معرفی و دانلود کتاب صوتی زیارت اربعین

عکس جلد کتاب صوتی زیارت اربعین
قیمت:
۱۰,۹۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زیارت اربعین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زیارت اربعین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زیارت اربعین

زیارت اربعین یکی از مهم‌ترین دعاها درمیان ادعیه‌ی شیعیان است که همه‌ساله با انگیزه‌ی زنده کردن خاطره‌ی قیام امام حسین (ع) و تجدید میثاق با شهیدان کربلا خوانده می‌شود. در کتاب صوتی زیارت اربعین ترجمه‌ی این دعای نقل شده از امام صادق (ع) را با صدای سید روح الله باغبان می‌شنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی زیارت اربعین

زیارت اربعین از جمله دعاهای مشهور و سفارش‌شده‌ی معصومین است که شیعیان به آن توجه خاصی دارند. امام حسن عسکری (ع) خواندن این زیارت را از نشانه‌های فرد مومن می‌داند و در احادیث بسیار دیگری نیز به آن اشاره شده است.

این مسئله بیانگر اهمیت زنده نگاه داشتن یاد و نام سیدالشهدا و شهیدان کربلاست و نگاه معرفت‌شناسانه‌ی شیعیان و مسلمانان جهان را نسبت به واقعه‌ی عاشورا عمق می‌بخشد. در کتاب صوتی زیارت اربعین، ترجمه‌ی متن این زیارت را می‌شنوید و می‌توانید از برکات و ثواب معنوی آن بهره ببرید.

این زیارت از امام صادق (ع) و جابر بن عبدالله انصاری نقل شده و پس از حرکت زائران کربلا و شرکت در راهپیمایی اربعین خوانده می‌شود تا یکی از بزرگ‌ترین اجتماعات جهانی شکل بگیرد. زیارت اربعین ابعاد معنایی عمیقی دارد و از چهار بخش مهم تشکیل می‌شود.

بخش نخست آن به سلام و صلوات بر پیامبران و معصومین (ع) اختصاص دارد و در بخش دوم به معرفی شخصیت امام حسین (ع) و هدف او از قیام خونین کربلا اشاره شده است. در بخش سوم کتاب دشمنان امام حسین (ع) و رذایل اخلاقی‌شان برشمرده می‌شوند و در بخش آخر تجلی ایمان به خدا در شخصیت نورانی امامان شیعه وصف می‌گردد.

این زیارت متن چندان بلندی ندارد، اما خواندن فرازهای درخشانش سبب بیداری و اتحاد شیعیان خواهد شد تا بتوانند معرفت بیشتری نسبت به هدف والای یکی از بزرگ‌ترین چهره‌های تاریخ اسلام پیدا کنند. نشر نوژین ناشر صوتی کتاب زیارت اربعین است و سید روح الله باغبان گویندگی این اثر را برعهده داشته است.

کتاب صوتی زیارت اربعین مناسب چه کسانی است؟

شنیدن و خواندن این زیارت را به عموم شیعیان و دوستداران سیدالشهدا توصیه می‌کنیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
زیارت اربعین

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زیارت اربعین
راویسید روح الله باغبان
ناشر صوتیانتشارات نوژین
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی دین و عرفان، کتاب‌های نهج البلاغه و ادعیه
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زیارت اربعین

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زیارت اربعین

برای دریافت کتاب صوتی زیارت اربعین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.