معرفی و دانلود کتاب صوتی رهبری: درس‌هایی از زندگی و سال‌ها کار در منچستریونایتد

عکس جلد کتاب صوتی رهبری: درس‌هایی از زندگی و سال‌ها کار در منچستریونایتد
قیمت:
۱۵۰۰۰۰ ۱۰۵,۰۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رهبری: درس‌هایی از زندگی و سال‌ها کار در منچستریونایتد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رهبری: درس‌هایی از زندگی و سال‌ها کار در منچستریونایتد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی رهبری: درس‌هایی از زندگی و سال‌ها کار در منچستریونایتد

الکس فرگوسن، از بزرگترین و موفق‌ترین مربیان فوتبال، در کنار شماست تا در کتاب صوتی رهبری: درس‌هایی از زندگی و سال‌ها کار در منچستریونایتد از اصول مربی‌گری و مدیریت تیم‌های ورزشی برایتان بگوید. البته اگر چندان هم دلبسته‌ی فوتبال نیستید اما به مباحث مدیریت و رهبری سازمان‌ها و گروه‌ها علاقه دارید، می‌توانید با شنیدن این کتاب نکته‌ها و راهکارهای بسیاری را بیاموزید. گفتنی‌ست اثر حاضر با همکاری مایکل موریتز به نگارش درآمده.

درباره‌ی کتاب صوتی رهبری: درس‌هایی از زندگی و سال‌ها کار در منچستریونایتد

حتی اگر خیلی هم اهل فوتبال دیدن نباشید، باز هم بعید است نام الکس فرگوسن (Alex Ferguson) به گوشتان نخورده باشد. شهرت این مربی موفق از دنیای فوتبال هم فراتر رفته و جایگاهی که امروزه میان مربیان دارد رویای بسیاری از مدیران و رهبران است. کتاب صوتی رهبری (Leading) دربردارنده‌ی تجربیات شخصی و رمزورازهای مردی است که با پشت سر گذاشتن انواع چالش‌ها به یکی از غول‌های عرصه‌ی ورزش بدل شده است.

خاطراتی که نویسنده از قرارداد با ستارگان فوتبال مطرح می‌کند، پشت پرده‌ی اقدامات باشگاه‌های مختلف، به‌ویژه منچستریونایتد، سختی‌هایی که تیم‌ها با آن‌ها روبه‌رو شده‌اند و... بخش گسترده‌ای از کتاب حاضر را تشکیل می‌دهد. هواداران جهانِ پرهیاهوی فوتبال حتماً شیفته‌ی این کتاب خواهند شد. برای مخاطبانی که فوتبال را به‌طور جدی دنبال می‌کنند و زندگی حرفه‌ای آن‌ها در زمین بازی می‌گذرد، اثر حاضر راهنمایی است که جزئی‌ترین نکات مربی‌گری را نیز آموزش می‌دهد: از نحوه‌ی متقاعد کردن بازیکنان برای پیوستن به یک باشگاه خاص تا هدایت تیم در لحظات بحرانی.

مهم نیست که حرفه‌ی فعلی شما به ورزش و فوتبال هیچ ارتباطی نداشته باشد؛ کتاب صوتی رهبری اصولی را به شما می‌آموزد که دانستن آ‌ن‌ها شما را به مدیری کارآمد و رهبری موفق در حوزه‌ی خود تبدیل می‌کند. درحقیقت آموزه‌های روانشناختی این کتاب به شما این فرصت را می‌دهد که از طریق بازخوانی و البته بازسازی شخصیت خود، آمادگی لازم را برای برداشتن گام‌های بزرگ به دست بیاورید. همچنین می‌آموزید که در مذاکره و قرارداد یا حتی در روابط اجتماعی خود با شریک‌ها یا رقیبان چه نکته‌هایی را رعایت کرده و از چه رفتارهایی بپرهیزید. به باور نویسنده برای کامیابی در هر عرصه‌ای داشتن نظم و خلاقیت از شرط‌های اساسی است. همچنین لازم است در انتخاب‌های خود به‌عنوان رهبر یک گروه یا مدیر یک ارگان، به جوان‌ترها بیشتر بها بدهید.

اگر تجربه‌ی مدیریت یک شرکت، گروه یا سازمان را داشته‌اید حتماً می‌دانید که کنترل کارکنان و نیروی انسانی اولین و مهمترین وظیفه‌ی هر مدیری است. الکس فرگوسن به شما نشان می‌دهد که چطور جذابیت سازمان یا شرکت خود را به حدی برسانید که افراد با کمال میل به استخدام شما دربیایند. لازم به ذکر است که بخش انتهایی و مؤخره‌ی این کتاب را مایکل موریتز به نگارش درآورده است.

انتشارات میلکان چاپ این کتاب را با برگردان شایان سادات به عهده داشته و نشر صوتی استودیو نوار نیز آن را با صدای بهرام ابراهیمی منتشر کرده است.

کتاب صوتی رهبری: درس‌هایی از زندگی و سال‌ها کار در منچستریونایتد برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم شیفته‌ی فوتبال و حواشی آن هستید، مباحث کتاب صوتی رهبری برایتان بسیار جذاب خواهد بود. علاقمندان حوزه‌های مدیریت و مربی‌گری از شنیدن این کتاب بهره‌ی فراوانی خواهند برد.

با الکس فرگوسن و مایکل موریتز بیشتر آشنا شویم

سر الکس فرگوسن مربی و بازیکن سابق فوتبال اسکاتلند است که از سال 1986 تا 2013 سرمربیگری باشگاه منچستر یونایتد را بر عهده داشت. او موفق شد جوایز و رکوردهای بسیاری را به نام خود ثبت کند؛ از جمله در سال 2008 توانست سومین سرمربی بریتانیایی باشد که بیش از یک‌بار قهرمان جام اروپا شده و 38 جام قهرمانی نیز برای باشگاه خود به ارمغان آورده است. الکس فرگوسن در سال 1999 لقب سِر یا شوالیه را کسب نمود.

مایکل موریتز یک سرمایه‌دار اهل کشور ولز و رئیس مؤسسه‌ی سکویا کپیتال است که در هیئت مدیره‌ی شرکت‌های بزرگی نظیر گوگل، لینکدین و یاهو نیز حضور داشته است. او پیش از این به عنوان روزنامه‌نگار در مجله تایم فعالیت کرده و نویسنده‌ی اولین تاریخچه‌ی شرکت اپل است.

در بخشی از کتاب صوتی رهبری: درس‌هایی از زندگی و سال‌ها کار در منچستریونایتد می‌شنویم

بخش اعظم اداره‌ی یک سازمان موفق این است که دیگران را به همکاری با خود ترغیب کنید. حتی اگر بدانند جای دیگر می‌توانند پول بیشتری به دست بیاورند. این چالش در لیگ برتر فوتبال شدیدتر است. چون برخلاف سایر ورزش‌ها مانند فوتبال آمریکایی دستمزدی که یک باشگاه می‌تواند به بازیکن بدهد محدودیت خاصی ندارد. بنابراین یک مربی و یک سازمان استعدادیاب باید بتوانند باشگاه خود را جذاب نشان دهند.

حتی در باشگاهی مثل منچستر یونایتد که در آن به مبالغ هنگفتی دسترسی داریم نمی‌خواهیم به جایی برسیم که تنها صفرهای روی یک برگه‌ی چک راه موفقیت ما باشد. این کار خیلی خطرناک است چون همیشه کسی پیدا می‌شود که پول بیشتری داشته باشد.

مردم مربیان فوتبال را به چشم فروشنده نمی‌بینند ولی مربی واقعاً فروشنده است. مثلاً وقتی در تابستان 1988 تلاش می‌کردیم با پل گاسکوئین قرارداد ببندیم کل زندگی‌ام را روی این قرارداد قمار کردم. رفتم لندن و در خانه‌ی وکیلش با او ملاقات کرده و گفتم اگر به باشگاه دیگری بروی، مطمئناً بیست سال بعد به گذشته نگاه کرده و حسرت این فرصت از‌دست‌رفته را می‌خوری.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
19 دقیقه
مقدمه
16 دقیقه
فصل اول: خودتان باشید - قسمت اول
20 دقیقه
فصل اول - قسمت دوم
26 دقیقه
فصل دوم: شناخت اشتیاق - قسمت اول
31 دقیقه
فصل دوم - قسمت دوم
20 دقیقه
فصل دوم - قسمت سوم
16 دقیقه
فصل سوم: کنارهم گذاردن قطعات - قسمت اول
22 دقیقه
فصل سوم - قسمت دوم
20 دقیقه
فصل سوم - قسمت سوم
26 دقیقه
فصل چهارم: مشارکت دیگران - قسمت اول
26 دقیقه
فصل چهارم - قسمت دوم
19 دقیقه
فصل پنجم: تعیین استانداردها - قسمت اول
38 دقیقه
فصل پنجم - قسمت دوم
20 دقیقه
فصل پنجم - قسمت سوم
22 دقیقه
فصل ششم: سنجش افراد - قسمت اول
23 دقیقه
فصل ششم - قسمت دوم
21 دقیقه
فصل هفتم: تمرکز - قسمت اول
22 دقیقه
فصل هفتم - قسمت دوم
23 دقیقه
فصل هفتم - قسمت سوم
20 دقیقه
فصل هفتم - قسمت چهارم
26 دقیقه
فصل هشتم: پیام‌گذاری - قسمت اول
28 دقیقه
فصل هشتم - قسمت دوم
29 دقیقه
فصل نهم: رهبری آری، مدیریت نه - قسمت اول
27 دقیقه
فصل نهم - بخش دوم
22 دقیقه
فصل دهم: خط پایان - قسمت اول
20 دقیقه
فصل دهم - قسمت دوم
15 دقیقه
فصل دهم - قسمت سوم
17 دقیقه
فصل دهم - قسمت چهارم
24 دقیقه
فصل یازدهم: نوآوری - قسمت اول
17 دقیقه
فصل یازدهم - قسمت دوم
20 دقیقه
فصل دوازدهم: ارتباط با دیگران - قسمت اول
18 دقیقه
فصل دوازدهم - قسمت دوم
27 دقیقه
فصل سیزدهم: انتقال - قسمت اول
25 دقیقه
فصل سیزدهم - قسمت دوم
19 دقیقه
سخن آخر - قسمت اول
17 دقیقه
سخن آخر - قسمت دوم
23 دقیقه
سخن آخر - قسمت سوم
17 دقیقه
سخن آخر - قسمت چهارم
21 دقیقه
سخن آخر - قسمت پنجم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی رهبری: درس‌هایی از زندگی و سال‌ها کار در منچستریونایتد
نویسنده،
مترجمشایان سادات
راویبهرام ابراهیمی
ناشر چاپینشر میلکان
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۴ ساعت و ۲۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی
۱۵۰۰۰۰ ۱۰۵,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رهبری: درس‌هایی از زندگی و سال‌ها کار در منچستریونایتد

Amirmasoud
۱۴۰۲/۸/۱۲
برای تجربه مدیریت مجموعه و سازمان کوچک نکته‌های مفیدی داشت اما باید تو هر فصل نکته رو با توجه به مطالعات قبلی و دروس مدیریتی که خوندی در بیاری
عرفان احمدی
۱۴۰۲/۲/۱۷
شاهکاری نه تنها در زمینه مربیگری و مدیریت بیشتر کتابی برای کنترل مغز و مدیریت بحران‌های زندگی و روشیه برای پیشرفت شخصی قطعا توصیه میکنم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی رهبری: درس‌هایی از زندگی و سال‌ها کار در منچستریونایتد

برای دریافت کتاب صوتی رهبری: درس‌هایی از زندگی و سال‌ها کار در منچستریونایتد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.