معرفی و دانلود کتاب صوتی دلت که پاک باشد داستانت پایان خوشی خواهد داشت

عکس جلد کتاب صوتی دلت که پاک باشد داستانت پایان خوشی خواهد داشت
قیمت:
۷۳۳۲۰ ۵۱,۳۲۴ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دلت که پاک باشد داستانت پایان خوشی خواهد داشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دلت که پاک باشد داستانت پایان خوشی خواهد داشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دلت که پاک باشد داستانت پایان خوشی خواهد داشت

روایت‌هایی شنیدنی از حقیقت، شادی، عشق و خوشبختی! کتاب صوتی دلت که پاک باشد داستانت پایان خوشی خواهد داشت شاید معروف‌ترین اثر هاکان منگوچ باشد، نویسنده‌ای که علاقه‌ی وافری به مباحث عرفانی و صوفی‌گری دارد. او با قلم ساده اما شیوای خود زوایای پنهان زندگی را نشان داده و چگونگی کشف معنای حقیقی وقایع را به شما می‌آموزد.

درباره‌ی کتاب صوتی دلت که پاک باشد داستانت پایان خوشی خواهد داشت

چندبار کاری را به نیتی خاص شروع کرده‌اید که به نتیجه‌ای کاملا متفاوت ختم شده؟ داستان زندگی هاکان منگوچ در کتاب صوتی دلت که پاک باشد داستانت پایان خوشی خواهد داشت (Kalbin Temizse Hikayen Mutlu Biter) ماجرایی از همین دست است. او در بیست‌ونه سالگی به دلیل عشقش به حیوانات راهی آفریقا شد. این نویسنده‌ی ترک جایی بین کشورهای زیمباوه، موزامبیک و بوتسوانا مشغول کار داوطلبانه با شیرها بود و هدف دیگری از حضور در این مکان نداشت که ناگهان با یک صوفی ملاقات کرد... .

مگنوچ، نیتِ زندگی کنار حیوانات وحشی را داشت و آن صوفی، عزم گوشه‌نشینی. اما صدای نواختن نی که هاکان به همراه خود برده بود، عارف را به نزد او کشاند. آن‌ها مدتی طولانی به گفتگو نشستند. امر مراقبت از سلطان جنگل برای مرد جوان، به عطشی برای معنویت تبدیل شد و میل به انزوایِ صوفی، جایش را به شوق آموزگاری داد. کتاب صوتی دلت که پاک باشد داستانت پایان خوشی خواهد داشت نتیجه‌ی آن روزهای پربار است و بی‌اغراق ما مردمِ قرن 21 چه خوشبختیم که برای فهمیدن رازهای هستی تنها به آزمون و خطا متکی نیستیم!

اینترنت این امکان را فراهم کرده تا به‌راحتی مکالمه‌ای عمیق در سرزمین الماس‌ -لقب آفریقای جنوبی- را به زبان فارسی بشنویم و به داستان‌های حیات‌بخش نویسنده‌ای ترک گوش بسپاریم. این کتاب که توسط انتشارات نسل نواندیش به چاپ رسیده یکی از محبوب‌ترین آثار عرفانی-روان‌شناسی است. هر قسمت آن به بخش یا مرحله‌ای خاص از زندگی مانند عشق، فقدان، دوستی، فداکاری، صبر، بخشش و موفقیت می‌پردازد. او که بینش خود را مدیون تعالیم آن مرد صوفی -مربی فراموش‌نشدنی زندگی‌اش- می‌داند، می‌کوشد شما را با معنای واقعی هر یک از این مفاهیم آشنا سازد.

هدف هاکان منگوچ کمک به دیگران برای گذر از دردها و یافتن گنج‌هاست، وظیفه‌ای نه‌چندان پیچیده اما دشوار که بیشتر از هر چیز به ایمان، پایداری و توکل نیاز دارد. اگر شما نیز دوست دارید به جمع افرادی که با راهنمایی‌های او زندگی‌شان را دگرگون کرده‌اند بپیوندید، شما را به شنیدن کتاب صوتی دلت که پاک باشد داستانت پایان خوشی خواهد داشت با ترجمه‌ی فائزه پورعلی دعوت می‌کنیم.

در انتها شایان ذکر است که این کتاب گویا و اثرگذار توسط نشر صوتی ماه آوا تهیه شده است.

کتاب صوتی دلت که پاک باشد داستانت پایان خوشی خواهد داشت مناسب چه کسانی است؟

اگر از طرفداران حوزه‌ی عرفان و تصوف هستید و به کتاب‌های روانشناسی و خودسازی هم علاقه دارید، شنیدن کتاب صوتی درد همیشه راه را نشان می‌دهد فرصتی بی‌نظیر برای شماست.

با هاکان منگوچ بیشتر آشنا شویم

هاکان منگوچ در ترکیه متولد شد و در دانشگاه اولوداغ به تحصیل ادامه داد. نوجوان بود که به موسیقی علاقه‌مند شد و در هنرستان هنرهای زیبا به تحصیل پرداخت اما کمی بعد آن را رها کرد. هاکان منگوچ (Hakan Mengüç) زبان عثمانی می‌داند و دوره‌های متعددی در رابطه با صوفیسم گذرانده است. او اکنون یکی از مشهورترین نویسندگان و سخنرانان حوزه‌ی تصوف و خودیاری به شمار می‌آید.

جملات برگزیده کتاب صوتی دلت که پاک باشد داستانت پایان خوشی خواهد داشت

  • هر درد آبستن تولدی جدید است.
  • من ایمان دارم که هیچ اتفاقی تصادفی نیست.
  • تابه‌حال فکر کرده‌ای این قدم‌هایی که در سفر زندگی برمی‌داری تو را به کجا می‌برد؟
  • آرزو می‌کنم هر چیزی که نبودش را حس می‌کنی، ابتدا جست‌وجوی آن را از درونت آغاز کنی.
  • من بدون تو هم زندگی می‌کنم، اما با تو به‌گونه‌ای دیگر زندگی می‌کنم.
  • بسته بودن در برابر تغییر، مقاومت در برابر زندگی است و کسی نیست که با مقاومت در زندگی برنده باشد.
  • ممکن است مردها زنانی ضعیف و مطیع را انتخاب کنند، اما به‌طورقطع عاشق زنانی می‌شوند که اعتمادبه‌نفس دارند و قدرتمند هستند.

در بخشی از کتاب صوتی دلت که پاک باشد داستانت پایان خوشی خواهد داشت می‌شنویم

عقاب‌ها در گونۀ پرندگان یکی از گونه‌هایی هستند که عمر طولانی دارند. عقاب‌هایی وجود دارند که هفتاد سال عمر می‌کنند، اما برای اینکه این سال‌ها را ببینند، مجبورند در چهل‌سالگی‌شان تصمیمی سخت و دشوار بگیرند.

وقتی عقاب به چهل‌سالگی می‌رسد، پنجه‌هایش سخت می‌شود و انعطافش را از دست می‌دهد؛ برای همین، عقاب بعد از چهل‌سالگی نمی‌تواند شکار را در پنجه‌هایش گیر بیندازد و خود را تغذیه کند. منقارش بلند شده و تا سینه‌اش خم می‌شود. پرهایش ضخیم می‌شوند و در یکدیگر گیر می‌کنند. پرواز کردنش هم دشوار می‌شود. درحقیقت زمانِ یک انتخاب برای عقاب می‌رسد. یا باید این تغییر را بپذیرد و مرگ را انتخاب کند یا درد و سختی تولد دیگر را به جان بخرد. دورۀ تولد دوباره‌اش هم 150 روز طول خواهد کشید.

عقابی که تولدی دیگر را انتخاب می‌کند، به قلۀ یک کوه پرواز می‌کند و روی یک سنگ می‌نشیند. با تمام نیرویش منقارش را به سنگ می‌کوبد، تا زمانی که منقارش از جا کنده شود و بیفتد، سپس با تحمل درد فراوان به انتظار درآمدن منقار جدیدش می‌نشیند.

وقتی منقار جدیدش درآمد و رشد کرد، با آن پنجه‌هایش را می‌کشد و از جا درمی‌آورد. سپس به انتظار درآمدن پنجه‌های جدید می‌نشیند و با آن پرهایش را می‌کند. پس از پنج ماه، عقاب برای زندگی بیست سال، شاید هم بیشتر، به‌واسطۀ این تولد دوباره، برای پرواز آماده می‌شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
49 دقیقه
بخش اول
38 دقیقه
بخش دوم
41 دقیقه
بخش سوم
32 دقیقه
بخش چهارم
33 دقیقه
بخش پنجم
47 دقیقه
بخش ششم
31 دقیقه
بخش هفتم
30 دقیقه
بخش هشتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دلت که پاک باشد داستانت پایان خوشی خواهد داشت
نویسنده
مترجمفائزه پورعلی
راویمحمود هادی زاده
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۷۳۳۲۰ ۵۱,۳۲۴ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دلت که پاک باشد داستانت پایان خوشی خواهد داشت

حانیه رنجبر
۱۴۰۱/۱۱/۷
این کتاب۸ فصل دارد در فصل ۱ در زندگی باید هدف مشخصی داشته باشیم افراد معمولا برای چیزی تلاش میکنند که آنرا در دسترس خود دارند. در قسمتی از فصل علت نام گذاری کتاب را با بیان داستان دو درخت شفت آلو بیان کرده که بسیار داستان زیباییست امیدوارم با انتخاب این کتاب این داستان را بخوانید و بهره یکافی را در ببرید.
در فصل۲ مورد زیبایی سخن گفته شده که سخنی میتواند جلوی جنگی را بگیرد و یا سبب ساز جنگی شود.
در فصل ۳ به ۲ عامل که در بهبود کیفیت زندگی تاثیرگذار هستند پرداخته:
رابطه مان با خودمان به این صورت که خودمان را دوست بداریم و ازش قائل بشیم.
رابطه مان با اطرافیان است که باید افراد اطراف خود را تغییر دهیم زیرا که رفتار و افکار ما تحت تاثیر حرفهای افراد اطراف مان قرار میگیرد.
در فصل ۴ به ۶ اشتباهی که رابطه را خراب میکند پرداخته که دو مورد آن را برایتان بازگو میکنم:
مردها تغییر نمیکنند فراموش کردن رابطه‌ی زناشویی همراه پدر و مادر شدن
درفصل ۵ تمریناتی برای افزایش اعتمادبه نفس گفته و همچنین به معرفی زن قاطع و ویژگیها و استانداردهای رابطه‌اش را بیان کرده است.
در فصل۶ ویژگی زنان قدرتمند و شاد را بیان کرده و گفته شده زنانی رها نکردنی هستند که شاد و قدرتمند هستند و انقلاب درونی خود را شروع کردند. حتما این فصل از کتاب را به بانوان پیشنهاد میکنم بسیار در زندگی کاربرد دارد.
در فصل۷ به طی کردن مسیر تکامل پرداخته و اینکه اگر خود را بشناسیم خدا را میشناسیم توضیح داده است.
در فصل ۸ در مورد تضادهای موجود در کائنات صحبت میکند که باید تضادها را بپذیریم و یکی را انتخاب کنی و در مسیر انتخابت قراربگیری.
درسهایی درمورد مهارت داشتن با وجود افکار منفی دیگران و قرار گرفتن درمسیر درست صحبت میکند.
اکبر پورحسن هرزندی
۱۴۰۲/۸/۱۸
با سلام این سومین کتابی هست که از هاکان منگوچ میخونم کتابهاش یکی از یکی بهتر بودهچقدر شیوا، جذاب و پندآموز اتفاقات به ظاهر ساده دور و برمون رو با جهان بینی عمیق و در عین حال ماورایی و مدبرانه بررسی و تحلیل میکنه، به شخصه از گوش دادن به پادکست کتاب‌های ایشون خسته نمیشم و حتی در مسیر خونه تا محل هم و کارم، رفتنی هم برگشتی گوش میدم و ضمنا جذابیت مطالبش تقریبا هر شب قبل از خواب حداقل دو ساعتی خواب رو از چشمان من میگیره، کاش زودتر با کتابهای هاکان منگوچ آشنا میشدم هر چند بقول خودش هر چیزی باید دم بکشه و وقتش فرا برسه و تا چیزی جاش خالی نشه با یه چیز دیگه پر نمیشه، دلتون آرام و روشن به نور حقیا علی
Melika safizadeh
۱۴۰۲/۱۲/۱۱
اولا تشکر فراوان بعلت صوتی کردن این کتاب زیبا.
پارسال عید وقتی کتابراه این کتاب بصورت مجانی گذاشته بود، من استفاده کردم. اما متنی. بینهایت شیرین و آموزنده. کلا کتابهای هاکان یکی از یکی قشنگتر چون نویسنده توانا و قابلی.
الان دوباره صوتی این کتاب را خریدم. عالی. صدای راوی هم خیلی مناسب برای و که
داستان صدای گرمی داشتند مخاطب را ترغیب می‌کردند برای ادامه گوش دادن...
من این کتاب به همه پیشنهاد می‌دهم. کلا کتابهای هاکان منگوچ، زیبا، دلنشین، جذاب و مفید و کاربردی و پر از نکته و مطالب خاص هست که باید با جان و دلت سراپا گوش بدی و استفاده کنی.
rahman kian
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
سه ستاره میدم دوتا برای زحمات گوینده و عوامل.
ارزش این کتاب ۹۰۰۰تومنه ۵۰۰۰تومنش برای زحمات گوینده و عوامل.
سواد و آگاهی نویسنده در حد سخنرانان پای منبری.
مقصود نویسنده از نوشتن کتاب کسب درامد بوده.
این کتاب مناسب برای توده مردم است نه کسانی که به دنبال چیزهای خاص هستند.
اگر سن شما بالای و
۲۵ سال است حداقل پنج کتاب قبلتر خوانده اید پیشنهاد میکنم سراغ این کتاب نروید.
کسانی که به کامنتهای دیگر اعتماد میکنند جزو همان توده مردم هستند که قبلتر اشاره کردم و قطعا سودی نمیکنند از خرید این کتاب.
فرزانه گل مرجان
۱۴۰۱/۱۰/۲۹
بالای ده بار خوندم کتاب متنی را. و ده بار بیشتر گوش دادم. چقدر صدای آقای هادی زاده آرام بخش هست. و البته خود کتاب که ارزش هزار بار خوندن و گوش دادن داره. به نظرم کتاب باید حداقل دو بار خوند بعد همون کتاب به صورت صوتی گوش داد بعد نوشت البته نه هر کتابی را. این کتاب عالیه ممنون از کتابراه
نورالله دستمزد
۱۴۰۱/۱۰/۴
نمی‌دونم در موردش چی بگم هرچی از زیبایی این اثر بگم کم گفتم، البته اثر که چی بگم واقعیت زندگیه.
اولین تجربه آشناییم با هاکان از طریق این کتاب بود، واقعا فوق العاده هستش، بعضی وقتا کلمات قاصر هستن از اینکه خوبی یه چیزیو بیان کنند و بی شک آثار هاکان هم جز این چیزها هستن
مرجان حمزه نژاد
۱۴۰۱/۱۰/۹
تمام نوشته هاى هاکان منگوچ را توصیه میکنم
عرفان مولانا را به زبان بسیار ساده، در غالب تمثیل، داستان و اتفاقات روزمره زندگى به شیوایى و شیرینى نقل میکند.
همه نوشته هاش ارزش بارها خواندن و شنیدن را دارد.
صداپیشگان کتابراه هم به جذابیت داستانها افزوده اند
Zohre Babayi Babayi
۱۴۰۱/۱۲/۲۴
کتابی پر از پند و اندرز‌هایی در قالب داستان‌های کوتاه که شاید شنیده باشید ولی شنیدن دوباره این داستان‌های شیرین خالی از لطف نیست صدای گوینده اول داستان یکم اذیتم کرد اما وقتی ادامه پیدا کرد به صداشم عادت کردم و از خود داستان‌ها لذت بردم
ملودى
۱۴۰۲/۶/۳۱
هر کدوم از کتابای هاکان رو گوش میدم، مثه یه شوک در تمام سیم پیچی‌های مغز و باور هام هست. مثال‌های به جا. توضیحات جامع و همچنین گوینده‌ای مسلط که باعث شد کتاب رو درست بفهمم و ادامه بدم و به پایان برسانم🌹
سعیده
۱۴۰۱/۱۰/۳
سلام
کتاب‌های هاکان منگوچ بسیار تاثیر گذاره و
از ترجمه سپاس گزارم بنظرم
برای بهتر شدن فضاهای کتاب‌های عرفانی اگر یک موسیقی بیکلام هم پخش شود
با صدای بسیار ملایم تاثیر کتاب را بیشتر میکند
علی ابراهیمی
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
میشه گفت اغلب نوشته‌های هاگان بیشتر از داستانها تحلیل میکنه تا روحیه کسی که به عمق عرفان بره و مطلبی بگه نه اونقدرها کتاب پر قدرتی نیست و گوینده خسته نباشه ولی اون جذابیت خاص رو نداره
عاطفه
۱۴۰۲/۳/۹
واقعا هاکان منگوچ نویسنده این کتاب و کتاب موعد مقرر بسیار زیبا و صریح حق مطلب رو ادا میکنه و کاملا قابل درک و فهم برای اکثر انسانهاست خیلی مطالب مفیدی ازش یاد گرفتم پیشنهاد میکنم
سمیه محمد باقری
۱۴۰۲/۲/۳۱
سلام این کتاب فوق العاده عالی من نسخه چاپی کتاب را داشتم حالا نسخه صوتی را خرید که بار‌ها و بارها به این کتاب گوش کنم صدای گوینده هم عالی است تشکر از کتاب راه
A. Khoddami
۱۴۰۱/۱۲/۸
کتاب فوق‌العاده وعالیه، توصیه می‌کنیم که این کتاب رو حتما گوش کنید چون کلی برای من راهگشا بود. امیدوارم که برای شما هم اینگونه باشد.
نگار
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
عاااالی و لذت‌بخش ومثل همیشه کتاب صوتی یه همدم و دوست خوبه که محتوا ومضمونشو انتخاب می‌کنم. خوانش و محتوا موثری داره 👌سپاس کتابراه
مشاهده همه نظرات 38

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دلت که پاک باشد داستانت پایان خوشی خواهد داشت

برای دریافت کتاب صوتی دلت که پاک باشد داستانت پایان خوشی خواهد داشت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.