معرفی و دانلود کتاب صوتی بهترین کارکنان را انتخاب کنید و در حفظ آن‌ها بکوشید

عکس جلد کتاب صوتی بهترین کارکنان را انتخاب کنید و در حفظ آن‌ها بکوشید
قیمت:
۳۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بهترین کارکنان را انتخاب کنید و در حفظ آن‌ها بکوشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بهترین کارکنان را انتخاب کنید و در حفظ آن‌ها بکوشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بهترین کارکنان را انتخاب کنید و در حفظ آن‌ها بکوشید

فرقی ندارد صاحب کسب‌وکاری کوچک باشید یا مدیر شرکتی بزرگ و نامدار در سطح جهانی، یکی از بزرگ‌ترین مصائب شما استخدام نیروی جدید در مجموعه است. در کتاب صوتی بهترین کارکنان را انتخاب کنید و در حفظ آن‌ها بکوشید نوشته‌ی برایان تریسی راهکارهای عملی و ساده‌ای برای این فرایند خواهید آموخت. تریسی در 21 گام به شما می‌آموزد چگونه نیروی جدید خود را انتخاب کنید و به چه شیوه‌ای او را در سازمان خود پابند کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی بهترین کارکنان را انتخاب کنید و در حفظ آن‌ها بکوشید

در هر سازمان، فهرست بلندبالایی از ویژگی‌های شخصیتی و حرفه‌ای در نظر گرفته می‌شود که مصاحبه‌کنندگان باید آن‌ها را در افراد جدیدی که قصد دارند به مجموعه بپیوندند، ارزیابی کنند. ویژگی‌هایی که در جهان کسب‌وکارها اصطلاحاً به آن‌ها مهارت‌های نرم و سخت می‌گویند. مهارت‌های نرم دربرگیرنده‌ی ترکیبی از خصوصیات شخصیتی، تعاملی، فکری و هوشی افرادند. با بررسی این ویژگی‌ها با فرد به‌مثابه‌ی یک انسان روبه‌رو می‌شویم. اما مهارت‌های سخت با شخصیت فرد سروکار ندارند و ویژگی‌های فنی و حرفه‌ای را شامل می‌شوند و با بررسی آن‌ها در واقع فرد را به‌مثابه‌ی یک نیروی کار ارزیابی می‌کنیم. یافتن افرادی که تمامی این ویژگی‌های کاری و شخصیتی و اخلاقی و فردی و اجتماعی را دارا باشند، فرایندی پیچیده، دشوار و زمان‌بر است. اما در صورت یافتن نیروی کاری مورد نظر نیز، این دشواری به پایان نمی‌رسد. این تازه آغاز ماجراست. حفظ و نگهداری نیروی استخدام‌شده شاید حتی به‌مراتب دشوارتر از فرایند گزینش او باشد. چرا که دیگر فهرست از پیش‌تعیین‌شده‌ای از ویژگی‌ها در کار نیست و سروکار کارفرما با احساسات درونی کارمند از جمله حس تعلق و وفاداری او نسبت به سازمان است.

برایان تریسی (Brian Tracy) در کتاب بهترین کارکنان را انتخاب کنید و در حفظ آن‌ها بکوشید (Hire and Keep the Best People) 21 راهکار عملی و سرراست برای فرایند استخدام و نگهداری کارکنان جدید ارائه می‌دهد و در پایان هر فصل، تمرینی در نظر گرفته است تا بتوانید خود را متناسب با راهکار ارائه‌شده ارزیابی کنید. این راهکارها هیچ پیچیدگی و ابهامی در خود ندارند و مقصود نویسنده را بی‌هیچ لفافه‌گویی به مخاطب می‌رسانند. تریسی از خلال 20 سال تجربه در حوزه‌ی آموزش و مدیریت، به اصول مهم و اثبات‌شده‌ای برای جذب و حفظ کارمندان رسیده است. او این اطلاعات ضروری، مختصر و مفید را که هر مدیر باید برای جذب و نگهداری تواناترین و متعهدترین کارمندانش بداند، در این کتاب خلاصه کرده است.

کتاب صوتی بهترین کارکنان را انتخاب کنید و در حفظ آن‌ها بکوشید برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در سمَت کارآفرین، کارفرما و یا رهبر سازمان یا کسب‌وکاری قرار دارید، شنیدن این کتاب به شما کمک خواهد کرد مسیر استخدام و حفظ نیروی جدید را به‌آسانی طی کنید.

با برایان تریسی بیشتر آشنا شویم

برایان تریسی یکی از شناخته‌شده‌ترین و پرطرفدارترین نویسندگان کتاب‌های خودیاری است. این نویسنده و سخنران کانادایی در خانواده‌ای کم‌بضاعت به دنیا آمد و پس از سال‌ها کار سخت در باربری تصمیم گرفت مسیر زندگی خود را تغییر دهد. او از خود پرسید: «با وجود این حجم از کار سخت و طاقت‌فرسا، چرا در زندگی آدم موفقی به حساب نمی‌آیم؟» پرسشی که برای او حکم بزرگ‌ترین تلنگر زندگی‌اش را داشت و سبب شد آن جوان باربر به این نویسنده‌ی پرکار و پرفروش و نامدار تبدیل شود. یکی از ویژگی‌های تریسی فرموله کردن قواعد دستیابی به موفقیت است و این خصوصیت در کنار لحن طنزآمیز او، همان چیزی است که کتاب‌های او را در میان اقشار مختلف جامعه به آثاری پرطرفدار و ساده‌فهم تبدیل کرده است. تریسی تاکنون بیش از 80 جلد کتاب نوشته و منتشر کرده است که از میان آن‌ها می‌توان به عناوینی همچون «قورباغه‌ات را قورت بده»، «قورباغه‌ات را ببوس»، «مدیریت زمان»، «قدرت موفقیت شخصی»، «دانش پول»، «21 رمز میلیونر شدن»، «کمک به خویشتن» و «جادوی انگیزش» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی بهترین کارکنان را انتخاب کنید و در حفظ آن‌ها بکوشید می‌شنویم

هرگاه کسی مرتکب اشتباه می‌شود که این به دفعات اتفاق می‌افتد، به جای انتقاد کردن از او به راه‌حل فکر کنید. به این فکر کنید که چه می‌توان انجام داد. به کارمند خود کمک کنید تا از اشتباهات خود درس بگیرد. از او بپرسید: «چه درسی آموختی؟ اگر این بار به مشکل مشابهی برخوردی، اگر اینگونه که من می‌گویم رفتار کنی نتیجه بهتری می‌گیری.»

به کارکنان خود کمک کنید تا از شکست‌های موقتی درس بیاموزند. به آن‌ها کمک کنید تا از اشتباهات خود پند بگیرند. در هر جایی که امکانش باشد از آن‌ها تعریف و تحسین کنید. حکایت مشهوری درباره‌ی توماس واتسون، بنیانگزار ای‌بی‌ام، تعریف می‌کنند. او یکی از روزها یکی از معاونین جوان خود را به دفترش فرا خواند. این معاون مبلغ ده میلیون دلار برای یک پروژه خرج کرده بود اما پروژه شکست خورده بود. وقتی معاون به اتاق واتسون رفت، استعفانامه‌اش را به او تقدیم کرد و گفت: «باید مرا اخراج کنید. من بی‌سروصدا می‌روم. می‌دانم که اشتباه کرده‌ام.» واتسون جواب داد: «اخراجت کنم؟ چرا باید تو را اخراج کنم؟ من تازه ده میلیون دلار خرج آموزش تو کرده‌ام. حالا بهتر است درباره مأموریت بعدی‌ات صحبت کنیم.» این رفتار یک مدیر اجرایی عالی است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
مقدمه: مهارت سرنوشت‌ساز
9 دقیقه
به انتخاب نیروى انسانى اولویت فراوان بدهید
5 دقیقه
درباره کار بیندیشید
7 دقیقه
شرح وظایف شغل را بنویسید
7 دقیقه
تورى عریض پهن کنید
9 دقیقه
مصاحبه مؤثر
5 دقیقه
به دنبال بهترین کارمند بگردید
4 دقیقه
عملکرد گذشته را بررسى کنید
6 دقیقه
رزومه‌ها و معرفى‌نامه‌ها را به دقت بررسى کنید
7 دقیقه
قانون سه را اعمال کنید
5 دقیقه
تصمیم درست بگیرید
7 دقیقه
درباره حقوق مناسب مذاکره کنید
4 دقیقه
با کارکنان جدید شروع خوبى داشته باشید
4 دقیقه
شروع قدرتمندى داشته باشید
6 دقیقه
مسائل و مشکلات را به سرعت حل کنید
4 دقیقه
عملکرد را به طور حرفه‌اى بهتر کنید
6 دقیقه
فرض را بر قصد و نیت خوب بگذارید
5 دقیقه
نیازهاى مهم کارکنانتان را برآورده سازید
6 دقیقه
مدیریت مشارکتى را اعمال کنید
5 دقیقه
به کارکنانتان احساس مهم بودن بدهید
7 دقیقه
مکان کارى دلنشینى ایجاد کنید
4 دقیقه
پیوسته روى کارکنانتان دقیق شوید
10 دقیقه
نتیجه‌گیرى خلاصه مطالب کتاب

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بهترین کارکنان را انتخاب کنید و در حفظ آن‌ها بکوشید
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
راویآرش نصیرپور
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بهترین کارکنان را انتخاب کنید و در حفظ آن‌ها بکوشید

آلاله مقدم
۱۴۰۲/۴/۱
کتاب خوبی بود، نثر روان و قابل فهم، برای من که در ابتدای راه مدیریت و کارآفرینی بودم که خیلی مفید بود. مفیدترین قسمت به نظرم اینکه میگفت تمام انتظاراتتون از کارمند و مسئولیتهایی که براش تعریف شده را بنویسید و مشخص کنید تا هر دو بدونید چطور باید فعالیت کنید و روی چه چیزهایی تمرکز کنید.
رضافرزانه
۱۴۰۲/۱/۱۰
کتاب خوب و مفیدی است واقعا باید قدر و منزلت کارکنان خوب را دانست وبهشون بها داد چون کارمند کاربلد و دلسوز کمیاب است و اگر همچین شخصی د محیط کار دارین بهش ارزش بدین.
Alireza
۱۴۰۲/۹/۵
واقعا خوب بود. بنده بعد از شنیدن این کتاب متوجه شدم که مدیران ما اصلا مهارت در استخدام ندارند
طاهری
۱۴۰۱/۸/۱۸
کتاب بسیار پر مفهوم و کاربردی بود و خلاصه وار بیان کرده بود. من به شخصه از شنیدنش لذت بردم
اسماعیل بابایی
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
کتاب بسیار کاربردی و مناسبی بود خیلی استفاده و از خواندنش لذت بردم
Z Eftekhari
۱۴۰۱/۷/۲۵
عالی بود و کاربردی
نکات زیادی در جهت بهبود روند استخدام کارکنان یاد گرفتم
مریم پیرانی
۱۴۰۲/۱۰/۳
چندین بار گوش کنید تا به اصل موضوع پی ببرید
لیلا عظیمی
۱۴۰۲/۳/۲۹
راهکارهای اقای تریسی عالی هستن
م ظ
۱۴۰۱/۸/۵
خیلی نکته جالب و شایسته‌ی تاملی است
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بهترین کارکنان را انتخاب کنید و در حفظ آن‌ها بکوشید

برای دریافت کتاب صوتی بهترین کارکنان را انتخاب کنید و در حفظ آن‌ها بکوشید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.