معرفی و دانلود کتاب صوتی زندگی زیبا پیش روی شماست: راهکارهای مناسب برای زندگی هوشمندانه

عکس جلد کتاب صوتی زندگی زیبا پیش روی شماست: راهکارهای مناسب برای زندگی هوشمندانه
قیمت:
۷۰,۲۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگی زیبا پیش روی شماست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگی زیبا پیش روی شماست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زندگی زیبا پیش روی شماست: راهکارهای مناسب برای زندگی هوشمندانه

زویی مک کی در کتاب صوتی زندگی زیبا پیش روی شماست مجموعه‌ای از تحقیقات و مطالعات علمی خود در باب تصمیم‌گیری بهتر، قضاوت‌های منصفانه و تفکر انتقادی را جمع‌‌آوری کرده که به شما کمک می‌کند تجربه‌ی زیسته‌ی بهتری را برای خود رقم بزنید. با گوش سپردن به این کتاب جذاب یک بار برای همیشه زندگی خود را تغییر دهید.

درباره کتاب صوتی زندگی زیبا پیش روی شماست:

اگر شما هم از آن گروه افرادی هستید که مدام قضاوت خود را زیر سوال می‌برید، از گرفتن تصمیمات غلط خسته شده‌اید و در یک کلام از دست خود به ستوه آمده‌اید، کتاب زندگی زیبا پیش روی شماست (The Unlimited Mind) برای شما نوشته شده است! زویی مک کی (Zoe McKey)، نویسنده‌ی نام‌آشنای کتاب‌های خودسازی، در این اثر شگفت‌انگیز به شما نشان می‌دهد که قرار نیست بی‌عیب و نقص باشید؛ بلکه قرار است با تمرین، یادگیری و البته کمی صبوری استعدادهای خود را کشف کنید و به اهدافی برسید که همیشه در سر می‌پروراندید.

حقیقت این است که هر ماهیچه‌ای برای بهبود نیاز به تمرین دارد. مغز نیز از این قاعده جدا نیست. هیچ انسانی با تفکر انتقادی زاده نمی‌شود اما خوشبختانه می‌تواند این مهارت را کسب و شفاف اندیشیدن را تمرین کند. زویی مک کی با نگاهی انتقادی عادات روزمره‌ی ما را زیر ذره‌بین قرار داده و به خطاهای شناختی که به راحتی قابل اصلاح هستند، اشاره می‌کند. او گام‌به‌گام در این کتاب همراه شماست تا بتوانید این خطاها را اصلاح کنید و کیفیت زندگی خود را بالا ببرید. تنها پس از گوش سپردن به چند فصل ابتدایی این کتاب، خود تأثیر بی‌نظیر آن را بر زندگیتان مشاهده خواهید کرد.

اگر واقعاً به تمرین‌های این کتاب پایبند باشید، بینش تازه‌ای پیدا خواهید کرد. به‌شیوه‌ای که می‌توانید هوشمندانه‌تر با مسائل زندگی خود روبه‌رو شوید، آگاهانه‌تر تصمیم بگیرید و حتی هوشمندانه رویاپردازی کنید. چشم‌انداز تازه‌ای که کتاب زندگی زیبا پیش روی شماست به شما می‌بخشد، نه تنها به طور کلی باعث آگاه‌تر شدن شما می‌شود، بلکه باعث می‌شود احساس پشیمانی ناشی از تصمیمات بد گذشته کاهش یابد و به شیوه‌ای واقع‌بینانه‌تر با مسائل برخورد کنید.

گفتنی‌ست زویی مک کی اولین بار این اثر را در سال 2017 منتشر کرد. این کتاب علاوه بر معتبرترین مطالعات در زمینه‌ی روان‌شناسی اجتماعی و شناختی، تجربیات نگارنده‌اش را نیز در بر می‌گیرد و این امر دو چندان بر جذابیت آن افزوده است. همه‌ی ویژگی‌های گفته شده در کنار یکدیگر کتاب صوتی زندگی زیبا پیش روی شماست را به اثری خواندنی و کاربردی تبدیل کرده که راه آموختنِ تفکر انتقادی، بهبود تصمیم‌گیری و قضاوت بهتر را به شما نشان می‌دهد.

کتاب صوتی زندگی زیبا پیش روی شماست مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های خودیاری علاقه‌مند هستید و می‌خواهید سطح زندگی خود را ارتقاء بخشید، از کتاب صوتی زندگی زیبا پیش روی شماست غافل نشوید.

با زویی مک کی بیشتر آشنا شویم:

او به عنوان یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان کتاب‌های خودیاری و موفقیت شناخته می‌شود. زویی مک کی به بیش از پنج زبان صحبت می‌کند و در رشته‌‌ی مطالعات بین‌الملل به تحصیل پرداخته است. از دیگر آثار او که به فارسی ترجمه شده می‌توان به کتاب «رهایی از افکار سمی» و «از آنچه فکر می‌کنی شجاع‌تری» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی زندگی زیبا پیش روی شماست می‌شنویم:

شما باید تصمیم بگیرید که زمانتان چگونه سپری شود. شما می‌توانید زمانتان را برای حرکت رو به جلو صرف کنید یا آن را به آتش بکشید. در صورتی که تصمیم نگیرید، دیگران برایتان تصمیم‌گیری می‌کنند.

در اذهان عمومی کسانی که به موقع کارهایشان را انجام می‌دهند و به تعویق نمی‌اندازند و نیز ذهنشان را روی اهداف آینده متمرکز می‌کنند، افرادی باهوش هستند. در مقابل، افرادی که در گذشته زندگی می‌کنند، کمتر این‌گونه‌اند. برخی از نظریه‌ها بیان می‌کنند که زیستن در زمان حال بهترین سبک زندگی است. عبور کردن از گذشته و تأکید نکردن بر آینده...

حقیقت چیست؟ آیا بهتر نیست گذشته را فراموش کنیم و آن را پشت سر بگذاریم؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

مقدمه
17 دقیقه
مقدمه‌ی نویسنده / فصل اول: هوشمندتر از آن هستید که فکر می‌کنید
25 دقیقه
فصل دوم: فرصت‌های هوشمندانه
17 دقیقه
فصل سوم: رویاهای هوشمندانه
21 دقیقه
فصل چهارم: قضاوت‌های هوشمندانه
23 دقیقه
فصل پنجم: مدیریت هوشمندانه‌ی زمان
20 دقیقه
فصل ششم: تصمیم‌گیری هوشمندانه
20 دقیقه
فصل هفتم: تکنیک‌های خودکنترلی هوشمندانه
20 دقیقه
فصل هشتم: خویشتن‌داری هوشمندانه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زندگی زیبا پیش روی شماست: راهکارهای مناسب برای زندگی هوشمندانه
نویسنده
مترجمحمید نمازیها، منصوره شریفی
راویسپیده سلیمیان
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۴۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زندگی زیبا پیش روی شماست

سعید نصر
۱۴۰۱/۱۰/۶
خوب به نظر میاد؛ فعلا مقدار کمی خوندم ازش
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زندگی زیبا پیش روی شماست

برای دریافت کتاب صوتی زندگی زیبا پیش روی شماست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.