معرفی و دانلود کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی یک زندگی بیشتر نداری

عکس جلد کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی یک زندگی بیشتر نداری
قیمت:
۶۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی یک زندگی بیشتر نداری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی یک زندگی بیشتر نداری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی یک زندگی بیشتر نداری

کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی یک زندگی بیشتر نداری نوشته‌ی رافائل ژیوردانو، داستانی با درون‌مایه‌ی روان‌شناختی است. در این کتاب که یکی از پرفروش‌ترین آثار ادبیات فرانسه در سالیان اخیر بوده، داستان زندگی زنی به نام کامی را می‌شنویم که علی‌رغم داشتن همه‌چیز در زندگی، مسیر شادی و خوشبختی را گم کرده...

درباره‌ی کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی یک زندگی بیشتر نداری

زندگی روزمره در قرن جدید پدیده‌ی عجیب و شگفت‌انگیزی است؛ ما چنان به نعمت‌ها و امکانات مختلف دسترسی داریم که دیگر هیچ‌چیز دور از دسترس به نظر نمی‌آید. برای اغلب مردم زندگی یک روتین مشخص پیدا کرده، هرروز کارهایی تکراری انجام می‌دهیم، غذاهایی تکراری می‌خوریم و حرف‌هایی تکراری به هم می‌زنیم. از آنجا که نتیجه‌ی این روتین و روند تکراری برایمان یک حاشیه‌ی امن درست کرده، متوجه فرسودگی و گرفتار شدن در بند روزمرگی نمی‌شویم، یا شاید هم متوجه می‌شویم ولی راه تغییرش را نمی‌دانیم. برای بسیاری از ما روند زندگی به گونه‌ای است که حتی اگر راه تغییر این وضعیت را هم بدانیم -علی‌رغم هزینه‌ای که از سلامت روانمان برای آن پرداخت می‌کنیم- تمایلی به تغییرش نداریم، زیرا تغییر همیشه برایمان ترسناک است. ما نمی‌دانیم پس از تغییر چه نتیجه‌ای حاصل خواهد شد، برای همین به چیزی که داریم چنگ می‌زنیم و هرچند فرسایشی، با آن پیش می‌رویم.

برای کامی، شخصیت اصلی کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی یک زندگی بیشتر نداری (Your Second Life Begins When You Realize You Only Have One) نوشته‌ی رافائل ژیوردانو (Raphaelle Giordano)، زندگی مدت زیادی است که به همین منوال پیش می‌رود. او زنی سی‌وچند ساله و فرانسوی است که شغل مناسب، همسری مهربان و پسری خوب دارد. در ظاهر همه‌چیز عالی و به‌جاست و زندگی برای او از این بهتر نخواهد شد، ولی او مدت زیادی است که حجم عظیمی از سرخوردگی و حال بد را پشت نقابی از بی‌تفاوتی پنهان کرده و تلاش می‌کند تا پابه‌پای این جریان ادامه دهد. او برای داشتن چنین حسی خود را سرزنش می‌کند و با فکر به اینکه بسیاری از مردم در چنان مشکلات جدی و بزرگی گرفتارند و مثل او «نق» نمی‌زنند دچار عذاب وجدان می‌شود. هر چه نباشد او تمام چیزهایی که برای خوشحال بودن نیاز دارد را در اختیار دارد، اما باز هم حس خوشبختی، مثل آب از میان انگشتانش سر می‌خورد و می‌رود.

معرفی و دانلود کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی یک زندگی بیشتر نداری

این حس ناکامی در ذهن کامی لانه کرده و لحظه‌ای او را به حال خود نمی‌گذارد. حالا او پشت فرمان نشسته و در تاریکی شب و در میان جاده‌ای جنگلی در حرکت است و مثل همیشه در حال نشخوار فکری است که ناگهان لاستیک ماشینش با صدای مهیبی می‌ترکد و او را میان جاده می‌گذارد. هوا بارانی است و موبایلش هم آنتن نمی‌دهد. کامی که از آن تصادف ناگهانی و تنها ماندن در تاریکی جنگل وحشت کرده، سعی می‌کند تا با جستجوی آن اطراف، به خانه یا آدمیزادی برسد. اینجاست که تصادفاً خانه‌ای زیبا را در میان جنگل پیدا می‌کند که صاحبانش، مرد و زنی مهربان و میانسال‌اند. آن‌ها کامی را به نشستن کنار گرمای شومینه و صرف یک فنجان چای دعوت می‌کنند و به او اجازه می‌دهند تا برای تماس گرفتن با یک تعمیرکار، از تلفنشان استفاده کند.

کامی، شخصیت اصلی کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی یک زندگی بیشتر نداری، که حالا از تنش تصادف و ترسِ از گیر افتادن در تاریکی جنگل رها شده، ناخواسته یک برون‌ریزی احساسی می‌کند و مرد صاحبخانه که کلود نام دارد، مثل پدری مهربان به حرف‌هایش و همه‌ی احساسات بدی که تمام این مدت در ذهنش نگه داشته گوش می‌دهد. در کمال شگفتی، کلود مشکل او را تشخیص می‌دهد؛ به ظن او، کامی دچار روزمره‌زدگی شده. کلود که خود را در ادامه یک روزمره‌شناس معرفی می‌کند، در توصیف این حالت این‌طور می‌گوید که گرفتاران روزمرگی دچار حالاتی مثل کاهش انگیزه، دل‌گرفتگی مزمن، زوال عقل و حواس پرتی، به ندرت خوشحال بودن با وجود رفاه مادی، سرخوردگی، کسالت و... می‌شوند. روزمره‌زدگی ممکن است شباهت زیادی به افسردگی داشته باشد، ولی درمانش با آن متفاوت است. برای درمان این حالت روش‌های جذاب و منحصربه‌فردی وجود دارد که کلود در ادامه‌ی داستان، آن‌ها را به کامی معرفی کرده و او را در پیاده ساختن آن روش‌ها همراهی می‌کند...

کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی یک زندگی بیشتر نداری با تلاش زیور ایزدپناه به فارسی ترجمه شده. نشر صوتی جیحون و انتشارات کتاب پارسه ناشران متنی و صوتی این اثر هستند.

نکوداشت‌های کتاب زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی یک زندگی بیشتر نداری

  • داستانی جذاب و با احساس خوب. خنده‌دار، شیرین، به همراه چند نکته‌ی مهم برای داشتن زندگی شاد. (Good Housekeeping)
  • این رمان جذاب برای هرکسی که احساس می‌کند آن‌طور که می‌خواهد زندگی نمی‌کند، عالی است. (Hello Giggles)
  • داستانی با احساس خوب در مورد یافتن خوشبختی. (Kirkus Reviews)
  • کتاب زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی یک زندگی بیشتر نداری یک رمان جذاب با احساس خوب است. (Marie France)
  • ژیوردانو، نویسنده‌ی کتاب زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی یک زندگی بیشتر نداری، به ما می‌آموزد که چگونه عاشق زندگی شویم. (Madame Figaro)

کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی یک زندگی بیشتر نداری برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم مثل «کامی» درگیر روزمرگی‌های زندگی شده‌اید و راه خوشحال بودن را پیدا نمی‌کنید، شنیدن این کتاب می‌تواند برایتان مفید و جذاب باشد.

در بخشی از کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی یک زندگی بیشتر نداری می‌شنویم

همین انتقاد کوچولویی که از من کرد باعث شد از کوره در بروم. هم‌زمان که داشتم در حمام را می‌بستم تا دوشی سرپایی بگیرم، صدای سرزنش و غرغرم خانه را برداشت. در حمام، ذهنم درگیر لیست کارهایی بود که آن روز باید انجام می‌دادم، برای همین سرسری بدنم را صابون زدم. بعد از بیرون آمدن از حمام، چهره‌ام را که در آینه دیدم ابروهایم درهم شد. چین خوشگلی مثل چین‌های پیشانی شیر بین ابروهایم نقش بسته بود. روزهایی را که چون غزال جوانی بودم ترجیح می‌دادم. به صورتم که آرایش داشت نگاه می‌کردم و در این فکر که هنوز هم می‌توانست زیبا باشد بودم؛ اگر رنگ‌‌ورویم نپریده بود، اگر زیر چشم‌های سبزم این‌قدر کبود نبود. چشم‌هایی که زمانی آن همه دل‌فریب بودند، درست مثل موهای بلوند ابریشمی‌ام.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی یک
نمونه‌ی دو
2 دقیقه
شناسنامه
1 دقیقه
متن پشت جلد
2 دقیقه
درباره‌ی نویسنده
7 دقیقه
یک
7 دقیقه
دو
15 دقیقه
سه
15 دقیقه
چهار
23 دقیقه
پنج
10 دقیقه
شش
15 دقیقه
هفت
18 دقیقه
هشت
10 دقیقه
نه
9 دقیقه
ده
12 دقیقه
یازده
9 دقیقه
دوازده
26 دقیقه
سیزده
11 دقیقه
چهارده
11 دقیقه
پانزده
12 دقیقه
شانزده
10 دقیقه
هفده
10 دقیقه
هجده
7 دقیقه
نوزده
19 دقیقه
بیست
7 دقیقه
بیست‌ویک
11 دقیقه
بیست‌ودو
12 دقیقه
بیست‌وسه
11 دقیقه
بیست‌وچهار
14 دقیقه
بیست‌وپنج
9 دقیقه
بیست‌وشش
14 دقیقه
بیست‌وهفت
24 دقیقه
بیست‌وهشت
5 دقیقه
بیست‌ونه
7 دقیقه
سی
10 دقیقه
سی‌ویک
8 دقیقه
سی‌ودو
8 دقیقه
سی‌وسه
14 دقیقه
سی‌وچهار
8 دقیقه
سی‌وپنج

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی یک زندگی بیشتر نداری
نویسنده
مترجمزیور ایزد پناه
راویگروه گویندگان
ناشر چاپیبنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی یک زندگی بیشتر نداری

مهدی رشیدی
۱۴۰۲/۱۲/۱۷
این نظر شخصی من است:
داستان کتاب حرفی برای افزایش معلومات ندارد. مباحث داخل آن ابتدایی و بدون زحمت نگاشته شده است.
به نظر من خوب نبود‌
M.z
۱۴۰۲/۱۲/۶
بسیار کتاب زیبا هستش و گوینده کتاب صدای دلنشینی داره
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی یک زندگی بیشتر نداری

برای دریافت کتاب صوتی زندگی دومت زمانی آغاز می‌شود که می‌فهمی یک زندگی بیشتر نداری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.