معرفی و دانلود کتاب صوتی زندگینامه من

عکس جلد کتاب صوتی زندگینامه من
قیمت:
94000 تومان - 9.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگینامه من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگینامه من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زندگینامه من

زندگی‌نامه‌ی یکی از بزرگ‌ترین مربیان تاریخ فوتبال بریتانیا... الکس فرگوسن در کتاب صوتی زندگینامه من، خاطرات درخشان، الهام‌بخش و سرگرم‌کننده‌ی خود را از دوران مربی‌گری‌اش در تیم منچستریونایتد، بین سال‌های 2000 تا 2013، روایت می‌کند.

درباره کتاب صوتی زندگینامه من

کمتر کسی‌ست که عاشق فوتبال بریتانیایی‌ها باشد اما دوران پرچالش و جذاب منچستریونایتد را در دوران الکس فرگوسن به یاد نیاورد. دورانی پرشکوه که خاطراتی شیرین را برای هواداران این تیم رقم زد و بازیکنان جوان بااستعدادی همچون کریستیانو رونالدو نیز در کنار آموزش‌های این مربی رشد و پیشرفت کردند.

حال الکس فرگوسن در کتاب زندگی نامه من (Alex Ferguson: My Autobiography) نقاط برجسته و مهم زندگی‌اش را تعریف کرده و در کنار آن به خوبی سیر تحولات و اتفاقات تلخ و شیرین منچستریونایتد را نیز روایت کرده است.

شما قرار است داستان شگفت‌انگیز یک مربی فوتبال را بشنوید که 27 سال از عمر خود را صرف ساختن تیم محبوبش کرد و توانست برای سیزدهمین بار قهرمانی یونایتد را در لیگ جزیره جشن بگیرد. همچنین، موفق شد در سال 2008 برای دومین بار در لیگ قهرمانان اروپا، تیمش را قهرمان کند و نام خود را در تاریخ فوتبال کشورش ماندگار سازد.

از دیگر خاطرات جذاب فرگوسن در این کتاب، چالش‌های مدیریتی او و ساخت یک تیم قوی است که با خداحافظی تلخ روی کین و دیوید بکهام آغاز می‌شود و با آمدن کریستیانو رونالدو و وین رونی ادامه پیدا می‌کند. او از رقابت‌های بزرگش با تیم‌های قدرتمندی همچون لیورپول، آرسنال، چلسی و منچسترسیتی سخن می‌گوید و در کنار آن‌ها افکار و باورهای خود در زمینه مدیریت و علایق شخصی خود در خارج از زمین سبز فوتبال را برای طرفدارانش شرح می‌دهد. درنهایت فرگوسن در اوج محبوبیت بازنشستگی خود را در سال 2013 اعلام نمود و در همان سال کتاب خاطراتش را نوشت.

نکوداشت‌های کتاب صوتی زندگینامه من

  • شاهکار! (InternationalSoccerNetwork.com)
  • سر الکس فرگوسن گفت‌وگویی دوست‌داشتنی نوشته است. او هنگام نوشتن از باشگاه و بازیکنان و خود ورزش، حس عاشقانه و پدرانه‌ای به آن‌ها دارد که همین مسئله باعث درخشش کتاب شده است. (SILive.com)

کتاب صوتی زندگینامه من برای چه کسانی مناسب است؟

اگر عاشق ورزش فوتبال، به خصوص لیگ جزیره و فوتبال انگلستان هستید و می‌خواهید خاطرات یکی از بهترین مربیان جهان را بشنوید، کتاب زندگی نامه من از الکس فرگوسن می‌تواند گزینه‌ی جذابی برای مطالعه باشد.

الکس فرگوسن کیست؟

سر الکس فرگوسن (Alex Ferguson) مربی و بازیکن سابق فوتبال اسکاتلند است که از سال 1986 تا 2013 مدیریت باشگاه منچستر یونایتد را بر عهده داشت. دوران حضور او در این باشگاه باعث شد که فرگوسن به عنوان یکی از موفق‌ترین، تحسین شده‌ترین و مورد احترام‌ترین سرمربیان تاریخ فوتبال شناخته شود. همچنین او موفق شد جوایز و رکوردهای بسیاری را به نام خود ثبت کند؛ از جمله در سال 2008 توانست سومین مدیر بریتانیایی باشد که بیش از یک بار قهرمان جام اروپا شده و 38 جام قهرمانی نیز برای باشگاه خود به ارمغان آورده است. گفتنی‌ست الکس فرگوسن به خاطر خدمات شایان خود در سال 1999 لقب سِر یا شوالیه را کسب نمود.

در بخشی از کتاب صوتی زندگینامه من می‌شنویم

محرومیت هشت ماهه ریو فردیناند، اتفاقی بود که هسته مرکزی منچستر یونایتد را لرزاند و خشمی را برای من به همراه داشت که تاکنون فروکش نکرده است. با قوانین دوپینگ مشکلی ندارم اما اعتراض من روند آزمایش‌گیری از ریو است.

23 سپتامبر 2003، مامور آزمایش‌گیری وزارت ورزش بریتانیا وارد کرینتون شد و چهار بازیکن ما را برای تست به صورت اتفاقی فراخواند. تمرین معمولی خود را آغاز کردیم، غافل از اینکه آن روز روزی شوم برای ریو، خانواده ریو، و درنهایت باشگاه منچستریونایتد بود.

مامور تست‌گیری در آن روز بدون انجام هیچگونه آزمایشی از ریو، کرینتون را ترک کرد و روز بعد مجددا برای تست‌گیری آمد و آزمایش از ریو گرفته شد. اما سازمان لیگ اعلام کرد که طبق قوانین، فردیناند از دادن آزمایش در روز مشخص فرار کرده و جریمه خواهد شد. او از تاریخ 20 ژانویه تا 2 سپتامبر 2004 از انجام بازی فوتبال محروم شد. همچنین او می‌بایست مبلغ پنجاه هزار پوند را به عنوان جریمه پرداخت می‌کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
درباره نویسندگان
27 دقیقه
فصل اول: تفکرات
19 دقیقه
فصل دوم: ریشه‌های گلاسکویی - بخش اول
24 دقیقه
فصل دوم: ریشه‌های گلاسکویی - بخش دوم
30 دقیقه
فصل سوم: بازگشت از بازنشستگی
34 دقیقه
فصل چهارم: شروعی تازه
24 دقیقه
فصل پنجم: دیوید بکام
20 دقیقه
فصل ششم: ریو
32 دقیقه
فصل هفتم: دوران رکود
29 دقیقه
فصل هشتم: کریستیانو رونالدو
37 دقیقه
فصل نهم: روی کین
37 دقیقه
فصل دهم: علایق غیر فوتبالی
20 دقیقه
فصل یازدهم: روود فن نیستلروی
35 دقیقه
فصل دوازدهم: مورینیو رقیب خاص
29 دقیقه
فصل سیزدهم: رقابت با ونگر
29 دقیقه
فصل چهاردهم: کلاس 92
19 دقیقه
فصل پانزدهم: لیورپول - سنت دیرینه - بخش اول
22 دقیقه
فصل پانزدهم: لیورپول - سنت دیرینه - بخش دوم
22 دقیقه
فصل شانزدهم: جهانی از استعداد - بخش اول
26 دقیقه
فصل شانزدهم: جهانی از استعداد - بخش دوم
20 دقیقه
فصل هفدهم: شبی در موسکو
19 دقیقه
فصل هجدهم: روانشناسی
33 دقیقه
فصل نوزدهم: بارسلونا زیبایی در کوچکی
21 دقیقه
فصل بیستم: رسانه‌ها
25 دقیقه
فصل بیست‌و‌یکم: نوزدهمین قهرمانی یونایتد
41 دقیقه
فصل بیست‌و‌دوم: منچستر سیتی قهرمان
10 دقیقه
فصل بیست‌و‌سوم: خانواده
26 دقیقه
فصل بیست‌و‌چهارم: وین رونی
31 دقیقه
فصل بیست‌و‌پنجم: آخرین مبارزه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زندگینامه من
نویسنده
مترجمماشاالله صفری، طاها صفری
راویآرمان خدادادی
ناشر چاپیانتشارات گلگشت
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ ساعت و ۳۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی
94000 ت - 9.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زندگینامه من

محمد
۱۴۰۲/۴/۱۲
کتابی فوق العاده مخصوصا برای من که در نوجوانی عاشق فوتبال و منچستریونایتد بودم، شنیدم نام بازیکنان قدیمی و نوع مدیریت فرگوسن واقعا جذاب است
Miladsherbaf
۱۴۰۲/۵/۱۵
من این کتاب رو به پیشنهاد دوستم گرفتم و بشدت آموزنده و جذاب هست
abbas
۱۴۰۲/۶/۱۹
به شدت از خواندش لذت بردم به این میگن مربی عاشقشم
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زندگینامه من

برای دریافت کتاب صوتی زندگینامه من و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.