معرفی و دانلود کتاب صوتی زن سی ساله

عکس جلد کتاب صوتی زن سی ساله
قیمت:
۸۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زن سی ساله و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زن سی ساله و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زن سی ساله

کتاب صوتی زن سی ساله نوشته‌ی انوره دو بالزاک، رمانی‌ست درباره‌ی زندگی زنی به نام ژولی که در ازدواج شکست خورده و به همسرش خیانت می‌کند. این خیانت، تبعات و عواقب پیش‌بینی‌نشده‌ای برای ژولی دارد. بالزاک با بررسی دقیق زندگی ژولی، جایگاه زنان در جامعه‌ی فرانسه‌ی قرن نوزدهم را نقد می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی زن سی ساله

انوره دو بالزاک (Honoré de Balzac) داستان‌ها و رمان‌های بسیاری درباره‌ی زندگی در فرانسه‌ی پس از ظهور ناپلئون نوشته است. وجه مشخصه‌ی همه‌ی این داستان‌ها را می‌توان شخصیت‌پردازی دقیق و همینطور نگاه جزیی‌نگر انوره دو بالزاک به حقایق روان‌شناختی و جامعه‌شناختی دانست. این نویسنده‌ی برجسته‌ی فرانسوی، در داستان‌ها و نوشته‌هایش بسیاری از قوانین حاکم بر جامعه‌ی فرانسه را مورد نقد قرار می‌داد. او در کتاب زن سی ساله (A Woman Of Thirty) نیز مانند بسیاری از آثارش، سنت‌های کشورش و به طور ویژه جایگاه زنان را به پرسش می‌گیرد.

کتاب زن سی ساله، به زندگی یکی از زنان اشراف‌زاده‌ی فرانسوی به نام ژولی می‌پردازد که عاشق افسری نظامی می‌شود و علی‌رغم توصیه‌ی پدرش با او ازدواج می‌کند. پس از مدتی، ژولی متوجه می‌شود که همسرش همانطور که پدرش به او می‌گفت، فردی ساده‌لوح است که برخلاف خانواده‌ی ژولی از ادب و احترام بهره‌ی چندانی نبرده است. پس از اینکه دختر ژولی به نام هلنا به‌دنیا می‌آید، ژولی عاشق مرد دیگری می‌شود و به همسرش خیانت می‌کند؛ ولی این خیانت تبعات و عواقبی برای ژولی دارد که تا آخر زندگی‌اش از شرشان رها نمی‌شود.

انوره دو بالزاک، در اولین سال‌های داستان‌نویسی‌اش، این کتاب را در قالب پنج داستان بلند منتشر کرده بود. همه‌ی این داستان‌ها شخصیت زنی را در محوریت خود داشتند و یکی از ویراستاران بالزاک به او گفت شاید تمام این شخصیت‌ها، در حقیقت یک زن باشند. انوره دو بالزاک در آغاز این مسئله را رد کرد ولی پس از گذشت چند سال، داستان بلند دیگری نوشت که به‌نوعی پنج داستان بلند قبلی‌اش را به هم متصل می‌کرد و در اینجا بود که کتاب زن سی ساله متولد شد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی زن سی ساله

کتاب زن سی ساله توسط انتشارات نگاه منتشر شده و علی اصغر خبره زاده آن را ترجمه کرده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب، توسط نشر صوتی آوانامه و به گویندگی سحر بیرانوند تهیه شده است.

کتاب صوتی زن سی ساله برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به داستان‌های کلاسیک و عاشقانه و یا به ادبیات رئالیستی فرانسه علاقه‌مند هستید، شنیدن این کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی زن سی ساله می‌شنویم

یک کلمه هم درباره‌ی سرنوشت آقای اگلوموند در دوره‌ی تجدید سلطنت بشنوید. آیا به مردان زیادی برخورد نکرده‌اید که بیهودگی و بی‌عرضگی عمیق آن‌ها در نظر اغلب کسانی که آن‌ها را می‌شناسند، امری پیچیده و اسرارآمیز جلوه می‌کند؟ مقام رفیع، خانواده‌ی مشهور، شغل‌های مهم، ادب و تربیت ظاهری، رفتار و کردار محتاطانه یا شهرت و نفوذ ثروت، برای آن‌ها به مثابه‌ی قراولانی هستند که نمی‌گذارند خرده‌گیران تا اعماق وجود حقیقی آن‌ها رسوخ یابند. این مردم، به پادشاهان شباهت دارند که چهره‌ی واقعی آنان اخلاق و عادات‌شان را نمی‌توان هرگز خوب شناخت و نمی‌توان درست ارزشش را دریافت. زیرا یا از نقطه‌ی بسیار دور به آن‌ها می‌نگرند و یا از نزدیک. این اشخاص با استعداد مجازی، به‌جای اینکه صحبت کنند، سؤال می‌کنند. با مهارت، دیگران را به بازیگری وا می‌دارند، از ترس اینکه مبادا خود بازیگر شوند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
نمونه 3
نمونه 4
47 دقیقه
فصل اول: نخستین خطاها - بخش اول
43 دقیقه
فصل اول: نخستین خطاها - بخش دوم
36 دقیقه
فصل اول: نخستین خطاها - بخش سوم
39 دقیقه
فصل اول: نخستین خطاها - بخش چهارم
33 دقیقه
فصل اول: نخستین خطاها - بخش پنجم
28 دقیقه
فصل اول: نخستین خطاها - بخش ششم
40 دقیقه
فصل دوم: رنج‌های ناشناخته - بخش اول
31 دقیقه
فصل دوم: رنج‌های ناشناخته - بخش دوم
35 دقیقه
فصل سوم: سی سالگی - بخش اول
39 دقیقه
فصل سوم: سی سالگی - بخش دوم
41 دقیقه
فصل چهارم: تقدیر خداوند
38 دقیقه
فصل پنجم: دو ملاقات - بخش اول
36 دقیقه
فصل پنجم: دو ملاقات - بخش دوم
37 دقیقه
فصل پنجم: دو ملاقات - بخش سوم
41 دقیقه
فصل پنجم: دو ملاقات - بخش چهارم
47 دقیقه
فصل ششم: پیری مادری خطاکار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زن سی ساله
نویسنده
مترجمعلی اصغر خبره زاده
راویسحر بیرانوند
ناشر چاپیانتشارات نگاه
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زن سی ساله

طیبه قادری
۱۴۰۲/۷/۳۰
با سلام. حتی به عنوان لالایی خواندن قبل از خواب نیز بدرد شما نخواهد خورد. فقط صدای خانم سحر بیرانوند مثل همیشه عالی بود تنها ویژگی مثبت کتاب
Naz Gol
۱۴۰۲/۸/۱۰
انقدر خسته کننده و کشدار بود که نیمه کاره رهاش کردم. فقط صدای خانم بیرانوند عالی بود.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زن سی ساله

برای دریافت کتاب صوتی زن سی ساله و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.