معرفی و دانلود کتاب صوتی رمزگشایی زبان بدن

عکس جلد کتاب صوتی رمزگشایی زبان بدن
قیمت:
۷۰۲۰۰ ۴۹,۱۴۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رمزگشایی زبان بدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رمزگشایی زبان بدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی رمزگشایی زبان بدن

راهنمایی جامع برای آشنایی با الفبای بدن! جو ناوارو در کتاب صوتی رمزگشایی زبان بدن، کلیه‌ی اشارات و عکس‌العمل‌های فیزیکی افراد را به تفکیک اعضای بدن به شما معرفی کرده و شما را از هر کتاب دیگری درمورد زبان و حرکات بدن بی‌نیاز می‌کند. این اثر تحسین‌شده و علمی با زبان ساده و عامه‌پسند خود، به شما در بهبود روابط اجتماعی و برقراری ارتباط با اطرافیانتان یاری می‌رساند.

درباره‌ی کتاب صوتی رمزگشایی زبان بدن

با وجود اینکه در دوره‌ی پیشرفت سرسام‌آور تکنولوژی زندگی می‌کنیم و با ابزارهای گوناگون ارتباطی احاطه شده‌ایم، اما هنوز هم هیچ وسیله‌ی پیشرفته‌ای نتوانسته جای ارتباط حضوری را بگیرد. باور نمی‌کنید؟ کافی‌ست به تجربه‌های ساده‌ای که در زندگی اجتماعی خود داشته‌اید توجه کنید، درمی‌یابید که ارتباط رودررو از تمامی انواع ارتباط کامل‌تر است. به طور مثال، بارها شده در پیامک‌هایمان موجب سوء‌برداشت طرف مقابل شده‌ایم یا در تماس‌های تلفنی و تصویری به این خاطر که تنها صدا یا تصویری محدود از طرف دیگری داشته‌ایم، آن‌طور که لازم بوده پی به مقصود او نبرده‌ایم. با این اوصاف، در ارتباط‌های مستقیم حضوری چه عنصری وجود دارد که علم بشر هنوز نتوانسته آن را تمام و کمال با ابزارهای ارتباطی دیگر شبیه‌سازی کند؟ پاسخ در یک کلام نهفته: زبان بدن!

هنگامی که در مقابل فرد دیگری می‌نشینیم و مکالمه‌ای را با او آغاز می‌کنیم، زبان بدن دست‌به‌کار می‌شود و به کمک کلام می‌آید تا هم طرف مقابل در انتقال مفهوم موفق‌تر باشد و هم ما پیام او را موفقیت‌آمیز دریافت کنیم. با اینکه حرکات و زبان بدن کاملاً محسوس هستند اما بسیاری از افراد به دلیل ناآگاهی، از توجه به آن‌ها غافل می‌شوند. با این حال، جو ناوارو (Joe Navarro) در کتاب صوتی رمزگشایی زبان بدن (The Dictionary of Body Language) تمامی نکته‌های ریز و درشت آن را در اختیارتان قرار داده تا دیگر نگرانی‌ای از بابت ارتباط موفق با هم‌صحبت‌هایتان نداشته باشید.

زبان بدن با اینکه نسبت به کلام بشر محدودیت‌های زیادی دارد و هرگز به پای آن نمی‌رسد، از مزیت‌هایی نیز برخوردار است که قوه‌ی ناطقه‌ی ما از آن‌ها محروم مانده. مزیت‌هایی مثل اینکه ما می‌توانیم از کلام دروغین استفاده کنیم و در لفظ، دیگری را فریب دهیم اما زبان بدن هرگز دروغ نمی‌گوید. حرکات بدن به‌خوبی، اضطراب فرد یا پنهان‌کاری او را نشان می‌دهند، حتی اگر خودش اصرار داشته باشد که به آرامش یا صداقت تظاهر کند.

به کمک کتاب صوتی رمزگشایی زبان بدن، به طور کلی با ساختار تک‌تک اجزای بدن آشنا می‌شوید. سپس واکنش فیزیکی و ناخودآگاه آن‌ها را در برخورد با وضعیت‌های مختلف می‌آموزید. نظم و جامعیتی که جو ناوارو در تدوین اثر حاضر به کار برده ستودنی است و توجه مخاطب را نیز به خود جلب می‌کند.

برای اینکه بر رفتارهای فیزیکی خود هنگام گفت‌و‌گو تسلط بیشتری داشته باشید، صحبت‌های دیگران را از طریق زبان بدنشان بهتر درک کنید و بتوانید از طریق ابزارهایی که زبان بدن در اختیارتان قرار می‌دهد ارتباطات اجتماعی گسترده و موفقی داشته باشید، کتاب صوتی رمزگشایی زبان بدن را فراموش نکنید.

این کتاب شنیدنی را آزاده اعرابی به فارسی برگردانده و نسل نواندیش به چاپ رسانده است. کتاب حاضر را با صدای حمید یزدانی از سوی نشر صوتی ماه آوا خواهید شنید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی رمزگشایی زبان بدن

  • کتاب رمزگشایی زبان بدن، نوشته‌ی جو ناوارو کتابی جامع درمورد شناسایی زبان بدن محسوب می‌شود. به شما پیشنهاد می‌کنم حتماً این کتاب را بخوانید. (امی کادی)

  • کتاب جالب ناوارو برای مخاطبانی که می‌خواهند رازهای ارتباطات غیرکلامی را کشف کنند، نکته‌های آموزنده‌ی بسیاری ارائه کرده. نکته‌های سودمند این اثر را در روابط خود به کار ببرید و از تأثیرات عمیق آن شگفت‌زده شوید. (مارک باودن)

  • خواندن کتاب زبان بدن برای هر کسی که می‌خواهد از چند‌و‌چون زبان بدن سر دربیاورد ضروری است . (کریس واس)

  • کتاب حاضر، ابزاری حیرت‌انگیز برای کسانی است که قصد دارند به معنای رفتار انسان‌ها پی ببرند. تعریف‌ها و توضیحات دقیق نویسنده، بعدها برایتان به معیاری برای سنجش آثار مشابه این کتاب تبدیل خواهد شد. (رابین دریک)

کتاب صوتی رمزگشایی زبان بدن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر مایلید سازوکار بدن خود و دیگران را به‌خوبی بشناسید و از این طریق، احساسات و واکنش‌های افراد را در موقعیت‌های گوناگون تشخیص دهید، کتاب صوتی رمزگشایی زبان بدن برایتان بسیار سودمند خواهد بود.

با جو ناوارو بیشتر آشنا شویم

جو ناوارو، نویسنده‌ی مشهور و سخنرانی است که سابقاً سرپرستی اف‌بی‌آی را به عهده داشته. این نویسنده در زمینه‌ی زبان بدن تخصص دارد کهمهارت او به دوران سخت کودکی‌اش برمی‌گردد. هنگامی که به‌عنوان یک کودک پناهنده پا به آمریکا نهاده بود و باید هر طور شده بود ارتباط با مردمی کاملاً بیگانه را می‌آموخت.

کتاب‌های «زبان بدن: آنچه بدن می‌گوید»، «رمزگشایی زبان بدن» و «شخصیت‌های خطرناک» عناوین آثار جو ناوارو هستند.

در بخشی از کتاب صوتی رمزگشایی زبان بدن می‌شنویم

در مقابل گوشی‌های هوشمند، لب‌هایمان را غنچه می‌کنیم تا از خودمان عکس بگیریم، آن‌ها را با رژ لب رنگ می‌زنیم تا جذاب‌ترشان کنیم. برای مخفی کردن سن و سالمان به لب‌هایمان ژل تزریق می‌کنیم و به آن‌ها زبان می‌زنیم تا مرطوب نگهشان داریم. لب‌هایمان همیشه فشار، گرما، سرما، طعم، حساسیت و حتی حرکت هوا را حس می‌کنند و برای درک این احساسات از طریق لب‌ها، پایانی وجود ندارد.

لب‌ها نه تنها حس می‌کنند، بلکه می‌توانند حساس باشند. لب‌ها با حس دوست داشتن، دوست نداشتن و حتی ترس ارتباط برقرار می‌کنند. ما لب‌هایمان را زینت می‌دهیم، آن‌ها را ماساژ می‌دهیم، با لب‌هایمان بازی می‌کنیم و اوه بله! با لب‌هایمان می‌بوسیم. به نوعی آن‌ها یکی از مواردی هستند که ما را منحصربه‌فرد می‌کنند.

141. اندازه لب‌ها: متناسب با حالت عاطفی‌ای که داریم، سایز و ابعاد لب‌هایمان تغییر می‌کند. لب‌ها در زمان استرس کوچک و در حالت آرامش بزرگ می‌شوند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
60 دقیقه
مقدمه و بخش اول
62 دقیقه
بخش دوم
69 دقیقه
بخش سوم
65 دقیقه
بخش چهارم
92 دقیقه
بخش پنجم
86 دقیقه
بخش ششم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی رمزگشایی زبان بدن
نویسنده
مترجمآزاده اعرابی
راویحمید یزدانی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
۷۰۲۰۰ ۴۹,۱۴۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رمزگشایی زبان بدن

Foad Abdollahpour
۱۴۰۲/۲/۱۲
کتاب خوب و جذابی بود
به ویژه این نسخه صوتی بسیار خوب گرداوری شده است، هدف این کتاب آگاه ساختن بیشتر خواننده از نشانه‌های غیرکلامی خود و آشکار کردن چگونگی برقراری ارتباط افراد با یکدیگر با استفاده از این واسطه است. نه ارائه فرمول‌های معجزه آسایی که در بعضی از کتاب‌ها به صورت تبلیغاتی آورده شده‌اند.
مهدی صالحی
۱۴۰۲/۹/۳
خوشحالم این کناب ترجمه نسل نواندیشه. جو ناوارو در این کتاب آموزش زبان بدن اولویتش نیست بلکه دسته‌بندی حرکات معنادار اولویتشه.
برای آموزش زبان بدن یک کتاب به همین نام داره که پیشنهاد می‌کنم اون رو هم بخونید
Hoori
۱۴۰۲/۴/۲۶
اطلاعات خوبی ارایه میده و گوینده، کتاب رو انقدر با متانت و آرام و شمرده میخونه که به دل میشینه و از شنیدن این کتاب خسته نمیشیم.
Sajjad
۱۴۰۲/۲/۲۵
خیلی عالیه. نظرشخصیِ خودمه باهمه‌ی زبان بدنهایی که مطالعه داشتم فرق میکنه
امیرحسین چترزرین
۱۴۰۲/۹/۲۶
کتابی مناسب برای کسانی که در زندگی روزمره خود با راستگویان کمتر معاشرت دارند
میلاد د
۱۴۰۲/۴/۲۸
بهترین کتابی که میشه برای زبان بدن توصیه کرد
حسین علیزاده
۱۴۰۲/۲/۳۱
کتاب خوبی است ولی نیاز به تصویر بیشتری برای درک بهتر دارد
Ali Hesam
۱۴۰۳/۲/۶
حالت مصور و کاملی داشت مول یک کالکشن کامل بود
Maisam1363
۱۴۰۲/۱۰/۱۷
عالی بود مخصوصا گوینده
قاسم
۱۴۰۲/۹/۶
فقط خواندن کافی نیست باید تمرین کرد
Lionel Meesi
۱۴۰۲/۸/۳۰
حتما دانلود کنین
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب صوتی رمزگشایی زبان بدن

برای دریافت کتاب صوتی رمزگشایی زبان بدن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.