معرفی و دانلود کتاب صوتی زیباتر شدن با چند روش ساده

عکس جلد کتاب صوتی زیباتر شدن با چند روش ساده
قیمت:
40500 تومان - 4.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زیباتر شدن با چند روش ساده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زیباتر شدن با چند روش ساده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زیباتر شدن با چند روش ساده

چگونه می‌توان بدون آسیب رساندن به خود ظاهری زیبا داشت و آن را حفظ کرد؟ خشایار فخریان در کتاب صوتی زیباتر شدن با چند روش ساده راهکارهای علمی و عملی را به شما معرفی می‌کند که با کمک آن‌ها بتوانید سلامتی و زیبایی خود را بازیابید و آن را برای همیشه حفظ کنید.

درباره کتاب صوتی زیباتر شدن با چند روش ساده:

زیبا بودن برای همه خوشایند است و باعث می‌شود بتوانیم با اعتماد به نفس بیشتری در جامعه حاضر شویم و با افراد دیگر ارتباط برقرار کنیم. همچنین معیارهای زیبایی هر روز تغییر می‌کنند و در هر دوره‌ای ویژگی‌های خاصی ملاک زیبایی افراد به شمار می‌آیند. اطراف ما تبلیغات مربوط به وعده‌های لاغری و تناسب اندام زیادند که البته همهٔ آن‌ها روش‌های سالم و مناسبی نیستند؛ بنابراین می‌توان گفت بهترین روش برای داشتن ظاهری زیبا و سالم، مشورت با دکتر متخصص و استفاده از راهکارهای تایید شده توسط پزشک است.

کتاب زیباتر شدن با چند روش ساده با زبانی روشن و ارائه اطلاعات به روز علمی، در تلاش است تا به شما کمک کند در کنار حفظ سلامتی خود، زیبایی و تناسب اندامتان را نیز حفظ نمایید. ازجمله موضوعاتی که در این کتاب مطرح می‌شوند می‌توان به زیبایی و سلامتی پوست، تاثیر ویتامین‌ها بر پوست و مو، تاثیرات آلودگی هوا بر پوست و مو، داشتن اندام متناسب، بهداشت دهان و دندان و رابطهٔ تفکر و زیبایی اشاره کرد.

دکتر خشایار فخریان، متخصص سلامت و نویسنده ایرانی، روش‌های زیبایی و حفظ آن را به شما معرفی می‌کند. کتاب حاضر به شما می‌آموزد با ساده‌ترین روش‌ها زیبا باشید و تناسب اندامتان را حفظ کنید.

کتاب صوتی زیباتر شدن با چند روش ساده به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر دوست دارید زیبایی و سلامتی خود را برای همیشه حفظ کنید، شنیدن این کتاب صوتی به شما توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی زیباتر شدن با چند روش ساده می‌شنویم:

از آن جا که پوست انسان به بافت‌های زیرین می‌چسبد، هر تغییری در بافت‌های زیر پوست بر حالت آن تاثیر می‌گذارد. زمانی که فرد چاق می‌شود، پوست مانند لاستیک کش می‌آید. و زمانی که از چربی بدن خود کم می‌کنید، جمع می‌شود. اما این حالت لاستیکی همیشگی نیست و با افزایش سن کم می‌شود. به این معنی که با چاق شدن کش می‌آید. اما با کم شدن وزن به سادگی به حالت اول خود برنمی‌گردد و چروک می‌شود.

در حقیقت بعد از سی تا سی و پنج سالگی است که از انعطاف‌پذیری آن کم می‌شود و پوست مهلت بیشتری می‌خواهد تا خود را با بافت‌های زیرین هماهنگ کند. در سنین بالاتر ممکن است بعد از کاهش وزن و رسیدن به وزن طبیعی روی پوست فرد چروک‌هایی ظاهر شود که هرچند به مرور زمان کم می‌شوند، اما ممکن است تعدادی از آن‌ها باقی بمانند.

تاثیر تغییرات وزن و کاهش وزن در صورتی که برنامه‌ای علمی تنظیم شده باشد، کم یا ناچیز است. مگر اینکه از روش‌های غیرمتعارف و رژیم‌های نامناسب برای کاهش وزن استفاده شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
18 دقیقه
زیبایی و بهداشت پوست
20 دقیقه
اثرات سو رژیم‌های کاهش وزن
28 دقیقه
دست‌ها
15 دقیقه
اندام متناسب

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زیباتر شدن با چند روش ساده
نویسنده
راوینسترن حسنی
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب‌های زیبایی
قیمت نسخه صوتی
40500 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زیباتر شدن با چند روش ساده

صادق پورعیسی
۱۴۰۰/۱۲/۵
باسلام و احترام. بنظرخیلی از بزرگان واهل نظروفن روش آموزش صوتی وکتابهای مربوط به آن تحولی بسیاراساسی درزندگی هرفردمصممی که واقعاً قصد تحویل و تحول داشته باشد راخواهدداشت، که قطعاً بنده به شخصه معتقدبه این موضوع بوده و هستم. امیدوارم همواره این مجموعه متعالی ترگردد.
ارادتمندشما: پورعیسی.
حسین حسینی
۱۴۰۱/۵/۷
سلام کتاب بسیار بد و وابسته به کرم و داروها بخاطر اینکه پولدار بشن واقعیت رو نمیگن همش از اول کتاب تبلیغات کرم است 🥶
فاطمه فراحی
۱۴۰۲/۶/۱۱
خلاصه کتاب زیبا بمان بود فقط تناسب اندامش جدید بود
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زیباتر شدن با چند روش ساده

برای دریافت کتاب صوتی زیباتر شدن با چند روش ساده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.