معرفی و دانلود کتاب صوتی زر باران

عکس جلد کتاب صوتی زر باران
قیمت:
60000 تومان - 6.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زر باران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زر باران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زر باران

کتاب صوتی زر باران دربردارنده‌ی 9 داستان کوتاه به سبک مدرن است که دونالد بارتلمی، در آن‌ها جامعه زمان خود را به نمایش می‌گذارد.

داستان اول با عنوان "زرباران" اولین و طولانی‌ترین داستان این اثر است که روایت‌گر زندگی پترسون است. داستان بعدی با نام "ظهور کاپیتالیسم" توسط رابرت روایت می‌شود و هدف نویسنده در این داستان این است که به کمک این شخصیت، کاپیتالسیم را زیر سوال ببرد و نگاه روشن فکرانه‌اش را به چالش می‌کشد. داستان "سلطان جاز" به شناخت توانایی‌ها و باورهای فردی انسان می‌پردازد و این موضوع که همیشه افراد بهتر از ما نیز وجود دارند.

در داستان "دومیه" مخاطب با شخصی به نام دومیه و پیچیدگی ذهنی او آشنا می‌شود. "تهدید کولبی" داستان روایت بی‌تفاوتی انسان‌ها نسبت به یکدیگر و سنگدل بودن آن‌هاست. "خانم مندایبل و من" داستان برشی از زندگی پسر نوجوانی است که همزمان به دونفر، همکلاسی دخترش و معلمش علاقمند می‌شود.

در داستان "رابرت کندی از غرق شدن نجات یافت" نویسنده چهره‌های مختلف مردی به نام رابرت کندی را به نمایش می‌گذارد. نویسنده در داستان "خنگ" جایزه‌های ادبی را زیر سوال می‌برد و رویای نویسنده شدن خود را بیان می‌کند. داستان "عزیمت" نفوذ جنگ بر لایه لایه زندگی مردم کشورهای جنگ‌زده را به تصویر می‌کشد.

دونالد بارتلمی (Donald Barthelme) نویسنده‌ای است که او را با شروع شگفت‌انگیز و گاه هولناک و به همان اندازه شوخِ داستان‌هایش می‌شناسند. او در سال 1931 در فیلادلفیای آمریکا چشم به جهان گشود. پدر او استاد معماری در دانشگاه هوستون بود. بارتلمی نیز در همین دانشگاه در رشته روزنامه‌نگاری تحصیل کرد. در زمان جنگ کره وی به جنگ اعزام شد و در روزنامه ارتش به عنوان خبرنگار مشغول به کار شد. وی در زمینه کتاب‌های علمی تخیلی و خیال‌پردازی دستی بر قلم داشت اما هرگز نویسنده علمی تخیلی و خیال‌پردازی نبود و بیشتر به عنوان پدر داستان‌های پسانوگرا شناخته می‌شود. وی در سال 1989 بر اثر بیماری سرطان درگذشت. از آثار وی می‌توان به «روزهای بزرگ»، «شبانه به شهرهای خیلی دور»، «زندگی شهری» و... اشاره کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
28 دقیقه
داستان اول: زرباران
13 دقیقه
داستان دوم: ظهور کاپیتالیسم
11 دقیقه
داستان سوم: سلطان جاز
34 دقیقه
داستان چهارم: دومیه
11 دقیقه
داستان پنجم: تهدید کولبی
31 دقیقه
داستان ششم: خانم مندایبل و من
23 دقیقه
داستان هفتم: رابرت کندی از غرق شدن نجات یافت
16 دقیقه
داستان هشتم: خنگ
19 دقیقه
داستان نهم: عزیمت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زر باران
نویسنده
مترجماحسان لامع
راویمیلاد میرزائی
ناشر چاپیانتشارات نگاه
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
60000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زر باران

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زر باران

برای دریافت کتاب صوتی زر باران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.