معرفی و دانلود کتاب کوکو شنل

عکس جلد کتاب کوکو شنل
قیمت:
۱۵۰۰۰ 7500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کوکو شنل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کوکو شنل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کوکو شنل

کتاب کوکو شنل نوشته ماریا ایزابل سانچز وگارا از مجموعه‌ی «زنان کوچک، رویاهای بزرگ»، به قسمتی از سرگذشت زندگی گابریل شنل، که یکی از معروف‌ترین طراحان لباس دنیاست پرداخته است. این اثر در قالب داستانی برای کودکان با تصاویری رنگی و جالب برای گروه سنی (ب) و (ج) ارائه شده.

اولین کتاب از این سری الهام بخش، درباره‌ی زندگی کوکو شنل (Coco Chanel)، این نماد بین‌المللی سبک و مد است. کوکو بعد از مرگ مادرش سال‌های اولیه‌ی کودکی را در یک پرورشگاه گذراند و در آنجا طرز استفاده از سوزن و نخ را یاد گرفت. بعد از آن در کاباره‌ها آواز خواند، خیاطی و کلاهدوزی کرد تا سرانجام یکی از مشهورترین طراحان مد در سراسر جهان و در تمام قرون و اعصار شد. داستان الهام‌بخش زندگی این زن هوشمند و جسور در بخش وقایع و عکس‌ها در پایان کتاب آمده است.

کوکو شنل داستان زندگی یک طراح مد فرانسوی است که با الهام گرفتن از مدل‌های لباس مردانه، و دنباله‌روی از طراحی‌هایی که در عین سادگی، خاص و گران‌ قیمت بودند از او چهره‌ای مهم در عرصهٔ مد در قرن بیستم پدید آورده است. ماریا ایزابل سانچز وگارا (Maria Isabel Sanchez Vegara) در این کتاب داستانی آموزنده برای کودکان از این شخصیت معروف روایت کرده است.

زندگی افراد برجسته را از طراحان و هنرمندان گرفته تا دانشمندان، کشف کنید. همه‌ی آن‌ها کارهایی باورنکردنی انجام دادند، اما همگی زندگی را در قالب کودکی با رؤیایی خاص آغاز کردند.

در بخشی از متن کتاب کوکو شنل می‌خوانیم:

طرح‌های مدرن او اسباب تعجب دوشیز‌ه‌های پاریسی می‌شد. کُوکُو می‌دیدید که خانم‌ها در لباس‌های رایج آن زمان راحت نیستند و با اشکال حرکت می‌کنند. پس یک سبک لباس کاملاً جدید به وجود آورد: ساده و راسته.

پوشیدن لبا‌س‌ها و دامن‌های او راحت بود. در اولین نمایش مد لباسش، بعضی‌ها مسخره‌اش کردند. لباس‌های کُوکُو بیش از حد عجیب بود و با لباس‌های آنها فرق میکرد.

اما با گذشت زمان، کُوکُو نشان داد که برای شیک و خوش لباس بودن نیازی به بستن شکم‌بندهای تنگ و پوشیدن دامن‌های دنباله‌دار براق و پولک دوزی شده نیست...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کوکو شنل
نویسنده
مترجمزهره زاهدی
ناشر چاپیانتشارات سپاس
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-600-6767-77-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
۱۵۰۰۰ 7500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کوکو شنل

Sedigheh Madadi
۱۴۰۰/۶/۲۷
بسیار توصیه می‌کنم حتما برای کودکان بخونید و خیلی جذاب و آموزنده هست براشون
فردوس محمدی
۱۳۹۹/۳/۱۴
اصلا دوست نداشتم
Parisa .A
۱۳۹۹/۲/۲۸
عالی بسیار زیبا
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب کوکو شنل

برای دریافت کتاب کوکو شنل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.