معرفی و دانلود رایگان کتاب صوتی دوازده دعای صلح جهان

عکس جلد کتاب صوتی دوازده دعای صلح جهان
قیمت:
رایگان - 0€
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دوازده دعای صلح جهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دوازده دعای صلح جهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دوازده دعای صلح جهان

در کتاب صوتی دوازده دعای صلح جهان، مجموعه‌ای از دعاهای ملل گوناگون را می‌شنوید که همگی یک هدف دارند: رسیدن به صلح جهانی! بیتا خداداد، گردآوری و برگردان این مجموعه‌ی ارزشمند را به عهده داشته و موسیقی جیمز توئیمن نیز زینت‌بخش این کتاب گویا شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی دوازده دعای صلح جهان

در سال 1986، مجمعی از نمایندگان دوازده قوم گرد هم آمدند تا برای تحقق صلح در سراسر جهان هستی، دعاهایی را بخوانند که هر یک نمایانگر باورها و فرهنگ ویژه‌ی آن‌ها بود اما ریسمانی نامرئی همه‌ی دعاها را به هم متصل می‌کرد؛ ریسمانی که می‌توان آن را دستیابی به جهانی آرمانی دانست. بعدها جیمز توییمن، متن دعاها را با صدای گیتارش درآمیخت تا آمیزه‌ای از معنویت و هنر را به انسان‌های جهان عرضه کند. او که نویسندگی و برگزاری مراسم‌های مدیتیشن برای صلح در دنیا را نیز در کارنامه‌ی خود دارد، می‌کوشید تا دعاهای صلح را با زبان انگلیسی، به گوش جهانیان برساند. او در این راستا، کنسرت‌هایی را نیز در مناطق محروم یا جنگ‌زده اجرا می‌کرد.

بیتا خداداد که از نویسندگان، گویندگان و فیلمسازان موفق ایرانی به شمار می‌رود، این دعاها را با نثر روان خود به فارسی برگردانده تا دنیای درون و بیرون ایرانیان را نیز سرشار از احساس آرامش کند. تحول درونی فارسی‌زبانان با گوش سپردن به نواهای معنوی این کتاب و درنتیجه تحول زندگی خانوادگی و اجتماعی ایشان از اهداف مترجم بوده. امید است تا مخاطبان کتاب صوتی دوازده دعای صلح جهان، ارتعاشاتی را که از شنیدن کتاب حاضر دریافت می‌کنند برای ساخت ایرانی زیباتر و جهانی بهتر به کار بگیرند.

کتاب صوتی دوازده دعای صلح جهان برای چه کسانی مناسب است؟

چنانچه صلح و آرامش جهانی دغدغه‌ی شما هم هست و به تأثیر دعا در ابعاد روحی و روانشناختی انسان‌ها باور دارید، شما را به شنیدن کتاب صوتی دوازده دعای صلح جهان دعوت می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی دوازده دعای صلح جهان می‌شنویم

سپاس از آنِ خدای بی‌همتایی‌ست که ما را در اقوام و ملل گوناگون آفرید. ما را آفرید تا یکدیگر را بشناسیم، نه اینکه یکدیگر را خوار کنیم و اگر دشمنان به صلح و مسالمت تمایل داشتند، تو نیز مایل به صلح باش. به خدا توکل کن و کار خود را به خدا واگذار که خدا شنوای دعای مؤمنان و دانا به صلاح خلق و عالِم به همه چیز است و بهترین بندگان خدا آنانی هستند که در زمین با فروتنی قدم برمی‌دارند که خدا هرگز مردم متکبر خودستا را دوست نمی‌دارد و هنگامی که از آنان یاد می‌کنیم، صلح را بر زبان می‌آوریم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

3 دقیقه
مقدمه - دعای قدیس فرانسیس
5 دقیقه
دعای مسلمانان
4 دقیقه
دعای بومی‌های آفریقا
5 دقیقه
دعای هندوها
3 دقیقه
دعای شینتو کیش ژاپنی
4 دقیقه
دعای زرتشتیان
4 دقیقه
دعای سیک‌ها
5 دقیقه
دعای مسیحیان
4 دقیقه
دعای یهودی‌ها
6 دقیقه
دعای بودایی‌ها
4 دقیقه
دعای جین‌ها
5 دقیقه
دعای بهایی‌ها
6 دقیقه
دعای سرخپوست‌های آمریکا
7 دقیقه
خاتمه - دعای مادر ترزا

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دوازده دعای صلح جهان
نویسنده
مترجمبیتا خداداد
راویبیتا خداداد
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی دین و عرفان، کتاب‌های ادیان
قیمت نسخه صوتی
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دوازده دعای صلح جهان

محمدرضا زنده دل
۱۴۰۲/۱/۶
این کتاب را حتما بخوانید. بینهایت از همه جهت مخصوصا از سه منظر عرفانی: ۱. وحدت وجود ۲. وحدت ادیان ۳. صلح کل. جامع بود.
که حقیقتاً این سه مورد از عقاید همه‌ی عارفان و صوفیانِ برحق و همچنین این سه مورد از نظر جهانی از عقاید سلسله عظیم و جلیل نعمت اللهیه گنابادی در عصر حاضر و سده‌های قبل و قرون کهن
نیز بوده و درویشان همگی صلح پسند و اهل شفقت با خلق و اهل تعظیم امر حق بوده و هستند.
این سلسله‌ی نعمت اللهیه گنابادی قبل از حضرت شاه نعمت الله ولی کرمانی بنام سلسله‌ی معروفیّه مشهور بودند
و همیشه از ابتدا و از زمان رسول الله تا امروز عرفا و مشایخ این سلسله همیشه شیعه‌ی حقیقی ۱۲ امامی بودند و در دوران زندگانی ۱۴معصوم، همیشه عرفای مشهور و مشایخ معروف صوفیه‌ی حقه‌ی شیعه مداوما در رکاب ظَفَر انتساب آن ذواتِ مقدسه بودند و شیعه و مرید اهل بیت بودند. البته آن‌ها که چشم دیدن این بزرگواران از صوفیه را نداشتند، صدها بلکه هزاران حدیث جعلی در ردّ صوفیه چه از همان صدر اسلام چه در همین ۱۰۰سال اخیر درست میکردند و به مردمان جاهل میگفتند اما همیشه حق پیروز بوده بر باطل. معاد و عدلی هم هست. یاحق.
مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۱/۲۶
بینهایت لذت بردم، یعنی حقیقت فکر می‌کردم به گونه‌ای دیگه باشه مضمون کتاب ولی خوب بهتر از انتظارات من بود. کتابی سرشار از روح معنویت و پیام مثبت که واقعا به نظرم لازمه همه بدونن. افرادی هستند که بدون هیچ شناختی و علمی راجع به ادیان دیگه نظر می‌دهند و توهین می‌کنن بهشون. کتاب داره با لحنی ساده و بیان دلنشین می‌کنه همه ادیان هر چه که هستند همه و همه یک پیام دارند و اونم صلح با یکدیگر و زندگی در آرامشه. چرا آخه باید به جون همدیگه افتاد، این چه تفکر باطلیه که بعضی از انسانها تو سرشون دارند. کتاب بسیار عالیه از همه لحاظ، بار معنوی و عرفانی، موضوع، موسیقی و طرز نگارش و بهتر از همه خوانش دلنشین راوی. بسیار لذت بخشه که چنین کتبی هم به این گونه در اختیار مخاطب قرار می‌دهند. سپاس از کتابراه عزیز و تهیه کنندگان این کتاب معنوی و خاص.
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۲/۱۴
عرفانی و آرامش بخش است. و صدای آن اطمینان و امنیت را برای شنونده می‌سازد.
این کتاب قبل از خواب شبانگاهی شنیدم و حس خوب و سبکی برای من داشت و پیشنهاد می‌کنم که شما هم دعاهای آن را برای تسلی روح و ذهن قبل از خواب بشنوید، امتحان کنید🙂
جمع آوری دعاهای این کتاب از نگاه خوب و انسان دوستانه افراد شده
انتخاب برای دیگران نشأت گرفته و روح بزرگ افراد تمام خوبیهای دنیا و آخرت را برای همگان می‌خواهند.
بیتا خداداد، حس و حال خوب دعا را به شنونده به خوبی منتقل می‌کند و گزیده دعاهای آن برای ایجاد حال خوب موثر و موفق است.
از تفکرات مختلف دعاها انتخاب شده است و جمع و جور بودن و کوتاهی آن شنونده را خسته نمی‌کند و این از مزایای دیگر کتاب صوتی دوازره دعاهای صلح جهان، است. سپاس از کتابراه 🙏
مهدیه قائمی
۱۴۰۲/۲/۲۷
خیلی خوب بود دعای صلح ادیان مختلف... چقد خوب میشد این همه لطافت که در مذهبهای مختلف هست در سیاست کشورهای مختلف هم باشه... اونوقت به صلح جهانی می‌رسیم...
دعای همه ادیان خوب بود ولی دعای سیک‌ها بسیار بسیار به دلم نشست و مرتب با خودم تکرار میکنم
((خدایا به اعمالمون نگاه کن نه آنچه بر تن
در مورد
داریم..)). مسیحیان در واقع دستورالعمل دینی بود و نمیشه دعا در نظر گرفت...
بقیه بسیار دلنشین بود مخصوصا آهنگ و موسیقی بین دعا‌ها بسیار آرامش بخش بود... چقد دعای سرخ پوستان جالب بود...
با تشکر از کتابراه
tokhs_divoneh
۱۴۰۲/۳/۱
شنیدن این کتاب موقع‌ای که هوا ابریه و با آرامش دمنوش اویشن میخوری و بزغاله‌ هات با ماماناشون میدوان و پرواز پرنده هارو با جزییات نگاه می‌کنی مگر میشه احساس و آرامش محض بدست نیاری؟!..
وقتایی که آرامش نیاز داری یا در حال خوب به سر می‌بری یکی از بهترین انتخاب هاست، فرقی نمی‌کنه اهل دین باشی یا نه، و
این شبیه یوگا میمونه سرشار از انرژی خوب.
تنها انتقادی که میتونم به این فایل صوتی بدم اینه که کمی آهنگ‌ها بعد از خواندن دعا طولانی بودن در برابر زمان دعا کش دار بود.
جلال روحی
۱۴۰۲/۴/۱۸
درزمانی که انسان‌ها موجودات کوچک دوست‌داشتنی و مهربانی هستند و در پاکی روح و بدون از آلودگی‌ها به سر میبرند، چقدر موجودات خواستنی هستند. در کل کلام خدا جهت راهنمایی بشر است که متاسفانه توسط مبلغان دینی به انحراف کشیده شده و مردم از دین وخدا و... دورشدن ودیگر اعتمادی به ادیان ندارن.
ولی در کل دعا
کردن تنها راه تصفیه دل وروح می‌باشد و من واقعا از شنیدن این دعاها لذت بردم. چرا که همگی فقط خوبیها رو برای همه خواستند. به امید رسیدن به صلح جهانی.
حدیث قربانی
۱۴۰۲/۳/۱۵
درود بر دوستان مهربانم
سپاس از کتابراه بابت معرفی این کتاب
کتاب بسیار خوبی هست پیشنهاد میکنم حتما بخونید یا بشنوید من فکرشو نمیکردم اینقدر آرام‌بخش باشه جمع آوری دعاها از ادیان ‌مختلف برام جذاب بود مخصوصا صدای گوینده بسیار دلنشین بود. دعاها مختصر ومفید بیان شده و خسته کننده نیست. این کتاب قبل و
از خواب شبانگاهی می‌شنوم تجربه خیلی خوبیه، پیشنهاد میکنم برای تسلی روح ذهن قبل از خواب این کتاب گوش کنید.
میترا اعظمی
۱۴۰۲/۱/۲۱
سلام به همه‌ی کسانی که اهل مطاله هستند، تشکر میکنم از کتابراه بابت کتابهای خیلی خوبی که معرفی میکنند و در دسترس قرار میدهند، کتاب بسیار خوبی بود دعاهای بسیار دلنشین و قابل تامل و تفکر، به نظر من این دعاها دستورالعملهای بسیار عالی هستند برای زندگی بهتر بشر بر روی زمین، ‌ای کاش همه‌ی انسانها اینگونه که در دعاها گفته شده بود زندگی میکردند، به امید روزی که در سرتاسر دنیا صلح و آرامش برقرار باشد
مرضیه دیدار
۱۴۰۲/۱/۱۸
فوق العاده عالی بود توصیه میکنم به همه کسانی که اهل دعا و مدیتیشن هستند که این کتاب را در لحظات اشراق و ارامش با زبان دل بخوانند، نکته زیبای کتاب اینست که همه انسانها با هر نژاد وملیتی چقدر زیبا با خدا سخن میگویند، حس بسیار خوبی از شنیدن این کتاب دارم مخصوصا که در ماه مبارک رمضان بهش گوش دادم سپاس از همه شما نویسندگان کتاب وکتابراه
زهرا مهدوی
۱۴۰۲/۴/۶
سلام ممنونم ازکتابراه عزیز بابت معرفی و انتخاب فایل صوتی این کتاب بسیار آرامش گرفتم در زمانی که واقعا نیاز داشتم برای من مثل دارویی آرامش بخش شد. انشالله به زودی صلح درونی و آرامش جهانی نصیب همه‌ی بندگان خدا بشه آمین.
تشکر ویژه و آرزوی بهترین‌ها برای گوینده‌ی این فایل دارم و منتظر دیگر فایل‌های صوتی با صدای دلنشین و زیبا از ایشان هستیم.
ناهید
۱۴۰۲/۱۰/۱
توصیه میکنم این اثر صوتی را که فرکانس‌های صلح آمیز و درمانگری میتونه شما رو آروم کنه، مثل من هر صبح بعد بیدار شدن و هر شب قبل خواب با چشمان بسته بشنوید و حتما برید کتاب صوتی (فرستادگان نور (را نوشته جیمز توییمن با صدای بیتا خداداد بشنوید چون داستان واقعی نویسنده و این دوازده دعا هست. صلح برای همه و تولید کنندگان این اثر
بذری در خاک
۱۴۰۲/۸/۱۴
سروده‌ها خیلی زیبا بود و به هدف بشریت توجه داشت پر از ادراک بود کاش در زندگی به اون‌ها توجه کنیم یکی از موارد عالی کتاب این بود که به هدف اصلی تمام دین‌ها و مذاهب (درسته فقط چندین دین رو گفته بود ولی هدف کلی دین‌ها صلحه!) اشاره کرده بود از کسی که وقت گذاشته و این رو تبدیل به کتاب کرده و گوینده گان سپاسگزارم!
Elahe Fakoori
۱۴۰۲/۱/۱۷
بسیار کتاب آرامبخشی هست وراوی صدای بسیار دلنشینی دارن که جذابیت کتاب روبیشتر کرده. من کتاب در این ژانر نخونده بودم اصلا مطالعه نداشتم وتمابلی هم نداشتم ولی باخوندن این کتاب دیدگاهم نسبت به دعا عوض شد. به همه توصیه میکنم مخصوصا کسانی که دنبال آرامش توی زندگیشون هستن.
sadegh abdi
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
درود ب دوستان کتابراهی
بسیار کتاب آرامش بخشی هست نیایشهای زیبایی داره از اکثر ادیان
با گوش گرفتن به نیایشهاش درون آدم رو آروم میکنه
صدای گوینده بسیار اآرامش بخش و دلنشین است
سپاس از کتابراه عزیز بابت این هدیه ارزشمندش که به رایگان در اختیار دوستان قرار داده
ندا احمدی زاده
۱۴۰۲/۵/۱۶
بسیار لذت بردم از این همه آرامش. کاش همه دنیا بفهمند تمام پیامبران و ادیان برای داشتن روح کامل و اخلاق خوب و صلح، مبعوث شدند و تلاش کردند. همه ادیان ما رو برای مهربانی و رئوفت تربیت میکنند. به امید روزی که در تمام جهان هستی صلح و آرامش برقرار باشه.
مشاهده همه نظرات 226

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دوازده دعای صلح جهان

برای دریافت کتاب صوتی دوازده دعای صلح جهان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.