معرفی و دانلود کتاب زبان بدن: آنچه بدن می‌گوید

عکس جلد کتاب زبان بدن: آنچه بدن می‌گوید
قیمت:
۴۱۰۰۰ 20500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زبان بدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زبان بدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زبان بدن: آنچه بدن می‌گوید

کتاب زبان بدن نوشته‌ی جو ناوارو راهنمای کاملی برای تقویت هوش غیرکلامی است. زبان هر انسانی فقط مجموعه گفتارها و کلماتی نیست که از او می‌شنویم. هر انسانی، زبانِ دیگری به نام زبان بدن دارد که آگاهی از آن می‌تواند ما را به شناخت خوبی از او برساند. آگاهی از حالت‌های مختلف بدن نه‌تنها برای شناخت دیگری، بلکه برای شناخت خود ما و رفتارهایمان ضروری است.

درباره‌ی کتاب زبان بدن

به رفتارها و حرکات بدن‌تان در زمان اضطراب یا خوشحالی توجه کرده‌اید؟ بدن ما در موقعیت‌های مختلف می‌تواند بیان‌کننده و روایتگر حالِ درونی ما باشد. همان‌طور که شاعر اشاره کرده است، در هر موقعیتی که باشیم «رنگ رخساره خبر می‌دهد از سر ضمیر». شناخت زبان بدن در موقعیت‌های مختلفی همچون مذاکرات سیاسی، پای معاملات اقتصادی، ارتباط همدلانه با شریک عاطفی، مصاحبه‌های شغلی و... می‌تواند به یاری ما بیاید تا به بهترین شیوه حاضر شویم؛ همچنین بتوانیم با فهم زبان بدن فرد مقابل نیز، از درونیات او در آن موقعیت خاص اطلاع پیدا کنیم. جو ناوارو (Joe Navarro) که از متخصصان شناخته‌شده در زمینه‌ی رفتار غیرکلامی است در کتاب زبان بدن (What Every Body is Saying) به ما می‌آموزد که چطور بدون معطلی و اتلاف وقت، زبان بدن افراد را در موقعیت‌های مختلفی درک کنیم.

آگاهی از این زبان بر اساس آموزه‌های جو ناوارو در کتاب زبان بدن به ما در رمزگشایی رفتارهای مبتنی بر احساس افراد، جلوگیری از سوءتفاهم و برداشت‌های اشتباه و تشخیص رفتارهای فریبکارانه کمک خواهد کرد. در جای‌جای کتاب مثال‌هایی وجود دارد که حاصل تجارب حرفه‌ای نویسنده به‌عنوان یک متخصص رفتار غیرکلامی است. این راهنمایی‌ها و مثال‌های ذکرشده تأثیر زیادی در فهم و درک ساحت‌های مختلف رفتاری افراد دارد که کمتر موردِتوجه ما بوده‌اند. از آنجا که کتاب همراه با تصویر است، مشاهده تصاویر نیز ما را به شناخت درست‌تری از انواع زبان بدن می‌رساند.

جو ناوارو، نویسنده‌ی کتاب و استاد دانشگاه، سال‌ها در زمینه‌ی رفتار غیرکلامی و زبان بدن فعالیت داشته و به کسب تجربه پرداخته است؛ به همین دلیل، اطلاعات کتاب عاری از گمانه‌زنی‌های شخصی و پیش‌داورانه است. او همه‌ی محتوای کتاب را بر اساس تجربه‌های شخصی خود از سال‌ها فعالیت در این زمینه و یافته‌های علمی گردآوری کرده است. مطالعه‌ی کتاب زبان بدن نه تنها باعث می‌شود که با دقت بیشتری به بررسی رفتارهای دیگران بپردازیم، بلکه ما را نسبت به زبان بدن خود و بهبود آن نیز حساس‌تر می‌کند.

کتاب زبان بدن تاکنون سه بار تجدید چاپ شده و با ترجمه‌ی امیر انصاری و به همت انتشارات آموخته انتشار یافته است. این کتاب با مقدمه‌ی نویسنده و توضیح مفاهیم ضروری آغاز می‌شود. در فصل‌های بعدی کتاب، نویسنده به توضیح زبان بدن بخش‌های مختلف بدن مثل دست‌ها و انگشتان، چهره، شانه‌ها، سر و... می‌پردازد.

نکوداشت‌های کتاب زبان بدن

  • کتاب زبان بدن نتیجه‌ی پژوهش‌هایی شایسته و کتابی مناسب برای افزوده شدن به کتابخانه‌های بزرگ است. (Charli Osborne)

  • اثری استادانه درباره‌ی زبان بدن که توسط یک ناظر استثنایی نوشته شده است. اطلاعات جو ناوارو در این کتاب در بالاترین سطوح در FBI آزمایش شده است. من نمی‌توانم کتاب را به‌ اندازه‌ی کافی تحسین کنم. (David Givens)

کتاب زبان بدن مناسب چه کسانی است؟

همه‌ی افرادی که بهبود روابط اجتماعی برای آن‌ها یک ضرورت است، باید کتاب نامبرده را برای بهبود رفتارهای غیرکلامی و شناخت زبان بدن دیگران مطالعه کنند.

با جو ناوارو بیشتر آشنا شویم

جو ناوارو افسر سابق FBI است که به‌عنوان سخنرانی حرفه‌ای، استاد دانشگاه سنت لئو و متخصصی کارکشته و صاحب‌تجربه در زمینه‌ی هوش غیرکلامی و زبان بدن شناخته می‌شود. او علاوه بر این کتاب، آثار دیگری با موضوع مشابه نوشته است که از میان آن‌ها می‌توان به کتاب‌هایی نظیر «سه دقیقه تا روز رستاخیز و فرهنگ لغت زبان بدن»، «شخصیت‌های خطرناک» و «سخنان بلندتر از کلمات» و... اشاره کرد.

در بخشی از کتاب زبان بدن می‌خوانیم

خوشبختانه، مشاهده مهارتی است که قابل‌ یادگیری است. لزومی ندارد زندگی را به غافلگیر شدن بگذرانیم. علاوه بر این، چون مشاهده یک مهارت است، آموزش و تمرین درست به بهتر شدن‌مان در این مهارت کمک می‌کند. اگر از نظر مشاهده‌ای «دچار مشکل می‌شوید»، ناامید نشوید. اگر اراده کنید که برای مشاهده‌ی موشکافانه‌تر جهان‌تان وقت و انرژی صرف کنید، بر ضعف‌تان غلبه خواهید کرد.

کاری که باید بکنید این است که مشاهده، یعنی مشاهده‌ی هماهنگ را روش زندگی‌تان قرار بدهید. آگاهی از جهان اطراف‌تان با انفعال میسر نمی‌شود. مشاهده رفتاری آگاهانه و سنجیده است که تحقق آن مستلزم تلاش، انرژی و تمرکز و حفظ آن مستلزم تمرین مستمر است. مشاهده مثل ماهیچه است. اگر از آن استفاده کنید، قوی‌تر می‌شود و اگر استفاده نشود، نحیف خواهد شد. ماهیچه‌ی مشاهده‌ی خود را تمرین بدهید تا به رمزگشای قوی‌تری برای جهان اطراف‌تان تبدیل شوید.

ضمناً زمانی که از مشاهده‌ی هماهنگ حرف می‌زنم، منظورم این است که همه‌ی حواس‌تان را به کار بگیرید، نه فقط بینایی‌تان را. هر وقت وارد آپارتمانم می‌شویم، نفس عمیقی می‌کشم. اگر اوضاع «عادی» به نظر نیاید، نگران می‌شوم. یک‌بار، زمانی که از سفر به خانه برگشتم، متوجه شدم بوی خفیف سیگار در فضا مانده است. پیش از آنکه چشمانم بتواند خانه را موشکافانه وارسی کند، بینی‌ام مرا از خطر احتمالی آگاه کرد. متوجه شدم که مسئول نگهداری آپارتمان آمده بوده تا نشت لوله را تعمیر کند و بوی سیگار لباس‌ها و پوستش همچنان، با گذشت چند ساعت در هوا مانده بود.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار مترجم
پیشگفتار
سپاسگزاری
فصل اول: اسرار استاد شدن در ارتباط غیرکلامی
فصل دوم: زندگی با میراث لیمبیک
فصل سوم: یاری گرفتن از پاها برای پیشرفت در زبان بدن
فصل چهارم: نکاتی درباره‌ی بالاتنه
فصل پنجم: دانش در دسترس؛ رفتارهای غیرکلامی بازوها
فصل ششم: تسلط بر رفتارهای غیرکلامی دست‌ها و انگشتان
فصل هفتم: بوم نقاشی ذهن؛ رفتارهای غیرکلامی چهره
فصل هشتم: تشخیص فریب؛ با احتیاط پیش بروید!
فصل نهم: ملاحظات پایانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زبان بدن: آنچه بدن می‌گوید
نویسنده
مترجمامیر انصاری
ناشر چاپینشر آموخته
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات272
زبانفارسی
شابک978-600-8237-35-8
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک
۴۱۰۰۰ 20500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زبان بدن

Nora
۱۴۰۲/۷/۱۴
واقعا یکی از بهترین هاست این کتاب و بنظرم هر فرد باید حداقل یکبار این کتاب رو مطالعه کنه با تشکر از اپ کتابراه
Niusha mtl
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
کسایی که به علم زبان بدن علاقه دارند حتما این کتاب پیشنهاد میشه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب زبان بدن

برای دریافت کتاب زبان بدن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.