معرفی و دانلود کتاب زندگی زیبا پیش روی شماست: راهکارهای مناسب برای زندگی هوشمندانه

عکس جلد کتاب زندگی زیبا پیش روی شماست: راهکارهای مناسب برای زندگی هوشمندانه
قیمت:
۱۷۰۰۰ 8500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زندگی زیبا پیش روی شماست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زندگی زیبا پیش روی شماست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زندگی زیبا پیش روی شماست: راهکارهای مناسب برای زندگی هوشمندانه

کتاب زندگی زیبا پیش روی شماست شامل تحقیقات و مطالب علمی زویی مک کی در مورد تصمیم‌گیری صحیح‌تر، تفکر انتقادی و قضاوت‌های عادلانه است که به شما کمک می‌کند تا زندگی خود را بهبود بخشید. با مطالعه‌ی این اثر فوق‌العاده می‌توانید زندگی خود را برای همیشه متحول کنید.

درباره کتاب زندگی زیبا پیش روی شماست

ممکن است همیشه هوشمندانه فکر نکنیم، اما باهوش‌تر از آن چیزی هستیم که می‌اندیشیم. هدف این کتاب کمک به شماست تا هوشمندانه‌تر فکر کنید و به این قدرت درونی خود باور داشته باشید.

زویی مک کی (Zoe McKey) در کتاب زندگی زیبا پیش روی شماست (The Unlimited Mind) فصل به فصل، زوایای مختلف زندگی را مشخص می‌کند تا بتوانید توانایی‌های شناختی و عزت‌نفستان را بهبود بخشید. به کمک بهترین متفکران و روان‌شناسان و نیز مهم‌ترین دستاوردهای جهانی، می‌توانید توضیحات و نمونه‌های مناسبی را بیابید تا:

- ویژگی‌های مثبت شخصیت خود را پیدا کنید.
- از یک فرد مبتدی به یک شخص حرفه‌ای تبدیل شوید.
- در ژرفای تفکر خلاق خود کاوش کنید.
- ماهیت قضاوت‌ها را درک و در آن بهتر عمل کنید.
- رویاهای بزرگی در سر داشته باشید.
- با تبدیل آزادی به فرصت، از آزادی فرصت‌ها برخوردار شوید.
- در زمان سفر کنید (با جدیت).
- تصمیم‌های چند جانبه بگیرید.
- ‌خود‌نظم‌بخشی (انضباط فردی) داشته باشید.
و موارد دیگر...

زمانی که کتاب زندگی زیبا پیش روی شماست را تمام کنید، بسیار بیشتر درباره‌ی خودتان خواهید دانست. هدف زویی مک کی این است که بتوانید عمیق‌تر بیندیشید، خودانگاره‌ی کنونی‌تان را زیر سوال ببرید و استعدادهای نهانی را که در لایه‌های زیرین ذهن خودآگاهتان پنهان شده است کشف کنید. همچنین او امیدوار است بیش از آنچه فکر می‌کنید، درباره‌ی خودتان بدانید و با روشی هوشمندانه‌تر شکاف‌های ذهنی‌تان را پُر کنید.

گفتنی‌ست زویی مک کی اولین بار این اثر را در سال 2017 منتشر کرد. این کتاب علاوه بر معتبرترین مطالعات در زمینه‌ی روان‌شناسی اجتماعی و شناختی، تجربیات نگارنده‌اش را نیز در بر می‌گیرد و این امر دو چندان بر جذابیت آن افزوده است. همه‌ی ویژگی‌های گفته شده در کنار یکدیگر کتاب زندگی زیبا پیش روی شماست را به اثری خواندنی و کاربردی تبدیل کرده که راه آموختنِ تفکر انتقادی، بهبود تصمیم‌گیری و قضاوت بهتر را به شما نشان می‌دهد.

کتاب زندگی زیبا پیش روی شماست مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های خودیاری و افرادی که می‌خواهند سطح زندگی‌شان را ارتقا بخشند، پبشنهاد می‌شود.

با زویی مک کی بیشتر آشنا شویم:

زویی مک کی به عنوان یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان کتاب‌های خودیاری و موفقیت شناخته می‌شود. زویی مک کی به بیش از پنج زبان صحبت می‌کند و در رشته‌‌ی مطالعات بین‌الملل به تحصیل پرداخته است. از دیگر آثار او که به فارسی ترجمه شده می‌توان به کتاب «رهایی از افکار سمی» و «از آنچه فکر می‌کنی شجاع‌تری» اشاره کرد.

جملات برگزیده کتاب زندگی زیبا پیش روی شماست

- چگونگی نگاه ما به بیرون، بستگی به چیز‌هایی‌ دارد که درون ماست. (پارکس کازینز)
- همه‌ی افراد دارای استعداد هستند، اما بعضی افراد هرگز آن را شکوفا نمی‌کنند! (ولفگانگ ریبه)
- آیا می‌دانید فرصت‌ها هرگز از دست نمی‌روند؟ بلکه آنچه شما از دست می‌دهید، دیگری برمی‌دارد!
- این شما نیستید که خودتان را عقب نگه‌می‌دارید، بلکه فکر منفی که نسبت به خودتان دارید شما را عقب نگه‌می‌دارد. پس خودتان را باور کنید.

در بخشی از کتاب زندگی زیبا پیش روی شماست می‌خوانیم

به‌نظر می‌رسد بعضی افراد فرصت‌های زیادی دارند و برخی دیگر گویا هیچ فرصتی در اختیار ندارند. بعضی می‌گویند فرصت‌ها نتیجه‌ی قرار گرفتن در مکان و زمان مناسب است. به بیان دیگر به شانس بستگی دارد. برخی باور دارند که مطمئن‌ترین راه برای دستیابی به فرصت‌ها، به‌وسیله‌ی خود ‌آن‌ها ایجاد می‌شود.

من فکر می‌کنم حقیقت چیزی بین اینهاست. درحالی‌که برنامه‌ریزی آگاهانه و اندیشمندانه، شانس دستیابی به فرصت‌ها را افزایش می‌دهد، خوشبختی نیز عاملی ناپایدار در چگونگی رسیدن به فرصت‌ها به‌شمار می‌آید. به‌نظر من یک فرصت مناسب، نتیجه‌ی دانش، به اضافه‌ی تلاش و اندکی شانس است. اما یک فرصت بسیار عالی نتیجه‌ی دانش بیشتر، کار سخت‌تر و تا میزان زیادی شانس است.

اگر به هر یک از این معادله‌ها، استعداد را بیفزاییم، کیفیت آن فرصت یک سطح بالاتر می‌رود. به عبارت دیگر، دانش، سختکوشی و اندکی شانس و استعداد، فرصتی بسیار عالی ایجاد می‌کنند. وجود این چهار عامل با هم، به احتمال یک در میلیون افرادی را شامل می‌شود که امروزه آن‌ها را به‌عنوان ستارگان سینما، هنرمندان برجسته، سیاستمداران مطرح و مانند آن می‌شناسیم.

دو مورد از این متغیرها قابل کنترل هستند: دانش و کار سخت. اینها به شما بستگی دارند. اگر سخت کار کنید و دانش را به آن بیفزایید، اما به‌طور خاص در هیچ کاری برتری پیدا نکنید، هنوز هم می‌توانید فرصت‌های بهتری برای خودتان بسازید به‌جای اینکه بنشینید و منتظر معجزه باشید. این متغیرها به‌طور کامل به شما بستگی دارند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ی نویسنده
فصل اول: هوشمندتر از آن هستید که فکر می‌کنید
فصل دوم: فرصت‌های هوشمندانه
فصل سوم: رؤیاهای هوشمندانه
فصل چهارم: قضاوت‌های هوشمندانه
فصل پنجم: مدیریت زمان هوشمندانه
فصل ششم: تصمیم‌گیری هوشمندانه
فصل هفتم: تکنیک‌های خودکنترلی هوشمندانه
فصل هشتم: خویشتنداری هوشمندانه
سخن پایانی
Reference

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زندگی زیبا پیش روی شماست: راهکارهای مناسب برای زندگی هوشمندانه
نویسنده
مترجممنصوره شریفی، حمید نمازیها
ناشر چاپیانتشارات لیوسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات104
زبانفارسی
شابک978-600-340-276-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۷۰۰۰ 8500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زندگی زیبا پیش روی شماست

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب زندگی زیبا پیش روی شماست

برای دریافت کتاب زندگی زیبا پیش روی شماست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.