معرفی و دانلود کتاب صوتی زندگی مثبت با ده اقدام: غلبه بر مشکلات همگانی

عکس جلد کتاب صوتی زندگی مثبت با ده اقدام: غلبه بر مشکلات همگانی
قیمت:
۱۹۰۰۰ ۱۳,۳۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگی مثبت با ده اقدام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگی مثبت با ده اقدام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زندگی مثبت با ده اقدام: غلبه بر مشکلات همگانی

ویندی درایدن با توصیه‌های کاربردی خود در کتاب صوتی زندگی مثبت با ده اقدام به شما کمک می‌کند تا اعتمادبه‌نفس خود را افزایش دهید و دیدگاه خوشبینانه‌ای نسبت به زندگی به دست آورید. با به‌کاربستن تکنیک‌ها و توصیه‌های این کتاب می‌توانید روابط خود را بهبود ببخشید، دیدگاه واقع‌بینانه‌تری نسبت به زندگی پیدا کنید و خودتان را بیشتر دوست بدارید.

درباره کتاب صوتی زندگی مثبت با ده اقدام:

اغلب ما انسان‌ها تمایل زیادی به پرداختن به نکات منفی زندگی داریم. به عبارتی، وجوه منفی و تلخ تجربه‌ی زیسته‌‌مان نسبت به نکات مثبت آن در نظر ما برجسته‌تر می‌شود و بیشتر به چشم می‌آید. گویی که وجوه مثبت یا حتی معمولی زندگی‌ ارزش دیده شدن و شنیده شدن ندارند. صرفاً می‌آیند و می‌روند و هیچ کجا سخنی از آن‌ها به میان نمی‌آوریم. ویندی درایدن (Windy Dryden) با کتاب برجسته‌ی خود، زندگی مثبت با ده اقدام (10 Steps to Positive Living)، به شما کمک می‌کند تا ترازوی ذهنتان را از نو تنظیم کنید، اعتمادبه‌نفس بیشتری داشته باشید و با عینکی تازه به جهان بنگرید. چرا که حقیقت این است که زندگی وجوه مثبت فراوانی دارد و روزهای ما تنها در غم، ناامیدی و اضطراب خلاصه نمی‌شوند.

به کار بستن توصیه‌های این کتاب باعث می‌شود تا در همه‌گیری تلخ‌کامی‌ها، خوشی‌های زندگی‌ گم نشوند. او ابزراهای ذهنی‌ای به شما می‌بخشد که از طریق به‌کارگیری آن زندگی شادتری را تجربه خواهید کرد. شما یاد خواهید گرفت که واقعیت‌ها را بیشتر در نظر بگیرید، روابط خود را با دیگران بهتر کنید، نسبت به باورهایتان انعطاف‌پذیر باشید و در نتیجه‌ی این‌ها آسوده‌تر زندگی کنید.

بنابراین اگر از قصد دارید تحولی در زندگی خود رقم بزنید و تلخی و ناکامی کمتری را تجربه کنید، کتاب صوتی زندگی مثبت با ده اقدام نقشه‌ی راه شماست. بخش‌های نگران، غمگین، بی‌اعتمادبه‌نفس و ترسیده‌ی درون شما قابلیت بهبود یافتن دارند. با ده اقدام ساده زندگی خود را دگرگون سازید. می‌دانیم که گوشِ شما از شنیدن حرف‌های تکراری و کلیشه‌ای اغلب کتاب‌های خودیاری پر شده، اما کتاب ارزشمند ویندی درایدن به معنای دقیق کلمه زندگی شما را زیرورو خواهد کرد.

کتاب صوتی زندگی مثبت با ده اقدام مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید زندگی شادتری را تجربه کنید، از کتاب زندگی مثبت با ده اقدام غافل نشوید.

با ویندی درایدن بیشتر آشنا شویم:

او مشاور، درمان‌گر و نویسنده‌ی بین‌المللی با رویکرد رفتاردرمانیِ شناختی است. ویندی درایدن بیش از 40 سال در حوزه‌ی بهداشت روان مشغول به فعالیت بوده و تاکنون بیش از 215 کتاب به نگارش درآورده است. از دیگر آثار او می‌توان به کتاب «زندگی خردمندانه و مقدمه‌ای بر شناخت‌درمانی» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی زندگی مثبت با ده اقدام می‌شنویم:

مفهوم مسئولیت شخصی یکی از ویژگی‌های عمده سلامت روانی است. دکتر جاناتان ساکس زمانی گفت شما مسئول اموراتی هستید که در حیطه نفوذ شما قرار دارند و من کاملا با این حرف او موافقم. با این حساب روی چه چیزهایی در زندگی خود می‌توانید نفوذ کنید؟ زمینه‌های مهم و اصلی که می‌توانید بر آن‌ها نفوذ داشته باشید آن‌هایی هستند که به عنوان فرد به شما متعلقند. منظور من از این حرف، اندیشه، احساس و تصمیماتی است که می‌گیرید و نیز طرز رفتار شماست. شما در ضمن روی پیامدهای احتمالی اعمال خود امکان نفوذ دارید.

نه اینکه شما کنترل کامل این موارد را در دست دارید. برای مثال، اگر به شدت سعی می‌کنید اندیشه‌های خود را کنترل کنید، خیلی زود متوجه می‌شوید که توانایی این کار را ندارید. این تجربه را امتحان کنید. برای لحظه‌ای چشمان خود را ببندید و به یک فیل صورتی رنگ فکر کنید. حالا به خود بگویید نباید به یک فیل صورتی فکر کنید.

متوجه خواهید شد که نمی‌توانید فکر فیل صورتی را از ذهنتان بیرون کنید. اما اگر به خود اجازه بدهید که به فیل صورتی فکر کنید، به زودی متوجه می‌شوید که از این فکر خسته شده‌اید و ذهنتان به سراغ چیزهای دیگر می‌رود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
اقدام شماره‌ی یک: قبول مسئولیت شخصی کنید
15 دقیقه
اقدام شماره‌ی دو: درباره‌ی امیالتان باور انعطاف‌پذیر داشته باشید
19 دقیقه
اقدام شماره‌ی سه: واقعیت‌ها را در نظر بگیرید
19 دقیقه
اقدام شماره‌ی چهار: ناراحتی را بیشتر تحمل کنید
24 دقیقه
اقدام شماره‌ی پنج: نگرشی سالم در قبال خود ایجاد کنید
23 دقیقه
اقدام شماره‌ی شش: به خود اجازه دهید تا احساسات منفی سالم را تجربه کنید
14 دقیقه
اقدام شماره‌ی هفت: خلاق بیندیشید
6 دقیقه
اقدام شماره‌ی هشت: علایق معنی‌دار ایجاد کنید
12 دقیقه
اقدام شماره‌ی نه: روابط خود را با دیگران بهبود ببخشید
12 دقیقه
اقدام شماره‌ی ده: نسبت به تغییرات شخصی چشم‌اندازی واقع‌بینانه ایجاد کنید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زندگی مثبت با ده اقدام: غلبه بر مشکلات همگانی
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
راویدلارام شکوهی
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۳۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۱۹۰۰۰ ۱۳,۳۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زندگی مثبت با ده اقدام

reza
۱۴۰۲/۳/۵
خوب بود فقط گوینده خیلی چنگی به دل نمیزنه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زندگی مثبت با ده اقدام

برای دریافت کتاب صوتی زندگی مثبت با ده اقدام و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.