معرفی و دانلود کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که درمی‌یابی فقط یک زندگی داری

عکس جلد کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که درمی‌یابی فقط یک زندگی داری
قیمت:
۴۴,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که درمی‌یابی فقط یک زندگی داری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که درمی‌یابی فقط یک زندگی داری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که درمی‌یابی فقط یک زندگی داری

کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که درمی‌یابی فقط یک زندگی داری، اثری پرفروش از رافائل ژیوردانو با درون‌مایه‌ی روان‌شناسی است. ژیوردانو در این کتاب داستان زندگی زنی را روایت می‌کند که مسیر شادی و خوشبختی را گم کرده و احساس رضایت درونی ندارد اما سعی می‌کند تا دوباره آن را بیابد.

درباره‌ی کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که درمی‌یابی فقط یک زندگی داری

رافائل ژیوردانو (Raphaelle Giordano) در کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که درمی‌یابی فقط یک زندگی داری (Your Second Life Begins When You Realize You Only Have One)، از کامی می‌گوید. کامی، زنی پاریسی حدوداً سی‌وهشت ساله است. به نظر می‌رسد که باید خوشبخت باشد چون تمام چیزهایی که برای کامیابی و شادی در زندگی نیاز است را در اختیار دارد. کامی شغل خوبی دارد، همسرش مهربان و دوست‌داشتنی است و آن‌ها پسری فوق‌العاده دارند. همه‌چیز حاکی از یک زندگی کامل و بی‌عیب و نقص است. اما کامی احساس دیگری دارد. او حس می‌کند جایی در مسیر زندگی‌اش، شادی را گم کرده است و اکنون هرچقدر به دنبال آن می‌گردد، چیزی پیدا نمی‌کند. کامی یک شب بارانی در جاده تصادف می‌کند و همین تصادف، باعث می‌شود تا سرنوشت او به شکل دیگری رقم بخورد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که درمی‌یابی فقط یک زندگی داری

در آن هوای تاریک و بارانی، با ماشینی که خراب شده و موبایلی که آنتن نمی‌دهد، کامی راه چاره‌ای ندارد جز اینکه به سراغ یکی از خانه‌های آن اطراف برود و درخواست کمک کند. اینجاست که کامی، کلود را برای اولین بار ملاقات می‌کند. کلود و همسرش چنان به گرمی از او استقبال می‌کنند که کامی با آن‌ها احساس راحتی کرده و از مشکل خود به آنان می‌گوید. کلود که روان‌شناس و کارشناس روتین است، به کامی می‌گوید که دچار روزمرگی حاد شده است و باید برای آن، کاری انجام دهد.

عوامل بسیاری بر سلامت روان و احساس خوشبختی افراد تأثیر می‌گذارند. سبک زندگی، یکی از مهم‌ترین و مؤثرترینِ آن‌هاست. به باور پژوهشگران، روزمرگی، به سلامت روان آسیب‌های جبران‌ناپذیری وارد می‌کند. شخصی که گرفتار روزمرگی است، آستانه‌ی تحمل پایین و تعادل خلقی کمی دارد و به راحتی به افسردگی و خشم دچار می‌شود و رفتارهای نامناسب از خود نشان می‌دهد. به این افراد باید کمک کرد تا از روزمرگی بیرون بیایند و شیوه‌ی زندگی متفاوتی را در پیش بگیرند. آن‌ها باید زندگی بدون برنامه‌ریزی و خودارزیابی را کنار بگذارند و مدام در پی ایجاد تحول در خود باشند. یکی از ابزارهایی که این افراد می‌توانند استفاده کنند، هنر و مطالعه است. مطالعه، افکار نادرست و ناهنجار را از ذهن افراد دور کرده و به آنان کمک می‌کند از روزمرگی نجات پیدا کنند. ژیوردانو شاید به همین دلیل دست به خلق کتاب زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که درمی‌یابی فقط یک زندگی داری زده است.

رافائل ژیوردانو، خالق کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که درمی‌یابی فقط یک زندگی داری، زاده‌ی فرانسه و هنرمند و نقاش است. او در حوزه‌های ارتباطات و مدیریت استرس آموزش‌ دیده و به همین علت، نوشته‌هایش رگه‌هایی از مسائل روان‌شناسی دارد. ژیوردانو در این کتاب صوتی، راه‌حل‌های متفاوت و جالبی پیشنهاد داده است که کامیِ داستانِ ما را از دام روزمرگی می‌رهاند و به او انگیزه، امید و شادی می‌بخشد. مسیری که کامی در آن قدم گذاشته است، پر از شگفتی‌ها و رویدادهای غافلگیرکننده، خلاق و عمیق است.

کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که درمی‌یابی فقط یک زندگی داری را زهرا اسکندری به فارسی ترجمه کرده است. این کتاب به خوانش غزاله پورمحمد و به همت نشر صوتی رمانو منتشر شده است.

نکوداشت‌های کتاب زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که درمی‌یابی فقط یک زندگی داری

  • کتاب زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که درمی‌یابی فقط یک زندگی داری داستانی جذاب، خنده‌دار و شیرین است که احساسات خوبی را به خواننده منتقل می‌کند و حاوی نکات ارزشمندی برای شادزیستن است. (Good Housekeeping)
  • این کتاب جذاب برای هر کسی که احساس می‌کند در اندازه‌ی توانایی‌های خود زندگی نمی‌کند، مفید و کاربردی است. جلد روی کتاب، درست مثل پوستری انگیزشی، باید همیشه روی میز شما باشد. (Hello Giggles)
  • همه‌ی ما شبیه قهرمان داستان کتاب زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که درمی‌یابی فقط یک زندگی داری هستیم. همه‌ی ما دوست داریم کاری که او کرده است را انجام دهیم. چه می‌شود اگر شروع کنیم...؟ (مجله‌ی فرانسوی Femme Actuelle)

کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که درمی‌یابی فقط یک زندگی داری برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که درمی‌یابی فقط یک زندگی داری به تمام علاقه‌مندانِ داستان‌های روانشناسی پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که درمی‌یابی فقط یک زندگی داری می‌شنویم

وقتی زنگ در آپارتمان کوچکی را زدم که در آن بزرگ شده بودم، مادرم با لبخندی گشاده به استقبالم آمد. در آغوشم گرفت. به دلیل چیزی که قرار بود به او بگویم دلهره داشتم و از خودم می‌پرسیدم که چه واکنشی ممکن است نشان بدهد. خوب می‌دانستم که تا چند لحظه‌ی دیگر، این تفاهم شیرین از هم پوکیده می‌شود.

- بیا بنشین عزیزم. الان می‌آیم فقط یک لحظه بروم به خورشت گوشت گوساله‌ام سری بزنم ببینم جا افتاده.

- مامان نیازی نبود انقدر به خودت زحمت بدهی و تدارک ببینی. من که گفتم شام ساده‌ای درست کن.

- نه عزیزم، چه زحمتی. من عاشق پختن این جور غذاها هستم.

مثل همیشه تسلیم شدم. روی مبل اتاق ‌نشیمنِ کوچکش نشستم در حالی که پا روی پا انداخته بودم و ضربان قلبم با حرکات ساعت بزرگ دیواری تنظیم شده بود که روی دیوار اتاق جا خوش کرده و سوغات سفری از نیویورک بود. مادرم پیشم آمد و خوشحال از این دورهمی زنانه گفت:

- بفرمایید. من در خدمتم.

گلویم را صاف کردم. متوجه معذب بودنم شد و سایه‌ای از نگرانی از چهره‌اش گذشت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
مقدمه
7 دقیقه
فصل اول
7 دقیقه
فصل دوم
14 دقیقه
فصل سوم
15 دقیقه
فصل چهارم
22 دقیقه
فصل پنجم
9 دقیقه
فصل ششم
14 دقیقه
فصل هفتم
17 دقیقه
فصل هشتم
8 دقیقه
فصل نهم
8 دقیقه
فصل دهم
11 دقیقه
فصل یازدهم
8 دقیقه
فصل دوازدهم
29 دقیقه
فصل سیزدهم
11 دقیقه
فصل چهاردهم
11 دقیقه
فصل پانزدهم
12 دقیقه
فصل شانزدهم
11 دقیقه
فصل هفدهم
10 دقیقه
فصل هجدهم
7 دقیقه
فصل نوزدهم
19 دقیقه
فصل بیستم
6 دقیقه
فصل بیست‌ویکم
9 دقیقه
فصل بیست‌ودوم
12 دقیقه
فصل بیست‌وسوم
12 دقیقه
فصل بیست‌وچهارم
13 دقیقه
فصل بیست‌وپنجم
8 دقیقه
فصل بیست‌وششم
14 دقیقه
فصل بیست‌وهفتم
24 دقیقه
فصل بیست‌وهشتم
4 دقیقه
فصل بیست‌ونهم
6 دقیقه
فصل سی‌ام
9 دقیقه
فصل و سی‌و‌یکم
7 دقیقه
فصل سی‌ودوم
8 دقیقه
فصل سی‌وسوم
13 دقیقه
فصل سی‌وچهارم
6 دقیقه
فصل سی‌وپنجم
20 دقیقه
فصل سی‌وششم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که درمی‌یابی فقط یک زندگی داری
نویسنده
مترجمزهرا اسکندری
راویغزاله پورمحمد
ناشر چاپیانتشارات آتیسا
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که درمی‌یابی فقط یک زندگی داری

Saharnaz Modanloo
۱۴۰۲/۷/۱۱
ارزش شنیدن داشت ولی صدای راوی خیلی آزار دهنده بود و هیجانی که مانع تمرکزم میشد
Asu zandagahi
۱۴۰۳/۱/۲۰
بسیار ساده و کاربردی
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که درمی‌یابی فقط یک زندگی داری

برای دریافت کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که درمی‌یابی فقط یک زندگی داری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.