معرفی و دانلود کتاب صوتی دره‌ی پنهان

عکس جلد کتاب صوتی دره‌ی پنهان
قیمت:
۸۰۰۰۰ 56000 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دره‌ی پنهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دره‌ی پنهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دره‌ی پنهان

داستان کتاب صوتی دره‌ی پنهان نوشته محمد قراچه داغی، درباره‌ی مردی است که بخشی از عمر خود را در کشور آمریکا گذرانده و به دلیل اتفاقی که در زندگی‌اش رخ می‌دهد، به ایران برگشته و در کنار خانواده تجربیات تازه‌ای به دست می‌آورد. کتاب دره پنهان در سال 1387 جایزه ادبی «واو» را به خود اختصاص داد.

روایت این رمان که نثری سلیس و زیبا دارد از شهر لس‌آنجلس آغاز می‌شود. راوی داستان‏، زمینی در ‏اطراف شهر خریده است تا با شرکایش شهرکی برای سالمندان دوستدار طبیعت بسازد. در جریان حفر چاه ‏برای تامین آب شهرک، او سنگ‌های عجیبی می‌یابد. این سنگ‌ها، نشانه‌هایی از مردمی دارند که هزاران ‏سال قبل در این سرزمین می‌زیسته‌اند. رمان، آرام آرام، سفری اسطوره‌ای را آغاز می‌کند.

قراچه‌داغی در این کتاب سعی می‌کند انسان را به خودشناسی و کاوش در درون خود هدایت کند؛ و قهرمان داستان، با رفت و آمد زمانی بین گذشته و حال، در مسیر پاسخ به مسئله‌ی شناخت خود گام برمی‌دارد. وی در این کتاب از تکنیک‌های متفاوت نویسندگی، به ویژه جریان سیال ذهن استفاده کرده است. استفاده از دو شیوه‌ی نثر، یعنی نثر گزارشی و نثر شاعرانه، به فضاسازی داستان کمک کرده. همچنین نویسنده در کتاب دره‌ی پنهان از طریق این دو نثر توانسته، موقعیت مکانی و زمانی را در داستان، نهادینه کند، تغییر دهد و بنابر ضرورت، حتی از حدیث نفس به دیالوگ و یا روایت از دید دانای کل نیز، داستان را پیش ببرد.

در قسمتی از کتاب صوتی دره‌ی پنهان می‌شنویم:

«خاموش و خیس از عرق، به درون کلبه بازگشتم. سپید رخ پنهان در پتو پیچیدم و چشمانم را بستم. این بار، در خاکستری دریایی شناور شدم. هیچ بودم و کالبدی نداشتم و آب مرا می‌برد به صخره‌ای بلند و یک پارچه رسیدم. سیاه بود و سطح صاف و صیقلش می‌درخشید.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
8 دقیقه
بخش اول
23 دقیقه
بخش دوم
16 دقیقه
بخش سوم
23 دقیقه
بخش چهارم
29 دقیقه
بخش پنجم
25 دقیقه
بخش ششم
31 دقیقه
بخش هفتم
15 دقیقه
بخش هشتم
31 دقیقه
بخش نهم
26 دقیقه
بخش دهم
31 دقیقه
بخش یازدهم
22 دقیقه
بخش دوازدهم
21 دقیقه
بخش سیزدهم
17 دقیقه
بخش چهاردهم
16 دقیقه
بخش پانزدهم
30 دقیقه
بخش شانزدهم
24 دقیقه
بخش هفدهم
32 دقیقه
بخش هجدهم
28 دقیقه
بخش نوزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دره‌ی پنهان
نویسنده
راویمحسن زرآبادی پور
ناشر چاپینشر چشمه
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۲۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
۸۰۰۰۰ 56000 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دره‌ی پنهان

انسیه عرفان
۱۳۹۸/۱۲/۱۸
هرچند شاکله کلی داستان رو دوست داشتم و به نظرم از تکنیک‌های داستان‌پردازی به خوبی استفاده کرده بود، اما زبان اثر برام دلچسب نبود. دلیلش هم اصرار بیش از حد نویسنده به فارسی‌نویسی و پرهیز از کلمات عربی بود. مثلا به جای ادارهٔ آب از دیوان‌خانهٔ آب استفاده کرده بود و این کار زبان رو از روانی خارج کرده بود. توصیفات خیلی مفصل و پرجزئیات هم گاهی خسته‌کننده می‌شد، هرچند حالتی شعرگونه و ادبی داشت. در حالت کلی اگه مخاطب به دنبال سرگرم‌ شدن باشه، این داستان خسته‌ش می‌کنه، اما مخاطب جدی داستان حتما از شنیدنش لذت می‌بره.
عاطفه داودیان
۱۳۹۷/۸/۲۷
آقای قراچه داغی مترجم و نوسنده محبوب من هستند و به کار ایشان اعتقاد دارم. اسم ایشان روی جلد کتاب برای من کفایت میکند و مشتاقم آثر جدید ایشان دره پنهان را بخوانم.
امید ایزدی
۱۳۹۸/۱/۵
عالی و درجه یک مخصوصا نثر کتاب
Mehdi Tehrani
۱۳۹۷/۹/۱۷
لازم است شنیده شود
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دره‌ی پنهان

برای دریافت کتاب صوتی دره‌ی پنهان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.