معرفی و دانلود کتاب آملیا ارهارت

عکس جلد کتاب آملیا ارهارت
قیمت:
40500 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آملیا ارهارت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آملیا ارهارت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آملیا ارهارت

کتاب آملیا ارهارت به قلم ماریا ایزابل سانچز وگارا، از مجموعه‌ی «زنان کوچک، رویاهای بزرگ»، به سرگذشت زندگی آملیا ارهات معروف‌ترین خلبان زن قرن بیستم، می‌پردازد. این کتاب در قالب داستانی برای کودکان گروه سنی (ب) و (ج) و به صورت مصور تهیه شده است.

آملیا ارهارت با دیدن یک نمایش هوانوردی به هواپیما علاقه‌مند شد. کمی بعد خلبانی به نام فرنک هاوکس در یک هواپیمای دو باله به او سواری داد. از همان لحظه آملیا گفت: «من می‌دانستم که باید پرواز کنم». آملیا درس خلبانی فرا گرفت و شش ماه بعد اولین هواپیمای شخصی‌اش را خرید. با همان هواپیما به ارتفاع چهار هزار و دویست متری پرواز کرد و در زمینه‌ی پرواز زنان با هواپیما، در جهان رکورد تازه‌ای به جا گذاشت.

ماریا ایزابل سانچز وگارا (Maria Isabel Sanchez Vegara) در کتاب آملیا ارهارت (Amelia Earhart)، داستانی آموزنده برای کودکان از این شخصیت معروف روایت کرده است.

او اولین زنی بود که ابتدا همراه یک مکانیک و خلبان و بعدها به تنهایی عرض اقیانوس اطلس را با هواپیما طی کرد. در سال 1929، آملیا اولین رئیس سازمان نود و نه‌ها شد، سازمانی که از خلبان‌های زن حمایت می‌کرد.

در بخشی از کتاب آملیا ارهارت می‌خوانیم:

وقتی بزرگ‌تر شد، به تماشای یک نمایش هوانوردی رفت. هواپیماها به آسمان پرواز می‌کردند و آملیا را روی زمین تنها می‌گذاشتند. او آرزو داشت با آن‌ها برود و آنچه را آن‌ها می‌دیدند، ببیند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آملیا ارهارت
نویسنده
مترجمزهره زاهدی
ناشر چاپیانتشارات سپاس
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-6767-73-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
40500 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آملیا ارهارت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آملیا ارهارت

برای دریافت کتاب آملیا ارهارت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.