسید
فصل 7: عشق و روابط
فصل 8: من از ارواح نمی‌ترسم: شکار اشباح، اعمال بد و ارواح منفی
فصل 9: التیام، تجلی و تحول زندگی
فصل 10: چند فکر آخر درباره‌ی کارما، راهنمای الهی، انرژی و کائنات
کلام آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ما هرگز نمی‌میریم: اسرار زندگی پس از مرگ
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
ناشر چاپیانتشارات جزیره کتاب
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات236
زبانفارسی
شابک978-964-233-503-9
موضوع کتابکتاب‌های ماوراء الطبیعه
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ما هرگز نمی‌میریم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ما هرگز نمی‌میریم

برای دریافت کتاب ما هرگز نمی‌میریم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.