معرفی و دانلود کتاب صوتی رهبران موفق از خرد رهبری می‌گویند: آرمان گرایان، سازندگان، تغییردهندگان، تصمیم گیرندگان و استادان

عکس جلد کتاب صوتی رهبران موفق از خرد رهبری می‌گویند: آرمان گرایان، سازندگان، تغییردهندگان، تصمیم گیرندگان و استادان
قیمت:
۷۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رهبران موفق از خرد رهبری می‌گویند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رهبران موفق از خرد رهبری می‌گویند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی رهبران موفق از خرد رهبری می‌گویند: آرمان گرایان، سازندگان، تغییردهندگان، تصمیم گیرندگان و استادان

تنها درجه‌داران نظامی و مدیران شرکت‌ها نیستند که می‌توانند به‌عنوان رهبر خطاب شوند؛ بلکه از نظر دیوید روبنشتاین در کتاب صوتی رهبران موفق از خرد رهبری می‌گویند، هنرمندانی که احساسات انسان‌ها را برمی‌انگیزند و دانشمندانی که به اکتشافات مهم علمی می‌رسند نیز لایق این عنوان هستند. این کتاب که از پرفروش‌ترین‌های فهرست نیویورک تایمز است، درباره‌ی رازهای موفقیت طیف گسترده‌ای از رهبران برجسته‌ی جهان است.

درباره‌ی کتاب صوتی رهبران موفق از خرد رهبری می‌گویند

دکتر آنتونی اس. فاوچی، که از بزرگ‌ترین پزشکان و دانشمندان آمریکایی حال حاضر در زمینه‌ی بیماری‌های عفونی است و خدمات ارزشمندی برای تمام جهان انجام داده، ازجمله افرادی است که دیوید روبنشتاین (David M. Rubenstein) در کتاب صوتی رهبران موفق از خرد رهبری می‌گویند (How to Lead) با آن‌ها مصاحبه کرده تا اسرار تبدیل شدنشان به چنین رهبران بزرگی را در اختیار مخاطبانش بگذارد.

جف بزوس، بیل گیتس، سر ریچارد برنسون، ملیندا گیتس، اپرا وینفری، وارن بافت، فیل نایت، رابرت اف. اسمیت، اریک اشمیت، تیم کوک، جینی رومتی، ایندرا نویی، کریستین لاگارد، روث بیدر گینزبرگ، جک نیکلاس و مایک کرژیشفسکی، دیگر چهره‌های مشهور و تأثیرگذاری هستند که دوید روبنشتاین در کتاب صوتی رهبران موفق از خرد رهبری می‌گویند، با آن‌ها مصاحبه کرده است. دوید روبنشتاین این رهبران را به پنج دسته‌ی آرمان‌گرایان، سازندگان، تغییردهندگان، تصمیم‌گیرندگان و استادان تقسیم کرده و از هر دسته، سؤالاتی درباره‌ی مهم‌ترین تحولاتی که آفریدند و راز استقامتشان برای رسیدن به موفقیت پرسیده است.

رهبری کردن به طیف وسیعی از فعالیت‌ها اطلاق می‌شود. هر فردی که مسئله‌ی جدیدی را ابداع یا کشف می‌کند، در ساختارهای اجتماعی، رفتار افراد یا احساسات و دانش آن‌ها تحولی ایجاد می‌کند، بر دیگران تأثیر زیادی می‌گذارد و... می‌تواند به‌عنوان یک رهبر شناخته شود. دیوید روبشتاین در این کتاب صوتی، سؤالاتی درباره‌ی انگیزه‌ها و ویژگی‌های مشترک رهبران را که احتمالاً در ذهن بسیاری از ما نیز وجود دارد و کنجکاویم پاسخشان را بدانیم، از چند نمونه‌ی برجسته‌ی چنین افرادی پرسیده و در اختیار ما قرار داده است.

کتاب صوتی رهبران موفق از خرد رهبری می‌گویند با عنوان فرعی آرمان‌گرایان، سازندگان، تغییردهندگان، تصمیم‌گیرندگان و استادان را نشر صوتی جیحون با صدای محمد ولیان و براساس ترجمه‌ی آزاده بیداربخت منتشر کرده است. نسخه‌ی متنی این کتاب را نیز انتشارات اژدهای طلایی به چاپ رسانده است.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی رهبران موفق از خرد رهبری می‌گویند

  • از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز
  • از پرفروش‌ترین کتاب‌های وال استریت ژورنال
  • بهترین کتاب غیرداستانی به انتخاب ویراستاران و نویسندگان سایت آمازون

نکوداشت‌های کتاب صوتی رهبران موفق از خرد رهبری می‌گویند

  • دیوید روبنشتاین قصد دارد کاری کند که مخاطبانش رهبران را از تمام جنبه‌ها و جهات مثبت و منفی‌شان ببینند. (Forbes)

  • وقتش شده که نام دیوید روبنشتاین را به لیست بهترین مصاحبه‌کنندگان مانند بیل مویرز، لزلی شتال، اندرسن کوپر و جیم لهرر اضافه کنیم. روبنشتاین در کتاب رهبران موفق از خرد رهبری می‌گویند، بیست چهره‌ی برجسته‌ی آمریکایی را انتخاب کرده تا ماجرای واقعی رسیدنشان به این جایگاه قدرتمند رهبری را روایت کند. داستان‌هایی مسحورکننده، با ریتمی تند و سریع که یادآوری می‌کند در این عصر، همچنان با رهبرانی واقعی روبه‌‎رو هستیم. (دیوید گرگن، تحلیل‌گر شبکه‌ی سی.ان.ان)

  • دیوید روبنشتاین، متخصص حوزه‌ی رهبری است. گوش سپردن به این گنجینه که شامل توصیه‌هایی از جانب بزرگ‌ترین رهبران عصر حاضر می‌شود، مانند این است که روی یک صندلی راحتی نشسته‌ایم و به قطعاتی با مضمون اسرار این افراد گوش می‌کنیم. (والتر آیزاکسون، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)

کتاب صوتی رهبران موفق از خرد رهبری می‌گویند برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی رهبران موفق از خرد رهبری می‌گویند برای مخاطبان و علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت، مدیریت و خودسازی مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی رهبران موفق از خرد رهبری می‌گویند: آرمان گرایان، سازندگان، تغییردهندگان، تصمیم گیرندگان و استادان می‌شنویم

وقتی با رهبران دانشجو یا بسیار جوان صحبت می‌کنم، اغلب معتقدند در مجموع می‌توان زندگی را به سه دوره تقسیم کرد. یک‌سوم اول، دوره‌ی تحصیل یا آموزش برای شغلی در آینده است. یک‌سوم دوم، به تمرکز بر ساختن زندگی حرفه‌ای، تکمیل مهارت‌ها و ارتقا به رتبه‌های بالا یا موفقیت‌های پرمسئولیت و رهبری می‌گذرد و یک‌سوم پایانی هم، زمان بهره بردن از مزایا، مالی، روانی، معروفیت اجتماعی، دستاوردهای دو مرحله‌ی قبل است. به دانشجویان می‌گویم پیروزی در نخستین مرحله از زندگی می‌تواند لذت‌بخش باشد؛ اما اغلب اوقات برندگان این مرحله، رهبرانی نمی‌شوند که با توجه به کارنامه‌شان پیش‌بینی می‌شد بشوند. همچنین اضافه می‌کنم رهبری در بخش‌های دوم و سوم زندگی، می‌تواند برای فرد و جامعه بسیار معنادارتر و ماندگارتر باشد.

چرا تعداد زیادی از رهبران یک‌سوم اول، آن‌گونه که در جوانی‌شان به نظر می‌رسید سرنوشتشان همین باشد، به رهبران جهانی تبدیل نمی‌شوند؟ شاید به این دلیل که این بورسیه‌های رودز، رؤسای شوراهای دانشجویی، سردبیران روزنامه‌ها، ورزشکاران ملی آمریکا، دستیاران دیوان عالی و امثال آن‌ها، در پایان یک‌سوم اول زندگی، تا حدودی انرژی‌شان مصرف شده است. شاید بعد از نخستین مرحله، تا حدی بی‌دردسر و به‌راحتی جلو بروند، یا شاید به این نتیجه برسند که بزرگی یک رهبر، آن‌طور هم که می‌گویند آش دهان‌سوزی نیست.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
5 دقیقه
سخن ناشر
11 دقیقه
مقدمه - قسمت اول
18 دقیقه
مقدمه - قسمت دوم
19 دقیقه
مقدمه - قسمت سوم
22 دقیقه
آرمان‌گرایان - جف بزوس - قسمت اول
21 دقیقه
جف بزوس - قسمت دوم
20 دقیقه
بیل گیتس - قسمت اول
24 دقیقه
بیل گیتس - قسمت دوم
28 دقیقه
سر ریچارد برنسون
14 دقیقه
اپرا وینفری - قسمت اول
22 دقیقه
اپرا وینفری - قسمت دوم
24 دقیقه
وارن بافت - قسمت اول
17 دقیقه
وارن بافت - قسمت دوم
16 دقیقه
وارن بافت - قسمت سوم
25 دقیقه
سازندگان - فیل نایت
25 دقیقه
رابرت اف. اسمیت
17 دقیقه
تغییردهندگان - ملیندا گیتس - قسمت اول
17 دقیقه
ملیندا گیتس - قسمت دوم
23 دقیقه
اریک اشمیت
22 دقیقه
تیم کوک
17 دقیقه
جینی رومتی - قسمت اول
14 دقیقه
جینی رومتی - قسمت دوم
15 دقیقه
ایندرا نویی - قسمت اول
18 دقیقه
ایندرا نویی - قسمت دوم
22 دقیقه
تصمیم‌گیرندگان - کریستین لاگارد
30 دقیقه
دکتر آنتونی اس. فاوچی - قسمت اول
12 دقیقه
دکتر آنتونی اس. فاوچی - قسمت دوم
19 دقیقه
دکتر آنتونی اس. فاوچی - قسمت سوم
26 دقیقه
قاضی روث بیدر گینزبرگ - قسمت اول
17 دقیقه
قاضی روث بیدر گینزبرگ - قسمت دوم
18 دقیقه
استادان - جک نیکلاس - قسمت اول
17 دقیقه
جک نیکلاس - قسمت دوم
28 دقیقه
مایک کرژیشفسکی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی رهبران موفق از خرد رهبری می‌گویند: آرمان گرایان، سازندگان، تغییردهندگان، تصمیم گیرندگان و استادان
نویسنده
مترجمآزاده بیداربخت
راویمحمد ولیان
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۴۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رهبران موفق از خرد رهبری می‌گویند

ت ط
۱۴۰۲/۱۱/۶
بیشتر روایت زندگی افراد موفق هست تا ارائه راهکار
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی رهبران موفق از خرد رهبری می‌گویند

برای دریافت کتاب صوتی رهبران موفق از خرد رهبری می‌گویند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.